Μα βάλουμε ένα τέτοιο κι έξω από το δικό μου γκαράζ. Τι; Όχι;enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:21ενα βελάκι αριστερά στο φανάρι και ένα κουμπάκι να το ανοίγει η πύλη μετα την ακαδημίας αν περιμένει υπηρεσιακό, δεν ενοχλεί κανέναν, είναι αυτονόητο.Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:16Στη Φιδιππίδου συνέχεια Αλεξάνδρας και Κηφισίας, έχει γύρω γύρω όλοι για για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας. Εκεί που ανέβαινες Αλεξάνδρας και πήγαινες μια ευθεία Παίδων. Τώρα πας δεξιά, στον Πύργο απέναντι, αριστερά Μεσογείων και μετά πάλι δεξιά.ST48410 έγραψε: 20 Μαρ 2021, 12:38
Γράφτηκε ότι θα τοποθετηθεί φανάρι, οπότε πλέον δεν θα υπάρχει δικαιολογία όταν δεν υπάρχει τροχονόμος. Κρίμα που έχασε τη ζωή του ένας νέος άνθρωπος για να δοθεί λύση. Πολύ κρίμα.
Φυσικά η βόλεψη των 300 πλας παρατρεχάμενων ξευτυλισμένων, είναι σοβαρότερη, οπότε ας βάλουμε ένα φανάρι να πηδήξουμε του λαλάκες που κατεβαίνουν κέντρο!!!
ΟΥΣΤ ΡΕ
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
- Λίνο Βεντούρα
- Δημοσιεύσεις: 12445
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δε νομίζω ότι μπορεί να τεθεί τέτοιο ζήτημα από τη στιγμή που παραβιάζει τον ΚΟΚ.Λοξίας έγραψε: 21 Μαρ 2021, 11:55 Αυτό που οφείλουμε να προσέξουμε, είναι τα μαθήματα αυτά να μην γίνουν αιτία απενοχοποίησης του οδηγού του αυτοκινήτου, που έκανε την απόλυτη παρανομία. Να μην καταλήξουμε να επικαλούμεθα μέχρι και το "αν έμενε σπίτι του, θα ζούσε"...
Η όποια συνυπευθυνότητα δεν σημαίνει άρση της ευθύνης ενός εκ των δύο.
* Δεν υπάρχει "απόλυτη" και "μερική" παρανομία.
Παρανομία είναι η παράβαση του νόμου σε κάθε περίπτωση.
- Φρούραρχος
- Δημοσιεύσεις: 1876
- Εγγραφή: 06 Σεπ 2018, 19:41
- Phorum.gr user: Φρούραρχος Γατάκης
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Φυσικά και ενοχλεί:enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:21ενα βελάκι αριστερά στο φανάρι και ένα κουμπάκι να το ανοίγει η πύλη μετα την ακαδημίας αν περιμένει υπηρεσιακό, δεν ενοχλεί κανέναν, είναι αυτονόητο.Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:16Στη Φιδιππίδου συνέχεια Αλεξάνδρας και Κηφισίας, έχει γύρω γύρω όλοι για για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας. Εκεί που ανέβαινες Αλεξάνδρας και πήγαινες μια ευθεία Παίδων. Τώρα πας δεξιά, στον Πύργο απέναντι, αριστερά Μεσογείων και μετά πάλι δεξιά.ST48410 έγραψε: 20 Μαρ 2021, 12:38
Γράφτηκε ότι θα τοποθετηθεί φανάρι, οπότε πλέον δεν θα υπάρχει δικαιολογία όταν δεν υπάρχει τροχονόμος. Κρίμα που έχασε τη ζωή του ένας νέος άνθρωπος για να δοθεί λύση. Πολύ κρίμα.
Φυσικά η βόλεψη των 300 πλας παρατρεχάμενων ξευτυλισμένων, είναι σοβαρότερη, οπότε ας βάλουμε ένα φανάρι να πηδήξουμε του λαλάκες που κατεβαίνουν κέντρο!!!
