!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Σχόλια στο YouTube
Re: Σχόλια στο YouTube
Και η ανάγκη για την οποία σας ομιλώ μπορώ πολύ εύκολα να την ορίσω, δεν υπάρχει φυσικά διότι έχω αυτήν την δυνατότητα του ορισμού της αλλά πολύ απλά διότι χωρίς αυτήν δεν θα υπήρχε τίποτε άλλο σε ολόκληρο το σύμπαν (και τα συμπανάκια), δεν θα υπήρχε ανάγκη να υπάρχει κάτι άλλο, γι' αυτό.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Σχόλια στο YouTube
Σωστά , τι ξέρει άλλωστε ο Πικάσο....
Ξέρεις τι μου θύμισες;
Ήμουν κάποτε σε μια εμπορική εταιρεία ως πωλητης. Είχαν φέρει ένα μηχάνημα για σέρβις. Πήρε λοιπόν το αφεντικό άρχισε να το επισκευάζει.
Σε κάποια στιγμή του λέει ένας τεχνικός που είχε για βοηθό, αφεντικό αυτό το βάζεις ανάποδα , σύμφωνα με το σχέδιο του κατασκευαστή.
Άσε μας ρε Μανωλάκη, του απαντάει. Τι ξέρει ο μαλακας ο Γερμανός......, εννοώντας φυσικά τον Γερμανό κατασκευαστή.
Το αποτέλεσμα ήταν όταν το έβαλαν μπροστά τα γάμησε όλα, κομμένοι ιμάντες κλπ κλπ
Aριστοτελης έγραψε: 21 Μαρ 2020, 02:32 Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο απ την ίση μεταχείριση των ανίσων
Re: Σχόλια στο YouTube
Και έτσι ξαφνικά η μέρα έγινε ενδιαφέρουσα.
Κοίτα πως η τουλούμπα έχει μια χαρά ρίγες. Θα φέρει ο άλλος που λες έναν συνθέτη που θα γράφει σονάτες την εποχή του Beethoven. Όλοι έγραφαν. Θα πάρουμε τα πρώτα μέρη σε φόρμα σονάτας. Θα μας φέρει τις πρώτες του, τις μεσαίες και τις τελευταίες του και φαντάζομαι εκείνη την εποχή θα έχει γράψει αρκετές ο οποιοσδήποτε συνθέτης. Θα μας δείξει την οργάνωση του θέματος (τόσα τεφτέρια χάλασε δοκιμάζοντας ο μακαρίτης) να δούμε πως έστιβε το μυαλό του ο άλλος να φτιάξει τι. Θα μας δείξει τις γέφυρες και τα λιγότερο χαρακτηριστικά μέρη αν έχουν πνευματική εργασία και αν γίνονται με τρόπους καλύτερους από του Beethoven ώστε να διατηρείται η ενότητα του έργου (σημαντικότατο!). Όχι μια γέφυρα οτινάναι που κολλάει ξαφνικά μέσα στο έργο από το πουθενά και που θα μπορούσε κάλλιστα να μπει και στο παρακάτω έργο. Θα μιλήσουμε δηλαδή εμπράκτως για συνέπεια και οικονομία στη χρήση του υλικού. Θα μας πάει στα μέρη της επεξεργασίας να δούμε τι φαντασία υπάρχει στο ανακάτεμα των τμημάτων του θεματικού υλικού. Εκεί είναι το ζουμί (κι οι ρίγες αν προτιμάς
). Θα δούμε τι γίνεται στις μετατροπίες. Τι ρίσκα παίρνει έξω από την εποχή του και πόσο μπροστά το πάει το πράγμα. Θα δούμε τι γίνεται στην έκταση του οργάνου. Θα δούμε τι γίνεται στον γενικό χειρισμό και την αξιοποίηση του οργάνου. Θα μιλήσουμε και για θέματα αναλογιών των ενοτήτων. Πόσες φορές επαναλαμβάνονται πράγματα σε μια αρμονική αλυσίδα; Οι καλοί συνθέτες δεν κάνουν κατάχρηση. Ξέρουν να μην κουράσουν ούτε κάνουν χαζές επαναλήψεις στυλ ξεπατικοσούρα. Παραλλάσσουν και κρατούν το ενδιαφέρον. Και στην τελική που είναι κρυμμένος αυτός ο άλλος ο καλύτερος συνθέτης; Και γιατί να μην είχε και εύκολο έργο αφού ο Beethoven μεγάλο μέρος της ζωής του ήταν λίγο έως τελείως κουφός;
Όχι γενικολογίες από τον τύπο του yt. Έργα που να δείχνουν τα παραπάνω θέλω. Και όχι 1-2 έργα. Αντίστοιχη παραγωγή σε όγκο και βάθος. Αν μας τα φέρει αυτά έχω λάθος και ταυτόχρονα υπάρχει αντικείμενο για καμιά δεκαριά διδακτορικές διατριβές.
