Δημοκράτης έγραψε: 25 Μάιος 2021, 16:10
τι δικαιώματα παρέχει δηλαδή το κράτος στους εφοπλιστες ρε τσάκαλε; Είδες κανέναν εφοπλιστή να έιναι στους δρόμους να ζητάει δικαιώματα; ανάγκη νομίζεις σας έχει; Ανάγκη τους έχει το αφεντικό σου μπας και τους δανείσουν κανένα σκάφος να κάνει διακοπές το καλοκαίρι
Όταν σου παρέχουν απλόχερα υποστήριξη και επιδοτήσεις με το καλημέρα ποιος ο λόγος να βγεις στους δρόμους;
Όταν απειλούνται όμως από τον δρόμο βάζουν τα πουτανάκια τους, τους φασίστες, και καθαρίζουν. Σιγά μην βγουν οι ίδιοι.
Ε ναι, αν κάποιος περιμένει επιδοτήσεις και υποστήριξη από το ελληνικό κράτος είναι οι εφοπλιστές. Σας έχουν μεγάλη ανάγκη είναι η αληθεια
Δημοκράτης έγραψε: 25 Μάιος 2021, 16:10
τι δικαιώματα παρέχει δηλαδή το κράτος στους εφοπλιστες ρε τσάκαλε; Είδες κανέναν εφοπλιστή να έιναι στους δρόμους να ζητάει δικαιώματα; ανάγκη νομίζεις σας έχει; Ανάγκη τους έχει το αφεντικό σου μπας και τους δανείσουν κανένα σκάφος να κάνει διακοπές το καλοκαίρι
Όταν σου παρέχουν απλόχερα υποστήριξη και επιδοτήσεις με το καλημέρα ποιος ο λόγος να βγεις στους δρόμους;
Όταν απειλούνται όμως από τον δρόμο βάζουν τα πουτανάκια τους, τους φασίστες, και καθαρίζουν. Σιγά μην βγουν οι ίδιοι.
Ε ναι, αν κάποιος περιμένει επιδοτήσεις και υποστήριξη από το ελληνικό κράτος είναι οι εφοπλιστές. Σας έχουν μεγάλη ανάγκη είναι η αληθεια
Εισια όνομα και πράγμα
Ξέρεις τι χρειάζεται για να σε αδειάσω τώρα έτσι; Ένα γκουγκλάρισμα είναι όλο κι όλο.
Δεν θα το κάνω όμως τώρα.
Θα σε αφήσω να ξεροψήνεσαι.
Άσε που ελπίζω να το κάνει και κάποιος άλλος γιατί βαριέμαι.
Όταν σου παρέχουν απλόχερα υποστήριξη και επιδοτήσεις με το καλημέρα ποιος ο λόγος να βγεις στους δρόμους;
Όταν απειλούνται όμως από τον δρόμο βάζουν τα πουτανάκια τους, τους φασίστες, και καθαρίζουν. Σιγά μην βγουν οι ίδιοι.
Ε ναι, αν κάποιος περιμένει επιδοτήσεις και υποστήριξη από το ελληνικό κράτος είναι οι εφοπλιστές. Σας έχουν μεγάλη ανάγκη είναι η αληθεια
Εισια όνομα και πράγμα
Ξέρεις τι χρειάζεται για να σε αδειάσω τώρα έτσι; Ένα γκουγκλάρισμα είναι όλο κι όλο.
Δεν θα το κάνω όμως τώρα.
Θα σε αφήσω να ξεροψήνεσαι.
Άσε που ελπίζω να το κάνει και κάποιος άλλος γιατί βαριέμαι.
Λέγοντας την αλήθεια μας γλύτωσε από τον κόπο να προσπαθούμε ν' απαντούμε σε φιλανφήματα.
Μπορείς να μην πληρώνεις φόρους και δεν ψήνεσαι να τους πληρώσεις; Κομμένη κάθε παροχή, χωρίς πολλά πολλά. Δεν θα εκμεταλλεύεται ο δισεκατομμυριούχος το τεκμήριο διαβίωσης που πληρώνει ο άνεργος.
