"Meanwhile, reports suggest around two-thirds of lorries travelling from the UK to the EU via Calais and Dunkirk have nothing in them, with figures suggesting an average of 3,400 lorries a day travelled from the Port of Dover and Eurotunnel in France – but some 65 per cent were empty of goods, in a blow to Boris Johnson"Ίακχος έγραψε: 30 Ιαν 2021, 12:57 Πτώση των Βρετανικών εξαγωγών και διάθεση της Σκωτίας για ανεξαρτησία, στα απόνερα του Brexit.
https://www.independent.co.uk/news/uk/p ... 95100.html
Καμια εκπληξη. Αλλα συμβαινει και κατι αλλο...
Μεχρι πριν το μπρεξιτ, τα φορτηγα (κουριερ, μεταφορικες, κτλ) πηγαιναν γεματα στην Αγγλια, ξεφορτωναν το εμπορευμα και ξαναγεμιζαν πριν γυρισουν στην ΕΕ. Τωρα επειδη υπαρχει τοση γραφειοκρατεια και καθυστερησεις ειναι πιο οικονομικο να γυρισουν αδειοι. Ετσι ολο το βαρος πεφτει στους Αγγλους για τις εξαγωγες.
Αυτο σε συνδιασμο με τη πτωση των εξαγωγων απο ΜΒ προς ΕΕ τους εχει ψιλογονατισει.