sys3x έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 14:26
Μέχρι να έρθουν τα κινέζικα.
Δεν μου αρέσει πολύ η ιδέα ότι ένας ακόμα κλάδος που συγκρατούσε κεφάλαια στην Ευρώπη να παραδοθεί στους Ασιάτες.
Και εμένα αν ήμουν Γερμανός.
Αλλά είμαι πάρα πολύ υπέρ της παγκοσμιοποίησης και του ελεύθερου εμπορίου.
Για θύμισε μου Στάθη όμως, τι ακριβώς μας εμποδίζει να μπούμε και εμείς στην αγορά των ηλεκτρικών;
Για τα μεκ ξέρω, οι Γερμανοί, για ηλεκτρικά μιλάω ε.
Η έλλειψη οργάνωσης και κρατικό και ιδιωτικό επίπεδο, η έλλειψη οράματος εκ μέρους των πολιτικών, η έλλειψη know how σε κάποιους βασικούς τομείς.
Εγώ δεν θέλω να μεταφερθεί άλλος πλούτος ανατολικά. Δεν μπορεί να παίρνει η Ευρώπη όλους τους μετανάστες από Πακιστάν μέχρι Μαρόκο και να αιμορραγεί οικονομικά τόσο πολύ. Γιατί δεν έχουν αυτοκινητοβιομηχανίες μόνο οι Γερμανοί. Θα υποφέρουν και οι Ιταλοί, οι Γάλλοι, οι Ισπανοί και άλλοι. Όπως δεν μας συμφέρει μια Γερμανοκρατούμενη Ευρώπη άλλο τόσο δεν μας συμφέρει μια αδύναμη Ευρώπη.
Δεν μου αρέσει πολύ η ιδέα ότι ένας ακόμα κλάδος που συγκρατούσε κεφάλαια στην Ευρώπη να παραδοθεί στους Ασιάτες.
Και εμένα αν ήμουν Γερμανός.
Αλλά είμαι πάρα πολύ υπέρ της παγκοσμιοποίησης και του ελεύθερου εμπορίου.
Για θύμισε μου Στάθη όμως, τι ακριβώς μας εμποδίζει να μπούμε και εμείς στην αγορά των ηλεκτρικών;
Για τα μεκ ξέρω, οι Γερμανοί, για ηλεκτρικά μιλάω ε.
Η έλλειψη οργάνωσης και κρατικό και ιδιωτικό επίπεδο, η έλλειψη οράματος εκ μέρους των πολιτικών, η έλλειψη know how σε κάποιους βασικούς τομείς.
Εγώ δεν θέλω να μεταφερθεί άλλος πλούτος ανατολικά. Δεν μπορεί να παίρνει η Ευρώπη όλους τους μετανάστες από Πακιστάν μέχρι Μαρόκο και να αιμορραγεί οικονομικά τόσο πολύ. Γιατί δεν έχουν αυτοκινητοβιομηχανίες μόνο οι Γερμανοί. Θα υποφέρουν και οι Ιταλοί, οι Γάλλοι, οι Ισπανοί και άλλοι. Όπως δεν μας συμφέρει μια Γερμανοκρατούμενη Ευρώπη άλλο τόσο δεν μας συμφέρει μια αδύναμη Ευρώπη.
Η γερμανοκρατούμενη Ευρώπη είναι επιβολή των Γερμανών, η αδύναμη Ευρώπη και εφόσον υπάρχει η Κίνα με όλη αυτή τη δυναμική που έχει πάλι πολιτικά γερμανική επιβολή είναι. Η ελληνική πολιτική σκηνή λογοδοτεί σε αυτούς, εκλέγεται από εμάς και ασχολείται τόσο όσο να οριστεί τοπικός άρχοντας αλλά λογοδοτεί σε αυτούς, όχι σε εμάς. Εμείς φυσικά από την άλλη είμαστε για το μπούτσο, ακόμη και εμείς οι λίγοι που το ψευτοανεχόμαστε ελλείψει ισχύος το όλο σκηνικό αδυνατώντας να το αλλάξουμε, το ίδιο και περισσότερο για το μπούτσο είμαστε.
enterprise-psi έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:42
Κυρίως για commute είναι στο εξωτερικό. Αθήνα ηλεκτρικό να πας στην δουλειά, πάλι δύο ώρες στην κίνηση θα είσαι
Δύο ώρες στην κίνηση με ηλεχτρικό = καις ότι καίει το ερ κοντίσιο αν το έχεις αναμμένο.
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
enterprise-psi έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:42
Κυρίως για commute είναι στο εξωτερικό. Αθήνα ηλεκτρικό να πας στην δουλειά, πάλι δύο ώρες στην κίνηση θα είσαι
Δύο ώρες στην κίνηση με ηλεχτρικό = καις ότι καίει το ερ κοντίσιο αν το έχεις αναμμένο.
sharp έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:36
Εάν κατάλαβα σωστά, ποτέ δεν θα μπορέσεις να απομακρυνθείς πολύ από το σπίτι, ακόμη και αν έχει σημεία παντού για να φορτίσεις είναι ασύμφορο να πας εκδρομή.