ΟΥΣΤ ΡΕ
1. Γιατί Ή θα κόψει μία λωρίδα καθόδου με ότι αυτό συνεπάγεται για μποτιλιάρισμα μέχρι Χίλτον
2. Γιατί αν δε γίνει έτσι, θα κόψει μια λωρίδα ανόδου, που θα έχει επίπτωση σε όσους έρχονται από Ακαδημίας και στρίβουν αριστερά, που συνεπάγεται μποτιλιάρισμα στην Ακαδημίας.
3. Θα βρεθούν πάντα οι έξυπνοι που θα σταματάνε εκεί και θα συνεχίζουν ευθεία, που πιθανόν να προκαλέσουν νέο ατύχημα γιατί τους υπολογίζεις για σταματημένους.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Τώρα που το λες, η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν οι ασφαλιστικές εταιρείες μετά την απόφαση του δικαστηρίου είχαν κάποια δοσοληψία μεταξύ τους. Η δίκη έγινε δύο χρόνια μετά το περιστατικό.stavmanr έγραψε: 21 Μαρ 2021, 09:45Leporello έγραψε: 21 Μαρ 2021, 09:36Το 1998 ο πατέρας μου, που τότε ήταν 70 ετών ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα. Σε συνοικιακό δρόμο (κάπου στον Αλιμο) παραβίασε stop. Στην πραγματικότητα σταμάτησε, αλλά δεν είδε τον άλλο που ερχόταν από αριστερά, ένα Fiat 124 που το οδηγούσε κάποιος λίγο μικρότερος στην ηλικία. τον βρήκε στην μούρη και έφυγε από την πορεία του με αποτέλεσμα να χτυπήσει σε μία κολονίτσα με σήμα τροχαίας. Ο πατέρας μου δεν έπαθε τίποτα και το αυτοκίνητο έπαθε μικροζημιές. Ο άλλος όμως τραυματίσθηκε, το δε αυτοκίνητο έγινε μπίλιες. Προφανώς έφταιγε ο πατέρας μου, οπότε η δική μας ασφάλεια πλήρωσε γιά τις ζημιές και γιά την νοσηλεία του άλλου. Ο άλλος όμως έτρεχε και δεν φορούσε ζώνη. Στο ποινικό μέρος, το δικαστήριο έκρινε ότι υπήρχε συνυπευθυνότητα γιά τις σωματικές βλάβες και εκύρηξε αθώο τον πατέρα μου. Σημειωτέον ότι δεν υπήρχε κάμερα, ούτε αυτόπτης μάρτυς και το γεγονός ότι έτρεχε προέκυψε από την έκθεση του πραγματογνόμωνα τής ασφάλειας. Γιά την ζώνη δεν θυμάμαι, μάλλον προέκυψε από την προανάκριση τής Τροχαίας.
Παρακαλώ να μην εκληφθεί το παρόν σαν προσπάθεια απαλλαγής του οδηγού του αυτοκινήτου στο δυστύχημα τής Βουλής.![]()
Συνυπευθυνότητα (ποσοστιαία ευθύνη), αθώος ο "δράστης" (0% ευθύνη) , αλλά η ασφάλεια αποζημιώνει τον άλλο (100% ευθύνη).
Είσαι βέβαιος;
1.
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Να μη βαριούνται να κάνουν ένα τετράγωνο και να βγουν στο σωστό ρεύμα από το οποίο μπορούν να στρίψουν.Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:30Φυσικά και ενοχλεί:enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:21ενα βελάκι αριστερά στο φανάρι και ένα κουμπάκι να το ανοίγει η πύλη μετα την ακαδημίας αν περιμένει υπηρεσιακό, δεν ενοχλεί κανέναν, είναι αυτονόητο.Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:16
Στη Φιδιππίδου συνέχεια Αλεξάνδρας και Κηφισίας, έχει γύρω γύρω όλοι για για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας. Εκεί που ανέβαινες Αλεξάνδρας και πήγαινες μια ευθεία Παίδων. Τώρα πας δεξιά, στον Πύργο απέναντι, αριστερά Μεσογείων και μετά πάλι δεξιά.
