Η διαφημιστική δαπάνη για το λεγόμενο ενημερωτικό κομμάτι (ειδήσεις, εκπομπές) είναι πλέον ιδιαίτερα χαμηλή, για αυτό συζητούμε εδώ.stella έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:46 Kameron, ακόμη η τηλεόραση αποτελεί τη ναυαρχίδα για την πλειοψηφία των πολιτών.
Σε ηλικίες άνω των 50 μάλιστα, πολύ συχνά θα δεις ότι δεν κλείνει η τηλεόραση, πάντα παίζει έστω στο background.
Πόσοι ενημερώνονται από τον Αυτιά, τον Παπαδάκη (παίζει ακόμη αυτός;;;), πόσοι συντονίζονται για να ακούσουν Πορτοσάλτε (ωχ Θεέ μου), Χατζηνικολάου, Σρόιτερ ή να δουν τι θα πει η Σία και ο Παπαχελάς;
Η διαφημιστική δαπάνη είναι ακόμη πολύ υψηλή, απόδειξη είναι και τα τόσα ριάλιτι που διοργανώνονται ακόμη (ποιος τα χορηγεί αυτά;)
Η τηλεόραση απευθύνεται πλέον σχεδόν μόνο στις μεγάλες και πολύ μεγάλες ηλικίες που έτσι και αλλιώς τείνουν να έχουν καθορισμένη πολιτική και κομματική συμπεριφορά ένεκα ηλικίας. Παγκόσμιο φαινόμενο είναι αυτό, ότι οι νέοι πριμοδοτούν περισσότερο την αριστερά ή ριζοσπαστικές επιλογές και οι ηλικιωμένοι πιο συντηρητικές επιλογές. Οι κάτω των 65, όλους αυτούς που αναφέρεις τους αγνοούν.
