Maspoli έγραψε: 09 Νοέμ 2020, 10:49
Είχαν αρκετούς μήνες να οργανώσουν κάτι αρκετά απλό. Να οργανώσουν την εκπαιδευτική τηλεόραση σε τέτοια βάση ώστε όλη η σχολική ύλη να βρίσκεται σε επεισόδια (τα οποία θα μπορούσαν να παίζουν και το ρόλο πρότυπου μαθήματος) στην υβριδική. Όχι όμως. Προτίμησαν να μην κάνουν τίποτα. Αυτό το καλοκαίρι έπρεπε να φέρουμε τουρίστες χωρίς τεστ όχι για να εκμεταλλευθούμε το χρόνο και να οργανωθούμε για τη χειμερινή εκστρατεία κατά του ιού.
Την ΟΛΜΕ την ρώτησε κανένας?
Θα συνεχίσεις να ρωτάς άσχετα πράγματα;
Δεν είναι άσχετα. Η ΟΛΜΕ πολέμησε όσο μπορούσε την τηλε-εκπαίδευση. Λύσεις και πλατφόρμες υπήρχαν και υπάρχουν που δεν θα "φόρτωναν" σε απαράδεκτο βαθμό τα σύστηματα. Δεν χρειάζεται να είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί στο διαδίκτυο.
Αλλά αυτό θα έδειχνε πως με την τηλε-εκπαίδευση δεν απαιτείται να είναι "διαθέσιμοι" όλοι οι καθηγητές.Ποιός θα προωθούσε την αυτοκατάργηση του?
Υδράργυρος έγραψε: 09 Νοέμ 2020, 11:00
Δε μπορεί να είναι μια ολόκληρη τάξη στο webex με ανοιχτή κάμερα, σε χιλιάδες τάξεις σε όλη τη χώρα. Το σύστημα θα πέσει. Κάποια άλλη πλατφόρμα ίσως θα ήταν καλύτερα
και χωρίς κάμερα , μόνο με μικρόφωνο τα ίδια.
Και με μικρόφωνο πέφτει;
Εμείς σε κάτι τηλεσεμινάρια είχαμε κλειστά μικρόφωνο και κάμερα και τα ανοίγαμε μόνο όταν θέλαμε να κάνουμε ερώτηση. Ή έγραφες την ερώτηση σου. Ποιός είχε τη φαεινή ιδέα να έχει όλη η τάξη ανοιχρτά μικρόφωνα και κάμερες;
Δεν συνδέεται καν και εννοείται ότι οι μαθητές έχουν απενεργοποιημένες κάμερες και μικρόφωνα.
Hector Buas έγραψε: 09 Νοέμ 2020, 11:06
Δεν είναι άσχετα. Η ΟΛΜΕ πολέμησε όσο μπορούσε την τηλε-εκπαίδευση. Λύσεις και πλατφόρμες υπήρχαν και υπάρχουν που δεν θα "φόρτωναν" σε απαράδεκτο βαθμό τα σύστηματα. Δεν χρειάζεται να είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί στο διαδίκτυο.
Αλλά αυτό θα έδειχνε πως με την τηλε-εκπαίδευση δεν απαιτείται να είναι "διαθέσιμοι" όλοι οι καθηγητές.Ποιός θα προωθούσε την αυτοκατάργηση του?
Ρε φίλε διατύπωσα μια συγκεκριμένη πρόταση (την είχα διατυπώσει από την άνοιξη). Εμπόδισε κανείς από την ΟΛΜΕ την εκπαιδευτική τηλεόραση; Όχι δεν την εμπόδισε. Από εκεί και πέρα αν περιγράφεις μια κυβέρνηση παντελώς ανίκανη να οργανώσει ένα σχέδιο δράσης επειδή αντιδρά η ΟΛΜΕ (τον Οκτώβριο υπήρχε απεργία στο Δημόσιο, γνωρίζεις ποια συμμετοχή υπήρχε στα γυμνάσια-λύκεια; ), τότε αυτό που περιγράφεις κάνει ακόμα περισσότερο ανίκανη αυτή την κυβέρνηση.
lafkiotis έγραψε: 09 Νοέμ 2020, 10:24
Παιδια, το διασημοτερο παιχνιδι στον κοσμο, WoW βγαζει το καινουργιο xpac στις 23/11 που λεγεται Shadowlands.
To κατεβαζετε μια φορα και "λιωνετε" χωρις μεγαλη καταναλωση MBs.
