Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
under έγραψε: 26 Ιούλ 2018, 14:00
Ακουσα τα λογια της μητερας που εχασε τα δυο παιδια της και τον συζυγο της.
Ειπε οτι ετσι θελησε ο Κυριος.
Αυτη λοιπον ειναι λιγοτερη χριστιανη απο ολους οσοι οργιζονται με τον Αμβροσιο ;
Αναρωτιέμαι τι θα έλεγε ή πώς θα ένοιωθε η μητέρα αν άκουγε ή διάβαζε αυτά που είπε ο Αμβρόσιος.
Και πως θα νοιώσει, όταν κάποια στιγμή τα μάθει.
Να πω ακομα μια φορα οτι ΠΟΥΘΕΝΑ ο Αμβροσιος δεν λεει οτι χανονται οι αμαρτωλοι και γλιτωνουν οι εναρετοι.
Αυτη ειναι χυδαια διαστρεβλωση.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
Να πω ακομα μια φορα οτι ΠΟΥΘΕΝΑ ο Αμβροσιος δεν λεει οτι χανονται οι αμαρτωλοι και γλιτωνουν οι εναρετοι.
Αυτη ειναι χυδαια διαστρεβλωση.
Δεν μ' ενδιαφέρει τι είναι για σένα. Για μένα είναι μία τελείως άκαιρη, επιθετική και ουσιαστικώς μικρόψυχη αντίδραση, την ώρα που ως ιεράρχης θα έπρεπε να συμπάσχει με το δράμα κάποιων ανθρώπων. Μου θύμισε ύαινα που περιμένει την ευκαιρία να επιτεθεί στο αδύναμο ή νεκρό θύμα. Δηλαδή μια καθαρά μικροπολιτική και όχι θρησκευτική αντίδραση.
Το αν εσύ ή ο οποιοσδήποτε συνήγορος του Αμβρόσιου, θεωρεί ότι τέτοιες ώρες η αιτιολογία βρίσκεται στις θεολογικές αναλύσεις, μου είναι αδιάφορο.
Να πω ακομα μια φορα οτι ΠΟΥΘΕΝΑ ο Αμβροσιος δεν λεει οτι χανονται οι αμαρτωλοι και γλιτωνουν οι εναρετοι.
Αυτη ειναι χυδαια διαστρεβλωση.
Δεν μ' ενδιαφέρει τι είναι για σένα. Για μένα είναι μία τελείως άκαιρη, επιθετική και ουσιαστικώς μικρόψυχη αντίδραση, την ώρα που ως ιεράρχης θα έπρεπε να συμπάσχει με το δράμα κάποιων ανθρώπων. Μου θύμισε ύαινα που περιμένει την ευκαιρία να επιτεθεί στο αδύναμο ή νεκρό θύμα. Δηλαδή μια καθαρά μικροπολιτική και όχι θρησκευτική αντίδραση.
Το αν εσύ ή ο οποιοσδήποτε συνήγορος του Αμβρόσιου, θεωρεί ότι τέτοιες ώρες η αιτιολογία βρίσκεται στις θεολογικές αναλύσεις, μου είναι αδιάφορο.
Μονο που ο Αμβροσιος δεν λεει πουθενα αυτο που του καταλογιζεις εσυ.
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
Να πω ακομα μια φορα οτι ΠΟΥΘΕΝΑ ο Αμβροσιος δεν λεει οτι χανονται οι αμαρτωλοι και γλιτωνουν οι εναρετοι.
Αυτη ειναι χυδαια διαστρεβλωση.
Δεν μ' ενδιαφέρει τι είναι για σένα. Για μένα είναι μία τελείως άκαιρη, επιθετική και ουσιαστικώς μικρόψυχη αντίδραση, την ώρα που ως ιεράρχης θα έπρεπε να συμπάσχει με το δράμα κάποιων ανθρώπων. Μου θύμισε ύαινα που περιμένει την ευκαιρία να επιτεθεί στο αδύναμο ή νεκρό θύμα. Δηλαδή μια καθαρά μικροπολιτική και όχι θρησκευτική αντίδραση.
Το αν εσύ ή ο οποιοσδήποτε συνήγορος του Αμβρόσιου, θεωρεί ότι τέτοιες ώρες η αιτιολογία βρίσκεται στις θεολογικές αναλύσεις, μου είναι αδιάφορο.
Μονο που ο Αμβροσιος δεν λεει πουθενα αυτο που του καταλογιζεις εσυ.
Εντάξει, δεν θα πάθει και τίποτα από αυτά που του καταλογίζω εγώ. Κουβέντα κάνουμε.
Επ' ευκαιρία, να υποθέσω ότι οι νεκροί της Ηλείας ήταν συνέπεια της οργής του Θεού για τον Καραμανλή ή κάτι άλλο;
Ερμής έγραψε: 26 Ιούλ 2018, 14:20
Όσοι αποδεχόμαστε την Καινή διαθήκη αλλά όχι την Παλαιά, είμαστε αιρετικοί;
Δε γινεται να λειτουργεις επιλεκτικα.
Φυσικά και γίνεται. Η ελεύθερη βούληση είναι επιλεκτική.
Η ελευθερη βουληση υπαρχει για να αποφασισεις αν θελεις να πιστεψεις ή οχι.
Οχι για να επιλεγει ο καθενας οτι τον βολευει.
Ειναι σα να αποφασιζω να παιξω ποδοσφαιρο αλλα να μην αποδεχομαι καποιους κανονισμους γιατι δεν με βολευουν.
Όχι δεν λέει αυτό λέει το άλλο under λες να το παρεξηγησαμε?
Άδραξε την ευκαιρία επί πτωμάτων να κάνει πολιτικοθρησκευτικο σχόλιο.
Δεν υπάρχει κάτι αλλο από πέρα απ αυτό.
Όσοι το δικαιολογείται αυτό το πράγμα....δείχνει πολλά.
Η αρρώστια σε αυτή την κοινωνία δεν έχει όριο.
under έγραψε: 26 Ιούλ 2018, 14:00
Ακουσα τα λογια της μητερας που εχασε τα δυο παιδια της και τον συζυγο της.
Ειπε οτι ετσι θελησε ο Κυριος.
Αυτη λοιπον ειναι λιγοτερη χριστιανη απο ολους οσοι οργιζονται με τον Αμβροσιο ;
Αναρωτιέμαι τι θα έλεγε ή πώς θα ένοιωθε η μητέρα αν άκουγε ή διάβαζε αυτά που είπε ο Αμβρόσιος.
Και πως θα νοιώσει, όταν κάποια στιγμή τα μάθει.
Να πω ακομα μια φορα οτι ΠΟΥΘΕΝΑ ο Αμβροσιος δεν λεει οτι χανονται οι αμαρτωλοι και γλιτωνουν οι εναρετοι.
Αυτη ειναι χυδαια διαστρεβλωση.
Λέει ξεκάθαρα ότι οι φυσικές καταστροφές είναι αποτέλεσμα της αθεϊας και της αμαρτίας. Και ότι οι Έλληνες έχουν απομακρυνθεί από τον θεό. Εμμέσως, στιγματίζει τα θύματα. Είπαμε. Εντελώς άκαιρη η τοποθέτηση του. Ο ιεράρχης πρέπει να συμπεριφέρεται πατρικά. Και ποια είναι η πατρική συμπεριφορά; Πρώτα, παρηγορεί και φροντίζει το θύμα, όπως θα έκανε κάθε πατέρας, το παιδί του οποίου έχει χτυπήσει, και στην συνέχεια το παιδαγωγεί και το νουθετεί.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.