!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Άβαταρ μέλους
Δημοκρατικός
Δημοσιεύσεις: 9194
Εγγραφή: 20 Μάιος 2020, 20:49

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκρατικός »

Nandros έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:32 .
Και εγώ μισώ τον ναζισμό και τον βάζω στον ίδιο βόθρο με τον φασισμό και τον κομμουνισμό.
Όμως δεν θα ξεκινούσα ένα τόσο ψεκασμένο νήμα, από καθαρά πολιτική ιδεοληψία, και να γράψω μακακίες!

Καλώς ή κακώς η Γερμανία ΝΑΙ είχε τεχνολογία, που οι πολεμικές ανάγκες την έστρεψαν ΚΑΙ σε νέα μονοπάτια.
ΔΕΝ μιλώ για υπεροχή, απλά για μια άλλου είδους τεχνολογία, παράλληλα με την συμβατική.

https://en.wikipedia.org/wiki/Category: ... azi_period

.
H oποίες τεχνολογίες αναπτύχθηκαν γιατί έριχναν κεφάλαια στο R&D όταν οι άλλοι πετούσαν αετό. Μόλις όμως έβαλαν μπρος να κάνουν τα ίδια, τους έφτασαν μέσα σε ελάχιστο διάστημα και τους τσαλαπατήσαν. Δεν υπάρχει τίποτε το μεταφυσικό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Δημοκρατικός την 03 Ιαν 2021, 20:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.

https://twitter.com/JoeBiden
https://twitter.com/KamalaHarris
Άβαταρ μέλους
Δημοκρατικός
Δημοσιεύσεις: 9194
Εγγραφή: 20 Μάιος 2020, 20:49

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκρατικός »

Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:40
Δημοκρατικός έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:36
Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:16 Ειχαν τα καλυτερα τανκς (απλα οχι σε ποσοτητες ) το καλυτερο πολυβολο που χρησιμοποιειται ακομη ως σημερα με ελαχιστες παραλαγες ανεπτυξαν τα τζετ οσο οι αλλοι βοσκαν βελανίδια συν τους β2 που ο απογονος τους εδωσε το πατημα στη σεληνη ... αλλα ο μπλακι ξεκινα μια νεα ιστορια

edit και το πρωτο νυκτος https://en.wikipedia.org/wiki/Zielger%C3%A4t_1229
:fp:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jet_aircraft

The turbojet was invented in 1939, independently by Frank Whittle and later Hans von Ohain. The first turbojet aircraft to fly was the Heinkel He 178, on August 27, 1939 in Rostock (Germany).[5] This was largely a proof of concept, as the problem of "creep" (metal fatigue caused by the high temperatures within the engine) had not been solved, and the engine quickly burned out.

The first flight of a jet-propelled aircraft to come to public attention was the Italian Caproni Campini N.1 motorjet prototype that flew on August 27, 1940.[6] It was the first jet aircraft recognised by the Fédération Aéronautique Internationale (at the time the German He 178 program was still kept secret). Campini began development of the motorjet in 1932, which differed from a true turbojet, in that the air was driven through by a piston engine, instead of the exhaust gas, a much more complex solution.

The British experimental Gloster E.28/39 first took to the air on May 15, 1941, powered by Sir Frank Whittle's turbojet.[7] The United States produced the Bell XP-59A using two examples of a version of the Whittle engine built by General Electric, which flew on October 1, 1942. The Meteor was the first production jet, with the first orders for production examples being made on 8 August 1941,[8] and the first production airframe flew on 12 January 1944,[9] while the first orders for production Me 262 aircraft weren't issued until 25 May 1943,[10] and the first production Me 262 didn't fly until 28 March 1944[11] despite the Me 262 program having started earlier than that of the Meteor, as Projekt 1065.

The first operational jet fighter was the Messerschmitt Me 262,[12] manufactured by Germany during World War II, which entered service on 19 April 1944 with Erprobungskommando 262 at Lechfeld just south of Augsburg. It was the fastest conventional aircraft of World War II – although there were faster aircraft propelled by unconventional means, such as the rocket-powered Messerschmitt Me 163 Komet. The Messerschmitt Me 262 had first flown on April 18, 1941, with initial plans drawn up by Dr Waldemar Voigt's design team in April 1939, but mass production did not start until early 1944 with the first squadrons operational that year, too late for a decisive effect on the outcome of the war.