Μα γιατί το έβαλα με μεγάλα γράμματα; Γιατί είμαι σίγουρος από παρεμφερείς συζητήσεις ότι εκεί θα καταλήξει το πράγμα. Οι δημοσιογράφοι/μουσικοκριτικοί/τηλεμαϊντανοί δεν μπορούν να θέσουν τέτοια κριτήρια και εξυπηρετεί να μην υπάρχουν. Εσύ, εγώ, ο sharp κι ο Πορφύρης δεν μπορούμε να έχουμε με τέτοιες δικαιολογίες. Βάζουμε κάτω το χαρτί και λέμε να εδώ και να εκεί. Και αν ρωτήσει πχ μαθητής μάλλον υποχρεούμαστε να έχουμε απάντηση με συγκεκριμένες αναφορές.sys3x έγραψε: 20 Μαρ 2021, 20:19 Εγώ έχω λίγο διαφορετική άποψη Στάθη, να πχ εκεί που λες για μετρήσιμα καλλιτεχνικά κριτήρια, αυτό για μένα είναι τουλούμπα χωρίς ρίγες, δεν υπάρχει για εμένα τέτοιο πράμα, μιλάμε για κάτι το οποίο δεν μπορούμε να ορίσουμε καλά καλά και εσύ θέλεις να το μετρήσουμε κιόλας; πιάσε το αυγό και κούρευτω.![]()
Κοίτα πως η τουλούμπα έχει μια χαρά ρίγες. Θα φέρει ο άλλος που λες έναν συνθέτη που θα γράφει σονάτες την εποχή του Beethoven. Όλοι έγραφαν. Θα πάρουμε τα πρώτα μέρη σε φόρμα σονάτας. Θα μας φέρει τις πρώτες του, τις μεσαίες και τις τελευταίες του και φαντάζομαι εκείνη την εποχή θα έχει γράψει αρκετές ο οποιοσδήποτε συνθέτης. Θα μας δείξει την οργάνωση του θέματος (τόσα τεφτέρια χάλασε δοκιμάζοντας ο μακαρίτης) να δούμε πως έστιβε το μυαλό του ο άλλος να φτιάξει τι. Θα μας δείξει τις γέφυρες και τα λιγότερο χαρακτηριστικά μέρη αν έχουν πνευματική εργασία και αν γίνονται με τρόπους καλύτερους από του Beethoven ώστε να διατηρείται η ενότητα του έργου (σημαντικότατο!). Όχι μια γέφυρα οτινάναι που κολλάει ξαφνικά μέσα στο έργο από το πουθενά και που θα μπορούσε κάλλιστα να μπει και στο παρακάτω έργο. Θα μιλήσουμε δηλαδή εμπράκτως για συνέπεια και οικονομία στη χρήση του υλικού. Θα μας πάει στα μέρη της επεξεργασίας να δούμε τι φαντασία υπάρχει στο ανακάτεμα των τμημάτων του θεματικού υλικού. Εκεί είναι το ζουμί (κι οι ρίγες αν προτιμάς
Όχι γενικολογίες από τον τύπο του yt. Έργα που να δείχνουν τα παραπάνω θέλω. Και όχι 1-2 έργα. Αντίστοιχη παραγωγή σε όγκο και βάθος. Αν μας τα φέρει αυτά έχω λάθος και ταυτόχρονα υπάρχει αντικείμενο για καμιά δεκαριά διδακτορικές διατριβές.
