Πηγαινα τριτη γυμνασιου. Τα υπολοιπα δεν τα θυμαμαι. Ο σιφου ηταν ενας 28χρονος αληταρας με σπορ αυτοκινητο, απο αυτα τα πολυ χαμηλα, και σπορ 7,5αρα μηχανη. Αληταρας και λιγο μουρλακιας αλλα το εκρυβε πισω απο ενα προσωπειο δημοσιοσχετισμου και ψευτοκινεζικης φιλοσοφιας. Ειχε κανει κακο σε μαθητες του και ειχε κλεισει την προηγουμενη σχολη του. Αυτα τα μαθαιναμε λιγα λιγα οπως και τις παραξενες αποψεις που κατα καιρους διατυπωνε.Αγις έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 04:47 Μια και το έφερε η κουβέντα - και μου εφτιαξες τρελλα κέφια - για πες , συστημα - σχολή - δάσκαλο και περίοδο που υπήρξες μαθητής της τέχνης .
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
-
Ορέστης 35
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Ορέστης 35 έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 04:57Πηγαινα τριτη γυμνασιου. Τα υπολοιπα δεν τα θυμαμαι. Ο σιφου ηταν ενας 28χρονος αληταρας με σπορ αυτοκινητο, απο αυτα τα πολυ χαμηλα, και σπορ 7,5αρα μηχανη. Αληταρας και λιγο μουρλακιας αλλα το εκρυβε πισω απο ενα προσωπειο δημοσιοσχετισμου και ψευτοκινεζικης φιλοσοφιας. Ειχε κανει κακο σε μαθητες του και ειχε κλεισει την προηγουμενη σχολη του. Αυτα τα μαθαιναμε λιγα λιγα οπως και τις παραξενες αποψεις που κατα καιρους διατυπωνε.Αγις έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 04:47 Μια και το έφερε η κουβέντα - και μου εφτιαξες τρελλα κέφια - για πες , συστημα - σχολή - δάσκαλο και περίοδο που υπήρξες μαθητής της τέχνης .![]()
Συνέχισε.
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
-
Ορέστης 35
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Δυσκολο να τα θυμηθω μαζεμενα. Εκανε κατι τρελα οπως να εκσφενδονιζει λογχες και αστερακια στους μαθητες. Εμενα μου αφησε ψυχολογικα τραυματα για αλλους λογους. Απο τεχνικες και επεξηγησεις τεχνικων επαιζε πολυ bullshido. Υποτιθεται οτι σπαγαν χερια ποδια με κινησεις που δεν σπαει ουτε καλαμακι... αλλα ποιος τολμουσε να αμφισβητησει το Δασκαλο;
-
Ορέστης 35
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Αυτο ειναι μυστικο που δε θελω να αποκαλυψω. Αλλωστε ειμαστε οφ τοπικ.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Net Fu ;Ορέστης 35 έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:23Αυτο ειναι μυστικο που δε θελω να αποκαλυψω. Αλλωστε ειμαστε οφ τοπικ.
Google Fu ;
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
-
Ορέστης 35
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Γιατι δεν κοιμασαι;Αγις έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:30Net Fu ;Ορέστης 35 έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:23Αυτο ειναι μυστικο που δε θελω να αποκαλυψω. Αλλωστε ειμαστε οφ τοπικ.
Google Fu ;
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Είσαι καλή παρέαΟρέστης 35 έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:34Γιατι δεν κοιμασαι;Αγις έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:30Net Fu ;Ορέστης 35 έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 05:23
Αυτο ειναι μυστικο που δε θελω να αποκαλυψω. Αλλωστε ειμαστε οφ τοπικ.
Google Fu ;
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Δεν μιλάς για τη μέση δασκάλα μπιζέλι.bizeli έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 23:49 Ακόμα κι αν τελειώνει πιο γρήγορα θα του βάζει κι άλλες ασκήσεις να κάνει. Εκτός κι αν κάθεται ήσυχος. Κι άμα είναι τόσο καλός μπορεί να του πει να βοηθήσει και κανέναν άλλον μαθητή.