Φυσικά η βόλεψη των 300 πλας παρατρεχάμενων ξευτυλισμένων, είναι σοβαρότερη, οπότε ας βάλουμε ένα φανάρι να πηδήξουμε του λαλάκες που κατεβαίνουν κέντρο!!!
ΟΥΣΤ ΡΕ
1. Γιατί Ή θα κόψει μία λωρίδα καθόδου με ότι αυτό συνεπάγεται για μποτιλιάρισμα μέχρι Χίλτον
2. Γιατί αν δε γίνει έτσι, θα κόψει μια λωρίδα ανόδου, που θα έχει επίπτωση σε όσους έρχονται από Ακαδημίας και στρίβουν αριστερά, που συνεπάγεται μποτιλιάρισμα στην Ακαδημίας.
3. Θα βρεθούν πάντα οι έξυπνοι που θα σταματάνε εκεί και θα συνεχίζουν ευθεία, που πιθανόν να προκαλέσουν νέο ατύχημα γιατί τους υπολογίζεις για σταματημένους.
Έλεος...
- Φρούραρχος
- Δημοσιεύσεις: 1876
- Εγγραφή: 06 Σεπ 2018, 19:41
- Phorum.gr user: Φρούραρχος Γατάκης
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Πιστεύω ότι:Leporello έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:31Τώρα που το λες, η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν οι ασφαλιστικές εταιρείες μετά την απόφαση του δικαστηρίου είχαν κάποια δοσοληψία μεταξύ τους. Η δίκη έγινε δύο χρόνια μετά το περιστατικό.stavmanr έγραψε: 21 Μαρ 2021, 09:45Leporello έγραψε: 21 Μαρ 2021, 09:36 Το 1998 ο πατέρας μου, που τότε ήταν 70 ετών ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα. Σε συνοικιακό δρόμο (κάπου στον Αλιμο) παραβίασε stop. Στην πραγματικότητα σταμάτησε, αλλά δεν είδε τον άλλο που ερχόταν από αριστερά, ένα Fiat 124 που το οδηγούσε κάποιος λίγο μικρότερος στην ηλικία. τον βρήκε στην μούρη και έφυγε από την πορεία του με αποτέλεσμα να χτυπήσει σε μία κολονίτσα με σήμα τροχαίας. Ο πατέρας μου δεν έπαθε τίποτα και το αυτοκίνητο έπαθε μικροζημιές. Ο άλλος όμως τραυματίσθηκε, το δε αυτοκίνητο έγινε μπίλιες. Προφανώς έφταιγε ο πατέρας μου, οπότε η δική μας ασφάλεια πλήρωσε γιά τις ζημιές και γιά την νοσηλεία του άλλου. Ο άλλος όμως έτρεχε και δεν φορούσε ζώνη. Στο ποινικό μέρος, το δικαστήριο έκρινε ότι υπήρχε συνυπευθυνότητα γιά τις σωματικές βλάβες και εκύρηξε αθώο τον πατέρα μου. Σημειωτέον ότι δεν υπήρχε κάμερα, ούτε αυτόπτης μάρτυς και το γεγονός ότι έτρεχε προέκυψε από την έκθεση του πραγματογνόμωνα τής ασφάλειας. Γιά την ζώνη δεν θυμάμαι, μάλλον προέκυψε από την προανάκριση τής Τροχαίας.
Παρακαλώ να μην εκληφθεί το παρόν σαν προσπάθεια απαλλαγής του οδηγού του αυτοκινήτου στο δυστύχημα τής Βουλής.![]()
Συνυπευθυνότητα (ποσοστιαία ευθύνη), αθώος ο "δράστης" (0% ευθύνη) , αλλά η ασφάλεια αποζημιώνει τον άλλο (100% ευθύνη).
