!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Η Αυτοκράτειρα Θεοδώρα
Η Θεοδώρα γεννηθηκε περιπου το έτος 497-500 μ.Χ. και κατά παράδοση ηταν κόρη του Αρκτοτρόφου του Ιπποδρόμου Ακακίου. Το ονομα της μητέρας της δεν διασώζεται αλλα εικάζεται ότι ισως λεγόταν Σοφία. Αλλα σιγουρα γνωρίζουμε πως ηταν μονοφυσιτισσα και ηθοποιος/χορευτρια (aka πορνη).
Εν τουτοις υπαρχουν και άλλες παραδόσεις για την καταγωγή της όπως ότι καταγόταν από την Παφλαγονία και ξεκινησε από εκει σαν υφάντρα.
Ο Ιωάννης της Αμίδης ο οποιος ηταν φιλικός μαζι της λογω της κοινής τους πιστης καθως και αυτος και η Θεοδώρα ηταν Μονοφυσίτες γράφει στην Εκκλησιαστικη ιστορία του πως η
Θεοδώρα καταγόταν από το χωριό Νταμάν κοντά στο Καλλινικο της Συρίας και ηταν κορη μονοφυσιτη ιερέα. Φιλικος μεν αλλα πολλες φορές την αποκαλει στο βιβλιο ως «Η Θεοδώρα εκ
του πορνειου»
Εν τουτοις εδώ θα παμε με την πιο διαδεδομένη ιστορια, αυτή του Προκόπιου.
Η Θεοδώρα λοπον ηταν κόρη του Κυπριου Ακακιου ο οποιος εργαζόταν ως Αρκτοτρόφος του Δημου των Πρασινων στον Ιππόδρομο. Η Θεοδώρα ηταν η δευτερη κόρη του. Η πρωτοτοκη λεγόταν Κομιτώ, μετα ακολουθουσε η Θεοδώρα και τριτη ήταν η Αναστασία.
Λιγο καιρο όμως μετά την γέννηση της Αναστασιας ο Ακάκιος αρρώστησε και πέθανε αφηνοντας πισω του μια νεαρη χήρα και 3 ορφανα οπου το μεγαλύτερο δεν ηταν πανω πο 7 χρονών.
Η χήρα εμεινε στην ψάθα. Σε απόλυτη ένδεια. Ετσι σε πολύ λιγο χρόνο μετα τον θανατο του Ακακίου ξαναπαντρευτηκε και ο νεος της συζυγος πήρε τη θέση του Αρκτοτρόφου των Πρασίνων την οποια ειχε ο Ακάκιος.
Όμως μετα από λιγο καιρο ο Δημαρχος των Πρασινων Αστέριος δωροδοκηθηκε από καποιον άλλο για να απολυσει τον νέο Αρκτοτροφο και να παρει αυτος τη θέση του.
Ετσι ο Δημαρχος απέλυσε τον δευτερο συζυγο της χήρας και τους πεταξε στο δρόμο οικογενειακώς.
Η χηρα (ας την πουμε Σοφία από δω και περα) δεν εκατσε με σταυρωμένα τα χέρια. Εντυσε τα κορίτσια της με λευκους χιτώνες και αφου τους εβαλε λουλουδια στο κεφάλι και στα χέρια και πριν αρχισουν οι αρματοδρομιες μπηκαν ως ικέτιδες στην αρένα ζητώντας το δικιο τους για την εργασια και τη στέγη που τους στέρησαν.
Οι Πράσινοι δεν ειχαν καμια ορεξη να τους ακουσουν, ποσο μάλλον να ξαναπροσλάβουν τον αντρα της.
Οι Βενετοι όμως (ο Μπλε Δημος) συγκινηθηκαν από το θεαμα της Σοφιας και των τριων μικρών κοριτσιων που παρακαλουσαν για στεγη και δουλεια αλλα επίσης και για να την πουν στους Πρασινους, προσέφεραν στον αντρα της Σοφίας τη θέση του Αρκτοτρόφου του Δημου των
Βενετων μιας και ετυχε ο δικος τους Αρκτοτρόφος να εχει μολις πεθάνει.
Μια μικρη παρενθεση εδώ για να μπουμε λιγο στο context της εποχης. Η Κωνσταντινουπολη ειχε 4 Δημους τους Βενετους (Μπλε), τους Πρασινους, τους Λευκους και τους Ρουσσιους (Κοκκινοι).
Δεν ηταν Δημοι με την εννοια που τους ξερουμε σημερα αλλα δρουσαν περισσότερο ως αθλητικα σωματεία η ακομα και πολιτικα κομματα (π.χ. φανταστειτε σημερα τον Ολυμπιακο π.χ. η τον Παναθηναικο να κατεβαινει στις εκλογές. Κατι τετοιο ηταν τηρουμενων των αναλογιων)
Από αυτους οι 2 ηταν μεγάλοι Δημοι, οι Μπλε και οι Πράσινοι (κατι σαν τον Ολυμπιακο και τον Παναθηναικο της εποχης), οι αλλοι 2 Δημοι ηταν μικρότεροι και συνηθως αποτελουσαν ουρά των 2 μεγάλων Δημων. Οι Λευκοι παντα υποστηριζαν τους Βενετους και οι Ρουσσιοι παντα υποστηριζαν τους Πράσινους ειτε σε αθλητικους καβγάδες ειτε σε πολιτικους καβγάδες. Η εχθρα μεταξυ Βενετων και Πρασινων ηταν αβυσαλλεα και σχεδον καθημερινα υπηρχαν οπαδικα επεισόδια σε ολη την πολη.
Οι Βενετοι ηταν συνυφασμένοι με τους ευγενεις, τους γαιοκτημονες και την Ορθοδοξια ενώ αντιθετα οι Πράσινοι ηταν συνυφασμένοι με τους πλουσιους μη-ευγενεις, τους εμπορους και τον Μονοφυσιτισμο την εποχη εκεινη.
Πισω στη διηγηση.
Όταν μεγάλωσαν οι κορες της Σοφίας η μητέρα τους τις προωθησε στο θέατρο. Αν και τοτε θεατρο ηταν απλα μια συγκεκαλυμένη μορφη πορνειας. Ο κοσμος δεν πηγαινε στο θεατρο για να δει παράσταση. Για να πηδηξει πηγαινε και στα ενδιαμεσα εβλεπαν και κανενα σοου από κανενα μιμο η κανα στριπτιζ.
Η πρώτη που βγηκε στο κλαρι ηταν η πρωτη κορη η Κομιτώ σε ηλικια 12 ετών. Η Κομιτώ εκανε θραυση και συντομα απεκτησε σταθερη και μονιμη πελατεια. Η Θεοδώρα ηταν ακομα μικρη για τη δουλεια αλλα η Κομιτώ την ειχε για βοηθό οσο αυτή ηταν απασχολημένη με πελάτες.
Η Θεοδώρα ηταν μικρη ακομα για σεξ με πελάτες αλλα αυτό δεν την εμποδιζε να κερδιζει μερικα χρήματα κανοντας όλα τα υπολοιπα εκτος του σεξ με τους σκλαβους που συνοδευαν τους κυρίους τους στο «θεατρο» (πορνειο ουσιαστικα)
Όταν εγινε 12 ετών και αυτή, βγηκε κανονικα στη δουλεια και συντομα εγινε αυτό που σημερα θα λέγαμε “escort”. Σε αντιθεση με την αδελφη της Κομιτώ η οποια ηταν low level πορνη σε πορνειο.
Η Θεοδώρα εκτος της ομορφιας της δεν ειχε κανενα άλλο ταλέντο. Δεν επαιζε ουτε φλαουτο, ουτε άρπα, ουτε ειχε ταλέντο στο χορό πραγματα δλδ τα οποια ηταν απαιτουμενα από μια “escort”.
Το προσον που την εκανε αναρπαστη ηταν ότι ηταν υπερβολικα ευκολη και πως δεν ειχε ταμπου. Μπορουσε να κανει ότι της ζητουσαν οι πελάτες οσο ανωμαλο κι αν ηταν. Αλλα σε αυτό που διέπρεπε ηταν η “πισω πορτα”. Kατι που οι πελάτες της το ζητουσαν συνέχεια και
πληρωναν οσο οσο για αυτό καθως ηταν πολύ λιγες οι πορνες που το δεχονταν (καλα για τις
ευγενεις γυναικες τους δεν το συζητάμε… Ουτε λογος).
Ηταν τρομερά εξυπνη και πολυμηχανη και παντα εβρισκε νεους τρόπους για σεξ για να μη βαριουνται οι πελάτες της κερδιζοντας ετσι όχι μονο το πορτοφόλι τους αλλα και τις καρδιες και τα μυαλα τους.
Στο άλλο που διέπρεπε ηταν τα ομαδικα. Συχνα την καλουσαν σε δειπνα με 10+ καλεσμένους και κατέληγε και με τους 10+ να κυλιεται στα πατώματα ολη τη νυχτα. Και όταν οι καλεσμένοι πια ειχαν εξαντληθει και δεν τους σηκωνόταν πια τοτε η Θεοδώρα συνέχιζε με τους υπηρέτες
και του σπιτιου και των καλεσμένων.
Καποτε κληθηκε στο σπιτι ενός ευγενους και μπαινοντας χωρις να πει λεξη εκατσε πανω στο χέρι μιας πολυθρόνας σηκωσε το φορεμα της δειχνοντας τα γεννητικα της οργανα και τοτε αρχισε το πάρτι.
Παράτησαν ολοι τα ποτηρια που επιναν και επεσαν πανω της. Και όπως γράφει ο Προκόπιος καταριόταν τη Φυση που της εδωσε μονο 3 τρυπες για να μπορει να δουλευει ταυτοχρονα.
Πολλες φορές εμεινε εγκυος αλλα εκανε εκτρωση. Μια φορά μονο δεν το πρόλαβε και γέννησε ένα κορίτσι για το οποιο ενδιαφέρθηκε όταν εγινε Αυτοκρατειρα και την τακτοποιησε σε ένα καλο γάμο. Υπηρχαν φήμες και για έναν νοθο γιο αλλα το πιθανότερο είναι πως επροκειτο για απατεωνα.
Περαν της δουλειας της ως “escort” η Θεοδώρα απασχολουνταν και στο θεατρο οπου εκανε διαφορα νουμερα στριπτιζ (σημερα θα τα λεγαμε Burlesque) με ποιο γνωστο αυτό με τις χηνες το οποιο ειχε το ονομα «Ο Διας και η Ληδα».
Η Θεοδώρα εμφανιζόταν στην σκηνη οπου εκανε στριπτιζ και μετα ξαπλωνε κατω. Εκει σκλαβοι εριχναν κριθάρι στα γεννητικα της οργανα και μετα ερχοντουσαν οι χηνες και το ετρωγαν ενώ η Θεοδώρα εκανε κινησεις simulated sex με τη χηνα.
Ουσιαστικα διακωμοδουσε/παρωδουσε το γνωστο μυθο του Δια που μεταμορφωθηκε σε κυκνο για να πηδήξει τη Ληδα στην Ελληνικη Μυθολογια. Και παντα αποσπουσε το θερμοτερο χειροκροτημα του κοινου. Ο κοσμος δεν βαριοταν ποτε αυτό το νουμερο. Την ιδια εποχη γνώρισε και την κολλητη της φίλη την Αντωνίνα οπου δουλευαν μαζι και οι 2 σαν “escort” και στριπτιτζουδες και αργοτερα όταν η Θεοδώρα παντρευτηκε τον Ιουστινιανο, βολεψε και την
κολλητη της παντρευοντας την με τον Στρατηγο Βελισσάριο.
Συνεχίζεται…
Gherschaagk Σου χω Θεοδώρα...
Η Θεοδώρα γεννηθηκε περιπου το έτος 497-500 μ.Χ. και κατά παράδοση ηταν κόρη του Αρκτοτρόφου του Ιπποδρόμου Ακακίου. Το ονομα της μητέρας της δεν διασώζεται αλλα εικάζεται ότι ισως λεγόταν Σοφία. Αλλα σιγουρα γνωρίζουμε πως ηταν μονοφυσιτισσα και ηθοποιος/χορευτρια (aka πορνη).
Εν τουτοις υπαρχουν και άλλες παραδόσεις για την καταγωγή της όπως ότι καταγόταν από την Παφλαγονία και ξεκινησε από εκει σαν υφάντρα.
Ο Ιωάννης της Αμίδης ο οποιος ηταν φιλικός μαζι της λογω της κοινής τους πιστης καθως και αυτος και η Θεοδώρα ηταν Μονοφυσίτες γράφει στην Εκκλησιαστικη ιστορία του πως η
Θεοδώρα καταγόταν από το χωριό Νταμάν κοντά στο Καλλινικο της Συρίας και ηταν κορη μονοφυσιτη ιερέα. Φιλικος μεν αλλα πολλες φορές την αποκαλει στο βιβλιο ως «Η Θεοδώρα εκ
του πορνειου»
Εν τουτοις εδώ θα παμε με την πιο διαδεδομένη ιστορια, αυτή του Προκόπιου.
Η Θεοδώρα λοπον ηταν κόρη του Κυπριου Ακακιου ο οποιος εργαζόταν ως Αρκτοτρόφος του Δημου των Πρασινων στον Ιππόδρομο. Η Θεοδώρα ηταν η δευτερη κόρη του. Η πρωτοτοκη λεγόταν Κομιτώ, μετα ακολουθουσε η Θεοδώρα και τριτη ήταν η Αναστασία.
Λιγο καιρο όμως μετά την γέννηση της Αναστασιας ο Ακάκιος αρρώστησε και πέθανε αφηνοντας πισω του μια νεαρη χήρα και 3 ορφανα οπου το μεγαλύτερο δεν ηταν πανω πο 7 χρονών.
Η χήρα εμεινε στην ψάθα. Σε απόλυτη ένδεια. Ετσι σε πολύ λιγο χρόνο μετα τον θανατο του Ακακίου ξαναπαντρευτηκε και ο νεος της συζυγος πήρε τη θέση του Αρκτοτρόφου των Πρασίνων την οποια ειχε ο Ακάκιος.
Όμως μετα από λιγο καιρο ο Δημαρχος των Πρασινων Αστέριος δωροδοκηθηκε από καποιον άλλο για να απολυσει τον νέο Αρκτοτροφο και να παρει αυτος τη θέση του.
Ετσι ο Δημαρχος απέλυσε τον δευτερο συζυγο της χήρας και τους πεταξε στο δρόμο οικογενειακώς.
Η χηρα (ας την πουμε Σοφία από δω και περα) δεν εκατσε με σταυρωμένα τα χέρια. Εντυσε τα κορίτσια της με λευκους χιτώνες και αφου τους εβαλε λουλουδια στο κεφάλι και στα χέρια και πριν αρχισουν οι αρματοδρομιες μπηκαν ως ικέτιδες στην αρένα ζητώντας το δικιο τους για την εργασια και τη στέγη που τους στέρησαν.
Οι Πράσινοι δεν ειχαν καμια ορεξη να τους ακουσουν, ποσο μάλλον να ξαναπροσλάβουν τον αντρα της.
Οι Βενετοι όμως (ο Μπλε Δημος) συγκινηθηκαν από το θεαμα της Σοφιας και των τριων μικρών κοριτσιων που παρακαλουσαν για στεγη και δουλεια αλλα επίσης και για να την πουν στους Πρασινους, προσέφεραν στον αντρα της Σοφίας τη θέση του Αρκτοτρόφου του Δημου των
Βενετων μιας και ετυχε ο δικος τους Αρκτοτρόφος να εχει μολις πεθάνει.
Μια μικρη παρενθεση εδώ για να μπουμε λιγο στο context της εποχης. Η Κωνσταντινουπολη ειχε 4 Δημους τους Βενετους (Μπλε), τους Πρασινους, τους Λευκους και τους Ρουσσιους (Κοκκινοι).
Δεν ηταν Δημοι με την εννοια που τους ξερουμε σημερα αλλα δρουσαν περισσότερο ως αθλητικα σωματεία η ακομα και πολιτικα κομματα (π.χ. φανταστειτε σημερα τον Ολυμπιακο π.χ. η τον Παναθηναικο να κατεβαινει στις εκλογές. Κατι τετοιο ηταν τηρουμενων των αναλογιων)
Από αυτους οι 2 ηταν μεγάλοι Δημοι, οι Μπλε και οι Πράσινοι (κατι σαν τον Ολυμπιακο και τον Παναθηναικο της εποχης), οι αλλοι 2 Δημοι ηταν μικρότεροι και συνηθως αποτελουσαν ουρά των 2 μεγάλων Δημων. Οι Λευκοι παντα υποστηριζαν τους Βενετους και οι Ρουσσιοι παντα υποστηριζαν τους Πράσινους ειτε σε αθλητικους καβγάδες ειτε σε πολιτικους καβγάδες. Η εχθρα μεταξυ Βενετων και Πρασινων ηταν αβυσαλλεα και σχεδον καθημερινα υπηρχαν οπαδικα επεισόδια σε ολη την πολη.
Οι Βενετοι ηταν συνυφασμένοι με τους ευγενεις, τους γαιοκτημονες και την Ορθοδοξια ενώ αντιθετα οι Πράσινοι ηταν συνυφασμένοι με τους πλουσιους μη-ευγενεις, τους εμπορους και τον Μονοφυσιτισμο την εποχη εκεινη.
Πισω στη διηγηση.
Όταν μεγάλωσαν οι κορες της Σοφίας η μητέρα τους τις προωθησε στο θέατρο. Αν και τοτε θεατρο ηταν απλα μια συγκεκαλυμένη μορφη πορνειας. Ο κοσμος δεν πηγαινε στο θεατρο για να δει παράσταση. Για να πηδηξει πηγαινε και στα ενδιαμεσα εβλεπαν και κανενα σοου από κανενα μιμο η κανα στριπτιζ.
Η πρώτη που βγηκε στο κλαρι ηταν η πρωτη κορη η Κομιτώ σε ηλικια 12 ετών. Η Κομιτώ εκανε θραυση και συντομα απεκτησε σταθερη και μονιμη πελατεια. Η Θεοδώρα ηταν ακομα μικρη για τη δουλεια αλλα η Κομιτώ την ειχε για βοηθό οσο αυτή ηταν απασχολημένη με πελάτες.
Η Θεοδώρα ηταν μικρη ακομα για σεξ με πελάτες αλλα αυτό δεν την εμποδιζε να κερδιζει μερικα χρήματα κανοντας όλα τα υπολοιπα εκτος του σεξ με τους σκλαβους που συνοδευαν τους κυρίους τους στο «θεατρο» (πορνειο ουσιαστικα)
Όταν εγινε 12 ετών και αυτή, βγηκε κανονικα στη δουλεια και συντομα εγινε αυτό που σημερα θα λέγαμε “escort”. Σε αντιθεση με την αδελφη της Κομιτώ η οποια ηταν low level πορνη σε πορνειο.
Η Θεοδώρα εκτος της ομορφιας της δεν ειχε κανενα άλλο ταλέντο. Δεν επαιζε ουτε φλαουτο, ουτε άρπα, ουτε ειχε ταλέντο στο χορό πραγματα δλδ τα οποια ηταν απαιτουμενα από μια “escort”.
Το προσον που την εκανε αναρπαστη ηταν ότι ηταν υπερβολικα ευκολη και πως δεν ειχε ταμπου. Μπορουσε να κανει ότι της ζητουσαν οι πελάτες οσο ανωμαλο κι αν ηταν. Αλλα σε αυτό που διέπρεπε ηταν η “πισω πορτα”. Kατι που οι πελάτες της το ζητουσαν συνέχεια και
πληρωναν οσο οσο για αυτό καθως ηταν πολύ λιγες οι πορνες που το δεχονταν (καλα για τις
ευγενεις γυναικες τους δεν το συζητάμε… Ουτε λογος).
Ηταν τρομερά εξυπνη και πολυμηχανη και παντα εβρισκε νεους τρόπους για σεξ για να μη βαριουνται οι πελάτες της κερδιζοντας ετσι όχι μονο το πορτοφόλι τους αλλα και τις καρδιες και τα μυαλα τους.
Στο άλλο που διέπρεπε ηταν τα ομαδικα. Συχνα την καλουσαν σε δειπνα με 10+ καλεσμένους και κατέληγε και με τους 10+ να κυλιεται στα πατώματα ολη τη νυχτα. Και όταν οι καλεσμένοι πια ειχαν εξαντληθει και δεν τους σηκωνόταν πια τοτε η Θεοδώρα συνέχιζε με τους υπηρέτες
και του σπιτιου και των καλεσμένων.
Καποτε κληθηκε στο σπιτι ενός ευγενους και μπαινοντας χωρις να πει λεξη εκατσε πανω στο χέρι μιας πολυθρόνας σηκωσε το φορεμα της δειχνοντας τα γεννητικα της οργανα και τοτε αρχισε το πάρτι.
Παράτησαν ολοι τα ποτηρια που επιναν και επεσαν πανω της. Και όπως γράφει ο Προκόπιος καταριόταν τη Φυση που της εδωσε μονο 3 τρυπες για να μπορει να δουλευει ταυτοχρονα.
Πολλες φορές εμεινε εγκυος αλλα εκανε εκτρωση. Μια φορά μονο δεν το πρόλαβε και γέννησε ένα κορίτσι για το οποιο ενδιαφέρθηκε όταν εγινε Αυτοκρατειρα και την τακτοποιησε σε ένα καλο γάμο. Υπηρχαν φήμες και για έναν νοθο γιο αλλα το πιθανότερο είναι πως επροκειτο για απατεωνα.
Περαν της δουλειας της ως “escort” η Θεοδώρα απασχολουνταν και στο θεατρο οπου εκανε διαφορα νουμερα στριπτιζ (σημερα θα τα λεγαμε Burlesque) με ποιο γνωστο αυτό με τις χηνες το οποιο ειχε το ονομα «Ο Διας και η Ληδα».
Η Θεοδώρα εμφανιζόταν στην σκηνη οπου εκανε στριπτιζ και μετα ξαπλωνε κατω. Εκει σκλαβοι εριχναν κριθάρι στα γεννητικα της οργανα και μετα ερχοντουσαν οι χηνες και το ετρωγαν ενώ η Θεοδώρα εκανε κινησεις simulated sex με τη χηνα.
Ουσιαστικα διακωμοδουσε/παρωδουσε το γνωστο μυθο του Δια που μεταμορφωθηκε σε κυκνο για να πηδήξει τη Ληδα στην Ελληνικη Μυθολογια. Και παντα αποσπουσε το θερμοτερο χειροκροτημα του κοινου. Ο κοσμος δεν βαριοταν ποτε αυτό το νουμερο. Την ιδια εποχη γνώρισε και την κολλητη της φίλη την Αντωνίνα οπου δουλευαν μαζι και οι 2 σαν “escort” και στριπτιτζουδες και αργοτερα όταν η Θεοδώρα παντρευτηκε τον Ιουστινιανο, βολεψε και την
κολλητη της παντρευοντας την με τον Στρατηγο Βελισσάριο.
Συνεχίζεται…
Gherschaagk Σου χω Θεοδώρα...
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Re: Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Ας μην υιοθετουμε τα πάντα. Αρκετά απ' όσα έχουν γραφεί για διάφορες ιστορικές προσωπικότητες (της Ντόροθι συμπεριλαμβανομένης ασφαλώς), έχουν γράφει ως κουτσομπολιά, ενίοτε ως κακόβουλα και αναξιόπιστα κουτσομπολιά.
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Το εχω δηλώσει και εδω εμμεσως αλλα και στο νημα του Ανδρονικου οτι ελειψει αλλων στοιχειων για την νεαρη (κυριως) ζωη της Θεοδώρας θα αναγκαστω να καταφυγω στον Προκόπιο.Maspoli έγραψε: 18 Μάιος 2021, 14:47 Ας μην υιοθετουμε τα πάντα. Αρκετά απ' όσα έχουν γραφεί για διάφορες ιστορικές προσωπικότητες (της Ντόροθι συμπεριλαμβανομένης ασφαλώς), έχουν γράφει ως κουτσομπολιά, ενίοτε ως κακόβουλα και αναξιόπιστα κουτσομπολιά.
Ο οποιος προφανως υπερβάλλει αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι η Θεοδώρα ητο πορνη καθως αυτο φαινεται και απο τα γραπτα του Ιωάννη Αμιδης ο οποιος την χαρακτηριζει "Θεοδώρα εκ του πορνειου" παροτι ειναι εξαιρετικα φιλικος μαζι της στην Εκκλησιαστικη Ιστορια του γιατι και οι 2 ειναι μονοφυσιτες.
Υ.Γ. Και γιατι Ντοροθυ? Δωροθέα τη λενε? Θεοδώρα ειναι.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
- MelidonisM
- Δημοσιεύσεις: 535
- Εγγραφή: 25 Δεκ 2020, 23:56
- Phorum.gr user: MelidonisM
Re: Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Παρότι είχε μεγάλη λίμπιντο η Κύπρια, ανακατεύτηκε με τα θεολογικά
στηρίζοντας μονοφυσιτισμό. Άν έχεις θέληση όλα συνδυάζονται.
https://en.wikipedia.org/wiki/Theodora_ ... ous_policy
στηρίζοντας μονοφυσιτισμό. Άν έχεις θέληση όλα συνδυάζονται.
https://en.wikipedia.org/wiki/Theodora_ ... ous_policy
Liquids enter better than solids
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Δεν συγκρίνονται οι 2 τους.
Δικαίως έγινε αυτοκράτειρα η Θεοδώρα ενώ η άλλη μια απλή υπουργός.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Καλα Αυτοκρατειρα εγινε επειδη παντρευτηκε τον μαμουχαλο τον Ιουστινιανο...Gherschaagk έγραψε: 18 Μάιος 2021, 15:19Δεν συγκρίνονται οι 2 τους.
Δικαίως έγινε αυτοκράτειρα η Θεοδώρα ενώ η άλλη μια απλή υπουργός.
Δεν την ψηφισαν κιολας.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Εύκολο το έχεις να κερδίζεις την καρδιά ολοκλήρου αυτοκράτορα;George_V έγραψε: 18 Μάιος 2021, 15:22Καλα Αυτοκρατειρα εγινε επειδη παντρευτηκε τον μαμουχαλο τον Ιουστινιανο...Gherschaagk έγραψε: 18 Μάιος 2021, 15:19Δεν συγκρίνονται οι 2 τους.
Δικαίως έγινε αυτοκράτειρα η Θεοδώρα ενώ η άλλη μια απλή υπουργός.
Δεν την ψηφισαν κιολας.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 11024
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Καλά, ο Ολυμπιακός κατεβαίνει στις εκλογές, μέχρι και κυβέρνηση έβγαλε. Ο Αρκτοτρόφος του χαλαρά θα έπαιρνε αν όχι καμιά διοίκηση ΔΕΚΟ.Δεν ηταν Δημοι με την εννοια που τους ξερουμε σημερα αλλα δρουσαν περισσότερο ως αθλητικα σωματεία η ακομα και πολιτικα κομματα (π.χ. φανταστειτε σημερα τον Ολυμπιακο π.χ. η τον Παναθηναικο να κατεβαινει στις εκλογές. Κατι τετοιο ηταν τηρουμενων των αναλογιων)
Αυτό τώρα δε μου φαίνεται και πολύ πειστικό.Στο άλλο που διέπρεπε ηταν τα ομαδικα. Συχνα την καλουσαν σε δειπνα με 10+ καλεσμένους και κατέληγε και με τους 10+ να κυλιεται στα πατώματα ολη τη νυχτα. Και όταν οι καλεσμένοι πια ειχαν εξαντληθει και δεν τους σηκωνόταν πια τοτε η Θεοδώρα συνέχιζε με τους υπηρέτες
και του σπιτιου και των καλεσμένων.
Γενικά πολλά από αυτά του Προκόπιου δεν ταιριάζουν με τον επαγγελματισμό μιας συνοδού πολυτελείας, ακούγονται σαν κουτσομπολιό εφήβου.
Αυτό το νούμερο με τις χήνες, λογικά θα είχε κάνει σούσουρο για την πρωτοτυπία του, όπως θα έκανε και σήμερα αν το γύριζαν στην τηλεόραση. Όλοι θα ήξεραν κάποιον που θα το έχει δει. Οπότε πρέπει να είναι αλήθεια.
Z
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Αργοτερα την ερωτευτηκε και την σπίτωσε ο Εκήβολος ο Τυριος ενας μεσος ευγενης. Και την ερωτεύτηκε γιατι ο Εκηβολος ηταν λατρης της «πισω πορτα» και η Θεοδώρα του την εδινε ελευθερα.
Λιγο μετα διορίστηκε Κυβερνήτης της Πεντάπολης στην Λιβύη αγοράζοντας σε υψηλη τιμη το διορισμο αυτο και την πηρε μαζι του.
Εμεινε για λιγο καιρό στην Πεντάπολη ως που μετα από έναν καυγα με τον Εκήβολο ο οποιος αποδειχτηκε ψιλοκάθαρμα και την εδερνε συχνά τα μαζεψε και τον εγκατέλειψε.
Από εκει πηγε στην Αλεξάνδρεια της Αιγυπτου οπου εμεινε λιγο διάστημα κανοντας το επάγγελμα της και εκει ενδεχομένως να βαφτίστηκε κιολας από τον Μονοφυσιτη τοτε
Πατριάρχη Αλεξανδρειας Τιμόθεο Γ’ Αιλουρο. Αυτό βεβαια με κάθε επιφυλαξη καθως οι πορνες απαγορευονταν να εχουν προσβαση στα μυστηρια της Εκκλησιας τοτε παρα μονο όταν ηταν ετοιμοθάνατες και ισως να μην τον συναντησε προσωπικα. Παντως όμως η Θεοδωρα ταυτίζεται με τον Μονοφυσιτισμο από τοτε και παρέμεινε μονοφυσιτισσα μεχρι το τελος της ζωης της.
Από εκει γυρω στο 520 πηγε στην Αντιοχεια οπου παλι εκανε το ιδιο επάγγελμα και εκει γνωρισε την χορεύτρια Μακεδονία η οποια τοτε ηταν πρακτορας και πιθανως και ερωμένη του Ιουστινιανού του ανηψιου του τότε Αυτοκράτορα Ιουστίνου Α’.
Ο Ιουστινιανος ειχε τοτε αντικαταστησει τον μακαρίτη Βιταλιανο ως Magister Militum Praesentalis χρησιμοποιουσε την Μακεδονία ως κατάσκοπο και την ειχε στειλει τοτε στην Αντιόχεια με αποστολη να καταρτησει κατάλογο με ατομα υποπτα για αντικυβερνητικη δραση.
Καπου στο 521 γυρισε στην Κωνσταντινουπολη μαζι με τη φιλη της τη χορεύτρια και μεσω αυτης γνώρισε τον Ιουστινιανό.
Η Μακεδονια συστησε την Θεοδώρα στον Ιουστινιανο λεγοντας του ότι θα του είναι χρησιμη για να εχει ματια και αυτια στον Δημο των Βενετων καθως ο πατριος της, η μανα της και οι αδελφες της είναι μελη του Δημου των Βενετων.
Η Θεοδώρα ξεκίνησε σαν πράκτορας του Ιουστιανιανου αλλα πολύ συντομα εκτόπισε την Μακεδονία από το κρεβάτι του Ιουστινιανου και ανεβηκε η ιδια σε αυτό.
Ο δε Ιουστινιανος 40αρης πλεον ειχε κουραστει από τις ερωτικές περιπέτειες και χωρια που και αυτος σαν λατρης της «πισω πορτας» τον εξιταρε που η Θεοδώρα δεν ειχε ταμπου σε αυτό και την ερωτευτηκε πραγματικά.
Και η Θεοδώρα τον αγάπησε όμως. Ειχε πλεον κουραστει από το παλιο της επάγγελμα και ειχε σκοπο να κόψει κάθε δεσμο με το παρελθόν της. Βεβαια δεν ξεχασε τις παλιες της φιλενάδες όπως η Αντωνινα ή τις αδελφές της αλλα να γυρισει στην παλια της δουλεια ουτε κουβέντα.
Ετσι πέρασε λιγος καιρος που την ειχε σπιτωμένη ο Ιουστινιανος και μια μέρα της εκανε πρόταση γάμου.
Ηταν όμως η Θεοδώρα που τον προσγείωσε στην πραγματικότητα καθως υπηρχε νομος από την εποχη του Αυγούστου (περιπου 500 χρονια πριν) ο οποιος απαγόρευε σε θεατρίνες να παντρευτονται Συγκλητικους. Και ο Ιουστινιανός ηταν Συγκλητικός.
Ο Ιουστινιανός δεν εκανε πισω όμως. Ναι ο νομος απαγόρευε σε θεατρίνες να παντρευονται Συγκλητικους αλλα οι νομοι μπορουν να αλλαξουν. Και ευτυχως για αυτους ηταν ο ανηψιός και διάδοχος του Αυτοκράτορα.
Ετσι την επομένη μέρα πηγε στο Παλάτι και επισκέφθηκε τον θειο του Αυτοκράτορα Ιουστίνο Α’ και την θεια του Αυτοκράτειρα Ευφημία.
Εκει τους εξέθεσε το προβλημα του και ζητησε να αλλαχθει ο νομος για να μπορεσει να παντρευτει.
Ο Ιουστινος τον ακουγε σιωπηλος αλλα οι κεραυνοι ηρθαν από εκει που δεν το περιμενε.
Η θεια του Αυτοκράτειρα Ευφημία εγινε εξαλλη όταν εμαθε ποια ηθελε να παντρευτει ο Ιουστινιανος και τι δουλεια εκανε παλαιοτερα.
Ματαια ο Ιουστινιανος προσπαθουσε να αλλαξει γνώμη στη θεια του. Αυτή δεν ακουγε τιποτα. Δεν ηθελε να λερώσει ο Ιουστινιανός το ευγενικο του αιμα με μια ταπεινη θεατρινα.
Προσπαθησε να της εξηγησει ότι πλεον δεν τα κανει αυτά αλλα η Ευφημια δεν ακουγε τιποτα. Είναι οκ να την πηδας σαν ερωμένη του ειπε αλλα να την παντρευτεις? Ποτε! Πανω από το πτωμα μου!
Στο μεταξυ ο Ιουστινος στην κοσμάρα του δεν παρενεβαινε καθολου στη συζητηση. Προσπαθησε να τον μεταπεισει ο Ιουστινιανός αλλα και παλι τον εκοψε η θεια του και δεν αφησε καν τον αντρα της να μιλησει.
Εκνευρισμένος ο Ιουστινιανος της πέταξε ότι και αυτή ηταν πρωην σκλάβα καθως ο Ιουστινος σκλάβα την παντρευτηκε και αυτος ηταν που την απελευθερωσε. Λουπικίνα την ελεγαν πριν παρει το ευγενες ονομα Ευφημια.
Τελικα η θεια του τον χαστουκισε και τον εδιωξε από το Παλάτι λεγοντας του πως οσο ζει αυτή ο Ιουστινιανος δεν θα παντρευτει ποτέ τη Θεοδώρα. Ο Ιουστινος παντα στη γωνια του δεν ελεγε τιποτα.
Ο Ιουστινιανος και παλι δεν εμεινε με σταυρωμένα τα χέρια. Την επομενη μερα ξαναπήγε στο Παλατι και βρήκε το θειο του τον Αυτοκράτορα μονο του.
Προσπαθησε να τον πεισει να αλλαξει τον νομο τωρα που δεν ηταν μπροστα η γυναικα του αλλα η απαντηση του Ιουστινου ηταν περιπου αυτή:
«Αμα ειπε η θεια σου όχι είναι όχι. Μη με μπλεκεις με αυτην. Ασε με στην ησυχία μου»
Τελικα ο Ιουστινιανός γυρισε απογοητευμενος στη Θεοδώρα και συνεχισαν να ζουν όπως και πριν αστεφάνωτοι.
Το 524 όμως η Αυτοκράτειρα Ευφημία πέθανε ξαφνικα. Λιγες μερες μετα την κηδεια της ο Ιουστινιανος πηγε ξανα στο θειο του και του ζήτησε να αλλαξει τον νομο.
Και ω του θαυματος! Ο Ιουστίνος πλεον δεν ειχε κανενα προβλημα να καταργήσει τον παλιο νομο και να εκδόσει νέο με αμεση ισχυ (τον οποιο συμπεριελαβε αργοτερα ο Ιουστινιανος στον Ιουστινιανειο Κωδικα) συμφωνα με τον οποιο επιτρεποταν ο γάμος θεατρίνας με Συγκλητικο αλλα με την προυποθεση ότι εχει μετανοησει εμπράκτως η θεατρίνα και εχει αποκηρυξει την προηγουμενη ζωη της.
Τρισευτυχισμένος ο Ιουστινιανος ετρεξε στο σπιτι του και ειπε τα καλα νεα στη Θεοδώρα και μετα από λιγους μηνες (να περάσει πρωτα το πενθος για την Αυτοκράτειρα Ευυφημία) εγινε ο γάμος τους στην Αγία Σοφία χοροστατουντος του Πατριάρχη Επιφανίου.
Ο δε Αυτοκράτορας Ιουστινος για να τιμησει το ζευγος τους εδωσε ως γαμηλιο δώρο το Ανακτορο του Ορμίσδα για νέο τους σπιτι. Ο Ιουστίνος εκτιμουσε τη Θεοδώρα και προτιμουσε την παρέα της από την παρεα της ξυνης της γυναικας του αλλα δυστυχως δεν μπορουσε να κανει κατι για να τους βοηθησει. Αμα το μάθαινε η Ευφημια ποιος θα τον γλιτωνε μετα? Όταν πεθανε η Ευφημια ο Ιουστινος ηταν ελευθερος να βοηθήσει τα παιδια όπως ηξερε.
Συνεχίζεται…
Λιγο μετα διορίστηκε Κυβερνήτης της Πεντάπολης στην Λιβύη αγοράζοντας σε υψηλη τιμη το διορισμο αυτο και την πηρε μαζι του.
Εμεινε για λιγο καιρό στην Πεντάπολη ως που μετα από έναν καυγα με τον Εκήβολο ο οποιος αποδειχτηκε ψιλοκάθαρμα και την εδερνε συχνά τα μαζεψε και τον εγκατέλειψε.
Από εκει πηγε στην Αλεξάνδρεια της Αιγυπτου οπου εμεινε λιγο διάστημα κανοντας το επάγγελμα της και εκει ενδεχομένως να βαφτίστηκε κιολας από τον Μονοφυσιτη τοτε
Πατριάρχη Αλεξανδρειας Τιμόθεο Γ’ Αιλουρο. Αυτό βεβαια με κάθε επιφυλαξη καθως οι πορνες απαγορευονταν να εχουν προσβαση στα μυστηρια της Εκκλησιας τοτε παρα μονο όταν ηταν ετοιμοθάνατες και ισως να μην τον συναντησε προσωπικα. Παντως όμως η Θεοδωρα ταυτίζεται με τον Μονοφυσιτισμο από τοτε και παρέμεινε μονοφυσιτισσα μεχρι το τελος της ζωης της.
Από εκει γυρω στο 520 πηγε στην Αντιοχεια οπου παλι εκανε το ιδιο επάγγελμα και εκει γνωρισε την χορεύτρια Μακεδονία η οποια τοτε ηταν πρακτορας και πιθανως και ερωμένη του Ιουστινιανού του ανηψιου του τότε Αυτοκράτορα Ιουστίνου Α’.
Ο Ιουστινιανος ειχε τοτε αντικαταστησει τον μακαρίτη Βιταλιανο ως Magister Militum Praesentalis χρησιμοποιουσε την Μακεδονία ως κατάσκοπο και την ειχε στειλει τοτε στην Αντιόχεια με αποστολη να καταρτησει κατάλογο με ατομα υποπτα για αντικυβερνητικη δραση.
Καπου στο 521 γυρισε στην Κωνσταντινουπολη μαζι με τη φιλη της τη χορεύτρια και μεσω αυτης γνώρισε τον Ιουστινιανό.
Η Μακεδονια συστησε την Θεοδώρα στον Ιουστινιανο λεγοντας του ότι θα του είναι χρησιμη για να εχει ματια και αυτια στον Δημο των Βενετων καθως ο πατριος της, η μανα της και οι αδελφες της είναι μελη του Δημου των Βενετων.
Η Θεοδώρα ξεκίνησε σαν πράκτορας του Ιουστιανιανου αλλα πολύ συντομα εκτόπισε την Μακεδονία από το κρεβάτι του Ιουστινιανου και ανεβηκε η ιδια σε αυτό.
Ο δε Ιουστινιανος 40αρης πλεον ειχε κουραστει από τις ερωτικές περιπέτειες και χωρια που και αυτος σαν λατρης της «πισω πορτας» τον εξιταρε που η Θεοδώρα δεν ειχε ταμπου σε αυτό και την ερωτευτηκε πραγματικά.
Και η Θεοδώρα τον αγάπησε όμως. Ειχε πλεον κουραστει από το παλιο της επάγγελμα και ειχε σκοπο να κόψει κάθε δεσμο με το παρελθόν της. Βεβαια δεν ξεχασε τις παλιες της φιλενάδες όπως η Αντωνινα ή τις αδελφές της αλλα να γυρισει στην παλια της δουλεια ουτε κουβέντα.
Ετσι πέρασε λιγος καιρος που την ειχε σπιτωμένη ο Ιουστινιανος και μια μέρα της εκανε πρόταση γάμου.
Ηταν όμως η Θεοδώρα που τον προσγείωσε στην πραγματικότητα καθως υπηρχε νομος από την εποχη του Αυγούστου (περιπου 500 χρονια πριν) ο οποιος απαγόρευε σε θεατρίνες να παντρευτονται Συγκλητικους. Και ο Ιουστινιανός ηταν Συγκλητικός.
Ο Ιουστινιανός δεν εκανε πισω όμως. Ναι ο νομος απαγόρευε σε θεατρίνες να παντρευονται Συγκλητικους αλλα οι νομοι μπορουν να αλλαξουν. Και ευτυχως για αυτους ηταν ο ανηψιός και διάδοχος του Αυτοκράτορα.
Ετσι την επομένη μέρα πηγε στο Παλάτι και επισκέφθηκε τον θειο του Αυτοκράτορα Ιουστίνο Α’ και την θεια του Αυτοκράτειρα Ευφημία.
Εκει τους εξέθεσε το προβλημα του και ζητησε να αλλαχθει ο νομος για να μπορεσει να παντρευτει.
Ο Ιουστινος τον ακουγε σιωπηλος αλλα οι κεραυνοι ηρθαν από εκει που δεν το περιμενε.
Η θεια του Αυτοκράτειρα Ευφημία εγινε εξαλλη όταν εμαθε ποια ηθελε να παντρευτει ο Ιουστινιανος και τι δουλεια εκανε παλαιοτερα.
Ματαια ο Ιουστινιανος προσπαθουσε να αλλαξει γνώμη στη θεια του. Αυτή δεν ακουγε τιποτα. Δεν ηθελε να λερώσει ο Ιουστινιανός το ευγενικο του αιμα με μια ταπεινη θεατρινα.
Προσπαθησε να της εξηγησει ότι πλεον δεν τα κανει αυτά αλλα η Ευφημια δεν ακουγε τιποτα. Είναι οκ να την πηδας σαν ερωμένη του ειπε αλλα να την παντρευτεις? Ποτε! Πανω από το πτωμα μου!
Στο μεταξυ ο Ιουστινος στην κοσμάρα του δεν παρενεβαινε καθολου στη συζητηση. Προσπαθησε να τον μεταπεισει ο Ιουστινιανός αλλα και παλι τον εκοψε η θεια του και δεν αφησε καν τον αντρα της να μιλησει.
Εκνευρισμένος ο Ιουστινιανος της πέταξε ότι και αυτή ηταν πρωην σκλάβα καθως ο Ιουστινος σκλάβα την παντρευτηκε και αυτος ηταν που την απελευθερωσε. Λουπικίνα την ελεγαν πριν παρει το ευγενες ονομα Ευφημια.
Τελικα η θεια του τον χαστουκισε και τον εδιωξε από το Παλάτι λεγοντας του πως οσο ζει αυτή ο Ιουστινιανος δεν θα παντρευτει ποτέ τη Θεοδώρα. Ο Ιουστινος παντα στη γωνια του δεν ελεγε τιποτα.
Ο Ιουστινιανος και παλι δεν εμεινε με σταυρωμένα τα χέρια. Την επομενη μερα ξαναπήγε στο Παλατι και βρήκε το θειο του τον Αυτοκράτορα μονο του.
Προσπαθησε να τον πεισει να αλλαξει τον νομο τωρα που δεν ηταν μπροστα η γυναικα του αλλα η απαντηση του Ιουστινου ηταν περιπου αυτή:
«Αμα ειπε η θεια σου όχι είναι όχι. Μη με μπλεκεις με αυτην. Ασε με στην ησυχία μου»
Τελικα ο Ιουστινιανός γυρισε απογοητευμενος στη Θεοδώρα και συνεχισαν να ζουν όπως και πριν αστεφάνωτοι.
Το 524 όμως η Αυτοκράτειρα Ευφημία πέθανε ξαφνικα. Λιγες μερες μετα την κηδεια της ο Ιουστινιανος πηγε ξανα στο θειο του και του ζήτησε να αλλαξει τον νομο.
Και ω του θαυματος! Ο Ιουστίνος πλεον δεν ειχε κανενα προβλημα να καταργήσει τον παλιο νομο και να εκδόσει νέο με αμεση ισχυ (τον οποιο συμπεριελαβε αργοτερα ο Ιουστινιανος στον Ιουστινιανειο Κωδικα) συμφωνα με τον οποιο επιτρεποταν ο γάμος θεατρίνας με Συγκλητικο αλλα με την προυποθεση ότι εχει μετανοησει εμπράκτως η θεατρίνα και εχει αποκηρυξει την προηγουμενη ζωη της.
Τρισευτυχισμένος ο Ιουστινιανος ετρεξε στο σπιτι του και ειπε τα καλα νεα στη Θεοδώρα και μετα από λιγους μηνες (να περάσει πρωτα το πενθος για την Αυτοκράτειρα Ευυφημία) εγινε ο γάμος τους στην Αγία Σοφία χοροστατουντος του Πατριάρχη Επιφανίου.
Ο δε Αυτοκράτορας Ιουστινος για να τιμησει το ζευγος τους εδωσε ως γαμηλιο δώρο το Ανακτορο του Ορμίσδα για νέο τους σπιτι. Ο Ιουστίνος εκτιμουσε τη Θεοδώρα και προτιμουσε την παρέα της από την παρεα της ξυνης της γυναικας του αλλα δυστυχως δεν μπορουσε να κανει κατι για να τους βοηθησει. Αμα το μάθαινε η Ευφημια ποιος θα τον γλιτωνε μετα? Όταν πεθανε η Ευφημια ο Ιουστινος ηταν ελευθερος να βοηθήσει τα παιδια όπως ηξερε.
Συνεχίζεται…
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Μην περιμένεις "escort" οπως οι σημερινες. Ναι ο Προκοπιος υπερβάλλει και κανει την τριχα τριχια το ξερουμε.Καραμελίτσα έγραψε: 18 Μάιος 2021, 16:03Καλά, ο Ολυμπιακός κατεβαίνει στις εκλογές, μέχρι και κυβέρνηση έβγαλε. Ο Αρκτοτρόφος του χαλαρά θα έπαιρνε αν όχι καμιά διοίκηση ΔΕΚΟ.Δεν ηταν Δημοι με την εννοια που τους ξερουμε σημερα αλλα δρουσαν περισσότερο ως αθλητικα σωματεία η ακομα και πολιτικα κομματα (π.χ. φανταστειτε σημερα τον Ολυμπιακο π.χ. η τον Παναθηναικο να κατεβαινει στις εκλογές. Κατι τετοιο ηταν τηρουμενων των αναλογιων)
Αυτό τώρα δε μου φαίνεται και πολύ πειστικό.Στο άλλο που διέπρεπε ηταν τα ομαδικα. Συχνα την καλουσαν σε δειπνα με 10+ καλεσμένους και κατέληγε και με τους 10+ να κυλιεται στα πατώματα ολη τη νυχτα. Και όταν οι καλεσμένοι πια ειχαν εξαντληθει και δεν τους σηκωνόταν πια τοτε η Θεοδώρα συνέχιζε με τους υπηρέτες
και του σπιτιου και των καλεσμένων.
Γενικά πολλά από αυτά του Προκόπιου δεν ταιριάζουν με τον επαγγελματισμό μιας συνοδού πολυτελείας, ακούγονται σαν κουτσομπολιό εφήβου.
Αυτό το νούμερο με τις χήνες, λογικά θα είχε κάνει σούσουρο για την πρωτοτυπία του, όπως θα έκανε και σήμερα αν το γύριζαν στην τηλεόραση. Όλοι θα ήξεραν κάποιον που θα το έχει δει. Οπότε πρέπει να είναι αλήθεια.
Το "εσκορτ" της εποχης ηταν η εταιρα να παιζει μουσικη, να χορευει, να ειναι πνευματωδης, να κανει συζητησεις κτλ. ε και αμα προκυψει σεξ και ειναι καλη η τιμη γιατι οχι (σχεδον οπως οι γκεισες στην Ιαπωνια).
Η διαφορα της Θεοδώρας (και οχι μονο) ειναι οτι ηταν ευκολη. Αλλωστε μη ξεχναμε οτι η νομιμη ηλικια για να γινει καποια πορνη ηταν τα 12 ετη και ειχε ηδη αρκετη (και βαναυση θα ελεγα εμπειρια) ακομα και χωρις τις υπερβολες του Προκοπιου.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Re: Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Η τρίτη αδελφή τι απέγινε;
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Του κλαδου και αυτη.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Re: Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Το πρώτο είναι αποτρόπαιο.George_V έγραψε: 18 Μάιος 2021, 14:30 σιγουρα γνωρίζουμε πως ηταν μονοφυσιτισσα και ηθοποιος/χορευτρια (aka πορνη).
Το δεύτερο καταστροφικό αλλά σύνηθες
Σιγά την πόρνη
"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
Re: Θεοδώρα (του Ιουστινιανου)
Από πολιτικής απόψεως, όχι απαραιτήτως από θρησκευτικής, αν είχε επικρατήσει ο συμβιβασμός του μονοθελητισμού, πιθανότατα θα ήμασταν πολύ πιο κερδισμένοι ιστορικά.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 6 Απαντήσεις
- 252 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Στύξ