δεν εχει καμμια παροχη ετσι κι αλλιως, και φορους πληρωνει κανονικα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 26 Μάιος 2021, 15:21
Δε ξέρω πόσοι το έχουν καταλάβει αυτό αλλά οι τωρινές «νέες τεχνολογίες» αναπτύχθηκαν από τη δεκαετία του 1970 και μετά, ακριβώς
για να μειωθεί το εργατικό και εν γένει το λειτουργικό κόστος των επιχειρήσεων. Ήταν οι εποχές της πετρελαϊκής κρίσης, του πληθωρισμού
κλπ κλπ. Αντίστοιχα, η άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ψηφιακής οικονομίας, ήλθαν μετά τη κρίση του 2008. Γενικά, η ύπαρξη
των «νέων τεχνολογιών» πέρα από τα παράπλευρα οφέλη της δε γίνεται να μην αυξάνει την ανεργία ή να μη μειώνει τους μισθούς αφού για
αυτούς τους σκοπούς φτιάχτηκε.
Η αλήθεια είναι πως δεν είναι τόσο νέες οι "νέες τεχνολογίες", η σοβιετική ένωση είχε οικολογικό διαστημικό σταθμό με ηλιακή ενέργειά από το '70.
Λέγοντας την αλήθεια μας γλύτωσε από τον κόπο να προσπαθούμε ν' απαντούμε σε φιλανφήματα.
Μπορείς να μην πληρώνεις φόρους και δεν ψήνεσαι να τους πληρώσεις; Κομμένη κάθε παροχή, χωρίς πολλά πολλά. Δεν θα εκμεταλλεύεται ο δισεκατομμυριούχος το τεκμήριο διαβίωσης που πληρώνει ο άνεργος.
δεν εχει καμμια παροχη ετσι κι αλλιως, και φορους πληρωνει κανονικα.
Λέγοντας την αλήθεια μας γλύτωσε από τον κόπο να προσπαθούμε ν' απαντούμε σε φιλανφήματα.
Μπορείς να μην πληρώνεις φόρους και δεν ψήνεσαι να τους πληρώσεις; Κομμένη κάθε παροχή, χωρίς πολλά πολλά. Δεν θα εκμεταλλεύεται ο δισεκατομμυριούχος το τεκμήριο διαβίωσης που πληρώνει ο άνεργος.
δεν εχει καμμια παροχη ετσι κι αλλιως, και φορους πληρωνει κανονικα.
α τέτοια αντιληψη της πραγματικότητας
υπαρχουν πολλες πραγματικοτητες που τις βιωνει καθε ανθρωπος ξεχωριστα
Fluffy έγραψε: 27 Μάιος 2021, 13:24
δεν είναι έτσι, αυτό που λές είναι η αντανάκλαση της πραγματικότητας στην συνείδηση.
πες τι θα αλλαξει αν ο στολος κρατικοποιηθει -δεν θα χρειαστούν εργατες ; και ποιο ειναι το κριτήριο για τον μισθό τους
η καλη ψυχή; ή η πραγματικοτητα ;
Fluffy έγραψε: 27 Μάιος 2021, 13:24
δεν είναι έτσι, αυτό που λές είναι η αντανάκλαση της πραγματικότητας στην συνείδηση.
πες τι θα αλλαξει αν ο στολος κρατικοποιηθει -δεν θα χρειαστούν εργατες ; και ποιο ειναι το κριτήριο για τον μισθό τους
η καλη ψυχή; ή η πραγματικοτητα ;
ποιός λέει να κρατικοποιηθεί;
Η κρατικοποιηση απο μόνη της δεν λέει κάτι. Η κρατικοποιήση σε καπιταλιστικο κρατος απλα αναλαμβανει το κρατος κάτι που δεν έχει κερδοφορία ή είναι κοστοβόρο για τους ιδιωτες. Η κρατικοποιήση τώρα σε σοσιαλιστικο κράτος σημαίνει κοινωνικοποιηση, το κριτήριο είναι οι δυνατότητες της σοσιαλιστικής οικονομίας, απλά στην σοσιαλιστική οικονομία δεν υπάρχει κάποιος που να ιδιοποιείται τον πλουτο της κοινωνίας όπως οι εφοπλιστές.
Λέγοντας την αλήθεια μας γλύτωσε από τον κόπο να προσπαθούμε ν' απαντούμε σε φιλανφήματα.
Μπορείς να μην πληρώνεις φόρους και δεν ψήνεσαι να τους πληρώσεις; Κομμένη κάθε παροχή, χωρίς πολλά πολλά. Δεν θα εκμεταλλεύεται ο δισεκατομμυριούχος το τεκμήριο διαβίωσης που πληρώνει ο άνεργος.