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Σχόλια στο YouTube
Τα μετρήσιμα καλλιτεχνικά κριτήρια που αναφέρει ο στάθης έχουν να κάνουν με το εξής. Έχεις ένα τηλέφωνο 130 γκιγκα. Έχεις μέσα όλους τους κλασικούς συνθέτες. Τρέχεις στο δάσος σε αυτόματο πιλότο με τυχαίο παίξιμο. Ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση, ακούγεται ένα κομμάτι από Μότσαρτ. Πρόσεξε. Δεν ξέρεις ότι είναι Μότσαρτ. Ένα κομμάτι τόσο φρέσκο, σα να γράφτηκε χθες. Τόσο γεμάτο επιθυμία. Τόσο ακαταμάχητο στην φαινομενική του απλότητα. Νιώθεις το μυαλό σου να παίρνει φωτιά. Λες στον εαυτό σου, δεν μπορεί ανθρώπινο χέρι να έγραψε τέτοια θεική μουσική. Αυτά είναι τα καλλιτεχνικά κριτήρια. Εκεί που από μια θάλασσα μουσικής κάτι ξεχωρίζει. Κάτι ανεξήγητο, που αφήνει πίσω όλα τα άλλα. Μα να, τα εργαλεία είναι τα ίδια. Γιατί κανείς άλλος πριν ή μετά από αυτόν δεν έγραψε κάτι παρόμοιο; Μοναδικότητα. Αυτό είναι το καλλιτεχνικό κριτήριο.sys3x έγραψε: 20 Μαρ 2021, 20:19Εγώ έχω λίγο διαφορετική άποψη Στάθη, να πχ εκεί που λες για μετρήσιμα καλλιτεχνικά κριτήρια, αυτό για μένα είναι τουλούμπα χωρίς ρίγες, δεν υπάρχει για εμένα τέτοιο πράμα, μιλάμε για κάτι το οποίο δεν μπορούμε να ορίσουμε καλά καλά και εσύ θέλεις να το μετρήσουμε κιόλας; πιάσε το αυγό και κούρευτω.ST48410 έγραψε: 20 Μαρ 2021, 20:00Tι ενοχλητικό video ρε φίλε! Μιλάει τόσο συμπυκνωμένα, μιλάει και γρήγορα και βάζει και τις ζωγραφιές να μην καταφέρει κάποιος να συγκεντρωθεί με τίποτα.sys3x έγραψε: 20 Μαρ 2021, 19:28
Σε συνέχεια από το προηγούμενο βίντεο σου προτείνω να δεις και αυτό:
Στην ουσία. Έχει καμία δεκαριά παρατηρήσεις οι οποίες είναι ουσιαστικές αλλά κατά τα άλλα τρικυμία. Φοβερή τρικυμία. Το βασικό του πρόβλημα είναι δεν μπορεί να θέσει κριτήρια ποιότητας και έτσι σχετικοποιούνται όλα για να δέσει τις θεωρίες του.
Δεν ξέρει από που να πιαστεί και πως; Ίσως. Υποψιάζομαι όμως ότι δεν θέλει γιατί θα κάνει promotion για κάτι άλλο και άρα τα αφήνει όλα εσκεμμένα φλου. Αλλιώς η διαφήμιση στο τέλος είναι κενή νοήματος.
Η απάντηση σε αυτόν είναι μία και μόνη. Να βάλει πραγματικά και μετρήσιμα καλλιτεχνικά κριτήρια και μετά να μας δώσει έναν σύγχρονο του Bach που ήταν καλύτερός του, έναν του Mozart, έναν του Beethoven κοκ. Και να φαίνονται στο χαρτί αυτά. Όχι σε κοινωνιολογικές θεωρίες. Να μας υποδείξει έργα που με βάση τα μετρήσιμα κριτήριά του, στέκει κάτι τέτοιο. Εγώ θα ήμουν πολύ χαρούμενος να βρω 3 συνθέτες καλύτερους από τους παραπάνω στα χρόνια εκείνα. Πιστεύω κι εσύ.
Εγώ αναγνωρίζω την αξία όλων αυτών γιατί έμαθα με το χρόνο να εκτιμώ το έργο τους, απλά βάζω τον Μπαχ στην απέξω γιατί εφόσον μιλάμε για μουσική μόνο το μέγεθος του έργου του κάνει το μάτι σου να τρέμει, άσε τον πλούτο στην άκρη, είναι κάτι σαν τον Πραξιτέλη αντίστοιχα για την γλυπτική, δεν είναι απλά σπουδαία τα έργα του αλλά ταυτόχρονα και πάρα πολλά σε ποσότητα, αυτό και μόνο είναι τρομερά εντυπωσιακό για εμένα προσωπικά.
Εγώ πάνω από όλα εντοπίζω την ανάγκη Στάθη, όπου την βρίσκω βρίσκω και την αντίστοιχη αξία, το ταλέντο και όλα τα υπόλοιπα τα θεωρώ δεύτερα και τρίτα διότι αυτή είναι η αναγκαία (παν ηντέντηντ) σύμβαση για εμένα, όλα τα άλλα βρίσκονται στην πορεία και πολλές φορές δεν υπάρχει καν η ανάγκηνα βρεθούν.
Ίσως μετά το θάνατο του Μπαχ η μουσική του να σταμάτησε να παίζεται αν και νομίζω ότι δεν ήταν και τόσο διάσημος ακόμα κι όταν ζούσε. Το ίδιο είχε συμβεί και στον ρέμπραντ. Μια ίσως αλλαγή στη μόδα της εποχής. Ένα μικρό διάλειμμα προτού γίνει το αναπόφευκτο. Προτού κάποιος σταθεί μπροστά στην ενάτη ή στη νυχτερινή περίπολο και πει: Μαλάκα, που ήμουν τόσο καιρό. Ο χρόνος έχει τον τρόπο να βάζει τα πράγματα στη σωστή τους θέση. Και σε 50 χρόνια από τώρα, που ο κάθε Μπίμπερ δεν θα αποτελεί ούτε ανάμνηση, η μουσική των Μπετόβεν και Μότσαρτ θα συνεχίσει να παίζεται και να συναρπάζει όχι λόγω κάποιου φαύλου κύκλου. Επειδή είναι πραγματικά τόσο καλοί.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Πορφύριος Εξαρχίδης την 20 Μαρ 2021, 20:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7833
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Σχόλια στο YouTube
Oι παραστάσεις της κυρίας γίνονται σε ιδωτικούς χώρους. Κατά πάσα πιθανότητα πληρώνεται από τους ιδιοκτήτες αυτών οπότε
ο Τζήμερος λέει μαλακίες. Στην ΑΣΚΤ δε ξέρω τι διδάσκει ακριβώς αλλά τα βίντεος δεν έχουν σχέση με τη σχολή.
