Και η ελληνοτουρκικη προσέγγιση τρομοκρατηθηκε.«Η δολοφονία του Τούρκου διπλωμάτη Ομέρ Χαλούκ Σιπαχίογλου από την οργάνωση “17 Νοέμβρη” -ανέλαβε την ευθύνη με προκήρυξη που έστειλε στον “ΣΚΑΪ”- καταδικάσθηκε από το σύνολο της ελληνικής πολιτικής ηγεσίας και χρονικώς συνέπεσε με μια προσπάθεια προσεγγίσεως Ελλάδος και Τουρκίας και την έναρξη διαλόγου σε επίπεδο υψηλών αξιωματούχων των υπουργείων Εξωτερικών Ελλάδος και Τουρκίας στην Άγκυρα περί τα μέσα Σεπτεμβρίου.»
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
-
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
- Δημοσιεύσεις: 28993
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τουςnostromos έγραψε: 03 Μαρ 2021, 16:11 ακουσα πριν καμποση ωρα την Κουρτοβικ να ζητει διακοπη φυλακισης για τον Κουφαντινα για λογους υγειας ... ζητα προωρη αποφυλακιση με λιγα λογια
Ιωάννα Κούρτοβικ
Δικηγόρος
Προς κάθε ενδιαφερόμενο
Περι της μεταγωγής του Δ. Κουφοντίνα.
Να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους
Εδώ και δυο ημέρες με αλλεπάλληλες ανακοινώσεις, κυβερνητικών στελεχών, του ίδιου του πρωθυπουργού, αλλά και «φορέων της κοινωνίας των πολιτών» (εντελώς τυχαία, στην ίδια γραμμή), εγκαλείται ο κρατούμενος Δημήτρης Κουφοντίνας ότι δεν έχει ασκήσει τις νόμιμες διαδικασίες για την μεταφορά του στον Κορυδαλλό και ότι ο ίδιος διαλέγει την αυτοχειρία!
Ψεύδονται. Και οφείλουμε να επισημάνουμε τα ακόλουθα:
Αμέσως μετά την μεταγωγή του στον Δομοκό, ο κρατούμενος κατέθεσε στην γραμματεία αίτηση για την μεταγωγή του στον Κορυδαλλό, σύμφωνα με όσα πρόβλεπε ο ν. 4760/20, η οποία όπως μας διαβεβαίωσαν από το κατάστημα διαβιβάστηκε στο Υπουργείο, την 11/1/2021 με αριθμό πρωτοκόλλου 23624.
Η αίτηση αυτή μέχρι σήμερα δεν έχει απαντηθεί.
Επιπλέον, από τις 28/12/20, ο κρατούμενος έχει ζητήσει να του δοθεί αντίγραφο της απόφασης μεταγωγής, που μέχρι τότε ήξερε ότι ήταν της Γενικής Γραμματέως και όχι του αρμοδίου οργάνου, που είναι η Κεντρική Επιτροπή Μεταγωγών (ΚΕΜ).
Με επιστολή της η κα Νικολάου δήλωσε ότι υπήρχαν απόφαση της ΚΕΜ, βάσει της οποίας ο κρατούμενος είχε μεταχθεί στον Κορυδαλλό και εν συνεχεία στο Δομοκό με δική της απόφαση και αρνήθηκε να χορηγήσει αντίγραφα.
Η δήλωση αυτή, σύμφωνα με την οποία, μέσα σε μία ώρα, είχε μεταχθεί στον Κορυδαλλό και συνεχόμενα στον Δομοκό, ήταν αυτή που εξώθησε τον κρατούμενο στην απεργία πείνας.
Αίτημα για τα αντίγραφα των αποφάσεων υποβλήθηκε από εμένα ηλεκτρονικά, ξανά, στις 17/1/21, με ρητή αναφορά στην άσκηση των νόμιμων ένδικων μέσων.
Το ίδιο αίτημα απευθύνθηκε και από τον Συνήγορο του Πολίτη, στις 21/1/21, στην γνωστή του παρέμβαση στην υπόθεση.
