Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Lord Brum έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 20:54
πού είναι το περίεργο? έδωσαν έμφαση στο σώμα τους όχι στο πνεύμα τους.
Εντάξει. Να επιβραβεύσουμε τα παιδιά, δεν λέω όχι. Αλλά, στόχος της Σχολής δεν είναι να βγάζει πρωταθλητές αλλά Επιστήμονες της Φυσικής Αγωγής. Αυτά τα δύο μπορεί να ταυτίζονται, δηλαδή ένας πρωταθλητής να γίνει και καλός επιστήμονας της ΦΑ, αλλά μπορεί και όχι. Συνήθως, όμως, δεν ταυτίζονται.
Δε διαφωνώ. Άλλο πρωταθλητής άλλο γυμαναστης/προπονητής κλπ. Καλώς μπαινουν με αθληματα αλλά.κακως βγαίνουν αν είναι ναι στουρνοι.
Οι πρωταθλητές δεν εξετάζονται στα αθλήματα. Ούτε καν στα μαθήματα στις εισαγωγικές.
Όλοι οι υπόλοιποι εξεταστηκαμε και σε μαθήματα και σε αθλήματα.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Ένας επιστήμονας της ΦΑ πρέπει να κατανοεί και να κατέχει γνώσεις ανατομίας, βιολογίας, βιοχημείας, βιοκινητικής, αλλά και ιστορίας του αθλητισμού και της κοινωνιολογίας του. Να κατέχει βασικές αλλά υπεραπαίτητες γνώσεις αθλητικής ψυχολογίας.
Όλα αυτά δεν έχουν σχέση με το αν έκανε το κατοστάρι στα 10 δευτερόλεπτα. Αυτό που παρατηρούνταν ήταν ότι όσοι είχαν εισαχθεί μόνο λόγω αθλητικών επιδόσεων να αρκούνται στην ελάχιστη δυνατή προσπάθεια στα υπόλοιπα μαθήματα και να εστιάζουν μόνο στο άθλημα τους. Στα περισσότερα θεωρητικά μαθήματα αρκούνταν στο 5 ή παρακαλούσαν τους καθηγητές να τους περάσουν με 4.9 διότι, "εμένα δάσκαλε μ'ενδιαφέρει μόνο η κολύμβηση καθότι πρωταθλητής να'ούμε".
Ένας πρωταθλητής είναι πολύ πιο χρήσιμος από έναν θεωρητικό αρλουμπολόγο της φυσικής αγωγής που το παίζει επιστήμονας λίγο απ' όλα.
Για τον εαυτό του ναι. Για α να βοηθήσει κάποιον άλλον να γίνει πρωταθλητής όχι
Αλήθεια; Γι' αυτό όλοι οι προπονητές των μεγάλων ομάδων είναι σχεδόν ξένοι πρώην ποδοσφαιριστές;
Parrot έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 21:16
Ένας πρωταθλητής είναι πολύ πιο χρήσιμος από έναν θεωρητικό αρλουμπολόγο της φυσικής αγωγής που το παίζει επιστήμονας λίγο απ' όλα.
Για τον εαυτό του ναι. Για α να βοηθήσει κάποιον άλλον να γίνει πρωταθλητής όχι
Αλήθεια; Γι' αυτό όλοι οι προπονητές των μεγάλων ομάδων είναι σχεδόν ξένοι πρώην ποδοσφαιριστές;
Αυτό οφείλεται στο ότι το επάγγελμα του προπονητή ποδοσφαίρου έχει γίνει κλειστό επάγγελμα λόγω ΟΥΕΦΑ και Ομοσπονδιών.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Βασικά τα πράγματα είναι απλά: από την στιγμή που κάποιος με πχ 18000 μονάδες περνάει αυτόν που έχει 21000 μονάδες και δεν μιλάμε για κοινωνικά κριτήρια... Εδώ κηδεύομεν τις πανελλήνιες εξετάσεις!
Περαστικά εσύ, αν δεν ξέρεις να διαβάζεις διαγράμματα.