Είσαι βέβαιος;
Η ασφάλεια αποζημίωσε στο ακέραιο, τη ζημιά στο αυτοκίνητο και τα έξοδα νοσηλείας γιατι ο πατέρας του λέπο "παραβίασε sτοπ, αλλά το δικαστήριο έδωσε συνυπαιτιότητα, γιατί για ο τραυματισμός θα ήταν μικρότερος θεωρητικά αν φορούσε ζώνη ο άλλος. Επειδή ήταν λοιπόν δική του ευθύνη ο βαθμός τραυματισμού, δεν έδωσε τα επιπλέον ποσά που σίγουρα θα ζήταγε ο άλλος.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
δεν είχε πρόβλημα αυτό που γινοταν πρακτικό νομίζω, πέρα που ήταν λίγο μαυρογιαλούρικο να βλέπεις τον τροχονόμο να τρέχει να σταματήσει την κίνηση, αλλά ειναι δευτερόλεπτα υπόθεση. Δεν έχει σχέση η είσοδος με αυτό που συνέβει τώρα, αυτός που έστριψε με το έτσι θέλω ειναι εξαίρεση για την εικόνα που έχω απο εκεί. Ενα αυτόματο φανάρι θα ηταν μια χαρά για την στροφή, ο συγκεκριμένος οδηγός ειναι άλλη υπόθεση.Λίνο Βεντούρα έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:25
Μα βάλουμε ένα τέτοιο κι έξω από το δικό μου γκαράζ. Τι; Όχι;
όχι μωρε, ειναι λίγα αυτοκίνητα, και ο δρόμος εκεί έτσι και αλλιως αλλάξει λωρίδες. Τεσπα, δεν την καταλαβαίνω καλά την σύνδεση του φαναριου με αυτό που έκανε ο οδηγός, και τέλειο να ηταν το φανάρι παλι τα ίδια θα είχαμε αν πεταγόταν με το έτσι θέλω με κόκκινο, αυτο έκανε.Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:30
Φυσικά και ενοχλεί:
1. Γιατί Ή θα κόψει μία λωρίδα καθόδου με ότι αυτό συνεπάγεται για μποτιλιάρισμα μέχρι Χίλτον
2. Γιατί αν δε γίνει έτσι, θα κόψει μια λωρίδα ανόδου, που θα έχει επίπτωση σε όσους έρχονται από Ακαδημίας και στρίβουν αριστερά, που συνεπάγεται μποτιλιάρισμα στην Ακαδημίας.
3. Θα βρεθούν πάντα οι έξυπνοι που θα σταματάνε εκεί και θα συνεχίζουν ευθεία, που πιθανόν να προκαλέσουν νέο ατύχημα γιατί τους υπολογίζεις για σταματημένους.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
το είπε ο λοξίας πιο πρίν, γράφουμε σαν να μην εχει διαφορά να πέσουμε σε μια κολώνα, ή να μας την πέσει μια κολώνα.
- Λίνο Βεντούρα
- Δημοσιεύσεις: 12445
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Δεν καταλαβαίνω τι γράφεις. Εν παση περιπτώσει οι υπολογισμοί σου δείχνουν για ακόμη μια φορά πως δε θα έπρεπε να έχεις καν δίπλωμα. Ένα ακόμη φανάρι για μια επιπλέον κίνηση σε διασταύρωση δεν είναι «μερικά δευτερόλεπτα», αλλά πρόσθετει μια ακόμη φάση -ατην περίπτωση αυτή μια τρίτη φάση- και ακυρώνει μια λωρίδα. Και για ποιον λόγο αυτό; Για να νομιμοποιηθεί η παρανομία που έκαναν μέχρι τώρα οι βολευτές, οι οποίοι κάνουν μούγκα τώρα.enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:39δεν