Στις 18/2, η Γεν. Γραμματέας μας απέστειλε ακριβές αντίγραφο της δικής της απόφασης, αλλά όχι και των αποφάσεων της ΚΕΜ, που επεκαλείτο, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή οποιαδήποτε διαδικασία κατ’ αυτών.
Η προσβολή στη Δικαιοσύνη μιας απόφασης μεταγωγής της ΚΕΜ προβλέπεται από το άρθρο 9 παρ.4 του Σωφρονιστικού Κώδικα, όταν ο κρατούμενος έχει δύο φορές αρνητική απόφαση στην αίτηση (του) για μεταγωγή (ποιος είπε ότι οι κρατούμενοι δεν ζητούν την μεταφορά τους σε άλλη φυλακή;):
- όχι όταν την μεταγωγή αποφασίζει η ίδια η ΚΕΜ, αυτεπάγγελτα,
- όχι πολύ περισσότερο όταν την αποφασίζει η Γεν. Γραμματέας αντεγκληματικής πολιτικής,
- όχι όταν το αρμόδιο Δικαστήριο, είναι το Δικαστήριο του Βόλου που είχε το θάρρος, με παρότρυνση δημόσια του σημερινού πρωθυπουργού να «σταθεί στο ύψος του» και να ανατρέψει απόφαση του Αρείου Πάγου, αυτήν του δικαίωνε το αίτημα για άδεια του Δημήτρη Κουφοντίνα,
- όχι όταν τα αρμόδια για τις διοικητικές αποφάσεις διοικητικά δικαστήρια έχουν πλήρη άγνοια από σωφρονιστικό κώδικα και δεν έχουν ούτε το σώμα των προσβαλλόμενων αποφάσεων,
- όχι όταν το Πρωτοδικείο της Λαμίας (αναρμόδιο έτσι κι αλλιώς με το νόμο), αν δεν νοιώθει κι αυτό την επιταγή ότι «πρέπει να σταθεί στο ύψος του» θα στέκει αμήχανο μπροστά στο δέος μιας πολιτικής απόφασης που αγγίζει όχι μόνον τον πρώην περιφερειάρχη του, αλλά την ίδια την κεντρική αρχή εξουσίας της χώρας τον πρωθυπουργό.
Το νέο non paper στα μέλη της ΝΔ για διαχείριση της προοπτικής ενός νεκρού απεργού πείνας, με την προτροπή «να λέτε ότι δεν έχει απευθυνθεί στην Δικαιοσύνη», παραπλάνησε ακόμη και τον πρωθυπουργό.
Θα έπρεπε οι επιτελείς της ομάδας προπαγάνδας να διαβάζουν το νόμο πριν τολμήσουν να τον χρησιμοποιούν, για να μην γελοιοποιούν τα στελέχη του κόμματος .
Η, μήπως, η κυβερνητική δικαιοκρατική άποψη του «έτσι θέλω, έτσι κάνω», υπερισχύει και νομιμοποιεί κάθε αυθαιρεσία;
Ακόμη και την βαρβαρότητα μιας θανατικής ποινής;
Αθηνα, 28/2/2021
Ιωάννα Κούρτοβικ
Δικηγόρος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dna replication την 03 Μαρ 2021, 16:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
dna replication έγραψε: 03 Μαρ 2021, 16:34 Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους στον πάτο μας
Ιωάννα Κούρτοβικ
Δικηγόρος
Άγνωστος Πατέρας Χελώνων
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
Τελικώς το θέμα αρχίζει και παίρνει όντως θρησκευτικού τύπου τροπή, από την ανάποδη.
Ποια είναι η λέξη που εκφράζεται ως δήλωση ανακούφισης όταν διεκπεραιώνεται/τελειώνει μια υπόθεση που σερνόταν για μεγάλο διάστημα;
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
Εσείς τα βάλατε στη θέση τους.dna replication έγραψε: 03 Μαρ 2021, 16:34Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τουςnostromos έγραψε: 03 Μαρ 2021, 16:11 ακουσα πριν καμποση ωρα την Κουρτοβικ να ζητει διακοπη φυλακισης για τον Κουφαντινα για λογους υγειας ... ζητα προωρη αποφυλακιση με λιγα λογια
νιανινανια
Το ίδιο ακριβώς κάνουμε κι εμείς.