Νομίζω πάντως ότι αν δεν έχει δώσει δείγματα το παιδί από το νήπιο ότι δεν μπορεί να συγκεντρωθεί κτλ δεν είναι πολύ πιθανό να δώσει στο δημοτικό. Θα συμφωνήσω πάντως με την άποψη να μην περάσει στο παιδί ότι η τάξη γενικά είναι κάτι για απαξίωση, καθώς πράγματι, δεν λέω ότι οι απαιτήσεις δυσκολεύουν, αλλά αναπόφευκτα ένα επίπεδο αυτοπειθαρχίας και εργατικότητας θα χρειαστεί στις επόμενες τάξεις. Μη φανταστείς δευτέρα και τρίτη, για ένα παιδί με τέτοιες δυνατότητες, αλλά σε βάθος χρόνου. Εγώ δεν είχα δουλέψει τα δικά μου στη γραφή, για να έχουν κάτι να μάθουν στο σχολείο και στην αρχή μου είχαν πει κιόλας ότι είχαν ανωριμότητα! Δίνουν μεγάλη σημασία στη γραφή ορισμένοι δάσκαλοι. Κατά τα λοιπά, για πλάκα το ένα παιδί άρπαζε πράγματα στην αριθμητική, γιατί είναι μέσα στη ζωή και ήξερε πράξεις, πολλαπλασιασμούς. Δεν μπορώ να πω ότι η εξέλιξη ήταν σπουδαία, αλλά έχει θέμα αυτοπειθαρχίας και τώρα κάνει παρέα με κάτι άλλα παιδάκια που κρίνοντας από τον τρόπο που γράφουν στο ιντερνετ είναι αγράμματα. Στην πραγματική ζωή έχει άλλες παρέες, απλά δεν αξιολογεί θα έλεγα τον άλλον με βάση το ακαδημαϊκό όσον αφορά τι του πηγαίνει στον ίδιο και δεν του κάνει εντύπωση αυτό που βλέπει να γράφουν οι άλλοι. Απλά εύχομαι να μην έχει πολλά κενά στην πορεία και να δείξει τις δυνατότητές του, που έχει ακόμα, όταν χρειαστεί
Αυτό που έγινε σε εμάς, το παιδί έδειξε ότι βαριόταν, άρχισαν οι επισκέψεις στη δασκάλα, της είπα ότι είχε διαγνωστεί με ιδιαίτερα υψηλή ευφυϊα γιατί τα ίδια μου έλεγαν από το προνήπιο και το είχαμε ψάξει, το αποτέλεσμα ήταν ότι έγινα κόκκινο πανί για τη δασκάλα ως η ψωνάρα μαμά. Θέλει πάρα πολλή προσοχή πώς θα χρησιμοποιήσεις τέτοιες πληροφορίες, τουλάχιστον αυτό μάθαμε. Πήρε χρόνια να στρώσει το παιδί κάπως, αφού άλλαξαν οι δασκάλες από την τρίτη και μετά. Και τα πρώτα χρόνια είχαν γκριζαριστεί άνευ λόγου. Με λίγα λόγια το μήνυμα που περνούσε ήταν αυτά που ξέρεις νεαρέ είναι άχρηστα εδώ. Και δεν καλλιεργούνταν σε κανένα παιδί η διάθεση πχ να διαβάζουν εξωσχολικά αν μπορούσαν στην πρώτη δευτέρα, ήταν άχρηστο για το σχολείο αυτό, ό,τι γινόταν γινόταν από γονείς που ήθελαν να σπρώξουν και εγώ δεν ήθελα και δεν μπορούσα. Γιατί σου λέει και για το παιδί, δεν είναι κάτι που μου χρειάζεται αυτό. Το αποτέλεσμα είναι ότι το πιο ευφυές παιδί μου δεν διαβάζει εξωσχολικά και δεν το έχει με την ορθογραφία γιατί δεν ήταν και πολύ της μελέτης και δεν κυνηγούσα και εγώ για διάφορους λόγους που δεν είναι του παρόντος. Και κάθε φορά που πηγαίνω σε βιβλιοπωλείο, ειλικρινά, δεν βρίσκω βιβλίο που θα μιλάει στα ενδιαφέροντά του. Μόνο κάτι τύπου εγκυκλοπαίδειες, που τις βαρέθηκε και αυτές γρήγορα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Τώρα ΑΝ θα δει κάτι χρήσιμο από το youtube, πιο χρήσιμα βλέπει το μη χαρισματικό παιδί και αυτό με τις δυνατότητες το αφήνω να παίζει γκέιμς όσο έχει καλούς βαθμούς στο σχολείο. Αυτή είναι όλη η απασχόληση που έχω.
