!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Σενέκας
Δημοσιεύσεις: 16219
Εγγραφή: 24 Απρ 2020, 08:57

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σενέκας »

Gherschaagk έγραψε: 14 Μάιος 2021, 14:09
Ναύτης έγραψε: 14 Μάιος 2021, 13:50
Gherschaagk έγραψε: 14 Μάιος 2021, 13:42 Εγώ απολαμβάνω νήμα.

Do, carry on dears.
Τσου!
Η Τζενούλα που φασώθηκε με την μισή Ευρώπη ήταν προχώ και απελευθερωμένη (συμφωνώ κι εγώ), αλλά άμα μιλήσουμε εμείς για καμιά πιτσιρίκα είμαστε πορνόγεροι και μικροαστοί.
Ζαβολιά. Δεν παίζω! :p4:
Και τι με νοιάζει εμένα;


Πείτε όμως Σενέκας εσύ ειδικά, τι μέρος του λόγου ήταν η Δούκισσα της Πλακεντίας;
Αρχικά, ίσως λίγο αυτιστική, αλλά κυρίως party animal με κάπως εκκεντρικό lifestyle, στη συνέχεια, πιθανότατα θύμα σοβαρής σχιζοφρένειας
Η Σοφί ντε Μαρμπουά – Λεμπρέν (Sophie de Marbois – Lebrun) γεννήθηκε τον Απρίλιο του 1785 στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ. Ήταν κόρη του επιτετραμμένου Γάλλου διπλωμάτη Φραγκίσκου Μπαρμπέ ντε Μαρμπουά και της Αμερικανίδας Ελίζαμπεθ Μουρ, κόρης του κυβερνήτη της Πενσιλβάνια. Το 1804 παντρεύτηκε τον στρατηγό Κάρολο Λεμπρέν, υπασπιστή του Ναπολέοντα, ο οποίος ήταν γιος του υπουργού οικονομικών.

Η απώλεια της κόρης της που την σημάδεψε

Η δράση της εστιάστηκε στην ενίσχυση του απελευθερωτικού αγώνα των Ελλήνων, με μεγάλη οικονομική και κοινωνική συνεισφορά κατά τα πρώτα χρόνια εδραίωσης του ελληνικού κράτους, εν μέσω πολιτικών ταραχών. Παρά την αντιπαλότητά της με πολλές από τις πολιτικές και βασιλικές φυσιογνωμίες της εποχής, πέρασε αρκετά χρόνια της ζωής της στο Ναύπλιο, την Αθήνα, αλλά και την Πεντέλη, με πληθώρα αρχιτεκτονικών κειμηλίων να κοσμούν ακόμη και σήμερα γωνιές της ελληνικής γης. Η συνεισφορά της επεκτάθηκε στη Συναγωγή της Χαλκίδας και στην ολοκλήρωση της δεύτερης έκδοσης των Χρονικών του Μεσολογγίου.

Η Σοφί αγαπούσε παθολογικά την κόρη της, Ελίζα. Μαζί της ταξίδεψε σε πολλά μέρη του κόσμου και στην Ελλάδα. Έφτασε στο Ναύπλιο τον Δεκέμβριο του 1829 από την Κέρκυρα, με το πλοίο «Άρης», που είχε κυβερνήτη τον Ι. Μιαούλη και της το είχε διαθέσει ο Καποδίστριας. Με το πλοίο αυτό επισκέφθηκε τον Μυστρά, την Αίγινα και όλη την Πελοπόννησο. Μετά από παραμονή δύο ετών στην Ελλάδα, έφυγε για την Ιταλία. Περιπλανήθηκε, έζησε μεγάλους έρωτες και επέστρεψε στην Αθήνα το 1837, συντετριμμένη και εξαθλιωμένη, εξ΄αιτίας του χαμού της μονάκριβης κόρης της.

Στη Βηρυτό, η Ελίζα αρρώστησε και μετά από ένα τριήμερο πέθανε. Η δούκισσα πληροφορήθηκε ότι ο υπασπιστής του Οθωνα, Ηλίας Κατσάκος –Μαυρομιχάλης, που η Ελίζα ήταν σφόδρα ερωτευμένη μαζί του, πέθανε από χολέρα στο Μόναχο. Η Ελίζα έπεσε σε μελαγχολία και βοηθούσης και της πανώλης ξεψύχησε. Έτσι, η Δούκισσα επέστρεψε στην Αθήνα και σόκαρε τη μικρή κοινωνία της πρωτεύουσας. Η τραγική μάνα είχε ταριχεύσει το σώμα της αγαπημένης της Ελίζας και το είχε φέρει στην Ελλάδα. Δεν μπορούσε να δεχθεί την απώλεια. Πιο ανατριχιαστικό θέαμα δεν υπήρχε, από αυτό που αντίκριζαν οι Αθηναίοι, όταν επισκέπτονταν το σπίτι της Δούκισσας, πιο κάτω από την πλατεία Λουδοβίκου (σημερινή Ομόνοια) στη γωνία των οδών Μυλέρου και Αγησιλάου, εκεί που κτίσθηκε μετά το Ορφανοτροφείο. Στο υπόγειο με τη χαμηλή θερμοκρασία, η Δούκισσα τοποθέτησε σε μια ξύλινη λάρνακα το ταριχευμένο κορμί της Ελίζας.

Συχνά οι περαστικοί από εκεί, άκουγαν τους σπαραγμούς της Δούκισσας, μπροστά στο ταριχευμένο πτώμα της Ελίζας ενώ δίπλα μία τεράστια λαμπάδα έκαιγε νυχθημερόν. Κλεισμένη στο δωμάτιο με το άψυχο σώμα, ξεσπούσε σε λυγμούς και μοιρολόγια, που άκουγαν οι περαστικοί: «Ξύπνα κόρη μου γλυκιά, σήκω επάνω, σε φωνάζω, δεν μ’ ακούς»; Δέκα χρόνια κράτησε το μαρτύριό της. Μέχρι την κρύα νύχτα της 19ης Δεκεμβρίου 1847 όταν εξερράγη πυρκαγιά, την ώρα που έλειπε η Δούκισσα. Η φωτιά ξεκίνησε μάλλον από την λαμπάδα ( κατ’ άλλη εκδοχή από μία σπίθα που ξεπήδησε από το τζάκι), έπεσε στα μεταξωτά υφάσματα και απλώθηκε στο δωμάτιο. Οι γείτονες έτρεξαν να τη σβήσουν, αλλά η ταριχευμένη σωρός της Ελίζας αποτεφρώθηκε. Ήταν το πολυτιμότερο από όλα τα αμύθητης αξίας τιμαλφή και κοσμήματα που διέθετε η Δούκισσα.