Απλώς δεν είναι οι θέσεις τοποθέτησης ίδιες.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
φράση χρησιμοποιώ εγώ, πιο συγκεκριμένα την εξής: "ευτυχώς που έφυγε η κουράδα"ΓΑΛΗ έγραψε: 03 Μαρ 2021, 16:38 Ποια είναι η λέξη που εκφράζεται ως δήλωση ανακούφισης όταν διεκπεραιώνεται/τελειώνει μια υπόθεση που σερνόταν για μεγάλο διάστημα;
η οποία ταιριάζει και στον κουφοντίνα
Άγνωστος Πατέρας Χελώνων
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
Η είδηση όπως την παρουσίασε το exapsalmos.gr

https://www.exapsalmos.gr/2021/03/02/i- ... is-ef-syn/

Κάποιοι άνθρωποι με πολύ θράσος προσπαθούν να εμπλέξουν την Εκκλησία και τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο στην απόφαση του Δημήτρης Κουφοντίνα να κάνει απεργία πείνας διαμαρτυρόμενος γιατί δεν μεταφέρεται στις φυλακές Κορυδαλλού μετά την ολοκλήρωση της θητείας του σε αγροτικές φυλακές.
Δεν είναι βέβαια δικό μας θέμα το τι απαιτεί από την Ελληνική Πολιτεία ο κ. Κουφοντίνας.
Ωστόσο δεν μπορούμε να μην κάνουμε κάποιες αναπόφευκτες συγκρίσεις.
Υπάρχουν πολλοί φυλακισμένοι για «μικρά» αδικήματα, οι οποίοι εκτίουν την ποινή της φυλάκισής τους όπου τους ορίζουν οι υπεύθυνες δικαστικές ή πολιτικές αρχές.
Και πάνε φυσικά αδιαμαρτύρητα!
Και μιλάμε πολλές φορές για οικογενειάρχες λ.χ. που φυλακίζονται απλώς για οικονομικούς λόγους. Η εύλογη απορία μας είναι γιατί ένας πολυϊσοβίτης, καταδικασμένος τελεσίδικα για 11 φόνους να απαιτεί τον τόπο φυλάκισής του και μάλιστα να κάνει απεργία πείνας με κίνδυνο να χάσει τη ζωή του. Και μάλιστα όλα αυτά σε μια εποχή που η χώρα μας διέρχεται με πολλές δυσκολίες την πανδημία του κορονοϊού;
Και πώς είναι δυνατόν κάποιοι δεδηλωμένοι υβριστές και αντίθετοι με την Εκκλησία- άθεοι και αντίχριστοι- θυμήθηκαν τώρα την πίστη και το χρέος της Εκκλησίας; Και ποιοί είναι αυτοί που θα μας πουν τί πρέπει και τί δεν πρέπει να κάνει η Εκκλησία και ο Αρχιεπίσκοπος;
Και για ποιον Θεό ομιλούν και ποιον Θεό επικαλούνται αφού ούτε ο κ. Κουφοντίνας ούτε οι όμοιοί του πιστεύουν στο Θεό;
Ένας που πιστεύει και φοβάται τον Θεό, δεν θα τολμούσε να αφαιρέσει ανθρώπινη ζωή και μάλιστα 11 φορές.
Από πότε οι συντάκτες του σχετικού άρθρου στην ΕΦ.ΣΥΝ. που προκαλούν τον Μακαριώτατο και την νοημοσύνη μας με τα επιχειρήματα που αραδιάζουν πιστεύουν αυτοί σε Θεό; Γιατί επικαλούνται τον Θεό και τις πνευματική του παρακαταθήκη όταν άλλες φορές Τον υβρίζουν και τον διακωμωδούν;
Εν πάσει όμως περιπτώσει, η Εκκλησία έστω και υβριζόμενη κάνει το καθήκον Της. Και το κάνει σιωπηλά, ταπεινά. Χωρίς υποδείξεις.