Υ.Γ Αναφέρομαι στη Γεωργία Σαγκρή.
Re: Σχόλια στο YouTube
Είμαι σαφής.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 20 Μαρ 2021, 20:49Oι παραστάσεις της κυρίας γίνονται σε ιδωτικούς χώρους. Κατά πάσα πιθανότητα πληρώνεται από τους ιδιοκτήτες αυτών οπότε
ο Τζήμερος λέει μαλακίες. Στην ΑΣΚΤ δε ξέρω τι διδάσκει ακριβώς αλλά τα βίντεος δεν έχουν σχέση με τη σχολή.
Υ.Γ Αναφέρομαι στη Γεωργία Σαγκρή.
Με χαλάει να πληρώνω την κυρια Σαγκρη με τους φόρους μου.
Από αυτό το βίντεο έβγαλα τα δικά μου συμπεράσματα για το ποιόν της.
Και δε θέλω να την πληρώνω.
Απλο είναι.
Αλλά από τη στιγμή που δεν μπορώ να κάνω κάτι, απορώ γιατί το συζητάμε ξανά και ξανά.
Μήπως απαγορεύεται να μην θέλω;
Aριστοτελης έγραψε: 21 Μαρ 2020, 02:32 Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο απ την ίση μεταχείριση των ανίσων
Re: Σχόλια στο YouTube
Καταλαβαίνω νομίζω πολύ καλά τι λες αλλά αυτά δεν αποτελούν αντικειμενικά μετρήσιμα κριτήρια, έχουν να κάνουν με τον ακροατή, με εσένα δηλαδή και δεν θεωρώ καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι κι εσύ, όπως και ο Μότσαρτ (ας αφήσουμε για λίγο τον Μπαχ στην άκρη) είσαι πρώτον άνδρας και δεύτερον λευκός.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 20 Μαρ 2021, 20:49Τα μετρήσιμα καλλιτεχνικά κριτήρια που αναφέρει ο στάθης έχουν να κάνουν με το εξής. Έχεις ένα τηλέφωνο 130 γκιγκα. Έχεις μέσα όλους τους κλασικούς συνθέτες. Τρέχεις στο δάσος σε αυτόματο πιλότο με τυχαίο παίξιμο. Ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση, ακούγεται ένα κομμάτι από Μότσαρτ. Πρόσεξε. Δεν ξέρεις ότι είναι Μότσαρτ. Ένα κομμάτι τόσο φρέσκο, σα να γράφτηκε χθες. Τόσο γεμάτο επιθυμία. Τόσο ακαταμάχητο στην φαινομενική του απλότητα. Νιώθεις το μυαλό σου να παίρνει φωτιά. Λες στον εαυτό σου, δεν μπορεί ανθρώπινο χέρι να έγραψε τέτοια θεική μουσική. Αυτά είναι τα καλλιτεχνικά κριτήρια. Εκεί που από μια θάλασσα μουσικής κάτι ξεχωρίζει. Κάτι ανεξήγητο, που αφήνει πίσω όλα τα άλλα. Μα να, τα εργαλεία είναι τα ίδια. Γιατί κανείς άλλος πριν ή μετά από αυτόν δεν έγραψε κάτι παρόμοιο; Μοναδικότητα. Αυτό είναι το καλλιτεχνικό κριτήριο.sys3x έγραψε: 20 Μαρ 2021, 20:19Εγώ έχω λίγο διαφορετική άποψη Στάθη, να πχ εκεί που λες για μετρήσιμα καλλιτεχνικά κριτήρια, αυτό για μένα είναι τουλούμπα χωρίς ρίγες, δεν υπάρχει για εμένα τέτοιο πράμα, μιλάμε για κάτι το οποίο δεν μπορούμε να ορίσουμε καλά καλά και εσύ θέλεις να το μετρήσουμε κιόλας; πιάσε το αυγό και κούρευτω.ST48410 έγραψε: 20 Μαρ 2021, 20:00
Tι ενοχλητικό video ρε φίλε! Μιλάει τόσο συμπυκνωμένα, μιλάει και γρήγορα και βάζει και τις ζωγραφιές να μην καταφέρει κάποιος να συγκεντρωθεί με τίποτα.