δεν εχει καμμια παροχη ετσι κι αλλιως, και φορους πληρωνει κανονικα.
α τέτοια αντιληψη της πραγματικότητας
οταν αγοραζει καφε χαβιαρι ο εφοπλιστης δεν πληρωνει φπα;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Fluffy έγραψε: 27 Μάιος 2021, 13:24
δεν είναι έτσι, αυτό που λές είναι η αντανάκλαση της πραγματικότητας στην συνείδηση.
πες τι θα αλλαξει αν ο στολος κρατικοποιηθει -δεν θα χρειαστούν εργατες ; και ποιο ειναι το κριτήριο για τον μισθό τους
η καλη ψυχή; ή η πραγματικοτητα ;
ποιός λέει να κρατικοποιηθεί;
Η κρατικοποιηση απο μόνη της δεν λέει κάτι. Η κρατικοποιήση σε καπιταλιστικο κρατος απλα αναλαμβανει το κρατος κάτι που δεν έχει κερδοφορία ή είναι κοστοβόρο για τους ιδιωτες. Η κρατικοποιήση τώρα σε σοσιαλιστικο κράτος σημαίνει κοινωνικοποιηση, το κριτήριο είναι οι δυνατότητες της σοσιαλιστικής οικονομίας, απλά στην σοσιαλιστική οικονομία δεν υπάρχει κάποιος που να ιδιοποιείται τον πλουτο της κοινωνίας όπως οι εφοπλιστές.
υπαρχει.
ο κομμισαριος. απλως ο παραγομενος πλουτος ειναι πολλες ταξεις μεγεθους λιγοτερος, με αποτελεσμα πεινα για τους υπολοιπους, μετρια ζωη για τον κομισσαριο.
ενω στον καπιταλισμο περναμε ολοι καλα, απλως οι εφοπλιστες περνανε πολυ καλυτερα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Fluffy και Βλημα εισαστε ασχετοι με το θεμα οποτε παρατηστε το.
Η συντριπτικη πλειοψηφια των Ελληνων εφοπλιστων και ειδικα του tonnage ειναι στη ποντοπορο ναυτιλια, η οποια δεν εχει επιδοτησεις. Στην ακτοπλοικη υπαρχουν καποιες, αλλα ειναι απαραιτητες για την διακινηση αγαθων και επιβατων. Αν δεν υπηρχαν, δεν θα υπηρχαν ακτοπλοικες συγκοινωνιες. Δεν υπαρχουν μαλακες να αγοραζουν πλοια για να χανουν λεφτα. Η εναλλακτικη λυση θα ηταν να αγοραζει ή να νοικιαζει πλοια το κρατος και να τα τρεχει με ...δημοσιους υπαλληλους, που βεβαια θα σας στοιχιζαν πολυ περισσοτερα.
Σύμφωνα με τη μελέτη της BCG (The Boston Consulting Group) το Μάιο του 2013,η άμεση συνεισφορά του βασικού ναυτιλιακού κλάδου υπολογίζεται περίπου στα 7,6 δισεκατομμύρια €, ποσό που αντιστοιχεί σε 3,5% του ελληνικού ΑΕΠ. Από αυτά, η ποντοπόρος ναυτιλία έχει την μεγαλύτερη συνεισφορά, προσφέροντας 6,5 δισεκατομμύρια €. Επιπροσθέτως, ο ελληνικός ναυτιλιακός κλάδος συνεισφέρει έμμεσα, μέσω των υποστηρικτικών υπηρεσιών της ναυτιλίας, 2,3 δισεκατομμύρια € ενώ 3,4 δισεκατομμύρια είναι τα υπολογιζόμενα επαγωγικά9οφέλη. Συνολικά, ο ναυτιλιακός κλάδος συνεισφέρει περίπου 13,4 δισεκατομμύρια €,ποσό που αντιστοιχεί στο 6%του ελληνικού ΑΕΠ, βάσει στατιστικών του 2010. Η συνολική συνεισφορά του ελληνικού ναυτιλιακού κλάδου στο ΑΕΠ παραμένει σταθερή διαχρονικά, γεγονός που υποδεικνύει ότι η συνολική συνεισφορά του για το έτος 2012 θα μπορούσε να αντιστοιχεί σε περισσότερο από 7% του συνολικού ΑΕΠ της χώρας δεδομένης της συρρίκνωσης του ελληνικού ΑΕΠ τα τελευταία χρόνια. Ο ελληνικός ναυτιλιακός κλάδος υπολογίζεται ότι απασχολεί περισσότερα από 165.000 άτομα (με πολυ καλους μισθους), δηλαδή το 3,5% της συνολικής απασχόλησης στην Ελλάδα.
