Έχει ήδη τεθεί! Ή δεν έχεις διαβάσει ποστς τα οποία γράφουν πως "αν έτρεχε λιγότερο, θα είχε σωθεί". Δεν απέχουν και πολύ από το "και τι δουλειά είχε εκείνη την ώρα σε εκείνο το σημείο;"stavmanr έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:28Δε νομίζω ότι μπορεί να τεθεί τέτοιο ζήτημα από τη στιγμή που παραβιάζει τον ΚΟΚ.Λοξίας έγραψε: 21 Μαρ 2021, 11:55 Αυτό που οφείλουμε να προσέξουμε, είναι τα μαθήματα αυτά να μην γίνουν αιτία απενοχοποίησης του οδηγού του αυτοκινήτου, που έκανε την απόλυτη παρανομία. Να μην καταλήξουμε να επικαλούμεθα μέχρι και το "αν έμενε σπίτι του, θα ζούσε"...
Η όποια συνυπευθυνότητα δεν σημαίνει άρση της ευθύνης ενός εκ των δύο.
* Δεν υπάρχει "απόλυτη" και "μερική" παρανομία.
Παρανομία είναι η παράβαση του νόμου σε κάθε περίπτωση.
*Αλλά το υφάκι του "διορθωτή εκθέσεων" δεν μπορείς να το κόψεις ακόμα και σε τέτοιο ζήτημα, έτσι;
Δεν κατανοείς, ή δεν θέλεις να κατανοήσεις, πως το "απόλυτη παρανομία", είναι σχήμα λόγου για να τονίσει την βαρύτητα της παρανομίας του οδηγού αυτοκινήτου σε σχέση με την βαρύτητα της παρανομίας του μοτοσυκλετιστή;
Ή δεν γνωρίζεις πως υπάρχει διαβάθμιση παρανομίας ακόμα και στον ΚΟΚ;
Την ίδια βαρύτητα έχει η παραβίαση του κόκκινου με την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας;
Θα σε εκπλήξει αν μάθεις πως ναι, υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ποινή για την παραβίαση του κόκκινου;
Ρίξε λοιπόν μια ματιά στον ΚΟΚ και μάθε την ποινή για υπέρβαση ορίου ταχύτητας κατά 20 χλμ και την ποινή για την παραβίαση των ρυθμιστικών πινακίδων στην οποία υπέπεσε ο οδηγός του αυτοκινήτου και μετά έλα να μας κάνεις μαθήματα έκθεσης...
Χαλβά.