είχε πρόβλημα αυτό που γινοταν πρακτικό νομίζω, πέρα που ήταν λίγο μαυρογιαλούρικο να βλέπεις τον τροχονόμο να τρέχει να σταματήσει την κίνηση, αλλά ειναι δευτερόλεπτα υπόθεση. Δεν έχει σχέση η είσοδος με αυτό που συνέβει τώρα, αυτός που έστριψε με το έτσι θέλω ειναι εξαίρεση για την εικόνα που έχω απο εκεί. Ενα αυτόματο φανάρι θα ηταν μια χαρά για την στροφή, ο συγκεκριμένος οδηγός ειναι άλλη υπόθεση.Λίνο Βεντούρα έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:25
Μα βάλουμε ένα τέτοιο κι έξω από το δικό μου γκαράζ. Τι; Όχι;
όχι μωρε, ειναι λίγα αυτοκίνητα, και ο δρόμος εκεί έτσι και αλλιως αλλάξει λωρίδες. Τεσπα, δεν την καταλαβαίνω καλά την σύνδεση του φαναριου με αυτό που έκανε ο οδηγός, και τέλειο να ηταν το φανάρι παλι τα ίδια θα είχαμε αν πεταγόταν με το έτσι θέλω με κόκκινο, αυτο έκανε.Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:30
Φυσικά και ενοχλεί:
1. Γιατί Ή θα κόψει μία λωρίδα καθόδου με ότι αυτό συνεπάγεται για μποτιλιάρισμα μέχρι Χίλτον
2. Γιατί αν δε γίνει έτσι, θα κόψει μια λωρίδα ανόδου, που θα έχει επίπτωση σε όσους έρχονται από Ακαδημίας και στρίβουν αριστερά, που συνεπάγεται μποτιλιάρισμα στην Ακαδημίας.
3. Θα βρεθούν πάντα οι έξυπνοι που θα σταματάνε εκεί και θα συνεχίζουν ευθεία, που πιθανόν να προκαλέσουν νέο ατύχημα γιατί τους υπολογίζεις για σταματημένους.
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Άρα δεν αθωώθηκε γενικά...Φρούραρχος έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:38Πιστεύω ότι:Leporello έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:31Τώρα που το λες, η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν οι ασφαλιστικές εταιρείες μετά την απόφαση του δικαστηρίου είχαν κάποια δοσοληψία μεταξύ τους. Η δίκη έγινε δύο χρόνια μετά το περιστατικό.stavmanr έγραψε: 21 Μαρ 2021, 09:45
![]()
Συνυπευθυνότητα (ποσοστιαία ευθύνη), αθώος ο "δράστης" (0% ευθύνη) , αλλά η ασφάλεια αποζημιώνει τον άλλο (100% ευθύνη).
Είσαι βέβαιος;
Η ασφάλεια αποζημίωσε στο ακέραιο, τη ζημιά στο αυτοκίνητο και τα έξοδα νοσηλείας γιατι ο πατέρας του λέπο "παραβίασε sτοπ, αλλά το δικαστήριο έδωσε συνυπαιτιότητα, γιατί για ο τραυματισμός θα ήταν μικρότερος θεωρητικά αν φορούσε ζώνη ο άλλος. Επειδή ήταν λοιπόν δική του ευθύνη ο βαθμός τραυματισμού, δεν έδωσε τα επιπλέον ποσά που σίγουρα θα ζήταγε ο άλλος.
Προσπάθησα καταλάβω πως συνέβησαν καί τα τρία μαζί.
Προφανώς, λοιπόν, βρέθηκε ένοχος για την πρόκληση του ατυχήματος και μικρές σωματικές βλάβες, αλλά αθώος για πρόκληση βαριάς σωματικής βλάβης.
