στο ναυτοδικιο σιγουρα θα τη φαει και καπετανιος του πολεμικου γιατι ετσι λειτουργει η στρατιωτικη δικαιοσυνη ... για το μεριδιο ευθυνης που εχει το πολεμικο δεν μπορω να εχω αποψη αλλα το δικαστηριο βρηκε οτι το εμπορικο εχει την κυρια ευθυνη ... εκτος και αν δεν εμπιστευομαστε τα δικαστηρια αλλα ειδικους του facebookΑσέβαστος έγραψε: 28 Ιαν 2021, 09:23εν ναι, μη φαλιρησει η μαερσκ, και μαζι και η λλουντς που θαναι πιθανον ασφαλισμενο.nostromos έγραψε: 27 Ιαν 2021, 14:47
ας βαλουμε ολο το αρθρο οπου φαινεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ Η ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ του φορτηγου πλοιου ...
επισης η αποφαση ειναι σαφεστατη ... συντηρητικη κατασχεση η εγγυητικη επιστολη με ασφαλιστικα μετρα και αυτα γινονται οταν υπαρχει ολοφανερη υπαιτιοτητα...μην βαρεσει κανενα φαλιμεντο η εταιρια και ψαξε να τους βρεις μετα ...![]()
δε σου μοιαζει λιγο μονοπλευρο το αρθρο; βλεπεις να αναφερει πουθενα πραξεις και παραλειψεις του πολεμικου;
για κατσε να δουμε τι θα γινει και στο ναυτοδικειο...
και βεβαια υπαρχει υπαιτιοτητα. σχεδον σε ολα τα ναυτικα ατυχηματα, υπαρχει υπαιτιοτητα ολων των εμπλεκομενων. τα ποσοστα ειναι που θα δουν τα δικαστηρια, ποσο φταιει καθενας.
to να εχει το εμπορικο ενα σωρο ευθυνες και παραλληψεις και να επιμενεις αυτο ειναι μονοπλευρο ... και το οτι εχεις εσυ η αλλοι σχεση με τη θαλασσα δεν σας κανει και ειδικους στα ναυτικα ατυχηματα