!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 8356
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim »

Naida έγραψε: 15 Μαρ 2021, 12:38
gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 12:34 Κι εδω στο 1:01 βλέπουμε τον αυτόπτη μάρτυρα να φτάνει στο σημείο του ατυχήματος, ενώ η αστυνομία και το ασθενοφόρο είναι ήδη εκεί.

Πως φτάνει εκείνη την ώρα αφού είναι σταματημένος και μιλάει με τον αστυνομικό.
Τα πλάνα δεν είναι με την σειρά, πρώτα ο οδηγός φτάνει με το μηχανάκι του κοντά στην διάβαση, αυτό το βλέπουμε στο 1:01 του βίντεο. Ο αστυνομικός τον απομακρύνει και πηγαίνει κοντά στο ασθενοφόρο, αυτό το βλέπουμε στην αρχή του βίντεο. Τέλος ο κούριερ δέχεται την φραστική επίθεση του αστυνομικού που είναι και αυτή που κυκλοφορεί στα σοσιαλ, αυτό το βλέπουμε απο το 2:11 και μετά. Ενδεικτικό είναι οτι στο βιντεο του προνιουζ αναφέρονται στον κούριερ ως «διαμαρτυρόμενο πολίτη», προφανώς η ιδέα του «αυτόπτη μάρτυρα» τους ήρθε μετά.
Για να είναι όντως ο κύριος αυτόπτης μάρτυρας του τροχαίου θα πρέπει πριν την άφιξη του στην διάβαση (1:01) να ήταν κάπου αλλού και να είδε το ατύχημα αλλά αυτό δεν φαίνεται απο πουθενα στο βίντεο και δεν έχουμε κανένα σχετικό στοιχείο.
Αντιθέτως έχουμε ισχυρή ένδειξη οτι έφτασε στο σημείο μετά την αστυνομία και το ασθενοφόρο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gassim την 15 Μαρ 2021, 12:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 12:39
Αρίστος έγραψε: 15 Μαρ 2021, 11:42
Naida έγραψε: 15 Μαρ 2021, 11:31

Η ευθύνη είναι του οδηγού ότι αφορά το ατυχημα. Για την κάλυψη, αν υπήρξε, είναι άλλο κομμάτι.


ΟΙ ευθυνες επιμεριζονται προς τρεις κατευθυνσεις:

α) Του οδηγου για το δολοφονικο ατυχημα και στη συνεχεια γιατι κρυφτηκε.

β) Της αστυνομιας γιατι δεν τον συνελαβε και γιατι απομακρυνε το μαρτυρα.

γ) Της Ντορας γιατι προφανως ενημερωθηκε απο τον υπαλληλο οδηγο της και δεν του ειπε να ακολουθησει τις νομιμες διαδικασιες. Επιπλεον της Ντορας και της ιδιας της ΝΔ γιατι συγκαλυψαν για 48 ωρες το συμβαν. Πολυ φοβαμαι πως η συγκαλυψη εγινε για να εξασφαλισουν χρονο αντιδρασης.

.
Κανένας δεν κρύφτηκε, ο οδηγός ήταν εκεί. Σύλληψη δεν υπάρχει γιατί αφενός το ατύχημα δεν ήταν θανατηφόρο την στιγμή του ατυχήματος οπότε δεν προβλέπεται σύλληψη και αφετέρου ο οδηγός είναι γνωστός στις αρχές και δεν υπάρχει περίπτωση διαφυγής.

Αρίστος έγραψε: 15 Μαρ 2021, 05:48 Εδω η ανακοινωση του συλλογου που ασχολειται με αναλογα ατυχηματα:

α) απαγορευοταν η στροφη αριστερα για το υπηρεσιακο αυτοκινητο.

β) συμφωνα με το νομο ο οδηγος που προκαλεσε το ατυχημα επρεπε να κατσει στο σημειο και οχι να ζητησει καταφυγιο στη Βουλη, να καλεσει ο ιδιος ασθενοφορο και να τεθει στη διαθεση της αστυνομιας.


Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα για το τροχαίο έξω από τη Βουλή: «Οι προστάτες του νόμου»… υπεράνω του νόμου

Ανακοίνωση με τίτλο «”Οι προστάτες του νόμου”… υπεράνω του νόμου», εξέδωσε ο Πανελλαδικός Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα, σχετικά με το τροχαίο, που σημειώθηκε έξω από τη Βουλή, την Παρασκευή.

Την Παρασκευή 12 Μάρτη το μεσημέρι την ώρα που στη Βουλή γινόταν συζήτηση για την αστυνομική βία, αυτοκίνητο της ασφάλειας της Ντόρας Μπακογιάννη (όπως ανακοίνωσε η ίδια δύο μέρες μετά το συμβάν) με επιβαίνοντα ένα τουλάχιστον αποσπασμένο αστυνομικό επιχειρώντας να εισέλθει παράνομα στην είσοδο της Βουλής (κατερχόμενο την Βασιλίσσης Όλγας έστριψε αριστερά σε σημείο που δεν επιτρέπεται) χτύπησε και τραυμάτισε θανάσιμα τον 23χρονο Ιάσονα, μοτοσικλετιστή που κινούνταν στο αντίθετο ρεύμα έχοντας πράσινο και φορώντας κράνος.

Ούτε το πράσινο, ούτε το κράνος στάθηκαν ικανά να τον προφυλάξουν…

Αμέσως μετά τη σύγκρουση η μπάρα εισόδου της Βουλής σηκώθηκε και το εμπλεκόμενο όχημα και ο/οι επιβαίνον/τες βρήκαν καταφύγιο σ αυτήν χωρίς όπως επιτάσσει ο νόμος να σταματήσουν στο σημείο και να καλέσουν ασθενοφόρο οι ίδιοι και να τεθούν στη διάθεση της αστυνομίας.

Το γεγονός συνέβη παρουσία και άλλων αστυνομικών και μάλιστα της Τροχαίας που επέδειξαν σκαιά συμπεριφορά απέναντι σε αυτόπτες μάρτυρες που διαμαρτύρονταν για το γεγονός υπογραμμίζοντας ότι ο οδηγός της μηχανής κινούνταν κανονικά με πράσινο.