Χονδρικά τα γράφω γιατί δεν ξέρουμε ποιες ήταν καν οι κατηγορίες.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
θα τα γράφω μπερδεμένα μάλλον, το λέω πιο απλα να το καταλάβεις, αυτόματο φανάρι που θα ανάβει μόνο αν υπάρχει αυτοκίνητο που περιμένει, να μην χάνεις ούτε δευτερόλεπτο. Όπως μέχρι τώρα δηλαδη, με τον αυτόματο τροχονόμο, δεν έκοβε αν δεν υπήρχε αυτοκίνητο, δεν ειναι ηλίθιοι.Λίνο Βεντούρα έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:48 Δεν καταλαβαίνω τι γράφεις. Εν παση περιπτώσει οι υπολογισμοί σου δείχνουν για ακόμη μια φορά πως δε θα έπρεπε να έχεις καν δίπλωμα. Ένα ακόμη φανάρι για μια επιπλέον κίνηση σε διασταύρωση δεν είναι «μερικά δευτερόλεπτα», αλλά πρόσθετει μια ακόμη φάση -ατην περίπτωση αυτή μια τρίτη φάση- και ακυρώνει μια λωρίδα. Και για ποιον λόγο αυτό; Για να νομιμοποιηθεί η παρανομία που έκαναν μέχρι τώρα οι βολευτές, οι οποίοι κάνουν μούγκα τώρα.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Εδώ να τονίσουμε επίσης τα εξής:
1) το γεγονός ότι κάποιος μας παραχωρεί με δική του πρωτοβουλία προτεραιότητα στη διασταύρωση δεν σημαίνει ότι μας την παραχωρούν και οι υπόλοιποι, ή και ότι οι υπόλοιποι έχουν αντιληφθεί την αλλαγή προτεραιότητας, ή και έχουν συναινέσει.
2) Το γεγονός ότι μία λωρίδα δεν μας απειλεί δεν σημαίνει ότι και η διπλανή της λωρίδα δεν μας απειλεί.
3) Το να σκοτώσουμε άνθρωπο (εμάς ή άλλον) δεν μπαίνει στη ζυγαριά με το να κάνουμε σωστά μία απλή διαδικασία που απαιτεί τη βενζίνη ενός οικοδομικού τετραγώνου και την καθυστέρηση 2 λεπτών.
4) Ο οδηγός δεν είναι τέρας. Τέτοια ατυχήματα συμβαίνουν σχετικά συχνά. Δυστυχώς ήταν θανατηφόρο.
5) Δεν πρέπει να μπλέκουμε τη διαδικασία που ακολούθησε το ατύχημα (προσπάθεια κουκουλώματος) με την άτυχη στιγμή.
1) το γεγονός ότι κάποιος μας παραχωρεί με δική του πρωτοβουλία προτεραιότητα στη διασταύρωση δεν σημαίνει ότι μας την παραχωρούν και οι υπόλοιποι, ή και ότι οι υπόλοιποι έχουν αντιληφθεί την αλλαγή προτεραιότητας, ή και έχουν συναινέσει.
2) Το γεγονός ότι μία λωρίδα δεν μας απειλεί δεν σημαίνει ότι και η διπλανή της λωρίδα δεν μας απειλεί.
3) Το να σκοτώσουμε άνθρωπο (εμάς ή άλλον) δεν μπαίνει στη ζυγαριά με το να κάνουμε σωστά μία απλή διαδικασία που απαιτεί τη βενζίνη ενός οικοδομικού τετραγώνου και την καθυστέρηση 2 λεπτών.
4) Ο οδηγός δεν είναι τέρας. Τέτοια ατυχήματα συμβαίνουν σχετικά συχνά. Δυστυχώς ήταν θανατηφόρο.
5) Δεν πρέπει να μπλέκουμε τη διαδικασία που ακολούθησε το ατύχημα (προσπάθεια κουκουλώματος) με την άτυχη στιγμή.
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Αποκέντρωση χρειάζεστε.enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:53θα τα γράφω μπερδεμένα μάλλον, το λέω πιο απλα να το καταλάβεις, αυτόματο φανάρι που θα ανάβει μόνο αν υπάρχει αυτοκίνητο που περιμένει, να μην χάνεις ούτε δευτερόλεπτο. Όπως μέχρι τώρα δηλαδη, με τον αυτόματο τροχονόμο, δεν έκοβε αν δεν υπήρχε αυτοκίνητο, δεν ειναι ηλίθιοι.Λίνο Βεντούρα έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:48 Δεν καταλαβαίνω τι γράφεις. Εν παση περιπτώσει οι υπολογισμοί σου δείχνουν για ακόμη μια φορά πως δε θα έπρεπε να έχεις καν δίπλωμα. Ένα ακόμη φανάρι για μια επιπλέον κίνηση σε διασταύρωση δεν είναι «μερικά δευτερόλεπτα», αλλά πρόσθετει μια ακόμη φάση -ατην περίπτωση αυτή μια τρίτη φάση- και ακυρώνει μια λωρίδα. Και για ποιον λόγο αυτό; Για να νομιμοποιηθεί η παρανομία που έκαναν μέχρι τώρα οι βολευτές, οι οποίοι κάνουν μούγκα τώρα.
