vagabondo έγραψε: 09 Αύγ 2021, 22:40
Αν έκανες τρέλα ταξίδια με125, το δικυλινδρο 250 είναι ότι πρέπει για δουλειά και εξορμήσεις το ΣΚ.
Αντέχει π.χ. το Αθήνα - Δημητσάνα;
Άλλοι γυρνάνε τον κόσμο με βέσπα και ποδήλατα.
Αν το πηγαίνεις συνέχεια τέρμα γκάζι, θα πάθει ότι παθαίνει οποιαδήποτε μηχανή αν την λιώνεις. Απλά στην Ελλάδα δεν έχουμε δρόμους όπου μια χιλιαρα μηχανή μπορεί να πηγαίνει με τέρμα γκάζια για ώρα, και γι' αυτό φαίνεται ότι αντέχει τα ταξίδια και στον χρόνο.
Αν αντέχει το μοτόρι ο αναβάτης αντέχει. Αλλά θέλει μεγαλύτερο γμτ. Δε τη γλυτώνω.
Αυτό για Αθήνα και για κανα κοντινό μπανάκι ή βουνό είναι καλό. Για μακριά θέλει 500 κυβικά τουλάχιστον.
Belisarius έγραψε: 09 Αύγ 2021, 23:12
Αν αντέχει το μοτόρι ο αναβάτης αντέχει. Αλλά θέλει μεγαλύτερο γμτ. Δε τη γλυτώνω.
Αυτό για Αθήνα και για κανα κοντινό μπανάκι ή βουνό είναι καλό. Για μακριά θέλει 500 κυβικά τουλάχιστον.
Belisarius έγραψε: 09 Αύγ 2021, 23:12
Αν αντέχει το μοτόρι ο αναβάτης αντέχει. Αλλά θέλει μεγαλύτερο γμτ. Δε τη γλυτώνω.
Αυτό για Αθήνα και για κανα κοντινό μπανάκι ή βουνό είναι καλό. Για μακριά θέλει 500 κυβικά τουλάχιστον.
Belisarius έγραψε: 09 Αύγ 2021, 23:12
Αν αντέχει το μοτόρι ο αναβάτης αντέχει. Αλλά θέλει μεγαλύτερο γμτ. Δε τη γλυτώνω.
Αυτό για Αθήνα και για κανα κοντινό μπανάκι ή βουνό είναι καλό. Για μακριά θέλει 500 κυβικά τουλάχιστον.
vagabondo έγραψε: 09 Αύγ 2021, 23:35
Δες και αυτό το βιντεάκι μπας και γλυκαθεις,
μην πηγαίνεις σαν 16χρονο με το παπάκι στην δουλειά.
Δεν έχω πρόβλημα να πάω με παπάκι στη δουλειά. Θεωρώ ότι είναι το σωστό εργαλείο και συνεπώς δε με νοιάζει τι λένε οι άλλοι. Παρομοίως, τα καθαρά δεν χρησιμοποιήθηκαν (σχεδόν...) ως πιτισρικάς για να βγάλω γκόμενα ή για τη καφετέρια. Κρυμμένα στο γκαράζ και έβγαιναν μόνο για προπόνηση ή αγώνα. Ωστόσο αυτό το 250αράκι φαίνεται όντως καλό. Υπάρχει και το drz βέβαια υπήρχε.
Belisarius έγραψε: 09 Αύγ 2021, 21:09
Είμαι αμήχανος. Δηλαδή περίπου, αφού έχω δύο παλιά καθαρά να σκουριάζουν στο γκαράζ.
Καθώς τα αγωνιστικά με είχαν κουράσει, είχα ένα παπί για τις μετακινήσεις αλλά το παπί ψόφησε.
Τη θέλω για μετακίνησες από και προς τη δουλειά (5-20 χλμ) αλλά και καμία εκδρομή το Σ/Κ.
Καθότι husqvarnaκιας είδα ότι έχει βγάλει αυτά στα 400 κβ
Αν έχω καταλάβει καλά είναι ουσιαστικά το Duke της KTM με άλλο φόρεμα.
Είναι αρκετά για εξορμήσεις 200-300 χλμ τα Σ/Κ;
Άλλη επιλογή είναι το tenere rally
αλλά ανεβαίνουμε σε κόστος και κυβικά που δε τα έχω συνηθίσει.