Δεν το διατυμπανίζει. Δεν το διαλαλεί! Υπάρχουν όμως, στιγμές που εφαρμόζεται ο Παύλειος λόγος «την διακονίαν σου πληροφόρησον» όχι γιατί το έχει ανάγκη η Εκκλησία, αλλά και πάλι χάριν των πιστών πρέπει να μάθουμε όλοι αυτά που κάνει η Εκκλησία σιωπηλά. .
Πληροφορούμε τους αγαπητούς αναγνώστες μας και όλους τους ενδιαφερόμενους, ακόμη και τους κακοθελητές, ότι ο Σεβ. Μητροπολίτης Φθιώτιδος πριν το δημοσίευμα της ἘΦ. ΣΥΝ. με την έκκληση – πρόκληση προς τον Αρχιεπίσκοπο, απέστειλε τον
εκλεκτό και σοβαρό ιεροκήρυκα της Μητροπόλεως π. Σεραφείμ Ζαφείρη, τον οποίο έχει τοποθετήσει στην ευαίσθητη θέση του Προϊσταμένου της Θρησκευτικής Υπηρεσίας Σωφρονιστικού Καταστήματος Δομοκού να συναντήσει και να συνομιλήσει πνευματικά με τον Δ. Κουφοντίνα.
Μάλιστα πριν πάει ο π. Σεραφείμ Ζαφείρης στον Κουφοντίνα είχε ειδική επικοινωνία και ενημέρωση για το πως θα τον προσεγγίσει από τον Σεβ. Φθιώτιδος Συμεών.
Αλλά και ο ίδιος ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος μίλησε με τον π. Σεραφείμ και τον ενθάρρυνε να επισκεφτεί τον φυλακισμένο απεργό πείνας. Ο Αρχιμ. π. Σεραφείμ Ζαφείρης είναι ένας εξαίρετος κληρικός και στενός συνεργάτης του Αγίου Φθιώτιδος, υπεύθυνος και της νεοσυσταθείσας υπηρεσίας αντιμετωπίσεως αιρέσεων και συντονισμού του Θείου κηρύγματος της Μητροπόλεως και συγχρόνως είναι Πνευματικός του παραρτήματος της Αδελφότητος Θεολόγων «Ο ΣΩΤΗΡ».
Ο π. Σεραφείμ με τις ευχές του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου και του Σεβ. Φθιώτιδος στα χέρια του και στην καρδία του επισκέφθηκε τον κ. Κουφοντίνα με την ιδιότητα του Πνευματικού. Του μίλησε, του κόμισε την εικόνα του Αγίου Δημητρίου, του οποίου το όνομα φέρει, τον παρότρινε να εξομολογηθεί ή να μεταλάβει των Αχράντων Μυστηρίων, αλλά εκείνος φυσικά αρνήθηκε.Άλλωστε πως να κοινωνήσει τώρα ένας άνθρωπος που δεν έχει κοινωνήσει ποτέ στη ζωή του;
Η Εκκλησία έκανε και κάνει πάντα το ιερό χρέος Της. Το έργο της Εκκλησίας είναι πνευματικό. Αποστολή Της είναι η σωτηρία του ανθρώπου. Αλλά για να υπάρξει σωτηρία του ανθρώπου δεν αρκεί ούτε ο ίδιος ο Θεός ΜΟΝΟΝ, ούτε η Εκκλησία. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η συγκατάθεση του ανθρώπου. Ο Θεός δεν βιάζει και δεν καταπιέζει κανέναν.
Αν νομίζετε ότι η Εκκλησία θα μπει στον συλλογισμό σας και στο παιχνίδι σας «πλανάσθε πλάνην οικτράν»!
Το έργο της Εκκλησίας, επαναλαμβάνω είναι σωτηριολογικό, απολυτρωτικό, αγιαστικό!