δεν καταλαβες σωστα.
απλως στη χειροτερη περιπτωση, οταν θα φορτιζεις στον πιο ακριβο φορτιστη, ερχεται περιπου το ιδιο με βενζινοκινητο.
Ναι αλλά η αγορά του είναι τουλάχιστον 3 φορές ακριβότερη.
Όχι, δεν είναι. Εκτός αν αντί να συγκρίνεις μήλα με μήλα, συγκρίνεις το φθηνότερο βενζινοκίνητο που δε φοβάσαι με το φθηνότερο ηλεκτροκίνητο που δε φοβάσαι.
Είναι 20-30% πιο ακριβά το πολύ, σε κόστος απόκτησης.
There are decades where you fuck around and days where you find out
απλως στη χειροτερη περιπτωση, οταν θα φορτιζεις στον πιο ακριβο φορτιστη, ερχεται περιπου το ιδιο με βενζινοκινητο.
Ναι αλλά η αγορά του είναι τουλάχιστον 3 φορές ακριβότερη.
Όχι, δεν είναι. Εκτός αν αντί να συγκρίνεις μήλα με μήλα, συγκρίνεις το φθηνότερο βενζινοκίνητο που δε φοβάσαι με το φθηνότερο ηλεκτροκίνητο που δε φοβάσαι.
Είναι 20-30% πιο ακριβά το πολύ, σε κόστος απόκτησης.
Ναι αλλά η αγορά του είναι τουλάχιστον 3 φορές ακριβότερη.
Όχι, δεν είναι. Εκτός αν αντί να συγκρίνεις μήλα με μήλα, συγκρίνεις το φθηνότερο βενζινοκίνητο που δε φοβάσαι με το φθηνότερο ηλεκτροκίνητο που δε φοβάσαι.
Είναι 20-30% πιο ακριβά το πολύ, σε κόστος απόκτησης.
Μέχρι να έρθουν τα κινέζικα.
Πρόκειται να συντηρητικό τομέα όπου η κουλτούρα και το γόητρο παίζει ρόλο και τα κράτη συχνά παρεμβαίνουν. Δεκαετίες τώρα και η Αμερικανική αγορά αντιστέκεται στα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα και το αντίστροφο. Στα Κινέζικα θα υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη αντίσταση.
Δεν προβλέπω λοιπόν επικράτηση των Κινεζικών στο προσεχές μέλλον. Και οι περισσότερες πωλήσεις στο μέλλον θα γίνουν εκτός Ευρώπης-ΗΠΑ οπότε δεν θα σκιστουν κιόλας να το αντιστρέψουν. Ίσως υπάρχουν ως niche επιλογή σε 10 χρόνια, θα δούμε.
There are decades where you fuck around and days where you find out
απλως στη χειροτερη περιπτωση, οταν θα φορτιζεις στον πιο ακριβο φορτιστη, ερχεται περιπου το ιδιο με βενζινοκινητο.
Ναι αλλά η αγορά του είναι τουλάχιστον 3 φορές ακριβότερη.
Όχι, δεν είναι. Εκτός αν αντί να συγκρίνεις μήλα με μήλα, συγκρίνεις το φθηνότερο βενζινοκίνητο που δε φοβάσαι με το φθηνότερο ηλεκτροκίνητο που δε φοβάσαι.
Είναι 20-30% πιο ακριβά το πολύ, σε κόστος απόκτησης.
Τι να φοβαμαι; Συγκρίνω τον κουβά των 30 χιλιάδων που αντίστοιχο σε ΜΕΚ έχει 10 χιλ.
Εδω το polestar2 που ειναι κινεζικο εξ αγχιστειας και βγηκε καταστροφικη πατάτα
Μα είναι ...Αμερικάνικο
Πρόκειται για το Hong Guang Mini, ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στο πλαίσιο της κοινοπραξίας μεταξύ των SAIC Motor, Wulling Motor και της αμερικανικής εταιρείας General Motors,
Ναι αλλά η αγορά του είναι τουλάχιστον 3 φορές ακριβότερη.
Όχι, δεν είναι. Εκτός αν αντί να συγκρίνεις μήλα με μήλα, συγκρίνεις το φθηνότερο βενζινοκίνητο που δε φοβάσαι με το φθηνότερο ηλεκτροκίνητο που δε φοβάσαι.
Είναι 20-30% πιο ακριβά το πολύ, σε κόστος απόκτησης.
Τι να φοβαμαι; Συγκρίνω τον κουβά των 30 χιλιάδων που αντίστοιχο σε ΜΕΚ έχει 10 χιλ.
Δεν ισχύει αυτό με τίποτα.
There are decades where you fuck around and days where you find out