Around this time, mid 1944, the United Kingdom's Gloster Meteor was being committed to defence of the UK against the V-1 flying bomb – itself a pulsejet-powered aircraft and direct ancestor of the cruise missile– and then ground-attack operations over Europe in the last months of the war. In 1944 Germany introduced into service the Arado Ar 234 jet reconnaissance and bomber, though chiefly used in the former role, with the Heinkel He 162 Spatz single-jet light fighter premiering as 1944 ended. USSR tested its own Bereznyak-Isayev BI-1 in 1942, but the project was scrapped by Joseph Stalin in 1945. The Imperial Japanese Navy also developed jet aircraft in 1945, including the Nakajima J9Y Kikka, a modified, and slightly smaller version of the Me 262 that had folding wings. By the end of 1945, the US had introduced their first jet fighter, the Lockheed P-80 Shooting Star into service and the UK its second fighter design, the de Havilland Vampire.

...
Οι γερμανοι ειχαν κανει βηματα γιατι ο χιτλερ ειδικα στις αρχες τα εδινε ολα στα οπλα .

απο τον v2 και στα γυροσκοπια θες ? μεχρι τα μεσερμιτ , απλα ηταν ψυχακιας και πολλα προγραμματα τα αφησε νομιζοντας πως κατεκτησε ηδη τον κοσμο . οταν τα ξανα ξεκινησε ηταν αργα .

ΞΑΝΑΛΕΩ ρωσσοι και αμερικανοι μαζευαν εξαρτηματα χωρις αυριο .

https://news.harvard.edu/gazette/story/ ... n-landing/
Αυτό:
ανεπτυξαν τα τζετ οσο οι αλλοι βοσκαν βελανίδια
δεν ισχύει.

Παρακάτω.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.

https://twitter.com/JoeBiden
https://twitter.com/KamalaHarris
Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28770
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros »

Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:34 Οι αμερικάνοι και οι ρώσσοι μαζευαν εξαρτηματα -χωρις αυριο- σε εργοστασια συναρμοληγησης αεριοθουμενων - πυραυλων κλπ αλλα ο μυθος της ναζιστικης τεχνολογολικης υπεροχης . :bored:
Operation Paperclip
https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Paperclip
a secret program of the Joint Intelligence Objectives Agency (JIOA) largely carried out by special agents of Army CIC, in which more than 1,600 German scientists, engineers, and technicians, such as Wernher von Braun and his V-2 rocket team, were taken from Germany to the United States, for U.S. government employment, primarily between 1945 and 1959.
Many were former members, and some were former leaders, of the Nazi Party.


Operation Osoaviakhim
https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Osoaviakhim
a Soviet operation which took place on 22 October 1946, when MVD (previously NKVD) and Soviet Army units at gunpoint removed more than 2,200 German specialists – a total of more than 6,000 people including family members – from the Soviet occupation zone of post-World War II Germany for employment in the Soviet Union.
.
Άβαταρ μέλους
Νon4me
Δημοσιεύσεις: 13626
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 12:20
Phorum.gr user: Νon4me

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νon4me »

Δημοκρατικός έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:49
Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:40
Δημοκρατικός έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:36
:fp:

Οι γερμανοι ειχαν κανει βηματα γιατι ο χιτλερ ειδικα στις αρχες τα εδινε ολα στα οπλα .

απο τον v2 και στα γυροσκοπια θες ? μεχρι τα μεσερμιτ , απλα ηταν ψυχακιας και πολλα προγραμματα τα αφησε νομιζοντας πως κατεκτησε ηδη τον κοσμο . οταν τα ξανα ξεκινησε ηταν αργα .

ΞΑΝΑΛΕΩ ρωσσοι και αμερικανοι μαζευαν εξαρτηματα χωρις αυριο .

https://news.harvard.edu/gazette/story/ ... n-landing/
Αυτό:
ανεπτυξαν τα τζετ οσο οι αλλοι βοσκαν βελανίδια
δεν ισχύει.

Παρακάτω.