Είμαστε και μια ιδιαίτερη περίπτωση γιατί πέσαμε σε τμήμα με πολύ ιδιαίτερο παιδάκι που ο δικός μου έλεγε γιατί αυτός να κάνει τόσα και πήγαινε να κάνει εκείνος το 1/5 και έβρισκε το μπελά του, ενώ το άλλο παιδάκι είχε τα θέματά του και έβρισκε κατανόηση... Φυσικά αυτό ήταν ανωριμότητα του δικού μου παιδιού, αλλά δεν είναι όλα τα πρωτάκια σε θέση να συζητάνε ήρεμα στο διάλειμμα όταν βλέπουν μανούρες. Τους τραβάει η μανούρα ακόμα και αν δεν είναι τα ίδια τα παιδιά που θα δημιουργήσουν προβλήματα από εκεί που δεν υπάρχουν! Και εννοείται ότι οι μαμάδες δεν τα αφήνουν αυτά υπό την επίβλεψή τους, σε κανένα περιβάλλον, πχ στην παραλία, στην πλατεία, σε φιλικό σπίτι, αν μη τι άλλο γιατί υπάρχουν και των αλλονών οι μαμάδες μπροστά... εντάξει υπάρχουν και οι κάρχιες πολύ σπάνια στην πόλη πολύ πολύ σπάνια όμως μαμάδες και παιδιά ξέρουν πώς να αντιμετωπίσουν τέτοια φαινόμενα οι δασκάλες τα αφήνουν όμως να εξελίσσονται και μετά λένε τσ τσ τσ δεν το μαθαν τίποτα στο σπίτι του αυτό το παιδί!
Για να το πω συνοπτικά, η εμπειρία μας ήταν ότι στο σύγχρονο σχολείο ακόμα και ένα παιδί με δυνατότητες θέλει αυτό που λέμε τους γονείς κοντά όσον αφορά να παρακολουθούν τη μελέτη του, που στο παρελθόν αυτό ήταν αστείο και αχρείαστο. Εγώ βαριέμαι, δεν θέλω να ξαναβγάλω το δημοτικό, άλλες μαμάδες γουστάρουν. Επίσης, δεν ξέρω αν θα τους βγει, πέρα από το ότι απλά ΒΑΡΙΕΜΑΙ δεν αντέχω ΚΑΙ αυτό το πράγμα το απόγευμα, να ανοίγω βιβλία να ελέγχω, γιατί εννοείται στις πρώτες τάξεις με τα φυλλάδια τα ξεπετάγαν σε δευτερόλεπτα και έμαθαν και έμαθα να μην ελέγχω.
Και για να επανέλθω, γιατί επεκτάθηκα στο δικό μας παράδειγμα αν τα παιδιά με ικανότητες μπορεί να αντιμετωπιστούν διαφορετικά ως πρωτάκια...
Η δική μας ήταν άριστη για τη βασική της δουλειά που ήταν ΟΛΑ τα παιδιά να πάρουν μια καλή αρχή και να μάθουν αυτά που είναι να μάθουν τα πρωτάκια στην πρώτη. Δηλαδή τα δούλευε στο σχολείο, δεν βασιζόταν στη δουλειά της κάθε μαμάς. Οι ασκήσεις ήταν για εξάσκηση, τα παιδιά ήδη ήξεραν αυτά που έπρεπε να ξέρουν από το σχολείο. Καμία μαμά δεν μου παραπονέθηκε ότι έπρεπε να κάνει τη δασκάλα και να εξηγεί αυτή. Μα καμία. Θεωρώ ότι έτσι δεν μένουν παιδιά πίσω με το καλημέρα και το τμήμα προχωράει καλά. Βέβαια άλλοι που το πήραν μετά αυτό το τμήμα δεν βρήκαν πολύ καλούς μαθητές μέσα! Σου λέει εδώ είναι όλοι μέτριοι.bizeli έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 23:49 Ακόμα κι αν τελειώνει πιο γρήγορα θα του βάζει κι άλλες ασκήσεις να κάνει. Εκτός κι αν κάθεται ήσυχος. Κι άμα είναι τόσο καλός μπορεί να του πει να βοηθήσει και κανέναν άλλον μαθητή.