Μετά το χαμό της πολυαγαπημένης της κόρης Ελίζας κατά την περιοδεία της στην οθωμανική Ασία και την επιστροφή της στην Αθήνα, πληθώρα μαρτυριών και μυθοπλασίες άρχισαν να περιβάλλουν την εκκεντρική της προσωπικότητα, καθιστώντας την παρουσία της στην Πεντέλη κατά την εποχή της δράσης των ληστών, μυστηριώδη και αινιγματική. Η ίδια απεβίωσε το 1854 σε ηλικία 69 ετών. Τα τελευταία έξι χρόνια της ζωής της διέμενε κατά κύριο λόγο στην Βίλα «Ιλίσσια», η οποία κατασκευάστηκε την περίοδο 1840-1848 σε σχέδια του αρχιτέκτονα Σταμάτη Κλεάνθη και η οποία από το 1930 στεγάζει το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο.

Η φιλελληνική της δράση

Σημαντικός υπήρξε ο ρόλος της στο κίνημα του φιλελληνισμού, ενώ κληροδότησε και σημαντικά κειμήλια στο Ελληνικό Κράτος, πολλά από τα οποία διαχειρίστηκε ο Γεώργιος Σκουζές. Κατά τη διάρκεια της Ελληνικής Επανάστασης, τόσο η ίδια όσο και η κόρη της, διέθεσαν πολλά χρήματα στον αγώνα και διακρίθηκαν για τον φιλελληνισμό τους: συγκεκριμένα έγινε ενεργό μέλος του Φιλελληνικού Κομμιτάτου πουλώντας τα κοσμήματά της και συγκεντρώνοντας το ποσό των 14.000 φράγκων, αλλά και προσφέροντας και άλλα 9.000 φράγκα.

Η στάση της απέναντι στον Ιωάννη Καποδίστρια

Ένα πρόσωπο το οποίο εντυπωσίασε την Δούκισσα, λόγω της μόρφωσης του, ήταν ο Καποδίστριας, τον οποίο συνάντησε το 1826 στο Παρίσι. Η Σοφί εγκαταστάθηκε το 1829 στο Ναύπλιο, πόλη που όρισε ο Καποδίστριας ως την πρώτη πρωτεύουσα του ελληνικού έθνους. Συμμετείχε ενεργά στο συντονισμένο κίνημα των Γάλλων φιλελλήνων, ενώ το 1834 μετακόμισε στην Αθήνα, επενδύοντας σε γη. Το σπίτι της σώζεται μέχρι σήμερα. Ενίσχυσε οικονομικά την τότε νεοσύστατη δημοτική εκπαίδευση και ανέλαβε την επιμόρφωση 12 θυγατέρων αγωνιστών. Παρακολουθώντας τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα, αναγκάσθηκε αντιπολιτευόμενη τον Κυβερνήτη να μετατραπεί σε μισητό του εχθρό. Έπειτα από παραμονή 17 μηνών, η Σοφία αναχώρησε με την κόρη της για την Ιταλία. Μετά τη δολοφονία του Καποδίστρια το 1831, διένειμε η ίδια φυλλάδια στη Γαλλία για τον αήθη κατά τη γνώμη της τρόπο που ο Καποδίστριας κυβερνούσε την Ελλάδα, υπερασπιζόμενη τους Μαυρομιχαλαίους δολοφόνους του.

Στην Αθήνα ανέγειρε την πρώτη μαρμάρινη Έπαυλη των Ιλισίων, έργο του διάσημου αρχιτέκτονα Σταμάτιου Κλεάνθη. Στην προσπάθειά της να αγοράσει εκτάσεις στο Πεντελικό, συνάντησε την αντίδραση της Ιεράς Μονής Πεντέλης που είχε θέσει άτυπα ολόκληρο το όρος υπό τη διακυβέρνησή της, λόγω της εξάπλωσης του ασκητισμού από το μεσαίωνα. Το τίμημα που ζητούσε η Μονή ήταν απρόσιτο και χρειάστηκε η παρέμβαση της ελληνικής κυβέρνησης και ιδίως του γαλλόφιλου Κωλέττη, ώστε να προωθηθεί η αγορά, υποσχόμενη η Δούκισσα την πραγματοποίηση έργων κοινής ωφέλειας στην περιοχή. Το 1840 περιήλθε στην κυριότητα της έκταση 1738 στρεμμάτων στην περιοχή, αντί τιμήματος 7.512 δραχμών.

Ανέθεσε στον αρχιτέκτονα Κλεάνθη την οικοδόμηση του περιβόητου Καστέλλου της Ροδοδάφνης, γνωστό ως Πύργος της Πλακεντίας, καθώς και τρία σπίτια, τη Maisonette (Μεζονέτα), την Plaisance (Πλακεντία) και τον Tourelle (Πυργίσκο). Για την κατασκευή τους συνεργάστηκαν ο Χανς Κρίστιαν Χάνσεν και ο μηχανικός Αλέξανδρος Γεωργαντάς. Η Δούκισσα προχώρησε στην κατασκευή μαρμάρινης πεντάτοξης γέφυρας πάνω από ρεματιά της πεντελικής γης, κρηνών, δύο λατομείων μαρμάρου, ενός κοιτώνα για τους λατόμους, ενώ χρηματοδότησε και τη διάνοιξη δρόμων στην Πεντέλη.

Στις 19 Δεκεμβρίου του 1847, ξέσπασε πυρκαγιά στην προσωρινή κατοικία της στην Πειραιώς, με αποτέλεσμα να αποτεφρωθεί το ταριχευμένο σώμα της κόρης της, Ελίζας. Το γεγονός αυτό συντάραξε τη Δούκισσα, η οποία έγινε δύστροπη και ακοινώνητη, ενώ πολλοί Αθηναίοι υποστήριζαν πως την έβλεπαν να γερνάει απότομα. Την αντιπάθειά της προς τον Καποδίστρια διαδέχθηκε η αποστροφή της για το βασιλιά Όθωνα, τη βασίλισσα Αμαλία και τους αυλικούς. Ο δύστροπος χαρακτήρας της την κράτησε μακρυά και από τη συνεργασία της με τον Κλεάνθη και τον Χάνσεν, παραμελώντας τις οικοδομές της.