To Messerschmitt Me 262, με παρατσούκλι Schwalbe (γερμανικά: χελιδόνι) στην έκδοση μαχητικού ή Sturmvogel (γερμανικά: πουλί της καταιγίδας) στις εκδόσεις μαχητικού-βομβαρδιστικού, ήταν το πρώτο λειτουργικό αεριωθούμενο μαχητικό αεροσκάφος. Ο σχεδιασμός του είχε αρχίσει πριν την έναρξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, αλλά προβλήματα με τις μηχανές, την μεταλλουργία και καθυστερήσεις λόγω των βομβαρδισμών σήμαιναν ότι το σκάφος εντάχθηκε στο δυναμικό της Λουφτβάφε στα μέσα του 1944. Το Me 262 ήταν ταχύτερο και πιο βαριά θωρακισμένο από όλα τα μαχητικά των Συμμάχων, συμπεριλαμβανομένου του βρετανικού αεριωθούμενου Gloster Meteor.[1] Το Me 262 ήταν ένα από τα προηγμένα σχέδια σε υπηρεσιακή χρήση κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου[2] και ο ρόλος του περιελάμβανε επίσης το ελαφρύ βομβαρδιστικό, αναγνωριστικό και πειραματικές νυχτερινές εκδόσεις.

Οι πιλότοι του Me 262 κατέρριψαν συνολικά 542 συμμαχικά αεροσκάφη,[3] αν και αναφέρονται και μεγαλύτεροι αριθμοί. Οι Σύμμαχοι αντιστάθμισαν την αποτελεσματικότητά του στον αέρα επιτιθέμενοι στο αεροσκάφος στο έδαφος ή κατά τη διάρκεια της απογείωσης ή της προσγείωσης. Λόγω ελλείψεων σε στρατηγικά υλικά και σχεδιαστικούς συμβιβασμούς στον αξονικό τουρμποτζέτ κινητήρα Junkers Jumo 004 οδήγησαν σε προβλήματα αξιοπιστίας. Συμμαχικές επιθέσεις στις γραμμές τροφοδοσίας καυσίμου προς το τέλος του πολέμου μείωσαν ακόμη περισσότερο την αποτελεσματικότητά του ως μαχητικό. Η παραγωγή εντός Γερμανίας στράφηκε σε αεροσκάφη που κατασκευάζονταν ευκολότερα.[4] Εν τέλει, η επιρροή του Με 262 στον πόλεμο ήταν αμελητέα, αποτέλεσμα της καθυστερημένης εισαγωγής του και του μικρού αριθμού που τέθηκαν σε υπηρεσία.[5]

Ενώ η χρήση του αεροσκάφους από τους Γερμανούς τέλειωσε με τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου, ένας μικρός αριθμός συνέχισε να υπηρετεί με την αεροπορία της Τσεχοσλοβακίας μέχρι το 1951. Επηρέασε επίσης σημαντικά πολλά αεροσκάφη, όπως τα Sukhoi Su-9 (1946) και Nakajima Kikka. Τα Me 262 που κατέλαβαν οι μεγάλες δυνάμεις μελετήθηκαν και ελέγχθηκαν εν πτήση και τελικά επηρέασαν τον σχεδιασμό των μεταπολεμικών αεροσκαφών, όπως τα North American F-86 Sabre, MiG-15 και Boeing B-47 Stratojet.[2] Πολλά αεροσκάφη σώζονται ως στατικά εκθέματα σε μουσεία και υπάρχουν πολλές αναπαραγωγές φτιαγμένες από ιδιώτες που χρησιμοποιούν σύγχρονους κινητήρες.

https://el.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Me_262
Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15420
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus »

Δημοκρατικός έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:34
perseus έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:14
John Brown Gun Club έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:13

Αυτα ηταν ολα αποτυχιες. Αντιστοιχα πειραματικα μοντελα αεριωθουμενων υπηρχαν και στη συμμαχικη πλευρα, η οποια δεν ηταν τοσο απελπισμενη να τα ριχνει στη μαχη την τελευταια στιγμη πριν καν ολοκληρωθουν οι δοκιμες.
οπως?
:xena:

https://en.wikipedia.org/wiki/Gloster_Meteor
https://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_ ... oting_Star
ρε συ οι γερμανοι εφτιξαν γυρω στις 2000 και τα 262 επιχειρησαμ ,τα αγγλικα απλα επαιζαν με τις β1
ακομα και τα κομετ περισσοτερο πολεμησαν.
Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28770
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros »

Δημοκρατικός έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:48
Nandros έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:32 .
Και εγώ μισώ τον ναζισμό και τον βάζω στον ίδιο βόθρο με τον φασισμό και τον κομμουνισμό.
Όμως δεν θα ξεκινούσα ένα τόσο ψεκασμένο νήμα, από καθαρά πολιτική ιδεοληψία, και να γράψω μακακίες!

Καλώς ή κακώς η Γερμανία ΝΑΙ είχε τεχνολογία, που οι πολεμικές ανάγκες την έστρεψαν ΚΑΙ σε νέα μονοπάτια.
ΔΕΝ μιλώ για υπεροχή, απλά για μια άλλου είδους τεχνολογία, παράλληλα με την συμβατική.

https://en.wikipedia.org/wiki/Category: ... azi_period

.
H oποίες τεχνολογίες αναπτύχθηκαν γιατί έριχναν κεφάλαια στο R&D όταν οι άλλοι πετούσαν αετό. Μόλις όμως έβαλαν μπρος να κάνουν τα ίδια, τους έφτασαν μέσα σε ελάχιστο διάστημα και τους τσαλαπατήσαν. Δεν υπάρχει τίποτε το μεταφυσικό.
Τεχνητό καουτσούκ και τεχνητή βενζίνη σου λένε κάτι;

Είδες πουθενά να γράφω κάτι για "μεταφυσικά";
Ο Μεταξάς στην μυστική του συνέντευξη στους δημοσιογράφους, βεβαίωσε ότι οι σύμμαχοι στο τέλος θα κερδίσουν τον πόλεμο, λόγω κατοχής της θάλασσας. Ήταν μεταφυσικός και προφήτης;
.
Άβαταρ μέλους
Δημοκρατικός
Δημοσιεύσεις: 9194
Εγγραφή: 20 Μάιος 2020, 20:49

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκρατικός »

Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:51
Δημοκρατικός έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:49
Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:40

Οι γερμανοι ειχαν κανει βηματα γιατι ο χιτλερ ειδικα στις αρχες τα εδινε ολα στα οπλα .

απο τον v2 και στα γυροσκοπια θες ? μεχρι τα μεσερμιτ , απλα ηταν ψυχακιας και πολλα προγραμματα τα αφησε νομιζοντας πως κατεκτησε ηδη τον κοσμο . οταν τα ξανα ξεκινησε ηταν αργα .

ΞΑΝΑΛΕΩ ρωσσοι και αμερικανοι μαζευαν εξαρτηματα χωρις αυριο .

https://news.harvard.edu/gazette/story/ ... n-landing/
Αυτό:
ανεπτυξαν τα τζετ οσο οι αλλοι βοσκαν βελανίδια
δεν ισχύει.

Παρακάτω.

To Messerschmitt Me 262, με παρατσούκλι Schwalbe (γερμανικά: χελιδόνι) στην έκδοση μαχητικού ή Sturmvogel (γερμανικά: πουλί της καταιγίδας) στις εκδόσεις μαχητικού-βομβαρδιστικού, ήταν το πρώτο λειτουργικό αεριωθούμενο μαχητικό αεροσκάφος. Ο σχεδιασμός του είχε αρχίσει πριν την έναρξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, αλλά προβλήματα με τις μηχανές, την μεταλλουργία και καθυστερήσεις λόγω των βομβαρδισμών σήμαιναν ότι το σκάφος εντάχθηκε στο δυναμικό της Λουφτβάφε στα μέσα του 1944. Το Me 262 ήταν ταχύτερο και πιο βαριά θωρακισμένο από όλα τα μαχητικά των Συμμάχων, συμπεριλαμβανομένου του βρετανικού αεριωθούμενου Gloster Meteor.[1] Το Me 262 ήταν ένα από τα προηγμένα σχέδια σε υπηρεσιακή χρήση κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου[2] και ο ρόλος του περιελάμβανε επίσης το ελαφρύ βομβαρδιστικό, αναγνωριστικό και πειραματικές νυχτερινές εκδόσεις.