Στην ουσία. Έχει καμία δεκαριά παρατηρήσεις οι οποίες είναι ουσιαστικές αλλά κατά τα άλλα τρικυμία. Φοβερή τρικυμία. Το βασικό του πρόβλημα είναι δεν μπορεί να θέσει κριτήρια ποιότητας και έτσι σχετικοποιούνται όλα για να δέσει τις θεωρίες του.
Δεν ξέρει από που να πιαστεί και πως; Ίσως. Υποψιάζομαι όμως ότι δεν θέλει γιατί θα κάνει promotion για κάτι άλλο και άρα τα αφήνει όλα εσκεμμένα φλου. Αλλιώς η διαφήμιση στο τέλος είναι κενή νοήματος.
Η απάντηση σε αυτόν είναι μία και μόνη. Να βάλει πραγματικά και μετρήσιμα καλλιτεχνικά κριτήρια και μετά να μας δώσει έναν σύγχρονο του Bach που ήταν καλύτερός του, έναν του Mozart, έναν του Beethoven κοκ. Και να φαίνονται στο χαρτί αυτά. Όχι σε κοινωνιολογικές θεωρίες. Να μας υποδείξει έργα που με βάση τα μετρήσιμα κριτήριά του, στέκει κάτι τέτοιο. Εγώ θα ήμουν πολύ χαρούμενος να βρω 3 συνθέτες καλύτερους από τους παραπάνω στα χρόνια εκείνα. Πιστεύω κι εσύ.
Εγώ αναγνωρίζω την αξία όλων αυτών γιατί έμαθα με το χρόνο να εκτιμώ το έργο τους, απλά βάζω τον Μπαχ στην απέξω γιατί εφόσον μιλάμε για μουσική μόνο το μέγεθος του έργου του κάνει το μάτι σου να τρέμει, άσε τον πλούτο στην άκρη, είναι κάτι σαν τον Πραξιτέλη αντίστοιχα για την γλυπτική, δεν είναι απλά σπουδαία τα έργα του αλλά ταυτόχρονα και πάρα πολλά σε ποσότητα, αυτό και μόνο είναι τρομερά εντυπωσιακό για εμένα προσωπικά.
Εγώ πάνω από όλα εντοπίζω την ανάγκη Στάθη, όπου την βρίσκω βρίσκω και την αντίστοιχη αξία, το ταλέντο και όλα τα υπόλοιπα τα θεωρώ δεύτερα και τρίτα διότι αυτή είναι η αναγκαία (παν ηντέντηντ) σύμβαση για εμένα, όλα τα άλλα βρίσκονται στην πορεία και πολλές φορές δεν υπάρχει καν η ανάγκηνα βρεθούν.
Ίσως μετά το θάνατο του Μπαχ η μουσική του να σταμάτησε να παίζεται αν και νομίζω ότι δεν ήταν και τόσο διάσημος ακόμα κι όταν ζούσε. Το ίδιο είχε συμβεί και στον ρέμπραντ. Μια ίσως αλλαγή στη μόδα της εποχής. Ένα μικρό διάλειμμα προτού γίνει το αναπόφευκτο. Προτού κάποιος σταθεί μπροστά στην ενάτη ή στη νυχτερινή περίπολο και πει: Μαλάκα, που ήμουν τόσο καιρό. Ο χρόνος έχει τον τρόπο να βάζει τα πράγματα στη σωστή τους θέση. Και σε 50 χρόνια από τώρα, που ο κάθε Μπίμπερ δεν θα αποτελεί ούτε ανάμνηση, η μουσική των Μπετόβεν και Μότσαρτ θα συνεχίσει να παίζεται και να συναρπάζει όχι λόγω κάποιου φαύλου κύκλου. Επειδή είναι πραγματικά τόσο καλοί.
Στις περιπτώσεις του Μότσαρτ και του Μπαχ (ο Μπετόβεν συνεχώς επεξεργάζοταν και διόρθωνε τα μουσικά του κείμενα) μιλάμε για πηγαία ταλέντα τεράστιου μεγέθους. Ο Μότσαρτ δε έγραφε κάθετα ολόκληρη παρτιτούρα με τη μία χωρίς να διορθώνει ακόμη και πάνω στην άμαξα, είχε ξεφύγει το παλικάρι.
Είναι σπουδαίοι όλοι αυτοί;
Φυσικά, για τα κριτήρια των λευκών αντρών είναι οι σπουδαιότεροι, υπάρχουν και άλλα κριτήρια όμως φυσικά και δεν είναι εξίσου μετρήσιμα, για να απαντήσω και στον ST48410.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Σχόλια στο YouTube
Όχι βέβαια, δεν εννοώ κάτι τέτοιο. Μάλλον δεν διάβασες τι έγραψα στην προηγούμενη σελίδα όταν πρωτομπήκε η σχετική αναφορά.