ΤΟ διαγραμμα ειναι βλακωδες διοτι χρωματιζει γεωγραφικες περιοχες διχως να δειχνει το πληθυσμιακο του βαρος.
Edω το ρεζουμε ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙ αν δεν λαβουμε υποψη και την οικονομια -παραγωγη της καθε χωρας οπως ειναι ευλογο. ΤΟ κυριο προβλημα με την ελλ τριτοβαθμια ειναι καταρχην η ποιοτητα και η ελλειψη αξιολογησης περα φυσικα απο τον τριτοκοσμικο κομματισμο.
Φήμες λένε ότι η παραγωγή και η οικονομία μιας χώρας εξαρτάται από το μορφωτικό επίπεδο των κατοίκων.
Oi φημες αυτες -γιαυτο και ειναι φημες- δεν εξεταζουν επαρκως το βελος αιτιοτητας με τα καταλληλα στατιστικα εργαλεια, δλδ «η οικονομια εξαρταται απο το μορφωτικο επιπεδο» ή το αντιστροφο; δλδ το μορφωτικο επιπεδο εξαρταται απο την οικονομια.
Οπως και να χει δεν ειναι δυνατο σε μια χωρα να εχεις υπερπαραγωγη πτυχιουχων ειδικα σε τομεις με ελαχιστη ζητηση, ειναι σαν να διδεις κινητρο για brain drain. Δλδ δεν μπορει να εισαγεις στις τριτοβαθμιες τεραστιο αριθμο μαθηματικων οταν απορροφεις καθε χρονο το 1/100 απο αυτους ως οικονομια συνολικα.
stella έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 20:53
Πολλές σχολές η Αρχιτεκτονική. Ας ξεκινήσουμε καταργώντας τις ιδιωτικές πρώτα, προς αποφυγή κορεσμού επαγγέλματος. Το πρότεινε αυτό ο Ζαβούσης;
Υπάρχουν όμως για άλλα αντικείμενα.
Δεν συμφωνείς ότι εφόσον μας ενδιαφέρει να παράγουμε υψηλής ποιότητας επιστήμονες θα πρέπει να μην εισάγονται σε ιδιωτικά κολλέγια άνθρωποι που δεν έχουν δώσει πανελλαδικές και δεν έχουν πιάσει την αντίστοιχη ελάχιστη ΕΒΕ του αντικειμένου τους;
Ή η ποιότητα της επιστήμης αφορά μόνο τα δημόσια;
απόλυτα. Κολλέγια = ΙΕΚ και σε καμία περίπτωση δεν πρέπαι να απονέμουν πτυχί με επαγγλεματικά δικαιώατα όμοια με αυτά πανεπιστημιακών τμημάτων.
Στη Δυση τι γινεται με αυτο το θεμα;;;
ΙΕΚ ειν τα κολεγια;;;
Τα καλα και συμφεροντα...
Υπάρχουν όμως για άλλα αντικείμενα.
Δεν συμφωνείς ότι εφόσον μας ενδιαφέρει να παράγουμε υψηλής ποιότητας επιστήμονες θα πρέπει να μην εισάγονται σε ιδιωτικά κολλέγια άνθρωποι που δεν έχουν δώσει πανελλαδικές και δεν έχουν πιάσει την αντίστοιχη ελάχιστη ΕΒΕ του αντικειμένου τους;
Ή η ποιότητα της επιστήμης αφορά μόνο τα δημόσια;
απόλυτα. Κολλέγια = ΙΕΚ και σε καμία περίπτωση δεν πρέπαι να απονέμουν πτυχί με επαγγλεματικά δικαιώατα όμοια με αυτά πανεπιστημιακών τμημάτων.
Στη Δυση τι γινεται με αυτο το θεμα;;;
ΙΕΚ ειν τα κολεγια;;;
Τα καλα και συμφεροντα...
ναι, ΙΕΚ είναι τα κολλέγια και στη δύση
στην αγγλία τουλάχιστον που γνωρίζω. Μαραγκούς και υδραυλικούς βγάζουν και σχεδιαστές όχι επιστήμονες