Οι πιλότοι του Me 262 κατέρριψαν συνολικά 542 συμμαχικά αεροσκάφη,[3] αν και αναφέρονται και μεγαλύτεροι αριθμοί. Οι Σύμμαχοι αντιστάθμισαν την αποτελεσματικότητά του στον αέρα επιτιθέμενοι στο αεροσκάφος στο έδαφος ή κατά τη διάρκεια της απογείωσης ή της προσγείωσης. Λόγω ελλείψεων σε στρατηγικά υλικά και σχεδιαστικούς συμβιβασμούς στον αξονικό τουρμποτζέτ κινητήρα Junkers Jumo 004 οδήγησαν σε προβλήματα αξιοπιστίας. Συμμαχικές επιθέσεις στις γραμμές τροφοδοσίας καυσίμου προς το τέλος του πολέμου μείωσαν ακόμη περισσότερο την αποτελεσματικότητά του ως μαχητικό. Η παραγωγή εντός Γερμανίας στράφηκε σε αεροσκάφη που κατασκευάζονταν ευκολότερα.[4] Εν τέλει, η επιρροή του Με 262 στον πόλεμο ήταν αμελητέα, αποτέλεσμα της καθυστερημένης εισαγωγής του και του μικρού αριθμού που τέθηκαν σε υπηρεσία.[5]

Ενώ η χρήση του αεροσκάφους από τους Γερμανούς τέλειωσε με τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου, ένας μικρός αριθμός συνέχισε να υπηρετεί με την αεροπορία της Τσεχοσλοβακίας μέχρι το 1951. Επηρέασε επίσης σημαντικά πολλά αεροσκάφη, όπως τα Sukhoi Su-9 (1946) και Nakajima Kikka. Τα Me 262 που κατέλαβαν οι μεγάλες δυνάμεις μελετήθηκαν και ελέγχθηκαν εν πτήση και τελικά επηρέασαν τον σχεδιασμό των μεταπολεμικών αεροσκαφών, όπως τα North American F-86 Sabre, MiG-15 και Boeing B-47 Stratojet.[2] Πολλά αεροσκάφη σώζονται ως στατικά εκθέματα σε μουσεία και υπάρχουν πολλές αναπαραγωγές φτιαγμένες από ιδιώτες που χρησιμοποιούν σύγχρονους κινητήρες.

https://el.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Me_262
Το Gloster Meteor, που πετούσε μέχρι τα 80ς, μπήκε σε υπηρεσία με διαφορά ελάχιστων μηνών. Και τα δύο άρχισαν να αναπτύσονται το 41. Αλλά ναι, όταν οι Γερμανοί είχαν τζετ οι άλλοι τρώγανε βελανίδια. Μεταφυσικές αρλούμπες.

Tα άλλα για B-47 και F-86, εντάξει, κλέψανε το swept wing :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Δημοκρατικός την 03 Ιαν 2021, 21:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.

https://twitter.com/JoeBiden
https://twitter.com/KamalaHarris
Άβαταρ μέλους
Νon4me
Δημοσιεύσεις: 13626
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 12:20
Phorum.gr user: Νon4me

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νon4me »

Να διαβαζεις τουλάχιστο ξέρεις ? εκτος απο το να σπας μπαλες με τις εμμονες σου ? ηταν το πρωτο λειτουργικο αεριωθούμενο μαχητικου . με αυτα που αιχμαλωτισαν οι συμμαχοι καθοριστηκαν τα σχεδια στα μελλοντικα τους τζετ . Αν αυτο δεν ειναι γευμα βελανιδιων τι ειναι ?
Άβαταρ μέλους
Δημοκρατικός
Δημοσιεύσεις: 9194
Εγγραφή: 20 Μάιος 2020, 20:49

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκρατικός »

Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 21:03 Να διαβαζεις τουλάχιστο ξέρεις ? εκτος απο το να σπας μπαλες με τις εμμονες σου ? ηταν το πρωτο λειτουργικο αεριωθούμενο . με αυτα που αιχμαλωτισαν οι συμμαχοι καθοριστηκαν τα σχεδια στα μελλοντικα τους τζετ . Αν αυτο δεν ειναι γευμα βελανιδιων τι ειναι ?
Απλά μπήκε σε υπηρεσία κανένα δίμηνο πιο πριν, απο μια πιο πετυχημένη βρετανική σχεδίαση, που είχαν αρχίσει να ανατπύσσονται και τα δύο το 41