Ελατε να φτιαξουμε guild.
Έχω αρκετούς φίλους που κάηκαν άσχημα με αυτό το πράγμα.
Ξου ξου ξου μακριά από εμάς!
ΜΜΟ = Κάψιμο
το είχα λιώσει ως φοιτητής, back in the day
Μέχρι σήμερα παίζω, αλλά τελείως χαλαρά και πάλι όχι τακτικά, που και που
έχω φιλαράκι που δεν τελείωσε το λύκειο εξαιτίας του, χωρίς πλάκα
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία." Τζίμης Πανούσης
Hector Buas έγραψε: 09 Νοέμ 2020, 11:06
Δεν είναι άσχετα. Η ΟΛΜΕ πολέμησε όσο μπορούσε την τηλε-εκπαίδευση. Λύσεις και πλατφόρμες υπήρχαν και υπάρχουν που δεν θα "φόρτωναν" σε απαράδεκτο βαθμό τα σύστηματα. Δεν χρειάζεται να είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί στο διαδίκτυο.
Αλλά αυτό θα έδειχνε πως με την τηλε-εκπαίδευση δεν απαιτείται να είναι "διαθέσιμοι" όλοι οι καθηγητές.Ποιός θα προωθούσε την αυτοκατάργηση του?
Ρε φίλε διατύπωσα μια συγκεκριμένη πρόταση (την είχα διατυπώσει από την άνοιξη). Εμπόδισε κανείς από την ΟΛΜΕ την εκπαιδευτική τηλεόραση; Όχι δεν την εμπόδισε. Από εκεί και πέρα αν περιγράφεις μια κυβέρνηση παντελώς ανίκανη να οργανώσει ένα σχέδιο δράσης επειδή αντιδρά η ΟΛΜΕ (τον Οκτώβριο υπήρχε απεργία στο Δημόσιο, γνωρίζεις ποια συμμετοχή υπήρχε στα γυμνάσια-λύκεια; ), τότε αυτό που περιγράφεις κάνει ακόμα περισσότερο ανίκανη αυτή την κυβέρνηση.
Αλλά λόγια να αγαπιόμαστε...
Η ΟΛΜΕ σαμποτάριζε και σαμποτάρει κάθε προσπάθεια τηλε-εκπαίδευσης σε οποιαδήποτε μορφή. Και ισως είναι φυσιολογικό: ποιός θα δεχόταν να υποστηρίξει μορφές εργασίας που θα "τελείωναν" τον ίδιο.
Δεν είναι μόνο το δίκτυο. Και πολύ καλό δίκτυο να είχαμε υπάρχει πιο δύσκολο πρόβλημα. Ένα σπίτι μπορεί να έχει 2 και παραπάνω παιδιά. Ταυτόχρονα για να κάνουν μάθημα πρέπει να έχουν περισσότερους από έναν υπολογιστή. Περισσότερο χώρο, γραφεία των παιδιών. Να πάρουν υπολογιστές οι γονείς; Να μεγαλώσουν το σπίτι; Να διώξουν τα παιδιά και να κρατήσουν μόνο ένα; Οι γονείς θα κάνουν τηλε-εργασία; ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΣ πρέπει να είναι κάποιος που να υποστηρίζει την τηλεκπαίδευση;
Μην πει κάποιος να κάνουν μάθημα με κινητό ή τάμπλετ...
ksmyrn έγραψε: 09 Νοέμ 2020, 11:27
Δεν είναι μόνο το δίκτυο. Και πολύ καλό δίκτυο να είχαμε υπάρχει πιο δύσκολο πρόβλημα. Ένα σπίτι μπορεί να έχει 2 και παραπάνω παιδιά. Ταυτόχρονα για να κάνουν μάθημα πρέπει να έχουν περισσότερους από έναν υπολογιστή. Περισσότερο χώρο, γραφεία των παιδιών. Να πάρουν υπολογιστές οι γονείς; Να μεγαλώσουν το σπίτι; Να διώξουν τα παιδιά και να κρατήσουν μόνο ένα; Οι γονείς θα κάνουν τηλε-εργασία; ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΣ πρέπει να είναι κάποιος που να υποστηρίζει την τηλεκπαίδευση;
Μην πει κάποιος να κάνουν μάθημα με κινητό ή τάμπλετ...
Αυτό πες οτι ξεπερνιέται γιατί θεωρητικά γίνεται και με κινητό.