Είναι προφανές πως ο τόπος του συμβάντος είναι ένας από τα καλύτερα παρακολουθούμενα σημεία της Αθήνας και άρα το συμβάν έχει καταγραφεί από πολλαπλές κάμερες.

Αυτές και μόνο είναι αρκετές για την απόδειξη της αλήθειας.

Η Τροχαία οφείλει να αναζητήσει άμεσα τις καταγραφές να τις προωθήσει στον εισαγγελέα και να τις γνωστοποιήσει στην οικογένεια του Ιάσονα.

Από κεί θα φανεί καθαρά αν η παραβατική/δολοφονική συμπεριφορά ανήκει αποκλειστικά στον οδηγό του αυτοκινήτου ή αν υπήρξε συνεργός αστυνομικός στο οδόστρωμα που του έκανε σήμα να περάσει.

Είναι προφανές πως ο φόνος του 23χρονου Ιάσονα δεν αποτελεί ατύχημα.

Το να σε χτυπάνε θανάσιμα ενώ κινείσαι σε κανονικά στο δρόμο σου και με όλα τα μέσα προστασίας δεν οφείλεται ούτε στην τύχη ούτε σε αμέλεια.

Αυτή είναι η πανομοιότυπα επαναλαμβανόμενη ιστορία στους ελληνικούς δρόμους με μόνη παραλλαγή το διαφορετικό όνομα του θυμάτων.

Ωστόσο το κράτος «μας» ορίζει όλα αυτά τα εγκλήματα ως «ατυχήματα» προερχόμενα από αμέλεια.

Και επιφυλάσσει στους δράστες μια ολιγόμηνη ποινή με αναστολή όποτε κατορθώσει να τελεσιδικήσει η υπόθεση και ούτε καν αφαίρεση της άδειας οδήγησης (το ίδιο φυσικά θα γινόταν αν η υπόθεση εκδικαζόταν στο αυτόφωρο).

Ακόμα και για την περίπτωση της εγκατάλειψης του θύματος η ποινή χάρις στο κατάπτυστο άρθρο 43 του ΚΟΚ που καμιά κυβέρνηση δεν δέχτηκε ν αλλάξει είναι πλημμέλημα με ολιγόμηνη φυλάκιση, παρότι η εγκατάλειψη θύματος από μη οδηγό αποτελεί κακούργημα με ποινή κάθειρξης (άρθρο 306ΠΚ).

Το μέλλον λοιπόν είναι ξεκάθαρο (αν η υπόθεση δεν βρεθεί σε κανένα αρχείο), κάποτε ( επτά – οκτώ χρόνια;) η υπόθεση θα τελεσιδικήσει με μια ολιγόμηνη ποινή με αναστολή για τον δράστη.

Ο Ιάσονας έχασε τη ζωή του για πάντα.

Η οικογένεια του έχασε το παδί της για πάντα.

Γι αυτούς, για μας, για σένα δεν υπάρχει αναστολή.

Δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία. Δεν υπάρχει δεύτερος Ιάσονας.

Κατά μία «παράδοξη» εκδοχή για τα εντεταλμένα όργανα της πολιτείας ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας δεν ισχύει για τους ίδιους παρά μόνον για τους υπηκόους της.

Δυνατότητα να παραβιάζει άρθρα του ΚΟΚ έχει οδηγός αστυνομικού οχήματος μόνο για αντιμετώπιση εκτάκτων επειγόντων συμβάντων, με αναμμένο το φάρο και ενεργή τη σειρήνα ώστε να προφυλαχθούν οι άλλοι χρήστες του δικτύου.

Συμβαίνει αυτό στην Ελλάδα σήμερα;

Κάνουν πχ ποτέ χρήση του ΚΟΚ οι οδηγοί μηχανών της Ομάδας Δράση;

Αλλά γιατί να το κάνουν; Αν στηθεί κανείς για λίγο στην είσοδο της Βουλής θα δεί πως τηρούν την προτεραιότητα τα αυτοκίνητα που μπαινοβγαίνουν και επίσης πόσοι βουλευτές και υπουργοί φοράνε ζώνη ασφαλείας ή κράνος.

Ας μη ξεχνάμε πως πρώην υπουργός Μεταφορών αυτής της χώρας συνελήφθη να οδηγά με πλαστές Πινακίδες (Μιχάλης Λιάπης), ενώ ο σημερινός υπουργός Προστασίας του Πολίτη συνελήφθη (σε προηγούμενη θητεία του στην ίδια θέση) από υφιστάμενους του, μετά από καταδίωξη για οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα και παραβίαση διπλής διαχωριστικής (Μ. Χρυσοχοίδης). :smt005: :smt005: :smt005:

Δυστυχώς ο Ιάσονας δεν είναι το πρώτο θύμα αυτής της λογικής: στις 5 Ιανουαρίου 2011 η 7χρονη Έρρικα που βγήκε να πεί τα κάλαντα στο Μενίδι, χτυπήθηκε θανάσιμα από μοτοσικλετιστή της ΔΙΑΣ που επιχείρησε να προσπεράσει φορτηγό.

Στις 1 Φεβρουαρίου 2013 η 20χρονη πεζή Πωλίνα Κελεμπετσιώτη παρασύρθηκε και τραυματίστηκε θανάσιμα στη λεωφόρο Γρ. Λαμπράκη στον Κορυδαλλό από περιπολικό.

Όλοι αυτοί που σήμερα δηλώνουν βαθιά συγκλονισμένοι το μόνο που έχουν να κάνουν σαν ελάχιστη ένδειξη ειλικρινούς μεταμέλειας είναι να καταθέσουν μια νομοθετική πρόταση που θα μετατρέπει την εγκατάλειψη θύματος όπως και όλες τις παραβατικές συμπεριφορές που οδηγούν σε θάνατο ή σοβαρό τραυματισμό στο οδικό δίκτυο σε κακούργημα.

Αρκετά με την «Αμέλεια». Δεν ήμαστε Αφελείς.

Αθήνα 14/3/2021 Πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα

ΥΓ. Μερικά ΜΜΕ αναφέρουν το αυτοκίνητο ως εξερχόμενο από την Βουλή, αλλά και σ αυτή την περίπτωση οι πάντες αναφέρουν ότι ο Ιάσονας προχωρούσε με πράσινο.

https://www.tribune.gr/greece/news/arti ... nomoy.html
.
Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 8356
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim »

Αρίστος έγραψε: 15 Μαρ 2021, 12:45
gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 12:39
Αρίστος έγραψε: 15 Μαρ 2021, 11:42



ΟΙ ευθυνες επιμεριζονται προς τρεις κατευθυνσεις:

α) Του οδηγου για το δολοφονικο ατυχημα και στη συνεχεια γιατι κρυφτηκε.

β) Της αστυνομιας γιατι δεν τον συνελαβε και γιατι απομακρυνε το μαρτυρα.

γ) Της Ντορας γιατι προφανως ενημερωθηκε απο τον υπαλληλο οδηγο της και δεν του ειπε να ακολουθησει τις νομιμες διαδικασιες. Επιπλεον της Ντορας και της ιδιας της ΝΔ γιατι συγκαλυψαν για 48 ωρες το συμβαν. Πολυ φοβαμαι πως η συγκαλυψη εγινε για να εξασφαλισουν χρονο αντιδρασης.

.
Κανένας δεν κρύφτηκε, ο οδηγός ήταν εκεί. Σύλληψη δεν υπάρχει γιατί αφενός το ατύχημα δεν ήταν θανατηφόρο την στιγμή του ατυχήματος οπότε δεν προβλέπεται σύλληψη και αφετέρου ο οδηγός είναι γνωστός στις αρχές και δεν υπάρχει περίπτωση διαφυγής.

Αρίστος έγραψε: 15 Μαρ 2021, 05:48 Εδω η ανακοινωση του συλλογου που ασχολειται με αναλογα ατυχηματα:

α) απαγορευοταν η στροφη αριστερα για το υπηρεσιακο αυτοκινητο.

β) συμφωνα με το νομο ο οδηγος που προκαλεσε το ατυχημα επρεπε να κατσει στο σημειο και οχι να ζητησει καταφυγιο στη Βουλη, να καλεσει ο ιδιος ασθενοφορο και να τεθει στη διαθεση της αστυνομιας.


Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα για το τροχαίο έξω από τη Βουλή: «Οι προστάτες του νόμου»… υπεράνω του νόμου

Ανακοίνωση με τίτλο «”Οι προστάτες του νόμου”… υπεράνω του νόμου», εξέδωσε ο Πανελλαδικός Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα, σχετικά με το τροχαίο, που σημειώθηκε έξω από τη Βουλή, την Παρασκευή.

Την Παρασκευή 12 Μάρτη το μεσημέρι την ώρα που στη Βουλή γινόταν συζήτηση για την αστυνομική βία, αυτοκίνητο της ασφάλειας της Ντόρας Μπακογιάννη (όπως ανακοίνωσε η ίδια δύο μέρες μετά το συμβάν) με επιβαίνοντα ένα τουλάχιστον αποσπασμένο αστυνομικό επιχειρώντας να εισέλθει παράνομα στην είσοδο της Βουλής (κατερχόμενο την Βασιλίσσης Όλγας έστριψε αριστερά σε σημείο που δεν επιτρέπεται) χτύπησε και τραυμάτισε θανάσιμα τον 23χρονο Ιάσονα, μοτοσικλετιστή που κινούνταν στο αντίθετο ρεύμα έχοντας πράσινο και φορώντας κράνος.

Ούτε το πράσινο, ούτε το κράνος στάθηκαν ικανά να τον προφυλάξουν…

Αμέσως μετά τη σύγκρουση η μπάρα εισόδου της Βουλής σηκώθηκε και το εμπλεκόμενο όχημα και ο/οι επιβαίνον/τες βρήκαν καταφύγιο σ αυτήν χωρίς όπως επιτάσσει ο νόμος να σταματήσουν στο σημείο και να καλέσουν ασθενοφόρο οι ίδιοι και να τεθούν στη διάθεση της αστυνομίας.

Το γεγονός συνέβη παρουσία και άλλων αστυνομικών και μάλιστα της Τροχαίας που επέδειξαν σκαιά συμπεριφορά απέναντι σε αυτόπτες μάρτυρες που διαμαρτύρονταν για το γεγονός υπογραμμίζοντας ότι ο οδηγός της μηχανής κινούνταν κανονικά με πράσινο.

Είναι προφανές πως ο τόπος του συμβάντος είναι ένας από τα καλύτερα παρακολουθούμενα σημεία της Αθήνας και άρα το συμβάν έχει καταγραφεί από πολλαπλές κάμερες.

Αυτές και μόνο είναι αρκετές για την απόδειξη της αλήθειας.

Η Τροχαία οφείλει να αναζητήσει άμεσα τις καταγραφές να τις προωθήσει στον εισαγγελέα και να τις γνωστοποιήσει στην οικογένεια του Ιάσονα.

Από κεί θα φανεί καθαρά αν η παραβατική/δολοφονική συμπεριφορά ανήκει αποκλειστικά στον οδηγό του αυτοκινήτου ή αν υπήρξε συνεργός αστυνομικός στο οδόστρωμα που του έκανε σήμα να περάσει.

Είναι προφανές πως ο φόνος του 23χρονου Ιάσονα δεν αποτελεί ατύχημα.

Το να σε χτυπάνε θανάσιμα ενώ κινείσαι σε κανονικά στο δρόμο σου και με όλα τα μέσα προστασίας δεν οφείλεται ούτε στην τύχη ούτε σε αμέλεια.

Αυτή είναι η πανομοιότυπα επαναλαμβανόμενη ιστορία στους ελληνικούς δρόμους με μόνη παραλλαγή το διαφορετικό όνομα του θυμάτων.

Ωστόσο το κράτος «μας» ορίζει όλα αυτά τα εγκλήματα ως «ατυχήματα» προερχόμενα από αμέλεια.

