Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Αντικειμενικότατα. Σαν τα μόρια της συνέντευξης που δίνουν σε φωτογραφικές προκηρύξεις για ερωτήματα του τύπου πόσο κοινωνικός είστε; πόσο ομαδικός είστε; είστε ευέλικτος; έχετε διάθεση να μάθετε;
Γελάει ο κόσμος, πραγματικά...
η έκθεση είναι αντικειμενική?
Πολυ λιγοτερο απο το σχεδιο. Το σχεδιο αν δεν ειναι καλο βγαζει ματι.
Ότι η μόρφωση δεν μετριέται με τα πτυχία λέγεται συνήθως από άτομα που δεν έχουν ούτε πτυχία ούτε μόρφωση. Όταν δεν συμφέρει σε κάποιον ένας αντικειμενικός τρόπος μέτρησης πετάει την μπάλα στην εξέδρα με ένα τσιτάτο. Υπάρχουν αμόρφωτοι με πτυχία και μορφωμένοι χωρίς? Ναι αλλά είναι η εξαίρεση, μια χαρά δείκτης της μόρφωσης κάποιου είναι τα πτυχία του. Είτε αρέσει αυτό είτε όχι.
Αντικειμενικότατα. Σαν τα μόρια της συνέντευξης που δίνουν σε φωτογραφικές προκηρύξεις για ερωτήματα του τύπου πόσο κοινωνικός είστε; πόσο ομαδικός είστε; είστε ευέλικτος; έχετε διάθεση να μάθετε;
Γελάει ο κόσμος, πραγματικά...
η έκθεση είναι αντικειμενική?
Προφανώς και όχι. Για φαντάσου να την έβαζαν και ως μάθημα βαρύτητας και να έμπαινε ΕΒΕ 1,2, γιατί όχι και 1,4;
Γενικά, θα συμφωνήσεις ότι ο κάθε υπουργός που αναλαμβάνει αντί να κοιτάξει να διορθώσει το πράγμα το κάνει και χειρότερο. Ο ένας βάζει ΕΒΕ, ο άλλος μετατρέπει τα ΑΤΕΙ σε ΑΕΙ και ο παράλλος εξισώνει κολλέγια με μικρό κύκλο σπουδών με τα πανεπιστήμια.
Τη 2η χρονιά ως βαθμολογητής ,είχα γραπτά από Τρίκαλα και Λάρσα. Φυσικά ως "σκληρός καριόλης" έπραξα τα δέοντα. Ό,τι έβλεπα, βαθμολογούσα ανηλεώς.Αναβαθμολόγηση με 3ο βαθμολογητή δε χρειάστηκε..
Από ένα σημείο και μετά λίγο κουράστηκα και δεν διάβασα και τις 19 σελίδες.
Όμως απ`τα λίγα που διάβασα να πω κι εγώ τη χαζομάρα μου.
Για Πικάσους διάβασα,για Βανγκόγκηδες διάβασα,και τι δεν διάβασα.
Όμως αν δεν κάνω λάθος (που μάλλον δεν κάνω) στην αρχιτεκτονική δεν απαιτείται ελεύθερο σχέδιο αλλά γραμμικό.
Δηλαδή δεν θα σου ζητήσει κανείς να σκιτσάρεις τη φάτσα του Waldorf,αλλά πχ την κάτοψη ή την όψη ενός κτηρίου ,"αρχιτεκτονικό σχέδιο" λέγεται και ένας μάστορας όταν το πιάσει στα χέρια του ξέρει που θα κάνει τι.
Το οποίο είναι καθαρά τεχνικό ζήτημα.Και άπαξ και είναι τεχνικό οι Πικάσοι και οι Βανγκογκ δεν έχουν δουλειά.Είναι ζήτημα μελέτης και εξάσκησης.
Βέβαια θα έρθω να συμφωνήσω με τον Beria που δεν βρίσκει λογικό (;) να εξετάζεσαι σε ένα μάθημα που δεν το διδάσκεσαι στο σχολείο,αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι μάλλον φτηνά κόλπα.