Λόγω της κρισιμότητας των καιρών και ανυπαρξίας του Κράτους Πρόνοιας, γι’ αυτούς τους λόγους η Εκκλησία επεκτείνεται και ασκεί κοινωνικό, πολιτιστικό και φιλανθρωπικό έργο. Γιατί βλέπει τον άνθρωπο ως ψυχοσωματική οντότητα. Δεν είναι ώρα για θεολογική ανάλυση.Άλλωστε τα έχουμε πει πολλές φορές όλα αυτά από την εποχή των μνημονίων μέχρι σήμερα.
Αλλά ας βάλουν καλά στο μυαλό τους όσοι πολεμούν την Εκκλησία και θέλουν να την ανακατέψουν με την ιστορία του κ. Κουφοντίνα, ότι η Εκκλησία αιώνες τώρα ξέρει πολύ καλά πώς να ενεργήσει σε κάθε περίσταση και ήταν, είναι και θα είναι μέχρι συντελείας του κόσμου δίπλα στο Γένος μας.

https://www.exapsalmos.gr/2021/03/02/i- ... is-ef-syn/

Κάποιοι άνθρωποι με πολύ θράσος προσπαθούν να εμπλέξουν την Εκκλησία και τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο στην απόφαση του Δημήτρης Κουφοντίνα να κάνει απεργία πείνας διαμαρτυρόμενος γιατί δεν μεταφέρεται στις φυλακές Κορυδαλλού μετά την ολοκλήρωση της θητείας του σε αγροτικές φυλακές.
Δεν είναι βέβαια δικό μας θέμα το τι απαιτεί από την Ελληνική Πολιτεία ο κ. Κουφοντίνας.
Ωστόσο δεν μπορούμε να μην κάνουμε κάποιες αναπόφευκτες συγκρίσεις.
Υπάρχουν πολλοί φυλακισμένοι για «μικρά» αδικήματα, οι οποίοι εκτίουν την ποινή της φυλάκισής τους όπου τους ορίζουν οι υπεύθυνες δικαστικές ή πολιτικές αρχές.
Και πάνε φυσικά αδιαμαρτύρητα!
Και μιλάμε πολλές φορές για οικογενειάρχες λ.χ. που φυλακίζονται απλώς για οικονομικούς λόγους. Η εύλογη απορία μας είναι γιατί ένας πολυϊσοβίτης, καταδικασμένος τελεσίδικα για 11 φόνους να απαιτεί τον τόπο φυλάκισής του και μάλιστα να κάνει απεργία πείνας με κίνδυνο να χάσει τη ζωή του. Και μάλιστα όλα αυτά σε μια εποχή που η χώρα μας διέρχεται με πολλές δυσκολίες την πανδημία του κορονοϊού;
Και πώς είναι δυνατόν κάποιοι δεδηλωμένοι υβριστές και αντίθετοι με την Εκκλησία- άθεοι και αντίχριστοι- θυμήθηκαν τώρα την πίστη και το χρέος της Εκκλησίας; Και ποιοί είναι αυτοί που θα μας πουν τί πρέπει και τί δεν πρέπει να κάνει η Εκκλησία και ο Αρχιεπίσκοπος;
Και για ποιον Θεό ομιλούν και ποιον Θεό επικαλούνται αφού ούτε ο κ. Κουφοντίνας ούτε οι όμοιοί του πιστεύουν στο Θεό;
Ένας που πιστεύει και φοβάται τον Θεό, δεν θα τολμούσε να αφαιρέσει ανθρώπινη ζωή και μάλιστα 11 φορές.
Από πότε οι συντάκτες του σχετικού άρθρου στην ΕΦ.ΣΥΝ. που προκαλούν τον Μακαριώτατο και την νοημοσύνη μας με τα επιχειρήματα που αραδιάζουν πιστεύουν αυτοί σε Θεό; Γιατί επικαλούνται τον Θεό και τις πνευματική του παρακαταθήκη όταν άλλες φορές Τον υβρίζουν και τον διακωμωδούν;
Εν πάσει όμως περιπτώσει, η Εκκλησία έστω και υβριζόμενη κάνει το καθήκον Της. Και το κάνει σιωπηλά, ταπεινά. Χωρίς υποδείξεις.
Δεν το διατυμπανίζει. Δεν το διαλαλεί! Υπάρχουν όμως, στιγμές που εφαρμόζεται ο Παύλειος λόγος «την διακονίαν σου πληροφόρησον» όχι γιατί το έχει ανάγκη η Εκκλησία, αλλά και πάλι χάριν των πιστών πρέπει να μάθουμε όλοι αυτά που κάνει η Εκκλησία σιωπηλά. .
Πληροφορούμε τους αγαπητούς αναγνώστες μας και όλους τους ενδιαφερόμενους, ακόμη και τους κακοθελητές, ότι ο Σεβ. Μητροπολίτης Φθιώτιδος πριν το δημοσίευμα της ἘΦ. ΣΥΝ. με την έκκληση – πρόκληση προς τον Αρχιεπίσκοπο, απέστειλε τον
εκλεκτό και σοβαρό ιεροκήρυκα της Μητροπόλεως π. Σεραφείμ Ζαφείρη, τον οποίο έχει τοποθετήσει στην ευαίσθητη θέση του Προϊσταμένου της Θρησκευτικής Υπηρεσίας Σωφρονιστικού Καταστήματος Δομοκού να συναντήσει και να συνομιλήσει πνευματικά με τον Δ. Κουφοντίνα.
Μάλιστα πριν πάει ο π. Σεραφείμ Ζαφείρης στον Κουφοντίνα είχε ειδική επικοινωνία και ενημέρωση για το πως θα τον προσεγγίσει από τον Σεβ. Φθιώτιδος Συμεών.
Αλλά και ο ίδιος ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος μίλησε με τον π. Σεραφείμ και τον ενθάρρυνε να επισκεφτεί τον φυλακισμένο απεργό πείνας. Ο Αρχιμ. π. Σεραφείμ Ζαφείρης είναι ένας εξαίρετος κληρικός και στενός συνεργάτης του Αγίου Φθιώτιδος, υπεύθυνος και της νεοσυσταθείσας υπηρεσίας αντιμετωπίσεως αιρέσεων και συντονισμού του Θείου κηρύγματος της Μητροπόλεως και συγχρόνως είναι Πνευματικός του παραρτήματος της Αδελφότητος Θεολόγων «Ο ΣΩΤΗΡ».
Ο π. Σεραφείμ με τις ευχές του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου και του Σεβ. Φθιώτιδος στα χέρια του και στην καρδία του επισκέφθηκε τον κ. Κουφοντίνα με την ιδιότητα του Πνευματικού. Του μίλησε, του κόμισε την εικόνα του Αγίου Δημητρίου, του οποίου το όνομα φέρει, τον παρότρινε να εξομολογηθεί ή να μεταλάβει των Αχράντων Μυστηρίων, αλλά εκείνος φυσικά αρνήθηκε.Άλλωστε πως να κοινωνήσει τώρα ένας άνθρωπος που δεν έχει κοινωνήσει ποτέ στη ζωή του;
Η Εκκλησία έκανε και κάνει πάντα το ιερό χρέος Της. Το έργο της Εκκλησίας είναι πνευματικό. Αποστολή Της είναι η σωτηρία του ανθρώπου. Αλλά για να υπάρξει σωτηρία του ανθρώπου δεν αρκεί ούτε ο ίδιος ο Θεός ΜΟΝΟΝ, ούτε η Εκκλησία. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η συγκατάθεση του ανθρώπου. Ο Θεός δεν βιάζει και δεν καταπιέζει κανέναν.
Αν νομίζετε ότι η Εκκλησία θα μπει στον συλλογισμό σας και στο παιχνίδι σας «πλανάσθε πλάνην οικτράν»!
Το έργο της Εκκλησίας, επαναλαμβάνω είναι σωτηριολογικό, απολυτρωτικό, αγιαστικό!