Έγραψα στον Allienway
Να είσαι επιφυλακτικός σε αυτά που λεν οι καλλιτέχνες, ακόμα και οι σπουδαιότεροι εξ' αυτών. Να κοιτάς περισσότερο το ίδιο το έργο τους. Πολλές φορές υπάρχουν σκοπιμότητες και αρκετές επίσης φορές δυσκολία στην διατύπωση εννοιών, τέτοια και τόση που άλλο να θέλουν να πουν και άλλο να λέγεται στο τέλος.
Δεν κρίνουμε το έργο ενός καλλιτέχνη από αυτά που λέει. Στην καλύτερη περίπτωση συλλέγουμε κάποιες πληροφορίες για να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε και να εξηγήσουμε κάποια πράγματα. Αλλά μέχρι εκεί.
Ακόμα κι αν πιστέψουμε κατά λέξη τα παραπάνω και μου πεις ότι ο Πικάσο ήταν ένας απατεώνας (που δεν το νομίζω), θα σου αντιτείνω ότι ήταν ένας απατεώνας με εξαιρετικό ταλέντο.
ΥΓ. Το απλά βολικό με περισσότερα λόγια σημαίνει ότι είναι ένα σχόλιο που μοιάζει να σας δικαιώνει άλλα δεν είναι έτσι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ST48410 την 20 Μαρ 2021, 21:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Σχόλια στο YouTube
Άμα τώρα θέλετε να μου πείτε ότι μόνον οι λευκοί Ευρωπαίοι (κυρίως) είναι ικανοί να παράξουν υψηλή τεχν τα δέχομαι όλα τα μέτρα και τα σταθμά σας, βγαίνει και περισσότερο Neumann με αυτόν τον τρόπο.

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7833
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Σχόλια στο YouTube
Δεν την πληρώνεις εσύ με τους φόρους ΣΟΥ καταρχήν. Το ελληνικό κράτος την πληρώνει. Δε ξέρω αν πράττει σωστά ή όχι, απλώς στέκομαιPrepon έγραψε: 20 Μαρ 2021, 21:07Είμαι σαφής.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 20 Μαρ 2021, 20:49Oι παραστάσεις της κυρίας γίνονται σε ιδωτικούς χώρους. Κατά πάσα πιθανότητα πληρώνεται από τους ιδιοκτήτες αυτών οπότεPrepon έγραψε: 09 Μαρ 2021, 09:05
Εδώ δεν γράφουμε για προβλήματα αλλά για πετυχημένα σχόλια στο YouTube.
Αλλά μιας που ρωτάς, εμένα με χαλαει να πληρώνω την συγκεκριμένη κυρία από τους φόρους μου.
ο Τζήμερος λέει μαλακίες. Στην ΑΣΚΤ δε ξέρω τι διδάσκει ακριβώς αλλά τα βίντεος δεν έχουν σχέση με τη σχολή.
Υ.Γ Αναφέρομαι στη Γεωργία Σαγκρή.
Με χαλάει να πληρώνω την κυρια Σαγκρη με τους φόρους μου.
Από αυτό το βίντεο έβγαλα τα δικά μου συμπεράσματα για το ποιόν της.
Και δε θέλω να την πληρώνω.
Απλο είναι.
Αλλά από τη στιγμή που δεν μπορώ να κάνω κάτι, απορώ γιατί το συζητάμε ξανά και ξανά.
Μήπως απαγορεύεται να μην θέλω;
στο γεγονός πως η μαντάμ πήγε σε ένα χώρο και ανέβασε μία περφόρμανς που μπορεί να σκατά αλλά κάλλιστα μπορεί να μην έχει σχέση με
το έργο της στην ΑΣΚΤ. Οπότε με δύο βίντεο δε μπορεί κανείς να βγάλει συμπεράσματα για το επαγγελματικό της ποιόν. Εκτός και αν είναι ο
Τζήμερος.
Re: Σχόλια στο YouTube
Εδώ υπάρχει πρόβλημα. Όχι σε αυτό που περιγράφεις αλλά κυρίως σε αυτό που θα νομίζουν ότι διαβάζουν όσοι σε ακούσουν. Είσαι εκπαιδευμένος και ταλαντούχος μουσικός, συνεπώς για να αναγνωρίσεις επιτεύγματα στη σύνθεση κάποιου άλλου δεν χρειάζεται να πάρεις χαρτί και μολύβι να μελετήσεις. Θα ακούσεις την απρόσμενη μετατροπία, θα ακούσεις την έκπληξη ενός φθόγγου που περίμενε να λυθεί και δεν λύθηκε παρατείνοντας μια προσμονή, και κάθε τόσο, κάθε λίγο χωρίς καν να αναλύει η εσωτερική φωνή θα αναρωτιέσαι που του ήρθε αυτό και που του ήρθε το άλλο επειδή ξέρεις καλά τι μπορούσε να έρθει σε κάποιου το κεφάλι εκείνη την εποχή. Θα αναγνωρίσεις ευφυΐα και συλλήψεις επειδή ξέρεις τι μπορεί να κάνει το τονικό μουσικό σύστημα σε βάθος.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 20 Μαρ 2021, 20:49 Τα μετρήσιμα καλλιτεχνικά κριτήρια που αναφέρει ο στάθης έχουν να κάνουν με το εξής. Έχεις ένα τηλέφωνο 130 γκιγκα. Έχεις μέσα όλους τους κλασικούς συνθέτες. Τρέχεις στο δάσος σε αυτόματο πιλότο με τυχαίο παίξιμο. Ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση, ακούγεται ένα κομμάτι από Μότσαρτ. Πρόσεξε. Δεν ξέρεις ότι είναι Μότσαρτ. Ένα κομμάτι τόσο φρέσκο, σα να γράφτηκε χθες. Τόσο γεμάτο επιθυμία. Τόσο ακαταμάχητο στην φαινομενική του απλότητα. Νιώθεις το μυαλό σου να παίρνει φωτιά. Λες στον εαυτό σου, δεν μπορεί ανθρώπινο χέρι να έγραψε τέτοια θεική μουσική. Αυτά είναι τα καλλιτεχνικά κριτήρια. Εκεί που από μια θάλασσα μουσικής κάτι ξεχωρίζει. Κάτι ανεξήγητο, που αφήνει πίσω όλα τα άλλα. Μα να, τα εργαλεία είναι τα ίδια. Γιατί κανείς άλλος πριν ή μετά από αυτόν δεν έγραψε κάτι παρόμοιο; Μοναδικότητα. Αυτό είναι το καλλιτεχνικό κριτήριο.
Στον μη πεπαιδευμένο ακροατή; Θα λειτουργήσουν τα σύμβολα και οι εκπλήξεις κλπ αλλά καθώς δεν μπορεί να τα συνδέσει με έξυπνες ή χαζές λύσεις η όλη ακρόαση θα περιοριστεί μάλλον στο μ' αρέσει αυτό το είδος ή δεν ακούω τέτοια εγώ. Δεν θα θαυμάσει μοναδικότητα ή αν γίνει αυτό θα είναι από σπόντα για άλλους λόγους.
Re: Σχόλια στο YouTube
Θα δω και το άλλο video και θα γράψω συνολικά. Εγώ έχω ξεκαθαρίσει καμιά εκατοστή φορές ότι αναφέρομαι στην σοβαρή τέχνη στα πλαίσια αυτού που ονομάζουμε χοντρικά Δυτικός Πολιτισμός που θεωρώ αν θέλεις ότι με ενδιαφέρει περισσότερο και ως Έλληνα αφού διεργασίες που συντελέστηκαν σε αυτά εδώ τα χώματα έγιναν το θεμέλιο πάνω στο οποίο κτίστηκε.sys3x έγραψε: 20 Μαρ 2021, 21:08 Φυσικά, για τα κριτήρια των λευκών αντρών είναι οι σπουδαιότεροι, υπάρχουν και άλλα κριτήρια όμως φυσικά και δεν είναι εξίσου μετρήσιμα, για να απαντήσω και στον ST48410.
Για την εμπορική ή την στρατευμένη τέχνη ισχύουν άλλα πράγματα και είναι άλλες οι προτεραιότητες. Για την παραδοσιακή επίσης άλλα και πολύ διαφορετικά. Εγώ μιλάω για προσωπική/ατομική δημιουργία στο παραπάνω πλαίσιο, στον παραπάνω χώρο.
Re: Σχόλια στο YouTube
Καταρχήν την πληρώνω και εγώ με τους φόρους μου.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 20 Μαρ 2021, 21:14Δεν την πληρώνεις εσύ με τους φόρους ΣΟΥ καταρχήν. Το ελληνικό κράτος την πληρώνει. Δε ξέρω αν πράττει σωστά ή όχι, απλώς στέκομαιPrepon έγραψε: 20 Μαρ 2021, 21:07Είμαι σαφής.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 20 Μαρ 2021, 20:49
Oι παραστάσεις της κυρίας γίνονται σε ιδωτικούς χώρους. Κατά πάσα πιθανότητα πληρώνεται από τους ιδιοκτήτες αυτών οπότε
ο Τζήμερος λέει μαλακίες. Στην ΑΣΚΤ δε ξέρω τι διδάσκει ακριβώς αλλά τα βίντεος δεν έχουν σχέση με τη σχολή.