Και επιφυλάσσει στους δράστες μια ολιγόμηνη ποινή με αναστολή όποτε κατορθώσει να τελεσιδικήσει η υπόθεση και ούτε καν αφαίρεση της άδειας οδήγησης (το ίδιο φυσικά θα γινόταν αν η υπόθεση εκδικαζόταν στο αυτόφωρο).

Ακόμα και για την περίπτωση της εγκατάλειψης του θύματος η ποινή χάρις στο κατάπτυστο άρθρο 43 του ΚΟΚ που καμιά κυβέρνηση δεν δέχτηκε ν αλλάξει είναι πλημμέλημα με ολιγόμηνη φυλάκιση, παρότι η εγκατάλειψη θύματος από μη οδηγό αποτελεί κακούργημα με ποινή κάθειρξης (άρθρο 306ΠΚ).

Το μέλλον λοιπόν είναι ξεκάθαρο (αν η υπόθεση δεν βρεθεί σε κανένα αρχείο), κάποτε ( επτά – οκτώ χρόνια;) η υπόθεση θα τελεσιδικήσει με μια ολιγόμηνη ποινή με αναστολή για τον δράστη.

Ο Ιάσονας έχασε τη ζωή του για πάντα.

Η οικογένεια του έχασε το παδί της για πάντα.

Γι αυτούς, για μας, για σένα δεν υπάρχει αναστολή.

Δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία. Δεν υπάρχει δεύτερος Ιάσονας.

Κατά μία «παράδοξη» εκδοχή για τα εντεταλμένα όργανα της πολιτείας ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας δεν ισχύει για τους ίδιους παρά μόνον για τους υπηκόους της.

Δυνατότητα να παραβιάζει άρθρα του ΚΟΚ έχει οδηγός αστυνομικού οχήματος μόνο για αντιμετώπιση εκτάκτων επειγόντων συμβάντων, με αναμμένο το φάρο και ενεργή τη σειρήνα ώστε να προφυλαχθούν οι άλλοι χρήστες του δικτύου.

Συμβαίνει αυτό στην Ελλάδα σήμερα;

Κάνουν πχ ποτέ χρήση του ΚΟΚ οι οδηγοί μηχανών της Ομάδας Δράση;

Αλλά γιατί να το κάνουν; Αν στηθεί κανείς για λίγο στην είσοδο της Βουλής θα δεί πως τηρούν την προτεραιότητα τα αυτοκίνητα που μπαινοβγαίνουν και επίσης πόσοι βουλευτές και υπουργοί φοράνε ζώνη ασφαλείας ή κράνος.

Ας μη ξεχνάμε πως πρώην υπουργός Μεταφορών αυτής της χώρας συνελήφθη να οδηγά με πλαστές Πινακίδες (Μιχάλης Λιάπης), ενώ ο σημερινός υπουργός Προστασίας του Πολίτη συνελήφθη (σε προηγούμενη θητεία του στην ίδια θέση) από υφιστάμενους του, μετά από καταδίωξη για οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα και παραβίαση διπλής διαχωριστικής (Μ. Χρυσοχοίδης). :smt005: :smt005: :smt005:

Δυστυχώς ο Ιάσονας δεν είναι το πρώτο θύμα αυτής της λογικής: στις 5 Ιανουαρίου 2011 η 7χρονη Έρρικα που βγήκε να πεί τα κάλαντα στο Μενίδι, χτυπήθηκε θανάσιμα από μοτοσικλετιστή της ΔΙΑΣ που επιχείρησε να προσπεράσει φορτηγό.

Στις 1 Φεβρουαρίου 2013 η 20χρονη πεζή Πωλίνα Κελεμπετσιώτη παρασύρθηκε και τραυματίστηκε θανάσιμα στη λεωφόρο Γρ. Λαμπράκη στον Κορυδαλλό από περιπολικό.

Όλοι αυτοί που σήμερα δηλώνουν βαθιά συγκλονισμένοι το μόνο που έχουν να κάνουν σαν ελάχιστη ένδειξη ειλικρινούς μεταμέλειας είναι να καταθέσουν μια νομοθετική πρόταση που θα μετατρέπει την εγκατάλειψη θύματος όπως και όλες τις παραβατικές συμπεριφορές που οδηγούν σε θάνατο ή σοβαρό τραυματισμό στο οδικό δίκτυο σε κακούργημα.

Αρκετά με την «Αμέλεια». Δεν ήμαστε Αφελείς.

Αθήνα 14/3/2021 Πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα

ΥΓ. Μερικά ΜΜΕ αναφέρουν το αυτοκίνητο ως εξερχόμενο από την Βουλή, αλλά και σ αυτή την περίπτωση οι πάντες αναφέρουν ότι ο Ιάσονας προχωρούσε με πράσινο.

https://www.tribune.gr/greece/news/arti ... nomoy.html
.
Τρελαμάρες που δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που σου είπα και απλά κάνεις copy paste γιατί δεν μπορείς να απαντήσεις.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 12:44
Naida έγραψε: 15 Μαρ 2021, 12:38
gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 12:34 Κι εδω στο 1:01 βλέπουμε τον αυτόπτη μάρτυρα να φτάνει στο σημείο του ατυχήματος, ενώ η αστυνομία και το ασθενοφόρο είναι ήδη εκεί.