Να φύγουν τα 2 εκατομμύρια πίσω στα χωριά τους για να νιώσετε άνθρωποι.
Αυτό το μπάχαλο σε όλα τα επίπεδα δεν λύνεται με φανάρια και γραμμές. Όλοι παραβαίνουν τον ΚΟΚ στην Αθήνα, δεδομένου ότι για να επιβιώσεις μέσα στη ζούγκλα αρχίζεις να βγάζεις δικούς σου νόμους σαν τις φυλές του Αμαζονίου.
Σε κάθε τροχαίο της πρωτεύουσας ευθύνονται καμια ντουζίνα ταυτόχρονα: άλλος πάρκαρε παράνομα, άλλος έτρεχε, άλλος σταμάτησε μέσα στη μέση του δρόμου, ο άλλος άλλαξε λωρίδα. Όταν γίνεται το μπαμ ψάχνεις να βρεις ψύλλο στα άχυρα.
- Λίνο Βεντούρα
- Δημοσιεύσεις: 12445
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Ό, τι να ‘ναι.enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:53θα τα γράφω μπερδεμένα μάλλον, το λέω πιο απλα να το καταλάβεις, αυτόματο φανάρι που θα ανάβει μόνο αν υπάρχει αυτοκίνητο που περιμένει, να μην χάνεις ούτε δευτερόλεπτο. Όπως μέχρι τώρα δηλαδη, με τον αυτόματο τροχονόμο, δεν έκοβε αν δεν υπήρχε αυτοκίνητο, δεν ειναι ηλίθιοι.Λίνο Βεντούρα έγραψε: 21 Μαρ 2021, 12:48 Δεν καταλαβαίνω τι γράφεις. Εν παση περιπτώσει οι υπολογισμοί σου δείχνουν για ακόμη μια φορά πως δε θα έπρεπε να έχεις καν δίπλωμα. Ένα ακόμη φανάρι για μια επιπλέον κίνηση σε διασταύρωση δεν είναι «μερικά δευτερόλεπτα», αλλά πρόσθετει μια ακόμη φάση -ατην περίπτωση αυτή μια τρίτη φάση- και ακυρώνει μια λωρίδα. Και για ποιον λόγο αυτό; Για να νομιμοποιηθεί η παρανομία που έκαναν μέχρι τώρα οι βολευτές, οι οποίοι κάνουν μούγκα τώρα.
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
- Belisarius
- Δημοσιεύσεις: 4945
- Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
- Phorum.gr user: Belisarius
- Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου
Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα
Μάλλον έτσι θα έγινε.enaon έγραψε: 21 Μαρ 2021, 10:44 δεν μοιαζει να φρενάρει πάντως, δεν ειναι ότι τον είδε τελευταια στιγμή νομίζω, απλά δεν υπολόγισε οτι θα σταματήσει μέσα στην μέση, νόμιζε θα προλάβει να συγχρονιστεί.
δεν εχει χώρο πιο πρίν να έχει προλάβει να έχει πιάσει 75 και να κόβει κιόλας, τον βλεπουμε να ανοίγει εκεί, όχι να κόβει νομίζω.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 7 Απαντήσεις
- 281 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Εμπεδοκλής
-
- 25 Απαντήσεις
- 760 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από MasterofDope
-
- 5 Απαντήσεις
- 170 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Manolis
-
- 17 Απαντήσεις
- 395 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από SeaHawk