Αλλά πραγματικά είναι καμιά φορά και πού θα πέσεις. Έχω ακούσει διαφορετικές φάσεις ανά διαστήματα / σχολεία / δασκάλους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Athina__P την 12 Ιούλ 2018, 08:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
έχεις γράψει πολλά και ενδιαφέροντα
όμως φοβάμαι δεν αντιστοιχείς στη μέση δασκάλα
και οι πρακτικές που έχεις περιγράψει απέχουν πολύ από το μέσο δημόσιο δημοτικό σχολείο
των μεγάλων πόλεων τουλάχιστον.
Να είσαι καλά και να μην κουραστείς.
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Ναι, να τα λέμε και αυτά!Athos έγραψε: 12 Ιούλ 2018, 08:50έχεις γράψει πολλά και ενδιαφέροντα
όμως φοβάμαι δεν αντιστοιχείς στη μέση δασκάλα
και οι πρακτικές που έχεις περιγράψει απέχουν πολύ από το μέσο δημόσιο δημοτικό σχολείο
των μεγάλων πόλεων τουλάχιστον.
Να είσαι καλά και να μην κουραστείς.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Στα πρακτικά Ασέβαστε, σε μια δεδομένη γειτονιά σε ένα δεδομένο σχολείο υπάρχει αυτό που λέμε πηγαδάκι - λόμπι των μαμάδων που χειρίζονται τέτοια θέματα και τουλάχιστον γνωρίζουν να σε πληροφορήσουν πώς να χειριστείς τη δασκάλα ΑΝ χρειάζεται ή τι δουλεύει εκείνη στα παιδιά περισσότερο. Μερικές φορές αυτό το λόμπι επηρεάζει πράγματα ή μαθαίνει εγκαίρως πληροφορίες. Πιστεύω δεν θέλουν να ανακατεύονται πάρα πολύ γιατί αυτό είναι ενοχλητικό για διάφορους λόγους, έχουν τον τρόπο τους όμως καμιά φορά να επηρεάζουν καταστάσεις με θετικό τρόπο θα έλεγα. Μείον είναι ότι θα δεις εκεί και κομματικά να παίζουν... Όχι πολύ φανερά τώρα, αλλά την εποχή που παντού έπαιζαν κομματικά το έβλεπες και αυτό.
Λογικά βέβαια οι δασκάλες που βάζουν ειδικά στα πρωτάκια είναι σε γενικές γραμμές πάντα, καλές και έμπειρες και καλό είναι να μη δώσεις την εντύπωση ότι είσαι του πηγαδακίου και όχι της ευθείας οδού.
Λογικά βέβαια οι δασκάλες που βάζουν ειδικά στα πρωτάκια είναι σε γενικές γραμμές πάντα, καλές και έμπειρες και καλό είναι να μη δώσεις την εντύπωση ότι είσαι του πηγαδακίου και όχι της ευθείας οδού.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Απο την εμπειρια μου με δασκαλες στο κρεββατι και στο φορουμ ημουν λιγο φρικαρισμενος που τα παιδια θα πεσουν σε τοσο εξωφρενικα αμορφωτα ατομα με εξτρα μπονους οτι το χερι που πιανει την κιμωλια πιθανοτατα πριν λιγες ωρες ειχε μπει σε αδιανοητα βαθη της κατοχου του και κουνιοταν σαν τεραστια κουταλα σε κατσαρολα με μισος που κανενας αντρας δε θα διανοουνταν να εκδηλωσει απο καθαρο φοβο μην τον πανε μεσα για αποπειρα φονου. Ευτυχως μεχρι στιγμης δεν φαινεται να ισχυει καθολου το πρωτο.