Πως φτάνει εκείνη την ώρα αφού είναι σταματημένος και μιλάει με τον αστυνομικό.
Τα πλάνα δεν είναι με την σειρά, πρώτα ο οδηγός φτάνει με το μηχανάκι του κοντά στην διάβαση, αυτό το βλέπουμε στο 1:01 του βίντεο. Ο αστυνομικός τον απομακρύνει και πηγαίνει κοντά στο ασθενοφόρο, αυτό το βλέπουμε στην αρχή του βίντεο. Τέλος ο κούριερ δέχεται την φραστική επίθεση του αστυνομικού που είναι και αυτή που κυκλοφορεί στα σοσιαλ, αυτό το βλέπουμε απο το 2:11 και μετά. Ενδεικτικό είναι οτι στο βιντεο του προνιουζ αναφέρονται στον κούριερ ως «διαμαρτυρόμενο πολίτη», προφανώς η ιδέα του «αυτόπτη μάρτυρα» τους ήρθε μετά.
Για να είναι όντως ο κύριος αυτόπτης μάρτυρας του τροχαίου θα πρέπει πριν την άφιξη του στην διάβαση (1:01) να ήταν κάπου αλλού και να είδε το ατύχημα αλλά αυτό δεν φαίνεται απο πουθενα στο βίντεο και δεν έχουμε κανένα σχετικό στοιχείο.
Αντιθέτως έχουμε ισχυρή ένδειξη οτι έφτασε στο σημείο μετά την αστυνομία και το ασθενοφόρο.
Κάπου εδώ να πούμε ότι μιλάμε για τη Βουλή. Η αστυνομία και τα ασθενοφόρα είναι σε απόσταση 10 μέτρων. Ένα φανάρι πιο πίσω να ήταν αρκεί. Επίσης για να κράζει τόσο πολύ μάλλον είδε ξεκάθαρα ότι το όχημα έστριψε παράνομα σκοτώνοντας τον μοτοσικλετιστή...
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:00
Αρίστος έγραψε: 15 Μαρ 2021, 12:45
gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 12:39

Κανένας δεν κρύφτηκε, ο οδηγός ήταν εκεί. Σύλληψη δεν υπάρχει γιατί αφενός το ατύχημα δεν ήταν θανατηφόρο την στιγμή του ατυχήματος οπότε δεν προβλέπεται σύλληψη και αφετέρου ο οδηγός είναι γνωστός στις αρχές και δεν υπάρχει περίπτωση διαφυγής.

Αρίστος έγραψε: 15 Μαρ 2021, 05:48 Εδω η ανακοινωση του συλλογου που ασχολειται με αναλογα ατυχηματα:

α) απαγορευοταν η στροφη αριστερα για το υπηρεσιακο αυτοκινητο.

β) συμφωνα με το νομο ο οδηγος που προκαλεσε το ατυχημα επρεπε να κατσει στο σημειο και οχι να ζητησει καταφυγιο στη Βουλη, να καλεσει ο ιδιος ασθενοφορο και να τεθει στη διαθεση της αστυνομιας.


Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα για το τροχαίο έξω από τη Βουλή: «Οι προστάτες του νόμου»… υπεράνω του νόμου

Ανακοίνωση με τίτλο «”Οι προστάτες του νόμου”… υπεράνω του νόμου», εξέδωσε ο Πανελλαδικός Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα, σχετικά με το τροχαίο, που σημειώθηκε έξω από τη Βουλή, την Παρασκευή.

Την Παρασκευή 12 Μάρτη το μεσημέρι την ώρα που στη Βουλή γινόταν συζήτηση για την αστυνομική βία, αυτοκίνητο της ασφάλειας της Ντόρας Μπακογιάννη (όπως ανακοίνωσε η ίδια δύο μέρες μετά το συμβάν) με επιβαίνοντα ένα τουλάχιστον αποσπασμένο αστυνομικό επιχειρώντας να εισέλθει παράνομα στην είσοδο της Βουλής (κατερχόμενο την Βασιλίσσης Όλγας έστριψε αριστερά σε σημείο που δεν επιτρέπεται) χτύπησε και τραυμάτισε θανάσιμα τον 23χρονο Ιάσονα, μοτοσικλετιστή που κινούνταν στο αντίθετο ρεύμα έχοντας πράσινο και φορώντας κράνος.

Ούτε το πράσινο, ούτε το κράνος στάθηκαν ικανά να τον προφυλάξουν…

Αμέσως μετά τη σύγκρουση η μπάρα εισόδου της Βουλής σηκώθηκε και το εμπλεκόμενο όχημα και ο/οι επιβαίνον/τες βρήκαν καταφύγιο σ αυτήν χωρίς όπως επιτάσσει ο νόμος να σταματήσουν στο σημείο και να καλέσουν ασθενοφόρο οι ίδιοι και να τεθούν στη διάθεση της αστυνομίας.

Το γεγονός συνέβη παρουσία και άλλων αστυνομικών και μάλιστα της Τροχαίας που επέδειξαν σκαιά συμπεριφορά απέναντι σε αυτόπτες μάρτυρες που διαμαρτύρονταν για το γεγονός υπογραμμίζοντας ότι ο οδηγός της μηχανής κινούνταν κανονικά με πράσινο.

Είναι προφανές πως ο τόπος του συμβάντος είναι ένας από τα καλύτερα παρακολουθούμενα σημεία της Αθήνας και άρα το συμβάν έχει καταγραφεί από πολλαπλές κάμερες.

Αυτές και μόνο είναι αρκετές για την απόδειξη της αλήθειας.

Η Τροχαία οφείλει να αναζητήσει άμεσα τις καταγραφές να τις προωθήσει στον εισαγγελέα και να τις γνωστοποιήσει στην οικογένεια του Ιάσονα.

Από κεί θα φανεί καθαρά αν η παραβατική/δολοφονική συμπεριφορά ανήκει αποκλειστικά στον οδηγό του αυτοκινήτου ή αν υπήρξε συνεργός αστυνομικός στο οδόστρωμα που του έκανε σήμα να περάσει.

Είναι προφανές πως ο φόνος του 23χρονου Ιάσονα δεν αποτελεί ατύχημα.

Το να σε χτυπάνε θανάσιμα ενώ κινείσαι σε κανονικά στο δρόμο σου και με όλα τα μέσα προστασίας δεν οφείλεται ούτε στην τύχη ούτε σε αμέλεια.

Αυτή είναι η πανομοιότυπα επαναλαμβανόμενη ιστορία στους ελληνικούς δρόμους με μόνη παραλλαγή το διαφορετικό όνομα του θυμάτων.

Ωστόσο το κράτος «μας» ορίζει όλα αυτά τα εγκλήματα ως «ατυχήματα» προερχόμενα από αμέλεια.