Αν δεν σας αρεσουν αυτα, μπορειτε να τους διωξετε, να πανε τα γραφεια τους σε οποιαδηποτε αλλη Ευρωπαικη χωρα και να πληρωνουν λιγοτερα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Alphabet την 27 Μάιος 2021, 15:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.
Alphabet έγραψε: 27 Μάιος 2021, 14:33
Fluffy και Βλημα εισαστε ασχετοι με το θεμα οποτε παρατηστε το.
Η συντριπτικη πλειοψηφια των Ελληνων εφοπλιστων και ειδικα του tonnage ειναι στη ποντοπορο ναυτιλια, η οποια δεν εχει επιδοτησεις. Στην ακτοπλοικη υπαρχουν καποιες, αλλα ειναι απαραιτητες για την διακινηση αγαθων και επιβατων. Αν δεν υπηρχαν, δεν θα υπηρχαν ακτοπλοικες συγκοινωνιες. Δεν υπαρχουν μαλακες να αγοραζουν πλοια για να χανουν λεφτα. Η εναλλακτικη λυση θα ηταν να αγοραζει ή να νοικιαζει πλοια το κρατος και να τα τρεχει με ...δημοσιους υπαλληλους, που βεβαια θα σας στοιχιζαν πολυ περισσοτερα.
Σύμφωνα με τη μελέτη της BCG (The Boston Consulting Group) το Μάιο του 2013,η άμεση συνεισφορά του βασικού ναυτιλιακού κλάδου υπολογίζεται περίπου στα 7,6 δισεκατομμύρια €, ποσό που αντιστοιχεί σε 3,5% του ελληνικού ΑΕΠ. Από αυτά, η ποντοπόρος ναυτιλία έχει την μεγαλύτερη συνεισφορά, προσφέροντας 6,5 δισεκατομμύρια €. Επιπροσθέτως, ο ελληνικός ναυτιλιακός κλάδος συνεισφέρει έμμεσα, μέσω των υποστηρικτικών υπηρεσιών της ναυτιλίας, 2,3 δισεκατομμύρια € ενώ 3,4 δισεκατομμύρια είναι τα υπολογιζόμενα επαγωγικά9οφέλη. Συνολικά, ο ναυτιλιακός κλάδος συνεισφέρει περίπου 13,4 δισεκατομμύρια €,ποσό που αντιστοιχεί στο 6%του ελληνικού ΑΕΠ, βάσει στατιστικών του 2010. Η συνολική συνεισφορά του ελληνικού ναυτιλιακού κλάδου στο ΑΕΠ παραμένει σταθερή διαχρονικά, γεγονός που υποδεικνύει ότι η συνολική συνεισφορά του για το έτος 2012 θα μπορούσε να αντιστοιχεί σε περισσότερο από 7% του συνολικού ΑΕΠ της χώρας δεδομένης της συρρίκνωσης του ελληνικού ΑΕΠ τα τελευταία χρόνια. Ο ελληνικός ναυτιλιακός κλάδος υπολογίζεται ότι απασχολεί περισσότερα από 165.000 άτομα, δηλαδή το 3,5% της συνολικής απασχόλησης στην Ελλάδα.
Αν δεν σας αρεσουν αυτα, μπορειτε να τους διωξετε, να πανε τα γραφεια τους σε οποιαδηποτε αλλη Ευρωπαικη χωρα και να πληρωνουν λιγοτερα.
Μια χαρά τα λες, συμφωνώ, δεν διαφωνώ κάπου. Όλη αυτή η αξία, όλος αυτό ο πλούτος είναι προιόν της κοινωνικής εργασίας. Οι κομμουνιστές δε θέλουν να σταματήσει η κοινωνία να παράγει, ίσα-ίσα με επιστημονικό κεντρικό σχεδιασμό μπορεί να παραχθεί περισσότερος κοινωνικός πλούτος σε λιγότερη ώρα. Η παρασιτική φύση των εφοπλιστών (και όλων των καπιταλιστών) όμως τι κάνει; Αποκόβει αυτά που έχει παράξει η κοινωνία από την ίδια την κοινωνία.