=

όταν είχαν τζετ οι ναζί οι άλλοι τρώγανε βελανίδια
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.

https://twitter.com/JoeBiden
https://twitter.com/KamalaHarris
Άβαταρ μέλους
Νon4me
Δημοσιεύσεις: 13626
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 12:20
Phorum.gr user: Νon4me

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νon4me »

Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 21:03 εκτος απο το να σπας μπαλες με τις εμμονες σου ?
Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15420
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus »

Δημοκρατικός

ρε συ τι δεν καταλαβαινεις ?τα μετεορ εριξαν 14 β1 και τα 262 500 αεροπλανα .
Άβαταρ μέλους
John Brown Gun Club
Δημοσιεύσεις: 9178
Εγγραφή: 28 Ιουν 2020, 15:15

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από John Brown Gun Club »

Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:16 το καλυτερο πολυβολο
που σπαταλουσε τοσες πολλες σφαιρες (1500 το λεπτο!) που ετσι κι αλλιως οι περισσοτερες επεφταν περιξ του στοχου, με αποτελεσμα να δεσμευονται αλλοι τεσσερεις ως εξι στρατιωτες εκτος απο τους δυο χειριστες για να κουβαλανε πυρομαχικα και τουλαχιστον εξι εξτρα κανες, επειδη αυτη η υπερμετρη δυναμη πυρος εχει κοστος στην ακεραιοτητα του οπλου: καθε 250 βολες επρεπε να αλλαζουν κανη, δηλαδη καθε 10 δευτερα οποτε η ουσιαστικη ταχυβολια του οπλου επεφτε στις 120 βολες/λεπτο. Οσο δηλαδη ειχε και το Μπρεν που ηταν απλουστερο στον σχεδιασμο, αρα φτηνοτερο και ευκολοτερο στην παραγωγη και στην συντηρηση και χρειαζοταν μονο 55 εργατοωρες σε αντιθεση με τις 170 που απαιτουσε το MG34.
wooded glade έγραψε: Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Άβαταρ μέλους
Νon4me
Δημοσιεύσεις: 13626
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 12:20
Phorum.gr user: Νon4me

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Νon4me »

John Brown Gun Club έγραψε: 03 Ιαν 2021, 21:12
Νon4me έγραψε: 03 Ιαν 2021, 20:16 το καλυτερο πολυβολο
που σπαταλουσε τοσες πολλες σφαιρες (1500 το λεπτο!) που ετσι κι αλλιως οι περισσοτερες επεφταν περιξ του στοχου, με αποτελεσμα να δεσμευονται αλλοι τεσσερεις ως εξι στρατιωτες εκτος απο τους δυο χειριστες για να κουβαλανε πυρομαχικα και τουλαχιστον εξι εξτρα κανες, επειδη αυτη η υπερμετρη δυναμη πυρος εχει κοστος στην ακεραιοτητα του οπλου: καθε 250 βολες επρεπε να αλλαζουν κανη, δηλαδη καθε 10 δευτερα οποτε η ουσιαστικη ταχυβολια του οπλου επεφτε στις 120 βολες/λεπτο. Οσο δηλαδη ειχε και το Μπρεν που ηταν απλουστερο στον σχεδιασμο, αρα φτηνοτερο και ευκολοτερο στην παραγωγη και στην συντηρηση και χρειαζοταν μονο 55 εργατοωρες σε αντιθεση με τις 170 που απαιτουσε το MG34.

Μπλακι σπασε . και αυριο με τον κηδεμονα σου
Άβαταρ μέλους
Scouser
Δημοσιεύσεις: 14547
Εγγραφή: 13 Αύγ 2020, 23:18

Re: Ο Μύθος της Ναζιστικής Τεχνολογικής και Πολεμικής Υπεροχής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Scouser »

Στο επόμενο επεισόδιο:ο μύθος του ότι ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος ήταν πραγματικά η μεγάλη σύγκρουση που έχουμε διαβάσει. Στην πραγματικότητα, οι Σύμμαχοι (ειδικά οι Σοβιετικοί) έκαναν μια βόλτα στο πάρκο έως το Βερολίνο.
In Washington, there is a new sheriff in town, and under Donald Trump’s leadership, we may disagree with your views, but we will fight to defend your right to offer it in the public square, agree or disagree.
JD Vance
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Ιστορία”