Ford focus active wagon. Δεν είναι suv αλλά έχει αυξημένο έδαφος σε σχέση με το απλό focus. Στα 25.000 νομίζω βγαίνει. Δεν είναι φθηνό αλλά σε σχέση με κάτι άλλες επιλογές είναι αρκετά οικονομικοτερο.


Όλα αυτά που περιγράφεις,φωτογραφίζουν ακριβώς έναν συγκεκριμένο τύπου αυτοκινήτου.Cecily Anne έγραψε: 24 Δεκ 2020, 10:14Θα σου πω πώς το σκέφτομαι εγώ, που δεν ασχολούμαι με αμάξια, οπότε χέστηκα για τα εφέ και ψήνω τους γονεις μου να πάρουν το RAV καιρό τώρα.stergiosbik έγραψε: 23 Δεκ 2020, 15:11Που ειναι πρακτικα;EKPLIKTIKOS έγραψε: 23 Δεκ 2020, 11:40
Είσαι άδικος, τα suv είναι πρακτικά παρα τα μειονεκτήματα τους. Δηλαδή τι να πουν κ αυτοί που παίρνουν σπορ αμάξια, κάμπριο, διθεσια, whatever, για να κάνουν καθαρά το κομμάτι τους κ μόνο.
Μονο στο οτι ειναι λιγο πιο ψηλα και μπαινοβγαινουν πιο ευκολα οι χοντροι και οι παππουδες.
Οσον αφορα τα αλλα ειδη που ανεφερες εχουν και παραεχουν λογο υπαρξης.
Απευθυνονται σε πολυ συγκεκριμενα θελω χωρις να πουλανε φουμαρα.
Απλα ειναι μικρο το ταργκετ γκρουπ χωρις μεγαλα περιθωρια κερδους για τα εργοστασια που βρηκαν την κοτα με τα χρυσα αυγα στα SUV.
Πουλανε υπερκοστολογημενα τα SUV τους που στην ουσια ειναι ιδια με αλλα αμαξια τους και τα εχουν απλα ψηλωσει λιγακι και πανε οι ανιδεοι και οι κομπλεξαρες και τα αγοραζουν.
Χιλιες φορες αγροτη παρα SUV.
1. Αυτή τη στιγμή έχουν μείνει με ένα αγροτικό της κακιάς ώρας και με το δικό μου το city car, που τους το έχω αφήσει να βολεύονται προσωρινά μιας και είμαι καραντίνα. Οπότε καταρχάς χρειάζονται ένα αμάξι "κύριο" και είναι σχετικά καλή η τιμή του στην κατηγορία του (καλά του 2020 βγήκε τσιμπημένο σχετικά, αλλά και πάλι κρατιέται σε πιο νορμάλ επίπεδα). 2. Έχει τρομερή χωρητικότητα για όλη την υπόλοιπη οικογογένεια, για τα ταξίδια με την οικογένεια και για τη μεταφορά των πραγμάτων, πράγματα που ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ κάνει ο πατέρας μου. Θα ακουστεί αστείο, αλλά δεν είναι. Μοιραζόμαστε μεταξύ νησιού-Πειραιά και θέμε στις μεταφορικές κάθε χρόνια αρκετά χρήματα. Είναι ταμάμ για τις καθημερινές δουλειές του πατέρα μου, που κουβαλάει τον κώλο του από τα κτήματα και είναι ταμάμ να χώσει μέσα και τον μικρό που τον πάει και τον φέρνει από το σχολείο. 3. Αντέχει στους κωλόδρομους που έχουμε κάτω, πλας στο χωματόδρομο που πάει ο μπαμπάς μου για τα χωράφια, για τα κυνήγια, για ψαρέματα, αλλά παράλληλα πας και όπου θες ταξίδι με αυτό και οι δικοί μου είναι συνηθισμένοι σε μεγάλα ταξίδια με αμάξι. 4. Μπορεί να σύρει τη βάρκα του. 5. Μπορεί να πάει στα χιόνια άνετα, κάθε φορά παίζουν ζάρια που πάμε. Θα μου πεις πόσες φορές πάει στα χιόνια; ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ. 6. Στη οικογένεια έχουμε 1.95 -άρηδες.
Αυτό είναι πολύ καλύτερο από τα SUV.Maspoli έγραψε: 24 Δεκ 2020, 10:52 Το ξαναβάζω ως μια ψυχρά ορθολογική επιλογή.
Ford focus active wagon. Δεν είναι suv αλλά έχει αυξημένο έδαφος σε σχέση με το απλό focus. Στα 25.000 νομίζω βγαίνει. Δεν είναι φθηνό αλλά σε σχέση με κάτι άλλες επιλογές είναι αρκετά οικονομικοτερο.
![]()
panos291 έγραψε: 24 Δεκ 2020, 10:21Δεν τα συμπαθώ ιδιαίτερα τα suv, αλλά ο λόγος που έγραψα ότι είμαι μεταξύ crv και a5 παρόλο που δεν έχουν καμία σχέση, είναι οτι οι δρόμοι στην Κρήτη είναι παρόμοιοι με του Αφγανιστάν μετά από βομβαρδισμό.stergiosbik έγραψε: 22 Δεκ 2020, 14:01 Τα SUV δεν εχουν κανεναν απολυτως λογο υπαρξης.
