Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Beria έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 00:23
Το γεγονός ότι οι υποψήφιοι αρχιτεκτονικής εξετάζονται (και απορρίπτονται εξαιτίας του) σε ένα μάθημα το οποίο δεν διδάσκει το ελληνικό σχολείο μόνο εγώ το βρίσκω παρανοϊκό;
Ναι, διαφορετικά θα έπρεπε στο σχολείο να διδάσκεται dictee για την μουσικολογία, κολύμβηση για τις στρατιωτικές σχολές, ζωγραφική για την καλών τεχνών κοκ.
Γι αυτό λέγονται ειδικά μαθήματα, γιατί είναι η φύση τους τέτοια που δεν μπορούν να διδαχτούν επαρκώς στο σχολείο και απαιτούν ειδικές γνώσεις απο τους υποψήφιους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gassim την 23 Ιούλ 2021, 02:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Τι ακριβώς δεν κατάλαβες? Η μάλλον τι ακριβώς καταλαβες? Πως στο ΕΜΠ οι αρχιτέκτονες μηχανικοί περνάε τον χρόνο τους ζωγραφίζοντας καραβάκια?
Πας καλά άνθρωπέ μου; Έχεις καταλάβει πως λειτουργεί το ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα; Το ακριβώς αντίθετο λέω, ότι επιλέγει αυτούς που ζωγραφίζουν καραβάκια (χωρίς καν να το έχουν διδαχτεί ως μάθημα στο σχολείο), σε βάρος αυτών που γράφουν καλά στα βασικά μαθήματα (Μαθηματικά κλπ).
Το σχέδιο για την αρχιτεκτονική είναι βασικό μάθημα.
zteo έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 02:03
...
Το ζητημα ειναι οτι οι καλυτεροι φοιτητες ταυτιζονται με νεους που προέρχονται απο την οικονομικη ελιτ.Ιδιως οταν για να μπεις σε μια σχολη πρεπει να κρινεσαι απο γνωση που την αγοραζεις ακριβα απο τα φροντιστήρια.
Η οικονομική ελίτ της χώρας σπουδάζει μαζί με άλλες οικονομικές ελίτάλλων χωρών σε ελίτ πανεπιστήμια που οι περισσότεροι ξέρουμε ποια είναι. Δεν νομίζω πως η οικονομική ελίτ ασχολείται με τις πανελλήνιες...
Parrot έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 00:53
Οι απόφοιτοι τριτοβάθμιας που βγάζουμε αυτή την στιγμή υπεραρκούν για να στελεχώσουν διοικητικά τις μελλοντικές βιομηχανικές μονάδες της χώρας μας. Σκέψου, τους κάνεις εξαγωγή σε γερμανία, ε.ε. και αμερική, άρα εκ των πραγμάτων είναι υπεράριθμοι.
Και εν πάσει περιπτώσει, όλοι αυτοί που μας κυβερνούν, μορφωμένοι είναι, δικηγόροι και οικονομολόγοι οι περισσότεροι και πάμε κατά διαόλου...
Σωστά. Αν μας κυβερνούσαν αμόρφωτοι τα πράγματα θα ήταν καλύτερα.
Είδαμε και τους μορφωμένους.
Και η μόρφωση δεν μετριέται με τα πτυχία.
Beria έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 00:23
Το γεγονός ότι οι υποψήφιοι αρχιτεκτονικής εξετάζονται (και απορρίπτονται εξαιτίας του) σε ένα μάθημα το οποίο δεν διδάσκει το ελληνικό σχολείο μόνο εγώ το βρίσκω παρανοϊκό;
Ναι, διαφορετικά θα έπρεπε στο σχολείο να διδάσκεται dictee για την μουσικολογία, κολύμβηση για τις στρατιωτικές σχολές, ζωγραφική για την καλών τεχνών κοκ.
Γι αυτό λέγονται ειδικά μαθήματα, γιατί είναι η φύση τους τέτοια που δεν μπορούν να διδαχτούν επαρκώς στο σχολείο και απαιτούν ειδικές γνώσεις απο τους υποψήφιους.
Δηλαδή μας λες ότι οι καθηγητές που διδάσκουν αυτά τα μαθήματα τα παιδιά στην παραπαιδεία, δεν μπορούν να διδάξουν στο δημόσιο σχολείο;
Τί είδους επιχείρημα είναι αυτό;
Φυσικά και μπορούν να διδαχθούν.
Ειδικό μάθημα είναι και τα αγγλικά και διδάσκονται στο σχολείο.
Πώς έβγαλες συμπέρασμα ότι ειδικό μάθημα σημαίνει ότι δεν μπορεί να διδαχθεί στο σχολείο;
ktisila έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 01:23
...