Ουσιαστικά μάλλον χρειάζομαι ασφάλτινο αλλά είμαι χωμάτινος και δε μπορώ να πάρω κάτι που δεν θα έχει λίγο λάσπη στα γονίδια του.
Θα ήθελα κάτι να αντέχει τις εκδρομές αλλά όσο το δυνατόν περιορισμένα κυβικά.
Έχει κανείς πρόταση;
το τενερε.
καταλληλο για σπιτι-δουλεια η και γυρο του κοσμου,
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Belisarius έγραψε: 09 Αύγ 2021, 21:09
Είμαι αμήχανος. Δηλαδή περίπου, αφού έχω δύο παλιά καθαρά να σκουριάζουν στο γκαράζ.
Καθώς τα αγωνιστικά με είχαν κουράσει, είχα ένα παπί για τις μετακινήσεις αλλά το παπί ψόφησε.
Τη θέλω για μετακίνησες από και προς τη δουλειά (5-20 χλμ) αλλά και καμία εκδρομή το Σ/Κ.
Καθότι husqvarnaκιας είδα ότι έχει βγάλει αυτά στα 400 κβ
Αν έχω καταλάβει καλά είναι ουσιαστικά το Duke της KTM με άλλο φόρεμα.
Είναι αρκετά για εξορμήσεις 200-300 χλμ τα Σ/Κ;
Άλλη επιλογή είναι το tenere rally
αλλά ανεβαίνουμε σε κόστος και κυβικά που δε τα έχω συνηθίσει.
Ουσιαστικά μάλλον χρειάζομαι ασφάλτινο αλλά είμαι χωμάτινος και δε μπορώ να πάρω κάτι που δεν θα έχει λίγο λάσπη στα γονίδιαμπλέ του.
Θα ήθελα κάτι να αντέχει τις εκδρομές αλλά όσο το δυνατόν περιορισμένα κυβικά.
Έχει κανείς πρόταση;
το τενερε.
καταλληλο για σπιτι-δουλεια η και γυρο του κοσμου,
+1 ότι υπεύθυνος μηχανικός από τη Yamaha είναι η παλιόγρια ο Jim Hell ακα Δημήτρης Χελλιώτης!
Αλλά αυτός θα με παρασύρει και με βλέπω αγωνιζόμενο με τα μπλε χρώματα.
Belisarius έγραψε: 09 Αύγ 2021, 21:09
Είμαι αμήχανος. Δηλαδή περίπου, αφού έχω δύο παλιά καθαρά να σκουριάζουν στο γκαράζ.
Καθώς τα αγωνιστικά με είχαν κουράσει, είχα ένα παπί για τις μετακινήσεις αλλά το παπί ψόφησε.
Τη θέλω για μετακίνησες από και προς τη δουλειά (5-20 χλμ) αλλά και καμία εκδρομή το Σ/Κ.
Καθότι husqvarnaκιας είδα ότι έχει βγάλει αυτά στα 400 κβ
Αν έχω καταλάβει καλά είναι ουσιαστικά το Duke της KTM με άλλο φόρεμα.
Είναι αρκετά για εξορμήσεις 200-300 χλμ τα Σ/Κ;
Άλλη επιλογή είναι το tenere rally
αλλά ανεβαίνουμε σε κόστος και κυβικά που δε τα έχω συνηθίσει.
Ουσιαστικά μάλλον χρειάζομαι ασφάλτινο αλλά είμαι χωμάτινος και δε μπορώ να πάρω κάτι που δεν θα έχει λίγο λάσπη στα γονίδιαμπλέ του.
Θα ήθελα κάτι να αντέχει τις εκδρομές αλλά όσο το δυνατόν περιορισμένα κυβικά.
Έχει κανείς πρόταση;
το τενερε.
καταλληλο για σπιτι-δουλεια η και γυρο του κοσμου,
Plus ότι υπεύθυνος μηχανικός από τη Yamaha είναι η παλιόγρια ο Jim Hell ακα Δημήτρης Χελλιώτης!
Αλλά αυτός θα με παρασύρει και με βλέπω αγωνιζόμενο με τα μπλε χρώματα.