Βασικά όλοι οι σκατοψυχοι boomers που έσπευσαν να μπουν πίσω από τον Λάζαρη λεν αρλούμπες. Οι πανελλήνιες δεν είναι εξετάσεις γνώσεων αλλά διαγωνισμός που δίνει προτεραιότητα. Αν η σχολή κρίνει πως το χψ μάθημα επιλογής είναι πιο σημαντικό από την πχ φυσική, μαθηματικά, έκθεση ας γίνει η εισαγωγή στις σχολές με εξετάσεις στις σχολές και όχι με πανελλήνιες, όπου θα αποφασίζουν οι ΙΔΙΟΙ οι καθηγητές της σχολής. Αλλιώς αυτή η συζήτηση του τι είναι σημαντικό για τον κάθε άκυρο είναι τουλάχιστον γύφτικη και στην τελική ακυρώνει το νόημα του Λυκείου που είναι να σου δώσει γενικές γνώσεις. Ο μαθητής δεν έγραψε κάτω από την βάση στο σχέδιο αλλά κάτω από ένα αυθαίρετο ΕΒΕ. Ο ίδιος ο Λάζαρης λέει πως το σχέδιο είναι εξάσκηση και πως ο ίδιος σχεδιάζει όλη του την ζωή. Ο μαθητής έχει 4 χρόνια στην σχολή για να αποκτήσει εμπειρία άνεση με το σχέδιο. Με τα μόρια του απέδειξε πως μπορεί να δουλέψει. Φοίτησή εκτός Αθηνών/Θεσσαλονίκης συνήθως είναι πιο κοστοβόρα. Οπότε να φάει σκατά που πάει να κάνει τον π**στη με τον κώλο κάποιου άλλου.
waldorf έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 18:02
Από ένα σημείο και μετά λίγο κουράστηκα και δεν διάβασα και τις 19 σελίδες.
Όμως απ`τα λίγα που διάβασα να πω κι εγώ τη χαζομάρα μου.
Για Πικάσους διάβασα,για Βανγκόγκηδες διάβασα,και τι δεν διάβασα.
Όμως αν δεν κάνω λάθος (που μάλλον δεν κάνω) στην αρχιτεκτονική δεν απαιτείται ελεύθερο σχέδιο αλλά γραμμικό.
Δηλαδή δεν θα σου ζητήσει κανείς να σκιτσάρεις τη φάτσα του Waldorf,αλλά πχ την κάτοψη ή την όψη ενός κτηρίου ,"αρχιτεκτονικό σχέδιο" λέγεται και ένας μάστορας όταν το πιάσει στα χέρια του ξέρει που θα κάνει τι.
Το οποίο είναι καθαρά τεχνικό ζήτημα.Και άπαξ και είναι τεχνικό οι Πικάσοι και οι Βανγκογκ δεν έχουν δουλειά.Είναι ζήτημα μελέτης και εξάσκησης.
Βέβαια θα έρθω να συμφωνήσω με τον Beria που δεν βρίσκει λογικό (;) να εξετάζεσαι σε ένα μάθημα που δεν το διδάσκεσαι στο σχολείο,αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι μάλλον φτηνά κόλπα.
Και τα δύο απαιτούνται. Και το θέμα αφορά το ελεύθερο, όχι το γραμμικό.
waldorf έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 18:18
Αλήθεια τώρα;
Είναι προϋπόθεση το ελεύθερο σχέδιο για την αρχιτεκτονική;
Ναι. Και χάρη σε μία αυθαίρετη ελάχιστη βάση εισαγωγής ακυρώνετε όλη η προσπάθεια μαθητή με 20.988 μονάδες. Και κατ'επέκταση το νόημα του λυκείου για παροχή γενικής παιδείας για ένα μάθημα που κατα ομολογία του σκατόψυχου αρχιτέκτονα θέλει πάνω απ'όλα εμπειρία και εξάσκηση. Και φυσικά η ίδια η σχολή χάνει ένα δυνατό φοιτητή.
«Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση. Όμως σήμερα έμαθα ότι παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα».
Όπα το έχασα τελείως.
Μα για ελεύθερο σχέδιο μιλάμε τόσες σελίδες;
Τώρα που το ξαναβλέπω όμως...Που πας ρε μαύρε αν δεν μπορείς να σκιτσάρεις τον Waldorf στην αρχιτεκτονική;
Ποιός το γαμάει το γραμμικό σχέδιο,όταν δεν μπορείς να κάνεις την προσωπογραφεία του εργοδότη σου;
Σωστά τον έκοψαν,ααα να τα λέμε όλα!
ειδικές ανάγκες ειδικές ικανότητες έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 18:43
Με βαση αυτη την αυθαιρετη βαση εισαγωγης καποιοι που εγραψαν καλυτερα μπηκαν.Κοιτα αδικιες ε ;
Θεέ και κύριε είσαι ηλίθιος. Όχι και αυτό συζητάμε πως άτομα που έγραψαν ΧΕΙΡΩΤΕΡΑ στις πανελλήνιες θα μπουν επειδή ο μαθητής των 20.988 μονάδων κόπηκε από ένα μάθημα επειδή ο ΜΟ έτυχε να είναι 14.
Gewponos90 έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 18:47
Εγώ προτείνω να δίνουν μόνο σχέδιο οι υποψήφιοι αρχιτέκτονες αφού τα υπόλοιπα μαθήματα είναι άχρηστα.
Κοίτα αυτό θα είχε έστω νόημα αν η εισαγωγή γινόταν με εξετάσεις που όριζε η κάθε σχολή. Όχι ο ΜΟ της εκάστοτε επίδοσης στις πανελλήνιες του ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.