Και επιφυλάσσει στους δράστες μια ολιγόμηνη ποινή με αναστολή όποτε κατορθώσει να τελεσιδικήσει η υπόθεση και ούτε καν αφαίρεση της άδειας οδήγησης (το ίδιο φυσικά θα γινόταν αν η υπόθεση εκδικαζόταν στο αυτόφωρο).

Ακόμα και για την περίπτωση της εγκατάλειψης του θύματος η ποινή χάρις στο κατάπτυστο άρθρο 43 του ΚΟΚ που καμιά κυβέρνηση δεν δέχτηκε ν αλλάξει είναι πλημμέλημα με ολιγόμηνη φυλάκιση, παρότι η εγκατάλειψη θύματος από μη οδηγό αποτελεί κακούργημα με ποινή κάθειρξης (άρθρο 306ΠΚ).

Το μέλλον λοιπόν είναι ξεκάθαρο (αν η υπόθεση δεν βρεθεί σε κανένα αρχείο), κάποτε ( επτά – οκτώ χρόνια;) η υπόθεση θα τελεσιδικήσει με μια ολιγόμηνη ποινή με αναστολή για τον δράστη.

Ο Ιάσονας έχασε τη ζωή του για πάντα.

Η οικογένεια του έχασε το παδί της για πάντα.

Γι αυτούς, για μας, για σένα δεν υπάρχει αναστολή.

Δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία. Δεν υπάρχει δεύτερος Ιάσονας.

Κατά μία «παράδοξη» εκδοχή για τα εντεταλμένα όργανα της πολιτείας ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας δεν ισχύει για τους ίδιους παρά μόνον για τους υπηκόους της.

Δυνατότητα να παραβιάζει άρθρα του ΚΟΚ έχει οδηγός αστυνομικού οχήματος μόνο για αντιμετώπιση εκτάκτων επειγόντων συμβάντων, με αναμμένο το φάρο και ενεργή τη σειρήνα ώστε να προφυλαχθούν οι άλλοι χρήστες του δικτύου.

Συμβαίνει αυτό στην Ελλάδα σήμερα;

Κάνουν πχ ποτέ χρήση του ΚΟΚ οι οδηγοί μηχανών της Ομάδας Δράση;

Αλλά γιατί να το κάνουν; Αν στηθεί κανείς για λίγο στην είσοδο της Βουλής θα δεί πως τηρούν την προτεραιότητα τα αυτοκίνητα που μπαινοβγαίνουν και επίσης πόσοι βουλευτές και υπουργοί φοράνε ζώνη ασφαλείας ή κράνος.

Ας μη ξεχνάμε πως πρώην υπουργός Μεταφορών αυτής της χώρας συνελήφθη να οδηγά με πλαστές Πινακίδες (Μιχάλης Λιάπης), ενώ ο σημερινός υπουργός Προστασίας του Πολίτη συνελήφθη (σε προηγούμενη θητεία του στην ίδια θέση) από υφιστάμενους του, μετά από καταδίωξη για οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα και παραβίαση διπλής διαχωριστικής (Μ. Χρυσοχοίδης). :smt005: :smt005: :smt005:

Δυστυχώς ο Ιάσονας δεν είναι το πρώτο θύμα αυτής της λογικής: στις 5 Ιανουαρίου 2011 η 7χρονη Έρρικα που βγήκε να πεί τα κάλαντα στο Μενίδι, χτυπήθηκε θανάσιμα από μοτοσικλετιστή της ΔΙΑΣ που επιχείρησε να προσπεράσει φορτηγό.

Στις 1 Φεβρουαρίου 2013 η 20χρονη πεζή Πωλίνα Κελεμπετσιώτη παρασύρθηκε και τραυματίστηκε θανάσιμα στη λεωφόρο Γρ. Λαμπράκη στον Κορυδαλλό από περιπολικό.

Όλοι αυτοί που σήμερα δηλώνουν βαθιά συγκλονισμένοι το μόνο που έχουν να κάνουν σαν ελάχιστη ένδειξη ειλικρινούς μεταμέλειας είναι να καταθέσουν μια νομοθετική πρόταση που θα μετατρέπει την εγκατάλειψη θύματος όπως και όλες τις παραβατικές συμπεριφορές που οδηγούν σε θάνατο ή σοβαρό τραυματισμό στο οδικό δίκτυο σε κακούργημα.

Αρκετά με την «Αμέλεια». Δεν ήμαστε Αφελείς.

Αθήνα 14/3/2021 Πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα

ΥΓ. Μερικά ΜΜΕ αναφέρουν το αυτοκίνητο ως εξερχόμενο από την Βουλή, αλλά και σ αυτή την περίπτωση οι πάντες αναφέρουν ότι ο Ιάσονας προχωρούσε με πράσινο.

https://www.tribune.gr/greece/news/arti ... nomoy.html
.
Τρελαμάρες που δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που σου είπα και απλά κάνεις copy paste γιατί δεν μπορείς να απαντήσεις.


Σου απαντανε ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ τα μπολνταρισμενα, αμα θες τα βαζω και με τεραστια γραμματοσειρα.

.
Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 8356
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim »

Εμπεδοκλής έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:06
gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 12:44
Naida έγραψε: 15 Μαρ 2021, 12:38

Πως φτάνει εκείνη την ώρα αφού είναι σταματημένος και μιλάει με τον αστυνομικό.
Τα πλάνα δεν είναι με την σειρά, πρώτα ο οδηγός φτάνει με το μηχανάκι του κοντά στην διάβαση, αυτό το βλέπουμε στο 1:01 του βίντεο. Ο αστυνομικός τον απομακρύνει και πηγαίνει κοντά στο ασθενοφόρο, αυτό το βλέπουμε στην αρχή του βίντεο. Τέλος ο κούριερ δέχεται την φραστική επίθεση του αστυνομικού που είναι και αυτή που κυκλοφορεί στα σοσιαλ, αυτό το βλέπουμε απο το 2:11 και μετά. Ενδεικτικό είναι οτι στο βιντεο του προνιουζ αναφέρονται στον κούριερ ως «διαμαρτυρόμενο πολίτη», προφανώς η ιδέα του «αυτόπτη μάρτυρα» τους ήρθε μετά.
Για να είναι όντως ο κύριος αυτόπτης μάρτυρας του τροχαίου θα πρέπει πριν την άφιξη του στην διάβαση (1:01) να ήταν κάπου αλλού και να είδε το ατύχημα αλλά αυτό δεν φαίνεται απο πουθενα στο βίντεο και δεν έχουμε κανένα σχετικό στοιχείο.
Αντιθέτως έχουμε ισχυρή ένδειξη οτι έφτασε στο σημείο μετά την αστυνομία και το ασθενοφόρο.
Κάπου εδώ να πούμε ότι μιλάμε για τη Βουλή. Η αστυνομία και τα ασθενοφόρα είναι σε απόσταση 10 μέτρων. Ένα φανάρι πιο πίσω να ήταν αρκεί. Επίσης για να κράζει τόσο πολύ μάλλον είδε ξεκάθαρα ότι το όχημα έστριψε παράνομα σκοτώνοντας τον μοτοσικλετιστή...
Ε ναι αλλωστε αν θέλεις πολύ να είναι κάτι αλήθεια, συνήθως είναι.
Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 8356
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim »

gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:14
Εμπεδοκλής έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:06


Τα πλάνα δεν είναι με την σειρά, πρώτα ο οδηγός φτάνει με το μηχανάκι του κοντά στην διάβαση, αυτό το βλέπουμε στο 1:01 του βίντεο. Ο αστυνομικός τον απομακρύνει και πηγαίνει κοντά στο ασθενοφόρο, αυτό το βλέπουμε στην αρχή του βίντεο. Τέλος ο κούριερ δέχεται την φραστική επίθεση του αστυνομικού που είναι και αυτή που κυκλοφορεί στα σοσιαλ, αυτό το βλέπουμε απο το 2:11 και μετά. Ενδεικτικό είναι οτι στο βιντεο του προνιουζ αναφέρονται στον κούριερ ως «διαμαρτυρόμενο πολίτη», προφανώς η ιδέα του «αυτόπτη μάρτυρα» τους ήρθε μετά.
Για να είναι όντως ο κύριος αυτόπτης μάρτυρας του τροχαίου θα πρέπει πριν την άφιξη του στην διάβαση (1:01) να ήταν κάπου αλλού και να είδε το ατύχημα αλλά αυτό δεν φαίνεται απο πουθενα στο βίντεο και δεν έχουμε κανένα σχετικό στοιχείο.
Αντιθέτως έχουμε ισχυρή ένδειξη οτι έφτασε στο σημείο μετά την αστυνομία και το ασθενοφόρο.
Κάπου εδώ να πούμε ότι μιλάμε για τη Βουλή. Η αστυνομία και τα ασθενοφόρα είναι σε απόσταση 10 μέτρων. Ένα φανάρι πιο πίσω να ήταν αρκεί. Επίσης για να κράζει τόσο πολύ μάλλον είδε ξεκάθαρα ότι το όχημα έστριψε παράνομα σκοτώνοντας τον μοτοσικλετιστή...
Ε ναι αλλωστε αν θέλεις πολύ να είναι κάτι αλήθεια, συνήθως είναι.

(Το ενα φανάρι πίσω είναι κάπου 300 400 μέτρα, καπως πολλά για αυτόπτη μάρτυρα)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gassim την 15 Μαρ 2021, 13:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:14
Εμπεδοκλής έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:06
gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 12:44

Τα πλάνα δεν είναι με την σειρά, πρώτα ο οδηγός φτάνει με το μηχανάκι του κοντά στην διάβαση, αυτό το βλέπουμε στο 1:01 του βίντεο. Ο αστυνομικός τον απομακρύνει και πηγαίνει κοντά στο ασθενοφόρο, αυτό το βλέπουμε στην αρχή του βίντεο. Τέλος ο κούριερ δέχεται την φραστική επίθεση του αστυνομικού που είναι και αυτή που κυκλοφορεί στα σοσιαλ, αυτό το βλέπουμε απο το 2:11 και μετά. Ενδεικτικό είναι οτι στο βιντεο του προνιουζ αναφέρονται στον κούριερ ως «διαμαρτυρόμενο πολίτη», προφανώς η ιδέα του «αυτόπτη μάρτυρα» τους ήρθε μετά.
Για να είναι όντως ο κύριος αυτόπτης μάρτυρας του τροχαίου θα πρέπει πριν την άφιξη του στην διάβαση (1:01) να ήταν κάπου αλλού και να είδε το ατύχημα αλλά αυτό δεν φαίνεται απο πουθενα στο βίντεο και δεν έχουμε κανένα σχετικό στοιχείο.
Αντιθέτως έχουμε ισχυρή ένδειξη οτι έφτασε στο σημείο μετά την αστυνομία και το ασθενοφόρο.
Κάπου εδώ να πούμε ότι μιλάμε για τη Βουλή. Η αστυνομία και τα ασθενοφόρα είναι σε απόσταση 10 μέτρων. Ένα φανάρι πιο πίσω να ήταν αρκεί. Επίσης για να κράζει τόσο πολύ μάλλον είδε ξεκάθαρα ότι το όχημα έστριψε παράνομα σκοτώνοντας τον μοτοσικλετιστή...
Ε ναι αλλωστε αν θέλεις πολύ να είναι κάτι αλήθεια, συνήθως είναι.
Ας μην το κουράζουμε. Ας περιμένουμε να δημοσιευτεί κάποιο βίντεο από τις κάμερες εκεί γύρω. Τί όχι; Δεν θα δημοσιευθεί; Εδώ δημοσιεύονται για μη θανατηφόρα ατυχήματα. :102:
Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 8356
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim »

Εμπεδοκλής έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:16
gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:14
Εμπεδοκλής έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:06