Είναι άδικο να παρομοιάζονται οι μαθητές με άλογα κούρσας. Τα παιδιά καταβάλουν τεράστια προσπάθεια στις πανελλήνιες, το 13,6 στο σχέδιο δεν είναι άσχημος βαθμός, απλά το Μετσόβιο κρίνει ότι δεν είναι αρκετός για τα δεδομένα της σχολής. Αυτό είναι σεβαστό και θεωρώ πως το παιδί καλύτερο είναι να σκεφτεί ότι ίσως δεν ταίριαζε σε μια σχολή που σκέφτεται έτσι. Εξάλλου έχει αξιόλογες εναλλακτικές. Απορώ με την εμμονή του.
Υπάρχει μια λάθος αντίληψη στην Ελλάδα πως θα πρέπει να τα εξισώνουμε όλα προς τα κάτω και πως δεν πρέπει να λέμε κάποια πράγματα με το όνομα τους, για να μην νοιώθει κανείς άσχημα. Όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Τα καλά πανεπιστήμια, όπως το ΕΜΠ, είναι λογικό να θέλουν τους καλύτερους φοιτητές γιατί αυτό ανεβάζει και το δικό τους επίπεδο. Και αυτό θα πρέπει να το εξασφαλίζει το σύστημα των εξετάσεων. Το σύστημα αυτό δεν πιστοποιεί ποιοί πιάνουν απλώς την βάση αλλά ποιοί είναι οι καλύτεροι συνολικά. Και το καλύτερο παράδειγμα είναι τα άλογα κούρσας.
Ο συγκεκριμένος μαθητής μπορεί να έγραψε την βάση αλλά δεν είναι ο καλύτερος με βάση τα συνολικά κριτήρια. Μπορεί να ξαναπροσπαθήσει του χρόνου η να "βολευτεί" με μία άλλη σχολή με λιγότερες απαιτήσεις...
Ποια βάση μωρέ; 18 έχει γράψει.
Εκεί βρίσκεται το τραγελαφικό του νομοσχεδίου.
Το να ζωγραφίσεις κουβάδες, σκούπες ή να αντιγράψεις μία κάτοψη και μία τομή θεωρείται σημαντικότερο από τα υπόλοιπα μαθήματα, σε βαθμό που ο κουβάς να γίνεται ρυθμιστής των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Χημείας, της Γλώσσας.
Υπάρχει μια λάθος αντίληψη στην Ελλάδα πως θα πρέπει να τα εξισώνουμε όλα προς τα κάτω και πως δεν πρέπει να λέμε κάποια πράγματα με το όνομα τους, για να μην νοιώθει κανείς άσχημα. Όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Τα καλά πανεπιστήμια, όπως το ΕΜΠ, είναι λογικό να θέλουν τους καλύτερους φοιτητές γιατί αυτό ανεβάζει και το δικό τους επίπεδο. Και αυτό θα πρέπει να το εξασφαλίζει το σύστημα των εξετάσεων. Το σύστημα αυτό δεν πιστοποιεί ποιοί πιάνουν απλώς την βάση αλλά ποιοί είναι οι καλύτεροι συνολικά. Και το καλύτερο παράδειγμα είναι τα άλογα κούρσας.
Ο συγκεκριμένος μαθητής μπορεί να έγραψε την βάση αλλά δεν είναι ο καλύτερος με βάση τα συνολικά κριτήρια. Μπορεί να ξαναπροσπαθήσει του χρόνου η να "βολευτεί" με μία άλλη σχολή με λιγότερες απαιτήσεις...
Ποια βάση μωρέ; 18 έχει γράψει.
Εκεί βρίσκεται το τραγελαφικό του νομοσχεδίου.
Το να ζωγραφίσεις κουβάδες, σκούπες ή να αντιγράψεις μία κάτοψη και μία τομή θεωρείται σημαντικότερο από τα υπόλοιπα μαθήματα, σε βαθμό που ο κουβάς να γίνεται ρυθμιστής των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Χημείας, της Γλώσσας.
Θεωρείται σημαντικότερο από την σχολή. Αυτοί ίσως ξέρουν κάτι περισσότερο από εμάς.
zteo έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 02:03
...
Το ζητημα ειναι οτι οι καλυτεροι φοιτητες ταυτιζονται με νεους που προέρχονται απο την οικονομικη ελιτ.Ιδιως οταν για να μπεις σε μια σχολη πρεπει να κρινεσαι απο γνωση που την αγοραζεις ακριβα απο τα φροντιστήρια.