Λόγω της κρισιμότητας των καιρών και ανυπαρξίας του Κράτους Πρόνοιας, γι’ αυτούς τους λόγους η Εκκλησία επεκτείνεται και ασκεί κοινωνικό, πολιτιστικό και φιλανθρωπικό έργο. Γιατί βλέπει τον άνθρωπο ως ψυχοσωματική οντότητα. Δεν είναι ώρα για θεολογική ανάλυση.Άλλωστε τα έχουμε πει πολλές φορές όλα αυτά από την εποχή των μνημονίων μέχρι σήμερα.
Αλλά ας βάλουν καλά στο μυαλό τους όσοι πολεμούν την Εκκλησία και θέλουν να την ανακατέψουν με την ιστορία του κ. Κουφοντίνα, ότι η Εκκλησία αιώνες τώρα ξέρει πολύ καλά πώς να ενεργήσει σε κάθε περίσταση και ήταν, είναι και θα είναι μέχρι συντελείας του κόσμου δίπλα στο Γένος μας.
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
- Esperos
- Δημοσιεύσεις: 3396
- Εγγραφή: 22 Μάιος 2018, 14:55
- Phorum.gr user: Esperos
- Τοποθεσία: Ικαρια Πέραμα
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
Όλοι ασχολούνται με τον Κουφοντίνα.
Με το δικό μας πατριωτάκι, δεν ασχολείται κανείς.
Νταξ, μια ξανθιά περούκα έβαλε ο άνθρωπος που δεν του πήγαινε * , δεν έκανε και εγχείρηση αλαγής φύλου...
* Με τέτοια περούκα πάντως μόνο στη Συγγρού θα περνούσε απαρατήρητος, όπου αλλού και να πήγαινε, θα τον χαζεύανε μέχρι
και ινδουιστές χίπιδες ... άμα έχεις την ιδιότητα του Ικαριώτη ρε παιδάκι μου, δεν ξεπερνιέται εύκολα.
https://i1.prth.gr/images/963x541/files ... ros-no.jpg
Με το δικό μας πατριωτάκι, δεν ασχολείται κανείς.
Νταξ, μια ξανθιά περούκα έβαλε ο άνθρωπος που δεν του πήγαινε * , δεν έκανε και εγχείρηση αλαγής φύλου...
* Με τέτοια περούκα πάντως μόνο στη Συγγρού θα περνούσε απαρατήρητος, όπου αλλού και να πήγαινε, θα τον χαζεύανε μέχρι
και ινδουιστές χίπιδες ... άμα έχεις την ιδιότητα του Ικαριώτη ρε παιδάκι μου, δεν ξεπερνιέται εύκολα.
https://i1.prth.gr/images/963x541/files ... ros-no.jpg
Ένας δεν είμαι, μα χιλιάδες! Όχι μονάχα οι ζωντανοί — κι οι πεθαμένοι μ’ ακλουθάνε ,σε μιαν αράδα σκοτεινή.
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
Ας βάλουν και οι εκπρόσωποι της Εκκλησίας στο μυαλό τους ότι η Εκκλησία αποφάσισε με τη δική της ελεύθερη βούληση να ανακατευτεί με την ιστορία του κ. Κουφοντίνα.georgebi έγραψε: 03 Μαρ 2021, 16:43 Αλλά ας βάλουν καλά στο μυαλό τους όσοι πολεμούν την Εκκλησία και θέλουν να την ανακατέψουν με την ιστορία του κ. Κουφοντίνα, ότι η Εκκλησία αιώνες τώρα ξέρει πολύ καλά πώς να ενεργήσει σε κάθε περίσταση και ήταν, είναι και θα είναι μέχρι συντελείας του κόσμου δίπλα στο Γένος μας.
![]()
![]()
![]()
Ας πρόσεχε που ανακατεύεται.
Γιατί κάτι που πριν κάποιες μέρες ήταν αστείο έγινε εκπληρωμένη προφητεία.
ΓΑΛΗ έγραψε: 03 Μαρ 2021, 16:42
Αυτά είναι.
Οσονούπω θα ανακηρύξει ο Ιερώνυμος ως Νεομάρτυρα τον Κουφοντίνα.
Τι ζούμε Χριστέ μου.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και η συγκεκριμένη ανακοίνωση επιβεβαιώνει τους επικριτές του Κουφοντίνα.

Και εκκλησιαστικώς καρατσεκαρισμένο. Ο Κουφοντίνας δεν αξίζει τη σωτηρία.Η Εκκλησία έκανε και κάνει πάντα το ιερό χρέος Της. Το έργο της Εκκλησίας είναι πνευματικό. Αποστολή Της είναι η σωτηρία του ανθρώπου. Αλλά για να υπάρξει σωτηρία του ανθρώπου δεν αρκεί ούτε ο ίδιος ο Θεός ΜΟΝΟΝ, ούτε η Εκκλησία. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η συγκατάθεση του ανθρώπου. Ο Θεός δεν βιάζει και δεν καταπιέζει κανέναν.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
Είχα υπ' όψιν τη λέξη "Ανάσταση".elchav έγραψε: 03 Μαρ 2021, 16:43φράση χρησιμοποιώ εγώ, πιο συγκεκριμένα την εξής: "ευτυχώς που έφυγε η κουράδα"ΓΑΛΗ έγραψε: 03 Μαρ 2021, 16:38 Ποια είναι η λέξη που εκφράζεται ως δήλωση ανακούφισης όταν διεκπεραιώνεται/τελειώνει μια υπόθεση που σερνόταν για μεγάλο διάστημα;
η οποία ταιριάζει και στον κουφοντίνα
Βεγγαλικά και λοιπά.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
πολύ καλόΓΑΛΗ έγραψε: 03 Μαρ 2021, 16:42
Αυτά είναι.
Οσονούπω θα ανακηρύξει ο Ιερώνυμος ως Νεομάρτυρα τον Κουφοντίνα.
Τι ζούμε Χριστέ μου.
απ την άλλη, και σύμφωνα με αυτά που περιγράφονται, περιμένω ενα σπινάρισμα του στυλ Λουκάς: ένας σύγχρονος βολταίρος**, να παίξει από τους συνοδοιπόρους
Spoiler
δεν είναι ώρα να κάνω νέους εχθρους
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
Ποιος Λουκάς, ο ευαγγελιστής;Orion22 έγραψε: 03 Μαρ 2021, 17:03πολύ καλόΓΑΛΗ έγραψε: 03 Μαρ 2021, 16:42
Αυτά είναι.
Οσονούπω θα ανακηρύξει ο Ιερώνυμος ως Νεομάρτυρα τον Κουφοντίνα.
Τι ζούμε Χριστέ μου.![]()
απ την άλλη, και σύμφωνα με αυτά που περιγράφονται, περιμένω ενα σπινάρισμα του στυλ Λουκάς: ένας σύγχρονος βολταίρος**, να παίξει από τους συνοδοιπόρους
Spoiler
δεν είναι ώρα να κάνω νέους εχθρους
Αυτός είναι ο πρώτος αγιογράφος της Παναγίας και σε πολλές απεικονίσεις του υπάρχει και η ιερά δάμαλις με φωτοστέφανο.
Η Παναγία είναι η πιο παγανιστική θεά λέμε.
Ξέρω ότι είμαι εκτός θέματος αλλά στην τελική από τις αγιογραφίες του κάθε παπάρα προτιμώ τις συζητήσεις για τις κανονικές, να' χει και κάποια λογική βάση το θέμα. Δεν θα μας τρελλάνουν αυτοί.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Δρίτσας για Κουφοντίνα: «Η 17 Νοέμβρη δεν τρομοκράτησε κανέναν»
λουκάς ήταν το callsign του ΔΚ
Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 139 Απαντήσεις
- 2301 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Aitwlos
-
- 2 Απαντήσεις
- 386 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
-
- 31 Απαντήσεις
- 1003 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από AlienWay
-
- 113 Απαντήσεις
- 2465 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis