ST48410 έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:12
talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 12:25
λοιπον, εδω ειναι ο ζωμος και το πως αρχισε και το τοπικ αν θυμαστε
αν φορτιζεις σπιτι, βγαινει περιπου 4 πενες το μιλι, πανω κατω πες 1,9λτ/100km με τις τωρινες τιμες καυσιμων
αν ομως φορτισεις σε εξωτερικο charger η τιμη ειναι περιπου τριπλασια, οποτε δεν υπαρχει οικονομια στην μετακινηση ( και οι τιμες στα chargers ολο ανεβαινουν)
αυτη ειναι η εννοια της απατης της ηλεκτροκινησης. Αν δεν φορτιζεις σπιτι, παιρνεις πουλο.
Αν είναι έτσι δύσκολα θα τσουλήσει στην Ελλάδα. Ποιος θα πάρει αυτοκίνητο 35 χιλιάρικα αντί των 20; Για να αποσβέσει τις άλλες 15 χιλιάδες πότε; Βέβαια κάτι τα σήματα, κάτι τα σέρβις, ένα κέρδος υπάρχει. Αλλά για τόσο μεγάλη διαφορά δεν μπορώ να πω αν αξίζει.
Υπάρχουν υποχρεωτικά σέρβις; Κερδίζεις σοβαρά λεφτά από εκεί;
αφενος δεν ειναι 35 χιλιαρικα αντι 20, διοτι δεν νομιζω οτι θα επαιρνες το Leaf με τον εξοπλισμο του σε βενζινοκινητο και τις επιδοσεις που εχει με 20 χιλιαρικα αλλα ναι, δεν το αγοραζεις για οικονομια το ηλεκτρικο, για αυτο το ανοιξα το τοπικ και ο χαζοργισμενος και μερικοι ακομα κοροιδευαν
το σερβις ειπαμε, ενα το χρονο, 260 λιρες το πρωτο σερβις. Δεν κερδιζεις τιποτα ουσιαστικο
αλλα εχει ωραια αισθηση. Ησυχια, αμεση επιταχυνση ιδιως εν κινηση, ειναι καλη φαση. Το αγοραζεις για να ειναι καλυτερο, οχι για να κερδισεις λεφτα ( εκτος και το συνδεσεις με φωτοβολταϊκα + μπαταρια, κατι που το σκεφτομαι οταν πεσουν οι τιμες/βελτιωθει η αποδοση των φωτοβολταϊκων)