Υ.Γ Αναφέρομαι στη Γεωργία Σαγκρή.
Με χαλάει να πληρώνω την κυρια Σαγκρη με τους φόρους μου.
Από αυτό το βίντεο έβγαλα τα δικά μου συμπεράσματα για το ποιόν της.
Και δε θέλω να την πληρώνω.
Απλο είναι.
Αλλά από τη στιγμή που δεν μπορώ να κάνω κάτι, απορώ γιατί το συζητάμε ξανά και ξανά.
Μήπως απαγορεύεται να μην θέλω;
στο γεγονός πως η μαντάμ πήγε σε ένα χώρο και ανέβασε μία περφόρμανς που μπορεί να σκατά αλλά κάλλιστα μπορεί να μην έχει σχέση με
το έργο της στην ΑΣΚΤ. Οπότε με δύο βίντεο δε μπορεί κανείς να βγάλει συμπεράσματα για το επαγγελματικό της ποιόν. Εκτός και αν είναι ο
Τζήμερος.
Κατά δεύτερον εγώ μπορώ να βγάλω συμπέρασμα από δύο βιντεάκια.
Και το συμπέρασμα μου είναι πως είναι για δέσιμο.
Το ίδιο θα έλεγα αν έβλεπα στο βίντεο την φουρναρισσα της γειτονιάς μου ή την καθηγήτρια αγγλικών του γιου μου.
Δεν θα ήθελα να τις πληρώνω
Aριστοτελης έγραψε: 21 Μαρ 2020, 02:32 Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο απ την ίση μεταχείριση των ανίσων
Re: Σχόλια στο YouTube
Εγώ πάντως δεν ισχυρίστηκα ποτέ κάτι τέτοιο.sys3x έγραψε: 20 Μαρ 2021, 21:11 Άμα τώρα θέλετε να μου πείτε ότι μόνον οι λευκοί Ευρωπαίοι (κυρίως) είναι ικανοί να παράξουν υψηλή τεχν τα δέχομαι όλα τα μέτρα και τα σταθμά σας, βγαίνει και περισσότερο Neumann με αυτόν τον τρόπο.
![]()
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7833
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Σχόλια στο YouTube
Αν έρθει κάποιος φοιτητής της ΑΣΚΤ και σου τρίψει στα μούτρα πως η Σαγκρή και η κάθε Σαγκρή διδάσκει στην εν λόγω σχολή όλους τουςPrepon έγραψε: 20 Μαρ 2021, 21:24Καταρχήν την πληρώνω και εγώ με τους φόρους μου.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 20 Μαρ 2021, 21:14Δεν την πληρώνεις εσύ με τους φόρους ΣΟΥ καταρχήν. Το ελληνικό κράτος την πληρώνει. Δε ξέρω αν πράττει σωστά ή όχι, απλώς στέκομαιPrepon έγραψε: 20 Μαρ 2021, 21:07
Είμαι σαφής.
Με χαλάει να πληρώνω την κυρια Σαγκρη με τους φόρους μου.
Από αυτό το βίντεο έβγαλα τα δικά μου συμπεράσματα για το ποιόν της.
Και δε θέλω να την πληρώνω.
Απλο είναι.
Αλλά από τη στιγμή που δεν μπορώ να κάνω κάτι, απορώ γιατί το συζητάμε ξανά και ξανά.
Μήπως απαγορεύεται να μην θέλω;
στο γεγονός πως η μαντάμ πήγε σε ένα χώρο και ανέβασε μία περφόρμανς που μπορεί να σκατά αλλά κάλλιστα μπορεί να μην έχει σχέση με
το έργο της στην ΑΣΚΤ. Οπότε με δύο βίντεο δε μπορεί κανείς να βγάλει συμπεράσματα για το επαγγελματικό της ποιόν. Εκτός και αν είναι ο
Τζήμερος.
Κατά δεύτερον εγώ μπορώ να βγάλω συμπέρασμα από δύο βιντεάκια.
Και το συμπέρασμα μου είναι πως είναι για δέσιμο.
Το ίδιο θα έλεγα αν έβλεπα στο βίντεο την φουρναρισσα της γειτονιάς μου ή την καθηγήτρια αγγλικών του γιου μου.
Δεν θα ήθελα να τις πληρώνω
"καθώς πρέπει" χορούς και έχει αναγνωριστεί για αυτό διεθνώς, θα πεις πάλι πως είναι «ακατάλληλη για να «πληρώνεται από τους φόρους
σου»? Ορισμένοι ανεβήκατε στο καλάμι και το βγάλατε και βόλτα, μου φαίνεται.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 6 Απαντήσεις
- 598 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Green Dragon
-
- 1 Απαντήσεις
- 256 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
-
- 687 Απαντήσεις
- 14156 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 0 Απαντήσεις
- 186 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος