Λεγεών έγραψε: 05 Μαρ 2021, 14:05
stavmanr έγραψε: 05 Μαρ 2021, 13:54
Ναύτης έγραψε: 05 Μαρ 2021, 13:28
Όχι ότι θα έχει καμιά επίπτωση στην εξέλιξη της συζήτησης -έτσι κι αλλιώς και να πεθάνει ο Κουφοντίνας κάποιοι θα ισχυρίζονται ότι απλώς διέφυγε νύκτωρ και κρύβεται- πάντως το Νοσοκομείο μόλις ανακοίνωσε ότι έπαψαν να λειτουργούν οι νεφροί του.
Μαζί με του Κουφοντίνα παύουν να λειτουργούν και οι νεφροί της κοινωνίας μας.
Πλέον θα θεωρείται δεδικασμένο ότι δεν έχεις αυτονόητο δικαιώμα στη ζωή, στην Πολιτεία μας.
Ένας Κουφοντίνας μας απέδειξε ότι είμαστε πρωτόγονοι ως πολίτες. Κι αυτό είναι το πλέον τραγικό.
Οι δήθεν θιγμένοι από την εγκληματική δράση του Κουφοντίνα τον δικαιώνουν ως προς την απαξία της ανθρώπινης ζωής.
Όχι. Ο Κουφοντίνας επέλεξε, πλήρως συνειδητά και αφού είχε ενηλικοποιηθεί, να μην συμμετάσχει με νόμιμο τρόπο σε έναν επίσημο πολιτικό αγώνα (που είναι δικαίωμα του καθενός), και να ακολουθήσει πρωτόγονες ένοπλες τακτικές (με αποκορύφωμα βομβιστικές επιθέσεις και πολιτικές δολοφονίες) που είχαν ως τελικό σκοπό την ανατροπή του πολιτεύματος.
Συνελήφθη και κρίθηκε για αυτά από τη δικαιοσύνη, όπως την ορίσαμε εμείς, η Δημοκρατία, όχι εκείνος.
Ο ίδιος, συνειδητά, επιλέγει να δώσει τέλος στην ζωή του με εκβιαστικό τρόπο, ενώ σαν κρατούμενος (θα έπρεπε να) γνωρίζει πως δεν έχει περισσότερα δικαιώματα από τους υπόλοιπους κρατουμένους. Έδρασε, έπαιξε, έχασε. Δεν θα εξιδανικευτεί τώρα ο "αγώνας" του, επειδή κάποιοι έχουν ξεχάσει, δεν ζούσαν ή θέλουν να το παίξουν υπεράνω.
Ο ίδιος εφαρμόζει ένα αναντίρρητο δικαίωμα, την απεργία πείνας, που του παρέχει το ίδιο σύστημα με το οποίο καταδικάστηκε.
Εμείς από την άλλη, έχουμε αποφασίσει ότι θέλουμε το νομικό σύστημα που οδήγησε στην καταδίκη του τότε. Κι αυτό το νομικό σύστημα λέει ότι σεβόμαστε κάθε ζωή ανεξαρτήτως πράξεων.
Επομένως, καταδικάσαμε έναν άνθρωπο, σωστά, για τα εγκλήματά του, όπως προέβλεπε το νομικό μας σύστημα, και τώρα δεν προστατεύουμε τη ζωή του με το ίδιο νομικό σύστημα με το οποίο τον καταδικάσαμε, δήθεν επειδή μας πείραζε που αυτός δεν νοιάζονταν για τις ζωές των άλλων.
Αποδεικνύεται ότι αυτοί που υποστηρίζουν την θανάτωσή του βρίσκονται στην ίδια πλευρά που βρίσκεται κι εκείνος: την απαξία της ανθρώπινης ζωής για ιδεολογικούς λόγους.