Η οικονομική ελίτ της χώρας σπουδάζει μαζί με άλλες οικονομικές ελίτάλλων χωρών σε ελίτ πανεπιστήμια που οι περισσότεροι ξέρουμε ποια είναι. Δεν νομίζω πως η οικονομική ελίτ ασχολείται με τις πανελλήνιες...
Πού πιστεύεις ότι θα παν να σπουδάσουν οι 26.000 κομμένοι των πανελληνίων;
Εκεί βρίσκεται το τραγελαφικό του νομοσχεδίου.
Το να ζωγραφίσεις κουβάδες, σκούπες ή να αντιγράψεις μία κάτοψη και μία τομή θεωρείται σημαντικότερο από τα υπόλοιπα μαθήματα, σε βαθμό που ο κουβάς να γίνεται ρυθμιστής των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Χημείας, της Γλώσσας.
Θεωρείται σημαντικότερο από την σχολή. Αυτοί ίσως ξέρουν κάτι περισσότερο από εμάς.
NoMoreLice έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 02:05
Ποια βάση μωρέ; 18 έχει γράψει.
Εκεί βρίσκεται το τραγελαφικό του νομοσχεδίου.
Το να ζωγραφίσεις κουβάδες, σκούπες ή να αντιγράψεις μία κάτοψη και μία τομή θεωρείται σημαντικότερο από τα υπόλοιπα μαθήματα, σε βαθμό που ο κουβάς να γίνεται ρυθμιστής των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Χημείας, της Γλώσσας.
Θεωρείται σημαντικότερο από την σχολή. Αυτοί ίσως ξέρουν κάτι περισσότερο από εμάς.
Δηλαδή, δύο σχολές Αρχιτεκτονικής αξιολογούν διαφορετικά τη χρησιμότητα των επιδόσεων εισαγωγής στο σχέδιο;
Η μία θέλει να είσαι Πικάσο (κι ας είσαι ψιλοσκράπας στα υπόλοιπα) και η άλλη απλά να μην κάνεις μουτζούρες κι ας είσαι της NASA στα υπόλοιπα;
Και θα βγάλουν αποφοίτους με ίδιο πτυχίο;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 23 Ιούλ 2021, 08:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
zteo έγραψε: 23 Ιούλ 2021, 02:03
...
Το ζητημα ειναι οτι οι καλυτεροι φοιτητες ταυτιζονται με νεους που προέρχονται απο την οικονομικη ελιτ.Ιδιως οταν για να μπεις σε μια σχολη πρεπει να κρινεσαι απο γνωση που την αγοραζεις ακριβα απο τα φροντιστήρια.
Η οικονομική ελίτ της χώρας σπουδάζει μαζί με άλλες οικονομικές ελίτάλλων χωρών σε ελίτ πανεπιστήμια που οι περισσότεροι ξέρουμε ποια είναι. Δεν νομίζω πως η οικονομική ελίτ ασχολείται με τις πανελλήνιες...
Πού πιστεύεις ότι θα παν να σπουδάσουν οι 26.000 κομμένοι των πανελληνίων;
Την προηγούμενη χρονιά πολλά παιδιά πήγαν να σπουδάσουν σε σχολές που δεν τους ενδιαφέρουν καθόλου (γιατί μην μου πεις ότι ένα παιδί που έχει γράψει 1 ή 2 στα μαθηματικά ενδιαφέρεται να γίνει μαθηματικός). Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα της εκπαίδευσης.
Εκεί βρίσκεται το τραγελαφικό του νομοσχεδίου.
Το να ζωγραφίσεις κουβάδες, σκούπες ή να αντιγράψεις μία κάτοψη και μία τομή θεωρείται σημαντικότερο από τα υπόλοιπα μαθήματα, σε βαθμό που ο κουβάς να γίνεται ρυθμιστής των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Χημείας, της Γλώσσας.
Θεωρείται σημαντικότερο από την σχολή. Αυτοί ίσως ξέρουν κάτι περισσότερο από εμάς.
Δηλαδή, δύο σχολές Αρχιτεκτονικής αξιολογούν διαφορετικά τη χρησιμότητα των επιδόσεων εισαγωγής στο σχέδιο;
Η μία θέλει να είσαι Πικάσο και η άλλη απλά να μην κάνεις μουτζούρες;
Και θα βγάλουν αποφοίτους με ίδιο πτυχίο;
Ναι ακριβώς αυτό. Η σχολή επέλεξε υψηλό συντελεστή εβε για δικούς της λόγους που δεν ξέρω. Για αυτή ήταν σημαντικό εφόσον το έκανε. Δεν μπορώ να κρίνω αν είναι σωστό αλλά η συγκεκριμένη σχολή θέλει να επιλέξει φοιτητές με αυτές τις προδιαγραφές.