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
Αν και η συνεισφορά σου στο τόπικ ήταν πολύ ενδιαφέρουσα, Φοσίλις,
οι περισσότερες δασκάλες διαλέγουν το επάγγελμα συνειδητοποιημένα και το αγαπάνε. Δεν πας να μπεις σε τάξη με κακομαθημένα πρωτάκια διαφορετικά στο 2018 να τα κάνεις ανθρώπους! Και όμως συνήθως το καταφέρνουν αυτό!
'Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εκπαιδευτικούς που αγαπάνε τη δουλειά τους ή έστω προσπαθούν!
'Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εκπαιδευτικούς που αγαπάνε τη δουλειά τους ή έστω προσπαθούν!
Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,
δεν εχω κανει καποιο σπουδαιο κοπο. ας πουμε, του πηρα το πρωτο του ταμπλετ οταν ηταν ενος. το εστησα ομως στα αγγλικα, ετσι, οτι τραγουδακια(για την αλφαβητα, τα νουμερα, τα χρωματα κλπ) εβλεπε στο γιουτουμπ ηταν στα αγγλικα, και καπως ετσι, απλως εμαθε αγγλικα. φυσικα ημουν διπλα, και με ρωτουσε και του εξηγουσα. και δεν ειναι οτι πλεον μιλα τη γλωσσα αψογα, απλως μπορει να συννενοηθει στα βασικα, και να κατανοησει μεσες-ακρες κανα καρτουν που βλεπει. ελληνικα γραφει και διαβαζει σαν ενηλικος, αν και οχι τοσο καλα σε χαρτι, δεν κανει ομορφα γραμματα, καλυτερα στο πληκτρολογιο.enaon έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 16:05να το χαίρεσαι φίλε, αλλά εξήγησε αν θες τι διαβάσαμεΑσέβαστος έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 14:47 ειμαι στο αντιθετο ακρο. ετοιμαζομαι για την πρωτη δημοτικου, με ενα παιδι που γραφει και διαβαζει με ανεση, ακομη και στα αγγλικα, και κανει διαιρεση τριψηφιου με μονοψηφιο, δινοντας αποτελεσμα ακομη και με κλασματα, με το μυαλο του, χωρις καν χαρτι.δηλαδη του λες 385 δια οχτω και σου λεει 48 κι ενα ογδοο.
Ειναι αποτέλεσμα δικής σου υπέρ προσπάθειας, ή πράγματι πριν τα 6 του χωρίς τρομερό κόπο έχει αυτές τις ικανότητες;. Μοιάζει να περιγράφεις ειδική περίπτωση από την καλή πλευρά.
https://developunit.gr
τα μαθηματικα παλι ξεκινησαν απο το ταμπλετ. του κατεβασα ενα app για να μαθει προσθεση, και πολυ συντομα το ειχε "τελειωσει" και ειχε φτασει στα επομενα επιπεδα, πολλαπλασιασμο και διαιρεση, με ρωτησε πως γινονται αυτα, και σε μιση ωριτσα τα ειχε καταλαβει και προχωρουσε.
δεν τον πιεζω σε κατι, μονος του τα ζηταει.
τωρα ας πουμε του εχω κατεβασει διαφορα απο εδω http://www.k5learning.com/free-math-worksheets και εδω https://www.helpingwithmath.com/ και του τα εχω σε ενα συρταρι, να παιζει οποτε θελει. η αληθεια ειναι οτι τελευταια δειχνει να μην ασχολειται και τοσο. αυτο που του αρεσει τωρα να κανει ειναι να κοιταζει τις πινακιδες των αυτοκινητων και να διαιρει τα 3 πρωτα ψηφια με το τεταρτο
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 1 Απαντήσεις
- 118 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ασέβαστος
-
- 195 Απαντήσεις
- 3665 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nemo
-
- 1 Απαντήσεις
- 170 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Έκτωρ Φοίνιξ
-
- 0 Απαντήσεις
- 175 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis