Δεν έχουμε ξεφύγει
Εξετάζουμε την ανθρωπομορφικη δράση των θεών και τους κρίνουμε σαν να είναι όντα με ανθρώπινη δράση και μορφή
Στο αρχικό ποστ κρίνουμε τον Θεό Διόνυσο σαν να να είναι άνθρωπος που εγκαταλείπει τον προστατευόμενο του
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Δεν έχουμε ξεφύγει
Αν σε ενοχλούν οι απόψεις μου μπορείς να τις αντιμετωπίσεις με ευθύ τρόπο και όχι πλάγιο
όχι, εσύ δεν έχεις ξεφύγει. Βασικά συμφωνώ μ'αυτα που λες εν προκειμένω, αν είναι λίγο χοντροκομμένα. Δε θα τα έγραφα ακριβώς έτσι, αλλά το έχεις πιάσει το νόημαΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 12 Δεκ 2020, 23:33Δεν έχουμε ξεφύγει![]()
Εξετάζουμε την ανθρωπομορφικη δράση των θεών και τους κρίνουμε σαν να είναι όντα με ανθρώπινη δράση και μορφή
Στο αρχικό ποστ κρίνουμε τον Θεό Διόνυσο σαν να να είναι άνθρωπος που εγκαταλείπει τον προστατευόμενο του
Δεν με ενοχλούν οι απόψεις σου. Απλα αυτό το εκτος + αιτιατική μου φαίνεται απόκοσμο.anax81 έγραψε: 12 Δεκ 2020, 23:46Αν σε ενοχλούν οι απόψεις μου μπορείς να τις αντιμετωπίσεις με ευθύ τρόπο και όχι πλάγιο
Το ίδιο χοντροκομενα δεν το έβλεπαν και οι αρχαίοι πρωτόγονοι λαοί ;Σενέκας έγραψε: 12 Δεκ 2020, 23:52όχι, εσύ δεν έχεις ξεφύγει. Βασικά συμφωνώ μ'αυτα που λες εν προκειμένω, αν είναι λίγο χοντροκομμένα. Δε θα τα έγραφα ακριβώς έτσι, αλλά το έχεις πιάσει το νόημαΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 12 Δεκ 2020, 23:33Δεν έχουμε ξεφύγει![]()
Εξετάζουμε την ανθρωπομορφικη δράση των θεών και τους κρίνουμε σαν να είναι όντα με ανθρώπινη δράση και μορφή
Στο αρχικό ποστ κρίνουμε τον Θεό Διόνυσο σαν να να είναι άνθρωπος που εγκαταλείπει τον προστατευόμενο του![]()
Σύμφωνοι, έγραψα γρήγορα και ξέχασα τον εμπρόθετο. Απλά τείνουμε να συγχωρούμε τέτοιες αβλεψίες όταν έχουμε θετική γνώμη για κάποιονΖενίθεδρος έγραψε: 12 Δεκ 2020, 23:56Δεν με ενοχλούν οι απόψεις σου. Απλα αυτό το εκτος + αιτιατική μου φαίνεται απόκοσμο.anax81 έγραψε: 12 Δεκ 2020, 23:46Αν σε ενοχλούν οι απόψεις μου μπορείς να τις αντιμετωπίσεις με ευθύ τρόπο και όχι πλάγιο
Μην πιεις άλλο τσίπουροΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 13 Δεκ 2020, 00:06 Όταν μελετούμε την αρχαία ελληνική θρησκεία ας μην την μπερδεύουμε με την αρχαία ελληνική φιλοσοφία η τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό
Είναι διαφορετικά πράγματα
Σαν να συγχέει κάποιος την χριστιανική θρησκεία με την ευρωπαϊκή φιλοσοφία και τον δυτικό πολιτισμό
Σχετικό:ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 12 Δεκ 2020, 23:33Δεν έχουμε ξεφύγει![]()
Εξετάζουμε την ανθρωπομορφικη δράση των θεών και τους κρίνουμε σαν να είναι όντα με ανθρώπινη δράση και μορφή
Στο αρχικό ποστ κρίνουμε τον Θεό Διόνυσο σαν να να είναι άνθρωπος που εγκαταλείπει τον προστατευόμενο του

Γιατί ;The Age of Aquarius έγραψε: 13 Δεκ 2020, 00:10Μην πιεις άλλο τσίπουροΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 13 Δεκ 2020, 00:06 Όταν μελετούμε την αρχαία ελληνική θρησκεία ας μην την μπερδεύουμε με την αρχαία ελληνική φιλοσοφία η τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό
Είναι διαφορετικά πράγματα
Σαν να συγχέει κάποιος την χριστιανική θρησκεία με την ευρωπαϊκή φιλοσοφία και τον δυτικό πολιτισμό
true, true. Βλέπεις ο παγανισμός δεν είχε καμιά δουλειά με κοσμολογικά, υπαρξιακά, θεολογικά ή ηθικολογικά ερωτήματά. Όλα αυτά ήταν σχεδόν αποκλειστικά χωράφια της φιλοσοφίας μέχρι που πάντρεψε τα δυο ο χριστιανισμός. Αρχαία θρησκεία ήταν όντως οι θυσίες και οι γιορτές. Τίποτα παραπάνω. Όλα τα υπόλοιπα ήταν απλό flavor.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 13 Δεκ 2020, 00:06 Και κάτι άλλο πολύ βασικό
Όταν μελετούμε την αρχαία ελληνική θρησκεία ας μην την μπερδεύουμε με την αρχαία ελληνική φιλοσοφία η τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό
Είναι διαφορετικά πράγματα
Σαν να συγχέει κάποιος την χριστιανική θρησκεία με την ευρωπαϊκή φιλοσοφία και τον δυτικό πολιτισμό
Θρησκεία και φιλοσοφία έγιναν αμάλγαμα ήδη απο τον 6ο αι. Ο Όμηρος διδάσκονταν στα σχολικά εγχειρίδια. ο πρώτος σχολιαστής του Ομήρου για τον οποίο ξέρουμε κάτι είναι ο Θεαγένης ο Ριγινος. Λέγεται ότι εξηγούσε τον πόλεμο ανάμεσα στους θεούς στη ραψωδία Χ της ιλιάδας σαν μια πάλη ανάμεσα στα στοιχεία, το υγρό και το ξερό, το ζεστό και το κρύο, το ελαφρύ και το βαρύ. Ο Απόλλωνας, ο Ήφαιστος, ο Ήλιος αντιπροσώπευαν τη φωτιά, ο Ποσειδώνας, ο Σκάμανδρος το νερό, η Άρτεμη το φεγγάρι, η Ήρα τον αέρα, η Αθηνά τη λογική, η Αφροδίτη τη λαγνεία, ο Ερμής την εχεμύθεια.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 13 Δεκ 2020, 00:06 Και κάτι άλλο πολύ βασικό
Όταν μελετούμε την αρχαία ελληνική θρησκεία ας μην την μπερδεύουμε με την αρχαία ελληνική φιλοσοφία η τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό
Είναι διαφορετικά πράγματα
Σαν να συγχέει κάποιος την χριστιανική θρησκεία με την ευρωπαϊκή φιλοσοφία και τον δυτικό πολιτισμό
Αυτές οι ...αλληγορικό συμβολικό εσωτερικές ερμηνείες είναι σοφιστικέ ερμηνείες των θεολόγων κάθε θρησκείας προκειμένου να δικαιολογήσουν τα παράλογα σημεία της θρησκείας τουςanax81 έγραψε: 13 Δεκ 2020, 00:27Θρησκεία και φιλοσοφία έγιναν αμάλγαμα ήδη απο τον 6ο αι. Ο Όμηρος διδάσκονταν στα σχολικά εγχειρίδια. ο πρώτος σχολιαστής του Ομήρου για τον οποίο ξέρουμε κάτι είναι ο Θεαγένης ο Ριγινος. Λέγεται ότι εξηγούσε τον πόλεμο ανάμεσα στους θεούς στη ραψωδία Χ της ιλιάδας σαν μια πάλη ανάμεσα στα στοιχεία, το υγρό και το ξερό, το ζεστό και το κρύο, το ελαφρύ και το βαρύ. Ο Απόλλωνας, ο Ήφαιστος, ο Ήλιος αντιπροσώπευαν τη φωτιά, ο Ποσειδώνας, ο Σκάμανδρος το νερό, η Άρτεμη το φεγγάρι, η Ήρα τον αέρα, η Αθηνά τη λογική, η Αφροδίτη τη λαγνεία, ο Ερμής την εχεμύθεια.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 13 Δεκ 2020, 00:06 Και κάτι άλλο πολύ βασικό
Όταν μελετούμε την αρχαία ελληνική θρησκεία ας μην την μπερδεύουμε με την αρχαία ελληνική φιλοσοφία η τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό
Είναι διαφορετικά πράγματα
Σαν να συγχέει κάποιος την χριστιανική θρησκεία με την ευρωπαϊκή φιλοσοφία και τον δυτικό πολιτισμό
Έτσι ο θεαγένης έδινε αλληγορικές εξηγήσεις σχετικές με την εμφάνιση των θεών στη μάχη. Οι Έλληνες του 5 ου αι. είχαν τέτοιο σεβασμό στον Όμηρο που έψαχναν να βρούν ένα βαθύτερο νόημα και μια κρυμμένη σοφία στους φαινομενικά παράλογους και άσεμνους μύθους των επών.