Eκκεντρική προσωπικότητα

Η Δούκισσα της Πλακεντίας θεωρείτο εκκεντρική προσωπικότητα, με πολλούς μύθους να περιβάλλουν το πρόσωπό της και να τη συσχετίζουν με τους ληστές που κατοικούσαν στην αττική ύπαιθρο και ταλάνιζαν την Αθήνα. Στην αρχή απαρνιέται την Ορθοδοξία και ασπάζεται την Ιουδαϊκή θρησκεία. Οι κοινωνικές συναναστροφές και οι πολιτικές ιδέες της την οδήγησαν να εισάγει στην Ελλάδα μια νέα θεοκρατική κοινωνική οργάνωση μεταβάλλοντας το μέγαρό της των Ιλισίων σε κέντρο διάφορων Ελλήνων και ξένων λογίων, διανέμοντας κτήματα και τίτλους ευγενείας σε εξέχουσες μεν ελληνικές οικογένειες, στερούμενη όμως από τη πρότερη αγαθοποιό κοινωφελή δράση της. Αυτό είχε ως συνέπεια να αποξενωθεί ακόμα περισσότερο. Τον Ιούνιο του 1846 η Σοφία φέρεται να αιχμαλωτίστηκε από τον Λήσταρχο Μπίμπιση αλλά ελευθερώθηκε ύστερα από επέμβαση των Χαλανδριωτών. Αυτής ακολούθησαν άλλες ιστορίες που ανάγονται στη σφαίρα των αστικών μύθων, αναδιαρθρώνοντας κάθε φορά ιστορικά γεγονότα. Γεγονός πάντως είναι πως με δικά της έξοδα ανακατασκεύασε το 1854 τη Συναγωγή στη Χαλκίδα, ενώ συνέχισε με δικά της έξοδα τη δεύτερη έκδοση των Χρονικών του Μεσολογγίου.

Tα τελευταία χρόνια της ζωής της

Στα τελευταία χρόνια της ζωής της δεν δεχόταν καμία επίσκεψη εκτός από τη Δεσποινίδα των Τιμών της Βασίλισσας Αμαλίας, τη Φωτεινή Μαυρομιχάλη, την οποία και η ίδια είχε αναθρέψει, και την Ελένη Καψάλη, κόρη του ήρωα του Μεσολογγίου Χρήστου Καψάλη. Απεβίωσε τον Μάιο του 1854 σε ηλικία 69 χρονών, όπως αναγράφεται επάνω στον τάφο της που επιμελήθηκε σε αρχαιότροπο μαρμάρινο ύφος ο Γ. Σκουζές σε σχέδια του Σταμ. Κλεάνθη.

Ο τάφος της βρίσκεται σήμερα στην Πεντέλη και μάλιστα στην Πλατεία δεξιά προς τα κάτω, υπάρχει ευμεγέθης πινακίδα που σε οδηγεί σε αυτόν. Ο κληρονόμος ανιψιός της, ερχόμενος από Γαλλία πούλησε τα περισσότερα των κτημάτων της στο Ελληνικό Δημόσιο. Η Δούκισσα της Πλακεντίας διέθεσε πάνω από 40.000 δραχμές για λογαριασμό της Ελλάδας. Ο θάνατός της δεν της επέτρεψε να δει ολοκληρωμένο το αρχιτεκτονικό αριστούργημα του Καστέλλου της Ροδοδάφνης, το οποίο ολοκληρώθηκε λίγο αργότερα. Περιήλθε στο δημόσιο, ενώ τα υπόλοιπα ιδιοκτησιακά της στοιχεία αγοράσθηκαν από τον τραπεζίτη της δούκισσας, Γεώργιο Σκουζέ, ο οποίος είχε παντρευτεί τη γραμματέα της, Ελένη Καψάλη.

Σήμερα, το Καστέλλο της Ροδοδάφνης στο λόφο Κουφού είναι γνωστό ως Πύργος Δουκίσσης Πλακεντίας, απ’ όπου διάνοιξε το δρόμο από τον Καρηττό (οδός Δουκίσσης Πλακεντίας) ενώ τον ίδιο τίτλο έχει πάρει και ο Σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας του Μετρό στον οποίο καταλήγει η μεγάλη ομώνυμη λεωφόρος στο Χαλάνδρι. Με τη ζωή, το έργο και τις περίεργες συναναστροφές της Δούκισσας της Πλακεντίας ασχολήθηκαν ο Πολύβιος Δημητρακόπουλος και ο Δημήτριος Καμπούρογλου με πολλά, ιστορικά ανεξακρίβωτα όμως, στοιχεία. Μάλιστα, η ζωή της έγινε ταινία το 1956 από τη Μαρία Πλυτά, με τους ηθοποιούς Βούλα Χαριλάου, Ρίτα Μυράτ, Θεόδωρο Μορίδη, Λάμπρο Κωνσταντάρα και Αλέκο Δεληγιάννη.

https://amarysia.gr/penteli/%CE%B7-%CF% ... E%BB%CE%B1
την ψυχοκόρη της, τη Φωτεινή Μαυρομιχάλη, την καλύπτω εδώ:

viewtopic.php?f=11&t=31013
Άβαταρ μέλους
Paris
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: 25 Οκτ 2020, 22:29
Phorum.gr user: ΜΕΓΑΛΟΣ

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Paris »

Gherschaagk έγραψε: 14 Μάιος 2021, 14:09
Ναύτης έγραψε: 14 Μάιος 2021, 13:50
Gherschaagk έγραψε: 14 Μάιος 2021, 13:42 Εγώ απολαμβάνω νήμα.

Do, carry on dears.
Τσου!
Η Τζενούλα που φασώθηκε με την μισή Ευρώπη ήταν προχώ και απελευθερωμένη (συμφωνώ κι εγώ), αλλά άμα μιλήσουμε εμείς για καμιά πιτσιρίκα είμαστε πορνόγεροι και μικροαστοί.
Ζαβολιά. Δεν παίζω! :p4:
Και τι με νοιάζει εμένα;


Πείτε όμως Σενέκας εσύ ειδικά, τι μέρος του λόγου ήταν η Δούκισσα της Πλακεντίας;
Η Δουκισσα ηταν εξαιρετικη Κυρια :003:
Ειχα προτεινει σε μια συζητηση μας στην ταλαντουχα σε αυτα τα θεματα Μιτση Πικραμενου να γραψει ενα βιβλιο για τον βιο κ την πολιτεια της
Άβαταρ μέλους
Καραμελίτσα
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Καραμελίτσα »

Beria έγραψε: 14 Μάιος 2021, 14:29
Καραμελίτσα έγραψε: 14 Μάιος 2021, 14:28
Beria έγραψε: 14 Μάιος 2021, 14:24

Μικρή Πυργιωτοπούλα tais-toi
Δεν είναι καλύτερα τα πράγματα στον Πύργο, σε διαβεβαιώ.
Ναι, αν είχα στο νου μου ένα επίθετο για τον Πύργο θα ήταν το καλύτερα :003:
Επειδή έχω καταλάβει ότι πολλοί φορουμίτες θεωρείτε τον Πύργο ως ιδιαίτερα ερωτική πόλη το είπα. Δεν είναι, ξέρεις.
Z
Σενέκας
Δημοσιεύσεις: 16219
Εγγραφή: 24 Απρ 2020, 08:57

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σενέκας »

Σενέκας έγραψε: 14 Μάιος 2021, 15:09
Gherschaagk έγραψε: 14 Μάιος 2021, 14:09
Ναύτης έγραψε: 14 Μάιος 2021, 13:50

Τσου!
Η Τζενούλα που φασώθηκε με την μισή Ευρώπη ήταν προχώ και απελευθερωμένη (συμφωνώ κι εγώ), αλλά άμα μιλήσουμε εμείς για καμιά πιτσιρίκα είμαστε πορνόγεροι και μικροαστοί.
Ζαβολιά. Δεν παίζω! :p4:
Και τι με νοιάζει εμένα;


Πείτε όμως Σενέκας εσύ ειδικά, τι μέρος του λόγου ήταν η Δούκισσα της Πλακεντίας;
Αρχικά, ίσως λίγο αυτιστική, αλλά κυρίως party animal με κάπως εκκεντρικό lifestyle, στη συνέχεια, πιθανότατα θύμα σοβαρής σχιζοφρένειας
Η Σοφί ντε Μαρμπουά – Λεμπρέν (Sophie de Marbois – Lebrun) γεννήθηκε τον Απρίλιο του 1785 στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ. Ήταν κόρη του επιτετραμμένου Γάλλου διπλωμάτη Φραγκίσκου Μπαρμπέ ντε Μαρμπουά και της Αμερικανίδας Ελίζαμπεθ Μουρ, κόρης του κυβερνήτη της Πενσιλβάνια. Το 1804 παντρεύτηκε τον στρατηγό Κάρολο Λεμπρέν, υπασπιστή του Ναπολέοντα, ο οποίος ήταν γιος του υπουργού οικονομικών.

Η απώλεια της κόρης της που την σημάδεψε

Η δράση της εστιάστηκε στην ενίσχυση του απελευθερωτικού αγώνα των Ελλήνων, με μεγάλη οικονομική και κοινωνική συνεισφορά κατά τα πρώτα χρόνια εδραίωσης του ελληνικού κράτους, εν μέσω πολιτικών ταραχών. Παρά την αντιπαλότητά της με πολλές από τις πολιτικές και βασιλικές φυσιογνωμίες της εποχής, πέρασε αρκετά χρόνια της ζωής της στο Ναύπλιο, την Αθήνα, αλλά και την Πεντέλη, με πληθώρα αρχιτεκτονικών κειμηλίων να κοσμούν ακόμη και σήμερα γωνιές της ελληνικής γης. Η συνεισφορά της επεκτάθηκε στη Συναγωγή της Χαλκίδας και στην ολοκλήρωση της δεύτερης έκδοσης των Χρονικών του Μεσολογγίου.

Η Σοφί αγαπούσε παθολογικά την κόρη της, Ελίζα. Μαζί της ταξίδεψε σε πολλά μέρη του κόσμου και στην Ελλάδα. Έφτασε στο Ναύπλιο τον Δεκέμβριο του 1829 από την Κέρκυρα, με το πλοίο «Άρης», που είχε κυβερνήτη τον Ι. Μιαούλη και της το είχε διαθέσει ο Καποδίστριας. Με το πλοίο αυτό επισκέφθηκε τον Μυστρά, την Αίγινα και όλη την Πελοπόννησο. Μετά από παραμονή δύο ετών στην Ελλάδα, έφυγε για την Ιταλία. Περιπλανήθηκε, έζησε μεγάλους έρωτες και επέστρεψε στην Αθήνα το 1837, συντετριμμένη και εξαθλιωμένη, εξ΄αιτίας του χαμού της μονάκριβης κόρης της.

Στη Βηρυτό, η Ελίζα αρρώστησε και μετά από ένα τριήμερο πέθανε. Η δούκισσα πληροφορήθηκε ότι ο υπασπιστής του Οθωνα, Ηλίας Κατσάκος –Μαυρομιχάλης, που η Ελίζα ήταν σφόδρα ερωτευμένη μαζί του, πέθανε από χολέρα στο Μόναχο. Η Ελίζα έπεσε σε μελαγχολία και βοηθούσης και της πανώλης ξεψύχησε. Έτσι, η Δούκισσα επέστρεψε στην Αθήνα και σόκαρε τη μικρή κοινωνία της πρωτεύουσας. Η τραγική μάνα είχε ταριχεύσει το σώμα της αγαπημένης της Ελίζας και το είχε φέρει στην Ελλάδα. Δεν μπορούσε να δεχθεί την απώλεια. Πιο ανατριχιαστικό θέαμα δεν υπήρχε, από αυτό που αντίκριζαν οι Αθηναίοι, όταν επισκέπτονταν το σπίτι της Δούκισσας, πιο κάτω από την πλατεία Λουδοβίκου (σημερινή Ομόνοια) στη γωνία των οδών Μυλέρου και Αγησιλάου, εκεί που κτίσθηκε μετά το Ορφανοτροφείο. Στο υπόγειο με τη χαμηλή θερμοκρασία, η Δούκισσα τοποθέτησε σε μια ξύλινη λάρνακα το ταριχευμένο κορμί της Ελίζας.

Συχνά οι περαστικοί από εκεί, άκουγαν τους σπαραγμούς της Δούκισσας, μπροστά στο ταριχευμένο πτώμα της Ελίζας ενώ δίπλα μία τεράστια λαμπάδα έκαιγε νυχθημερόν. Κλεισμένη στο δωμάτιο με το άψυχο σώμα, ξεσπούσε σε λυγμούς και μοιρολόγια, που άκουγαν οι περαστικοί: «Ξύπνα κόρη μου γλυκιά, σήκω επάνω, σε φωνάζω, δεν μ’ ακούς»; Δέκα χρόνια κράτησε το μαρτύριό της. Μέχρι την κρύα νύχτα της 19ης Δεκεμβρίου 1847 όταν εξερράγη πυρκαγιά, την ώρα που έλειπε η Δούκισσα. Η φωτιά ξεκίνησε μάλλον από την λαμπάδα ( κατ’ άλλη εκδοχή από μία σπίθα που ξεπήδησε από το τζάκι), έπεσε στα μεταξωτά υφάσματα και απλώθηκε στο δωμάτιο. Οι γείτονες έτρεξαν να τη σβήσουν, αλλά η ταριχευμένη σωρός της Ελίζας αποτεφρώθηκε. Ήταν το πολυτιμότερο από όλα τα αμύθητης αξίας τιμαλφή και κοσμήματα που διέθετε η Δούκισσα.

Μετά το χαμό της πολυαγαπημένης της κόρης Ελίζας κατά την περιοδεία της στην οθωμανική Ασία και την επιστροφή της στην Αθήνα, πληθώρα μαρτυριών και μυθοπλασίες άρχισαν να περιβάλλουν την εκκεντρική της προσωπικότητα, καθιστώντας την παρουσία της στην Πεντέλη κατά την εποχή της δράσης των ληστών, μυστηριώδη και αινιγματική. Η ίδια απεβίωσε το 1854 σε ηλικία 69 ετών. Τα τελευταία έξι χρόνια της ζωής της διέμενε κατά κύριο λόγο στην Βίλα «Ιλίσσια», η οποία κατασκευάστηκε την περίοδο 1840-1848 σε σχέδια του αρχιτέκτονα Σταμάτη Κλεάνθη και η οποία από το 1930 στεγάζει το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο.

Η φιλελληνική της δράση

Σημαντικός υπήρξε ο ρόλος της στο κίνημα του φιλελληνισμού, ενώ κληροδότησε και σημαντικά κειμήλια στο Ελληνικό Κράτος, πολλά από τα οποία διαχειρίστηκε ο Γεώργιος Σκουζές. Κατά τη διάρκεια της Ελληνικής Επανάστασης, τόσο η ίδια όσο και η κόρη της, διέθεσαν πολλά χρήματα στον αγώνα και διακρίθηκαν για τον φιλελληνισμό τους: συγκεκριμένα έγινε ενεργό μέλος του Φιλελληνικού Κομμιτάτου πουλώντας τα κοσμήματά της και συγκεντρώνοντας το ποσό των 14.000 φράγκων, αλλά και προσφέροντας και άλλα 9.000 φράγκα.

Η στάση της απέναντι στον Ιωάννη Καποδίστρια

Ένα πρόσωπο το οποίο εντυπωσίασε την Δούκισσα, λόγω της μόρφωσης του, ήταν ο Καποδίστριας, τον οποίο συνάντησε το 1826 στο Παρίσι. Η Σοφί εγκαταστάθηκε το 1829 στο Ναύπλιο, πόλη που όρισε ο Καποδίστριας ως την πρώτη πρωτεύουσα του ελληνικού έθνους. Συμμετείχε ενεργά στο συντονισμένο κίνημα των Γάλλων φιλελλήνων, ενώ το 1834 μετακόμισε στην Αθήνα, επενδύοντας σε γη. Το σπίτι της σώζεται μέχρι σήμερα. Ενίσχυσε οικονομικά την τότε νεοσύστατη δημοτική εκπαίδευση και ανέλαβε την επιμόρφωση 12 θυγατέρων αγωνιστών. Παρακολουθώντας τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα, αναγκάσθηκε αντιπολιτευόμενη τον Κυβερνήτη να μετατραπεί σε μισητό του εχθρό. Έπειτα από παραμονή 17 μηνών, η Σοφία αναχώρησε με την κόρη της για την Ιταλία. Μετά τη δολοφονία του Καποδίστρια το 1831, διένειμε η ίδια φυλλάδια στη Γαλλία για τον αήθη κατά τη γνώμη της τρόπο που ο Καποδίστριας κυβερνούσε την Ελλάδα, υπερασπιζόμενη τους Μαυρομιχαλαίους δολοφόνους του.

Στην Αθήνα ανέγειρε την πρώτη μαρμάρινη Έπαυλη των Ιλισίων, έργο του διάσημου αρχιτέκτονα Σταμάτιου Κλεάνθη. Στην προσπάθειά της να αγοράσει εκτάσεις στο Πεντελικό, συνάντησε την αντίδραση της Ιεράς Μονής Πεντέλης που είχε θέσει άτυπα ολόκληρο το όρος υπό τη διακυβέρνησή της, λόγω της εξάπλωσης του ασκητισμού από το μεσαίωνα. Το τίμημα που ζητούσε η Μονή ήταν απρόσιτο και χρειάστηκε η παρέμβαση της ελληνικής κυβέρνησης και ιδίως του γαλλόφιλου Κωλέττη, ώστε να προωθηθεί η αγορά, υποσχόμενη η Δούκισσα την πραγματοποίηση έργων κοινής ωφέλειας στην περιοχή. Το 1840 περιήλθε στην κυριότητα της έκταση 1738 στρεμμάτων στην περιοχή, αντί τιμήματος 7.512 δραχμών.

Ανέθεσε στον αρχιτέκτονα Κλεάνθη την οικοδόμηση του περιβόητου Καστέλλου της Ροδοδάφνης, γνωστό ως Πύργος της Πλακεντίας, καθώς και τρία σπίτια, τη Maisonette (Μεζονέτα), την Plaisance (Πλακεντία) και τον Tourelle (Πυργίσκο). Για την κατασκευή τους συνεργάστηκαν ο Χανς Κρίστιαν Χάνσεν και ο μηχανικός Αλέξανδρος Γεωργαντάς. Η Δούκισσα προχώρησε στην κατασκευή μαρμάρινης πεντάτοξης γέφυρας πάνω από ρεματιά της πεντελικής γης, κρηνών, δύο λατομείων μαρμάρου, ενός κοιτώνα για τους λατόμους, ενώ χρηματοδότησε και τη διάνοιξη δρόμων στην Πεντέλη.

Στις 19 Δεκεμβρίου του 1847, ξέσπασε πυρκαγιά στην προσωρινή κατοικία της στην Πειραιώς, με αποτέλεσμα να αποτεφρωθεί το ταριχευμένο σώμα της κόρης της, Ελίζας. Το γεγονός αυτό συντάραξε τη Δούκισσα, η οποία έγινε δύστροπη και ακοινώνητη, ενώ πολλοί Αθηναίοι υποστήριζαν πως την έβλεπαν να γερνάει απότομα. Την αντιπάθειά της προς τον Καποδίστρια διαδέχθηκε η αποστροφή της για το βασιλιά Όθωνα, τη βασίλισσα Αμαλία και τους αυλικούς. Ο δύστροπος χαρακτήρας της την κράτησε μακρυά και από τη συνεργασία της με τον Κλεάνθη και τον Χάνσεν, παραμελώντας τις οικοδομές της.

Eκκεντρική προσωπικότητα

Η Δούκισσα της Πλακεντίας θεωρείτο εκκεντρική προσωπικότητα, με πολλούς μύθους να περιβάλλουν το πρόσωπό της και να τη συσχετίζουν με τους ληστές που κατοικούσαν στην αττική ύπαιθρο και ταλάνιζαν την Αθήνα. Στην αρχή απαρνιέται την Ορθοδοξία και ασπάζεται την Ιουδαϊκή θρησκεία. Οι κοινωνικές συναναστροφές και οι πολιτικές ιδέες της την οδήγησαν να εισάγει στην Ελλάδα μια νέα θεοκρατική κοινωνική οργάνωση μεταβάλλοντας το μέγαρό της των Ιλισίων σε κέντρο διάφορων Ελλήνων και ξένων λογίων, διανέμοντας κτήματα και τίτλους ευγενείας σε εξέχουσες μεν ελληνικές οικογένειες, στερούμενη όμως από τη πρότερη αγαθοποιό κοινωφελή δράση της. Αυτό είχε ως συνέπεια να αποξενωθεί ακόμα περισσότερο. Τον Ιούνιο του 1846 η Σοφία φέρεται να αιχμαλωτίστηκε από τον Λήσταρχο Μπίμπιση αλλά ελευθερώθηκε ύστερα από επέμβαση των Χαλανδριωτών. Αυτής ακολούθησαν άλλες ιστορίες που ανάγονται στη σφαίρα των αστικών μύθων, αναδιαρθρώνοντας κάθε φορά ιστορικά γεγονότα. Γεγονός πάντως είναι πως με δικά της έξοδα ανακατασκεύασε το 1854 τη Συναγωγή στη Χαλκίδα, ενώ συνέχισε με δικά της έξοδα τη δεύτερη έκδοση των Χρονικών του Μεσολογγίου.

Tα τελευταία χρόνια της ζωής της

Στα τελευταία χρόνια της ζωής της δεν δεχόταν καμία επίσκεψη εκτός από τη Δεσποινίδα των Τιμών της Βασίλισσας Αμαλίας, τη Φωτεινή Μαυρομιχάλη, την οποία και η ίδια είχε αναθρέψει, και την Ελένη Καψάλη, κόρη του ήρωα του Μεσολογγίου Χρήστου Καψάλη. Απεβίωσε τον Μάιο του 1854 σε ηλικία 69 χρονών, όπως αναγράφεται επάνω στον τάφο της που επιμελήθηκε σε αρχαιότροπο μαρμάρινο ύφος ο Γ. Σκουζές σε σχέδια του Σταμ. Κλεάνθη.

Ο τάφος της βρίσκεται σήμερα στην Πεντέλη και μάλιστα στην Πλατεία δεξιά προς τα κάτω, υπάρχει ευμεγέθης πινακίδα που σε οδηγεί σε αυτόν. Ο κληρονόμος ανιψιός της, ερχόμενος από Γαλλία πούλησε τα περισσότερα των κτημάτων της στο Ελληνικό Δημόσιο. Η Δούκισσα της Πλακεντίας διέθεσε πάνω από 40.000 δραχμές για λογαριασμό της Ελλάδας. Ο θάνατός της δεν της επέτρεψε να δει ολοκληρωμένο το αρχιτεκτονικό αριστούργημα του Καστέλλου της Ροδοδάφνης, το οποίο ολοκληρώθηκε λίγο αργότερα. Περιήλθε στο δημόσιο, ενώ τα υπόλοιπα ιδιοκτησιακά της στοιχεία αγοράσθηκαν από τον τραπεζίτη της δούκισσας, Γεώργιο Σκουζέ, ο οποίος είχε παντρευτεί τη γραμματέα της, Ελένη Καψάλη.

Σήμερα, το Καστέλλο της Ροδοδάφνης στο λόφο Κουφού είναι γνωστό ως Πύργος Δουκίσσης Πλακεντίας, απ’ όπου διάνοιξε το δρόμο από τον Καρηττό (οδός Δουκίσσης Πλακεντίας) ενώ τον ίδιο τίτλο έχει πάρει και ο Σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας του Μετρό στον οποίο καταλήγει η μεγάλη ομώνυμη λεωφόρος στο Χαλάνδρι. Με τη ζωή, το έργο και τις περίεργες συναναστροφές της Δούκισσας της Πλακεντίας ασχολήθηκαν ο Πολύβιος Δημητρακόπουλος και ο Δημήτριος Καμπούρογλου με πολλά, ιστορικά ανεξακρίβωτα όμως, στοιχεία. Μάλιστα, η ζωή της έγινε ταινία το 1956 από τη Μαρία Πλυτά, με τους ηθοποιούς Βούλα Χαριλάου, Ρίτα Μυράτ, Θεόδωρο Μορίδη, Λάμπρο Κωνσταντάρα και Αλέκο Δεληγιάννη.

https://amarysia.gr/penteli/%CE%B7-%CF% ... E%BB%CE%B1
την ψυχοκόρη της, τη Φωτεινή Μαυρομιχάλη, την καλύπτω εδώ:

viewtopic.php?f=11&t=31013
On one side of us lived the French duchess de Plaisance, an eccentric lady, rich, divorced from her husband and neither Jew nor Christian. She had created her own faith, which she had printed in French and handed out to people. We were also given a copy. She had but one daughter, who died, when she was sixteen, and the mother placed her remains in alcohol in a great glass jar which she placed in a room of her basement, which she visited in order to remember her daughter. [...] Some years later the duchess' house caught fire and she visited one neighbor after another and asked them passionately to save the corpse in exchange for a great reward, but no one wished to venture down there, so it was burnt. She had six big white furry dogs, who accompanied her everywhere, also when she went driving, some of them in her back seat and the rest following behind. She was always dressed in white, draped in a big shawl, from which her pale yellow face and her big black eyes peered out. It was foretold that she would die after having finished building a house, and she therefore left those she built unfinished. [...] She never gave to beggars: „Je suis généreux, mais je ne donne pas des aumônes“, she said."
απο το ημερολόγιο της Christiane Luth, μιας Δανέζας που δούλευε για την Αμαλία :a040:
Άβαταρ μέλους
Ναύτης
Δημοσιεύσεις: 17207
Εγγραφή: 12 Φεβ 2021, 10:50

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ναύτης »

Καραμελίτσα έγραψε: 14 Μάιος 2021, 14:17
Ναύτης έγραψε: 14 Μάιος 2021, 14:13
Καραμελίτσα έγραψε: 14 Μάιος 2021, 14:12 (...) Να μη μιλήσω για το γάμο με το γεροξούρα στα 17 της.
Άντε πάλι!
34 χρονών ήταν το παλικάρι, βρε θεία Λένα!
Ακόμα και σήμερα, το 34άρι στους άντρες είναι η αρχή του τέλους για τον κούκο. Φαντάσου τότε.
:o

Κοίταξε, δεν μπορώ να γνωρίζω τις εμπειρίες σου, ούτε τι συμβαίνει στα μέρη σου, αλλά στα δικά μου μέρη, όχι στα 34, αλλά και στα 54 μια χαρά δουλεύουν τα εργαλεία.
Στα 54 δεν μιλάμε βέβαια για το διαμαντοτρύπανο των 24, να τρυπάει γρανίτη, αλλά όσο να πεις μια αξιοπρεπή διάτρηση την καταφέρνει.
Κατά τα λοιπά, το Τζενάκι όταν πήγε στην Αραπιά ήταν στα 55 περίπου κι ο καλός της στα περίπου 35-40, αν κατάλαβα καλά, και μια χαρά γεωτρήσεις κάμανε επί μια 20ετία.
Άβαταρ μέλους
Καραμελίτσα
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Καραμελίτσα »

Ναύτης έγραψε: 14 Μάιος 2021, 15:59
Καραμελίτσα έγραψε: 14 Μάιος 2021, 14:17
Ναύτης έγραψε: 14 Μάιος 2021, 14:13
Άντε πάλι!
34 χρονών ήταν το παλικάρι, βρε θεία Λένα!
Ακόμα και σήμερα, το 34άρι στους άντρες είναι η αρχή του τέλους για τον κούκο. Φαντάσου τότε.
:o

Κοίταξε, δεν μπορώ να γνωρίζω τις εμπειρίες σου, ούτε τι συμβαίνει στα μέρη σου, αλλά στα δικά μου μέρη, όχι στα 34, αλλά και στα 54 μια χαρά δουλεύουν τα εργαλεία.
Στα 54 δεν μιλάμε βέβαια για το διαμαντοτρύπανο των 24, να τρυπάει γρανίτη, αλλά όσο να πεις μια αξιοπρεπή διάτρηση την καταφέρνει.
Κατά τα λοιπά, το Τζενάκι όταν πήγε στην Αραπιά ήταν στα 55 περίπου κι ο καλός της στα περίπου 35-40, αν κατάλαβα καλά, και μια χαρά γεωτρήσεις κάμανε επί μια 20ετία.
Κανείς δεν είπε ότι δε δουλεύουν, απλά άλλο πράγμα είναι ο οκταπύρηνος ο επεξεργαστής άλλο ο μονοπύρηνος.

Και δεν είναι δικιά μου άποψη, που δε θα μπορούσα να έχω στατιστικό δείγμα, αλλά θα στο επιβεβαιώσει το 90%+ από όλες τις γυναίκες, ότι κάπου εκεί ξεκινά μια εκθετική πτώση.
Z
Άβαταρ μέλους
GoBack
Δημοσιεύσεις: 32651
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:37

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από GoBack »

Σενέκας έγραψε: 14 Μάιος 2021, 20:05 ο goback που χάθηκε; :smt017
απο αυτα που διαβασα δινω ενα 20% να εχω γνωρισει μια απογονο της
Philip Mortimer έγραψε: 14 Μαρ 2023, 22:40 Όσον αφορά το 2019 προσωπικά ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί πίστεψα στο όραμα μη πολιτικά χρωματισμένου εκσυγχρονισμού που παρουσίασε.
Άβαταρ μέλους
George_V
Δημοσιεύσεις: 34329
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
Phorum.gr user: George_V
Τοποθεσία: Kαλαμαι

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από George_V »

GoBack έγραψε: 14 Μάιος 2021, 21:07
Σενέκας έγραψε: 14 Μάιος 2021, 20:05 ο goback που χάθηκε; :smt017
απο αυτα που διαβασα δινω ενα 20% να εχω γνωρισει μια απογονο της
Πηδιολα? :003:
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17974
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno »

Paris έγραψε: 14 Μάιος 2021, 00:46
Juno έγραψε: 14 Μάιος 2021, 00:30
Paris έγραψε: 14 Μάιος 2021, 00:19

στην εποχη μας ειναι ηλιθιοτητα να μην επιλεξεις γυναικα τουλαχιστον 10 χρονια μικροτερη - στη χειροτερη περιπτωση


στα 35 μας + οταν εξεταζουμε υποψηφιοτητες ειναι απο 20 εως το πολυ 24 χρονων
1) Και τα έχεις καταφέρει μέχρι στιγμής; :roll:

2) Λογικά δεν θα τις λες πτάνες όταν και αυτές εξετάζουν υποψηφιότητες με βάση έσοδα και Ε9. Τους αναγνωρίζεις αυτό το δικαίωμα, σωστά;
Γιατί αν είσαι 35+ με έναν μέτριο μισθό, η 20άρα που θα σε κοιτάξει θα είναι θεόχοντρη, με αλωπεκία, πιτυρίδα και απίστευτη ακμή.
Τουλάχιστον θα είναι παρθένα, κάτι είναι και αυτό. :smt023
ηρεμια - παρε βαθιες ανασες
Παρεξήγησες. Ήρεμη είμαι. :8)
Απλώς όλοι εσείς οι μεσήλικες ή σχεδόν μεσήλικες που από τη μια γκρινιάζετε για την ανεργία σας (ή τον χαμηλό μισθό σας) και από την άλλη θέλετε top model, κληρονόμο, με μεταπτυχιακό και διδακτορικό και φυσικά να μην είχε άλλον πριν από εσάς, από διασκεδαστικοί έχετε γίνει κουραστικοί.
Τέλος πάντων συνέχισε, απλώς σταμάτησε να έχει πλάκα η χιλοπαιγμένη κασέτα.
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε: 24 Ιαν 2019, 18:07 Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!
Άβαταρ μέλους
Yochanan
Δημοσιεύσεις: 16962
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44
Phorum.gr user: Yochanan

