Ειδικος δεν ειμαι αλλα πρωτη φορα βλεπω εγκαρσιες ραβδωσεις σε λαστιχο supersport μηχανης.
Που στο καλο χρησιμευουν;
οχριστοςκιημανατου. γιατι δεν σκαει κατω σαν καρπουζι, να κανει κι εναν μικρο κρατηρα; μπραβο στους τεχνικους αναρτησεων.enterprise-psi έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 13:19 ΜΕ ABS/DCT είναι 242 κιλά το αφρικα, δεν το λες και ελαφρύ .
Στα Χονδα ειναι κατι σαν παράδοση να ''βελτιώνουμε '' τις αναρτήσεις και η εταιρεία φροντίζει να μην μας απογοητεύειenterprise-psi έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 14:42 Εδώ το δικό μου το μικρο, και έχει μπρος πίσω ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, φαντάσου αυτό. κάτι έγινε όμως, στο crosstourer και σε μερικά crossrunner και οι πίσω βγήκαν μάπα![]()
Ευτυχώς έχουμε βρει έναν και κάνει revalving .
Δεν είσαι πιλότος - χεράς , οπως εμειςΠάνας έγραψε: 13 Ιούλ 2018, 21:37 Ναι ρε τρώτε ένα κοπάδι στην καθισιά σας και μετά σας φταίνε οι αναρτήσεις... εγώ γιατί δεν είχα ποτέ πρόβλημα;