Κάπου εδώ να πούμε ότι μιλάμε για τη Βουλή. Η αστυνομία και τα ασθενοφόρα είναι σε απόσταση 10 μέτρων. Ένα φανάρι πιο πίσω να ήταν αρκεί. Επίσης για να κράζει τόσο πολύ μάλλον είδε ξεκάθαρα ότι το όχημα έστριψε παράνομα σκοτώνοντας τον μοτοσικλετιστή...
Ε ναι αλλωστε αν θέλεις πολύ να είναι κάτι αλήθεια, συνήθως είναι.
Ας μην το κουράζουμε. Ας περιμένουμε να δημοσιευτεί κάποιο βίντεο από τις κάμερες εκεί γύρω. Τί όχι; Δεν θα δημοσιευθεί; Εδώ δημοσιεύονται για μη θανατηφόρα ατυχήματα. :102:
Για βαλε ενα λινκ απο καποιο δημοσιευμένο.
Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 8356
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim »

Εμπεδοκλής έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:16
gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:14
Εμπεδοκλής έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:06

Κάπου εδώ να πούμε ότι μιλάμε για τη Βουλή. Η αστυνομία και τα ασθενοφόρα είναι σε απόσταση 10 μέτρων. Ένα φανάρι πιο πίσω να ήταν αρκεί. Επίσης για να κράζει τόσο πολύ μάλλον είδε ξεκάθαρα ότι το όχημα έστριψε παράνομα σκοτώνοντας τον μοτοσικλετιστή...
Ε ναι αλλωστε αν θέλεις πολύ να είναι κάτι αλήθεια, συνήθως είναι.
Ας μην το κουράζουμε. Ας περιμένουμε να δημοσιευτεί κάποιο βίντεο από τις κάμερες εκεί γύρω. Τί όχι; Δεν θα δημοσιευθεί; Εδώ δημοσιεύονται για μη θανατηφόρα ατυχήματα. :102:
Οι κάμερες θα δείχνουν οτι ο κουριερ ήταν εκει τριγύρω και είναι μάρτυρας δηλαδη; Γιατί επι του τροχαίου δεν υπάρχει κάποια αμφισβήτηση. Η αμφισβήτηση είναι οτι η αστυνομία διώχνει τους αυτόπτες μάρτυρες για να συγκαλύψει το γεγονός.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:17
Εμπεδοκλής έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:16
gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:14

Ε ναι αλλωστε αν θέλεις πολύ να είναι κάτι αλήθεια, συνήθως είναι.
Ας μην το κουράζουμε. Ας περιμένουμε να δημοσιευτεί κάποιο βίντεο από τις κάμερες εκεί γύρω. Τί όχι; Δεν θα δημοσιευθεί; Εδώ δημοσιεύονται για μη θανατηφόρα ατυχήματα. :102:
Για βαλε ενα λινκ απο καποιο δημοσιευμένο.
Δεν υπάρχει. Και όσο δεν βγαίνει στο αέρα τόσο χειρότερα. Αν εσύ είσαι ικανοποιημένος με το κουκούλωμα που επιχειρείται ας μην παραπονίεστε που είμαστε οι τελευταίοι της Ευρώπης στα θέματα διαφάνειας. Εκτός και αν όλη η ΕΕ είναι aristeroi provokatores... :102:
Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 8356
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim »

Εμπεδοκλής έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:21
gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:17
Εμπεδοκλής έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:16

Ας μην το κουράζουμε. Ας περιμένουμε να δημοσιευτεί κάποιο βίντεο από τις κάμερες εκεί γύρω. Τί όχι; Δεν θα δημοσιευθεί; Εδώ δημοσιεύονται για μη θανατηφόρα ατυχήματα. :102:
Για βαλε ενα λινκ απο καποιο δημοσιευμένο.
Δεν υπάρχει. Και όσο δεν βγαίνει στο αέρα τόσο χειρότερα. Αν εσύ είσαι ικανοποιημένος με το κουκούλωμα που επιχειρείται ας μην παραπονίεστε που είμαστε οι τελευταίοι της Ευρώπης στα θέματα διαφάνειας. Εκτός και αν όλη η ΕΕ είναι aristeroi provokatores... :102:
Μα τι λες;
Ξαναδιάβασε λιγο τα μηνύματα, μάλλον δεν έχεις καταλάβει.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:20
Εμπεδοκλής έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:16
gassim έγραψε: 15 Μαρ 2021, 13:14

Ε ναι αλλωστε αν θέλεις πολύ να είναι κάτι αλήθεια, συνήθως είναι.
Ας μην το κουράζουμε. Ας περιμένουμε να δημοσιευτεί κάποιο βίντεο από τις κάμερες εκεί γύρω. Τί όχι; Δεν θα δημοσιευθεί; Εδώ δημοσιεύονται για μη θανατηφόρα ατυχήματα. :102:
Οι κάμερες θα δείχνουν οτι ο κουριερ ήταν εκει τριγύρω και είναι μάρτυρας δηλαδη; Γιατί επι του τροχαίου δεν υπάρχει κάποια αμφισβήτηση. Η αμφισβήτηση είναι οτι η αστυνομία διώχνει τους αυτόπτες μάρτυρες για να συγκαλύψει το γεγονός.
Ας δημοσιεύσουν το υλικό δημοσίως και μετά ας κάνουμε ξανά τη συζήτηση. Μέχρι τότε ο κούριερ δικαιούται να αυτοχαρακτηρίζεται μάρτυρας και ο τροχονόμος ότι συγκαλύπτει. Γιατί άραγε η τροχαία Αττικής δεν δημοσιεύει κάποιο οπτικοακουστικό υλικό από τις δεκάδες κάμερες ώστε να προστατεύσει τον τροχονόμο; Μήπως γιατί θα πρέπει να πάει σπίτι του;
Άβαταρ μέλους
under
Δημοσιεύσεις: 18499
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 17:02

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από under »

Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
Άβαταρ μέλους
alekhine
Δημοσιεύσεις: 12693
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
Phorum.gr user: alekhine
Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ

Re: Τροχαίο στην Βουλή με υπηρεσιακό όχημα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από alekhine »

εγω δεν ειμαι σιγουρος παντως οτι οι καμερες της βουλης δουλευουν
πατησιωτης έγραψε: 10 Μαρ 2021, 20:59 Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”