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan »

GoBack έγραψε: 14 Μάιος 2021, 21:07
Σενέκας έγραψε: 14 Μάιος 2021, 20:05 ο goback που χάθηκε; :smt017
απο αυτα που διαβασα δινω ενα 20% να εχω γνωρισει μια απογονο της
Από αυτά που διάβασα εγώ (γένναγε ένα παιδί κάθε 1.5 χρόνο κατά μ.ο.) ΌΛΟΙ έχουν ένα 20% να εχουν γνωρίσει μια απογονό της
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Άβαταρ μέλους
Paris
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: 25 Οκτ 2020, 22:29
Phorum.gr user: ΜΕΓΑΛΟΣ

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Paris »

Juno έγραψε: 15 Μάιος 2021, 00:43
Paris έγραψε: 14 Μάιος 2021, 00:46
Juno έγραψε: 14 Μάιος 2021, 00:30

1) Και τα έχεις καταφέρει μέχρι στιγμής; :roll:

2) Λογικά δεν θα τις λες πτάνες όταν και αυτές εξετάζουν υποψηφιότητες με βάση έσοδα και Ε9. Τους αναγνωρίζεις αυτό το δικαίωμα, σωστά;
Γιατί αν είσαι 35+ με έναν μέτριο μισθό, η 20άρα που θα σε κοιτάξει θα είναι θεόχοντρη, με αλωπεκία, πιτυρίδα και απίστευτη ακμή.
Τουλάχιστον θα είναι παρθένα, κάτι είναι και αυτό. :smt023
ηρεμια - παρε βαθιες ανασες
Παρεξήγησες. Ήρεμη είμαι. :8)
Απλώς όλοι εσείς οι μεσήλικες ή σχεδόν μεσήλικες που από τη μια γκρινιάζετε για την ανεργία σας (ή τον χαμηλό μισθό σας) και από την άλλη θέλετε top model, κληρονόμο, με μεταπτυχιακό και διδακτορικό και φυσικά να μην είχε άλλον πριν από εσάς, από διασκεδαστικοί έχετε γίνει κουραστικοί.
Τέλος πάντων συνέχισε, απλώς σταμάτησε να έχει πλάκα η χιλοπαιγμένη κασέτα.
παμε παλι
γουσταρουμε νεες κ ωραιες - ολα τα αλλα ειναι δικες σου υστεριες
τριανταρης παραδειγμα να κοιταζει συνομηλικες ειναι απλα ηλιθιο - δεν υπαρχουν καν - εκτος αν ειναι καποιος λατρης των αποξηραμενων φυτων κ οχι των δροσερων μπουμπουκιων
Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17974
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno »

Paris έγραψε: 15 Μάιος 2021, 01:09
Juno έγραψε: 15 Μάιος 2021, 00:43
Paris έγραψε: 14 Μάιος 2021, 00:46

ηρεμια - παρε βαθιες ανασες
Παρεξήγησες. Ήρεμη είμαι. :8)
Απλώς όλοι εσείς οι μεσήλικες ή σχεδόν μεσήλικες που από τη μια γκρινιάζετε για την ανεργία σας (ή τον χαμηλό μισθό σας) και από την άλλη θέλετε top model, κληρονόμο, με μεταπτυχιακό και διδακτορικό και φυσικά να μην είχε άλλον πριν από εσάς, από διασκεδαστικοί έχετε γίνει κουραστικοί.
Τέλος πάντων συνέχισε, απλώς σταμάτησε να έχει πλάκα η χιλοπαιγμένη κασέτα.
παμε παλι
γουσταρουμε νεες κ ωραιες - ολα τα αλλα ειναι δικες σου υστεριες
τριανταρης παραδειγμα να κοιταζει συνομηλικες ειναι απλα ηλιθιο - δεν υπαρχουν καν - εκτος αν ειναι καποιος λατρης των αποξηραμενων φυτων κ οχι των δροσερων μπουμπουκιων
Αν σε κοιτάζουν και εσένα αυτές που λες, όλα καλά. :smt023
(Εδώ αρχίζεις το παραμύθι ότι σκοτώνονται για πάρτη σου :giggle: ).
Απλώς έχω δει παραπονιάρικα σχόλια για τα εργασιακά στην Ελλάδα, αλλά και για το (ανύπαρκτο) ήθος των γυναικών, άρα μάλλον αλλού κοιτάζουν. Και την τελευταία φορά, είδα στο νήμα γιατί εξαφανίζονται οι άντρες μετά το σεξ, να λες πως καλά κάνετε και πουλάτε παραμύθι για σχέση προκειμένου να κάνετε σεξ. :102:
Τώρα εγώ τι συμπέρασμα να βγάλω;

Δεν έχω τίποτα μαζί σου, δεν σε ξέρω. Έχω όμως με κάτι μεσηλικους, κηφήνες σαπιοκοιλιάδες που τόλμησαν να σκεφτούν πως έχουν την παραμικρή ελπίδα, γιαυτό ασχολήθηκα και έγραψα.
Και τους στόλισα όπως τους έπρεπε βεβαίως, βεβαίως.
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε: 24 Ιαν 2019, 18:07 Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!
Άβαταρ μέλους
John Brown Gun Club
Δημοσιεύσεις: 9178
Εγγραφή: 28 Ιουν 2020, 15:15

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από John Brown Gun Club »

Ηταν αναγκη ο τιτλος του νηματος να περιεχει τοσο χυδαια και υβριστικη γλωσσα;
wooded glade έγραψε: Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Σενέκας
Δημοσιεύσεις: 16219
Εγγραφή: 24 Απρ 2020, 08:57

Re: Τζένη Digby-Θεοτόκη: Το ανυπόταχτο ξέκωλο της οθωνικής αυλής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σενέκας »

John Brown Gun Club έγραψε: 15 Μάιος 2021, 18:29 Ηταν αναγκη ο τιτλος του νηματος να περιεχει τοσο χυδαια και υβριστικη γλωσσα;
φτου γαμώτο! Άργησε αλλά μα έπιασε! Μπορώ να απολογηθώ όμως: δεν ήταν επι τούτου, απλά υπάρχει θεματική συνέχεια με το άλλο νήμα, και ήθελα να εκφράζεται στον τίτλο :oops:
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Ιστορία”