Απλα πουλανε γιατι οι ιδιοκτητες τους νομιζουν οτι ικανοποιουν ετσι την ματαιοδοξια τους,την αλαζονεια τους και τον κομπλεξισμο τους.
ΥΓ Το ναβαρα είναι το χειρότερο αυτοκίνητο του κόσμου, πιο προβληματικό δεν γίνεται.
πολύ καλό αυτοκίνητο και σωστά στημένο, από την εποχή του RPJ η φορντ έφερε vehicle dynamics σε κατηγορίες που έπαιζαν σοβαρά μόνο οι ιταλοί, το ίδιο πακέτο σε πιο μικρή κατηγορία είναι το πουμα και ειδικά σε στ έκδοση με πολύ καλό κράτημα και αυξημένη απόσταση από τον κατσικόδρομοMaspoli έγραψε: 24 Δεκ 2020, 10:52 Το ξαναβάζω ως μια ψυχρά ορθολογική επιλογή.
Ford focus active wagon. Δεν είναι suv αλλά έχει αυξημένο έδαφος σε σχέση με το απλό focus. Στα 25.000 νομίζω βγαίνει. Δεν είναι φθηνό αλλά σε σχέση με κάτι άλλες επιλογές είναι αρκετά οικονομικοτερο.
![]()
Από τη δικιά μου ΜΙΚΡΗ εμπειρία στο χιόνι, καθώς μένω νότια Ελλάδα, αλλά ανεβαίνω συνέχεια χιονοδρομικά, νομίζω οτι τα λάστιχα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Αν ήμουν στο Μέτσοβο πχ κ είχα να επιλέξω μεταξύ ενός ψευτοsuv με θερινά ελαστικά κ ενός παλιού φιατ παντα των 90s με χιονολαστιχο, νομίζω ότι θα προτιμούσα το δεύτερο. Όμως φορουμιτες με μεγαλύτερη εμπειρία στο χιόνι θα ξέρουν καλύτερα.Ασέβαστος έγραψε: 24 Δεκ 2020, 09:40
αυτα για τα γιαλαντζι σουβ, χωρις τετρακινηση. με την τετρακινηση αρχιζουν τα σημαντικα προτερηματα, οπως δυνατοτητα κινησης στο χιονι, ενεργητικη ασφαλεια, δυνατοτητες ρυμουλκησης, κλπ.
Τι να το κάνει η υπόλοιπη οικογένεια. "Αγρότης" είναι ο πατέρας μου μόνο.stergiosbik έγραψε: 24 Δεκ 2020, 11:31
Όλα αυτά που περιγράφεις,φωτογραφίζουν ακριβώς έναν συγκεκριμένο τύπου αυτοκινήτου.
Αγρότη διπλοκαμπινο.
Έχεις μπει σε καινούργιο διπλοκαμπινο;Cecily Anne έγραψε: 24 Δεκ 2020, 12:02Τι να το κάνει η υπόλοιπη οικογένεια. "Αγρότης" είναι ο πατέρας μου μόνο.stergiosbik έγραψε: 24 Δεκ 2020, 11:31
Όλα αυτά που περιγράφεις,φωτογραφίζουν ακριβώς έναν συγκεκριμένο τύπου αυτοκινήτου.
Αγρότη διπλοκαμπινο.
Όχι, δεν έχω ιδέα και σε τί τιμές παίζουν. Έχω μπει μόνο στο παλιό αγροτικό που έχουμε (το οποίο θέλει απόσυρση άνετα).stergiosbik έγραψε: 24 Δεκ 2020, 12:03Έχεις μπει σε καινούργιο διπλοκαμπινο;Cecily Anne έγραψε: 24 Δεκ 2020, 12:02Τι να το κάνει η υπόλοιπη οικογένεια. "Αγρότης" είναι ο πατέρας μου μόνο.stergiosbik έγραψε: 24 Δεκ 2020, 11:31
Όλα αυτά που περιγράφεις,φωτογραφίζουν ακριβώς έναν συγκεκριμένο τύπου αυτοκινήτου.
Αγρότη διπλοκαμπινο.
30+ ξεκινάνε.Cecily Anne έγραψε: 24 Δεκ 2020, 12:05Όχι, δεν έχω ιδέα και σε τί τιμές παίζουν. Έχω μπει μόνο στο παλιό αγροτικό που έχουμε (το οποίο θέλει απόσυρση άνετα).stergiosbik έγραψε: 24 Δεκ 2020, 12:03Έχεις μπει σε καινούργιο διπλοκαμπινο;Cecily Anne έγραψε: 24 Δεκ 2020, 12:02
Τι να το κάνει η υπόλοιπη οικογένεια. "Αγρότης" είναι ο πατέρας μου μόνο.
Δεν ξέρω, αν μπορούμε να βγάλουμε αγροτικό, αλλά ούτως ή αλλιώς, δεν παίζει να πιστούν να πάρουν κύριο αυτοκίνητο αγροτικό. Αν ήταν "δεύτερο", θα σου έλεγα μπορεί.stergiosbik έγραψε: 24 Δεκ 2020, 12:0730+ ξεκινάνε.Cecily Anne έγραψε: 24 Δεκ 2020, 12:05Όχι, δεν έχω ιδέα και σε τί τιμές παίζουν. Έχω μπει μόνο στο παλιό αγροτικό που έχουμε (το οποίο θέλει απόσυρση άνετα).
Με την προϋπόθεση ότι μπορείς να το βγάλεις σαν αγροτικό ή επαγγελματικό.
Τράβα σε καμμία αντιπροσωπεία να δεις κανενα και θα αναθεωρήσεις.
το focus είναι πολύ καλό αυτοκίνητο σε στησιμο κινητήρες άνεση, αλλά σχεδιαστικά έχει γίνει από αδιάφορο έως μπλιαχ...γνώμη μου πάνταstergiosbik έγραψε: 24 Δεκ 2020, 11:32Αυτό είναι πολύ καλύτερο από τα SUV.Maspoli έγραψε: 24 Δεκ 2020, 10:52 Το ξαναβάζω ως μια ψυχρά ορθολογική επιλογή.
Ford focus active wagon. Δεν είναι suv αλλά έχει αυξημένο έδαφος σε σχέση με το απλό focus. Στα 25.000 νομίζω βγαίνει. Δεν είναι φθηνό αλλά σε σχέση με κάτι άλλες επιλογές είναι αρκετά οικονομικοτερο.
![]()
ναι, αλλα.stergiosbik έγραψε: 24 Δεκ 2020, 11:31Όλα αυτά που περιγράφεις,φωτογραφίζουν ακριβώς έναν συγκεκριμένο τύπου αυτοκινήτου.Cecily Anne έγραψε: 24 Δεκ 2020, 10:14Θα σου πω πώς το σκέφτομαι εγώ, που δεν ασχολούμαι με αμάξια, οπότε χέστηκα για τα εφέ και ψήνω τους γονεις μου να πάρουν το RAV καιρό τώρα.stergiosbik έγραψε: 23 Δεκ 2020, 15:11
Που ειναι πρακτικα;
Μονο στο οτι ειναι λιγο πιο ψηλα και μπαινοβγαινουν πιο ευκολα οι χοντροι και οι παππουδες.
Οσον αφορα τα αλλα ειδη που ανεφερες εχουν και παραεχουν λογο υπαρξης.
Απευθυνονται σε πολυ συγκεκριμενα θελω χωρις να πουλανε φουμαρα.
Απλα ειναι μικρο το ταργκετ γκρουπ χωρις μεγαλα περιθωρια κερδους για τα εργοστασια που βρηκαν την κοτα με τα χρυσα αυγα στα SUV.
Πουλανε υπερκοστολογημενα τα SUV τους που στην ουσια ειναι ιδια με αλλα αμαξια τους και τα εχουν απλα ψηλωσει λιγακι και πανε οι ανιδεοι και οι κομπλεξαρες και τα αγοραζουν.
Χιλιες φορες αγροτη παρα SUV.
1. Αυτή τη στιγμή έχουν μείνει με ένα αγροτικό της κακιάς ώρας και με το δικό μου το city car, που τους το έχω αφήσει να βολεύονται προσωρινά μιας και είμαι καραντίνα. Οπότε καταρχάς χρειάζονται ένα αμάξι "κύριο" και είναι σχετικά καλή η τιμή του στην κατηγορία του (καλά του 2020 βγήκε τσιμπημένο σχετικά, αλλά και πάλι κρατιέται σε πιο νορμάλ επίπεδα). 2. Έχει τρομερή χωρητικότητα για όλη την υπόλοιπη οικογογένεια, για τα ταξίδια με την οικογένεια και για τη μεταφορά των πραγμάτων, πράγματα που ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ κάνει ο πατέρας μου. Θα ακουστεί αστείο, αλλά δεν είναι. Μοιραζόμαστε μεταξύ νησιού-Πειραιά και θέμε στις μεταφορικές κάθε χρόνια αρκετά χρήματα. Είναι ταμάμ για τις καθημερινές δουλειές του πατέρα μου, που κουβαλάει τον κώλο του από τα κτήματα και είναι ταμάμ να χώσει μέσα και τον μικρό που τον πάει και τον φέρνει από το σχολείο. 3. Αντέχει στους κωλόδρομους που έχουμε κάτω, πλας στο χωματόδρομο που πάει ο μπαμπάς μου για τα χωράφια, για τα κυνήγια, για ψαρέματα, αλλά παράλληλα πας και όπου θες ταξίδι με αυτό και οι δικοί μου είναι συνηθισμένοι σε μεγάλα ταξίδια με αμάξι. 4. Μπορεί να σύρει τη βάρκα του. 5. Μπορεί να πάει στα χιόνια άνετα, κάθε φορά παίζουν ζάρια που πάμε. Θα μου πεις πόσες φορές πάει στα χιόνια; ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ. 6. Στη οικογένεια έχουμε 1.95 -άρηδες.
Αγρότη διπλοκαμπινο.