!!! DEVELOPMENT MODE !!!

τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27798
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 17:43
Ερμής έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 17:19 Δε μπορώ να καταλάβω γιατί σε αυτή την ηλικία δεν εκμυστηρεύονται τίποτα στους γονείς.
Και μη μου πείτε να θυμηθώ τον εαυτό μου στην εφηβεία.
γιατι θα φανε κι αλλο μπουλινκ απο τους γονεις.
Γιατί;
hellegennes έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 18:16
Ερμής έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 17:19 Δε μπορώ να καταλάβω γιατί σε αυτή την ηλικία δεν εκμυστηρεύονται τίποτα στους γονείς.
Και μη μου πείτε να θυμηθώ τον εαυτό μου στην εφηβεία.
Αδυνατείς, ε;

Σπάστο.
Υπερκουλτουριάρης έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 18:07
Ρε μλκ σε ιδιωτικό πήγες; Εκεί που ήμουν εγώ,έβλεπα φάσεις με στιλέτα, ένας κάφρος μια φορά σε σκηνικό κουβάλησε και κουμπούρι,ντράγκς φουλ κ.λ.π. Το μόνο που δεν θες ,είναι να ανακατέψεις τον μπαμπά σου σε τέτοιες καταστάσεις,το πιθανότερο να φάει και αυτός καμιά σουγιαδιά. Θυμάμαι έναν φίλο πολύ κολλητό εως σήμερα, να έχει βρεθεί στο λάθος μέρος,απλά την ψιλοέπινε στο πάρκο με ένα παλικάρι και δίπλα του ήταν άλλη παρέα,από τα μεγάλα τότε ονόματα της καγκουριάς,που κάναν την ίδια δουλειά. Τους πήραν τα πόσιμα και μετά σάπισαν τον δικό μου στο ξύλο(ο άλλος την γλύτωσε γιατί ήταν αδερφός του τάδε!) και του λένε από εδώ και πέρα κάθε μέρα θα σε γαμάμε,άλλαξε γειτονιά. Τον Αρχηγό της παρέας τον ήξερα καλά,με συμπαθούσε. Πήγα να μεσολαβήσω. Καταλήξαμε στο ντιλ, να φέρω το απόγευμα τον φίλο μου, να τον πλακώσει καλά και μετά τέλος. Έτσι και έγινε, αν και το δεύτερο ξύλο ήταν light, δυο-τρεις σφαλιάρες έπεσαν, σε σουρεαλ σκηνικό,με εμένα στα δυο μέτρα απόσταση να έχω ανάψει και τσιγάρο. Μετά χαιρετηθήκαμε και όταν τύχαινε να ξανασυναντηθούν,μιλούσε ο ένας στον άλλο φιλικά.

Μια γενική παρατήρηση , είναι πως το κακό είναι σαν τον καρκίνο, εξαπλώνεται. Αν κάποιος τραμπούκιζε έναν άλλο που θεωρούνταν αδύναμος,σε μικρό διάστημα όσο άδικο και αν ήταν, μετατρέπονταν οι θεατές που σε άλλες καταστάσεις ήταν μια χαρά άνθρωποι, σε καρχαρίες που θέλανε και αυτοί το μεζεδάκι τους.
Πλατεία Βάθης αδερφέ και Λύκειο σε άλλο Δημόσιο. Οι μισοί απο εκεί μέσα έκαναν νταλαβέρια, οι καθηγητές ήταν κομάντα για να αντέξουν. Αλλά να σου πώ κάτι; Οι νταλαβερτζήδες δε την πέφτουν στον αδύναμο ή στο "φυτό" της τάξης, δε την έπεφταν αν δεν ασχολιόσουν με τις δουλειές τους.
Δηλαδή κάτσε ρε Πετράν εσυ αν ήξερες οτι ενός γνωστού σου το παιδί το τραμπούκιζαν θα καθόσουν και δε θα έλεγες μια κουβέντα;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Athina__P
Δημοσιεύσεις: 2479
Εγγραφή: 28 Μάιος 2018, 23:01

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athina__P »

enaon έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 10:34
Athina__P έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 10:31 Απλά δεν νομίζω ότι είναι τόσο επείγον και σοβαρό να ΜΗ ΜΙΛΑΕΙ κάποιος ή να του υποβάλει κανείς τι θα λέει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν βοηθάει στην πρόληψη αντίστοιχων καταστάσεων στο μέλλον. :102:
δεν είπα να μην μιλάει, είπα να δούνε αν έχει συγκατάθεση ώστε αν αυτά που λέει είναι μαλακίες να πληρώσει ο γονέας μετά.

σέσιλη δεν τις έφαγε απλά, πήγε να τον σκοτώσει νομίζω, αλλα οκ, καλημέρα :)
Σήμερα το έμαθα και αυτό! Ότι έχει ευθύνη ο γονιός αν καταρχήν είναι το παιδί του στα σόσιαλ. Αν και από τα ρεπορτάζ δεν είναι και πολύ ξεκάθαρο περί τίνος πρόκειται. Φαντάζομαι πάντως ο νομοθέτης σε μια περίπτωση όπως αυτή, δεν φαντάζεται ότι πρώτα οι γονείς των φίλων είναι υπεύθυνοι και μετά των βασανιστών. Ήδη έγινε γνωστό ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση οι αρχές ασχολούνται και με τους γονείς των θυτών, δεν είναι συγκεκριμένο σε τι νομικό πλαίσιο. Το ενδιαφέρον στην προκειμένη περίπτωση είναι πως οτιδήποτε άδικο, παράνομο, επιλήψιμο ως πράξη έγινε από τους ανήλικους, είναι καταγεγραμμένο, όχι όπως στην περίπτωση Γιακουμάκη. Αλλά και πάλι, πού θα καταλήξει αυτό; Σε κάτι σημαντικά αποτρεπτικό για τέτοια συμβάντα στο μέλλον;
Ορέστης 35

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης 35 »

Υπερκουλτουριάρης έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 19:48
Δεν θα απορρίψω κανέναν για λόγους καταγωγής,γνώρισα και ωραίους ανθρώπους από αυτές τις εθνικότητες,αλλά η αλήθεια είναι πως έρχονται από πολύ άλλο μπακράουντ και η μεγάλη εικόνα είναι πως μας γαμάνε μέσα στην πατρίδα μας και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό. Refugees welcome,αλλά όλοι αυτοί έρχονται από μέρη που η ζωή και η αξιοπρέπεια δεν πιάνει μια. Με το παιδί σου θα πάνε σχολείο και δίπλα σου θα ζουν.Δεν ήμασταν έτοιμοι για κάτι τέτοιο.
Πολυ ορθες παρατηρησεις. Θα προσθεσω μονον οτι η κουλτουρα της βιας και της ατιμιας δεν υπαρχει μονο στους νεαρους, που ευκολα η ελληνικη κοινωνια χαρακτηριζει συλληβδην αλητες χανοντας οπως παντα το νοημα, αλλα σε ολη την αλλοδαπη οικογενεια, τη μαμα το μπαμπα τον παππου τη γιαγια, οι οποιοι μεγαλωνουν τα παιδια τους με τη δικη τους νοοτροπια και αναπαραγουν την κουλτουρα αποτυχημενων (failed) κοινωνιων. Ο μεσος Ελληνας βλεπει εναν τριανταρη Αλβανο με τα μωρα του στην κουνια να τους μιλαει ελληνικα και σκεφτεται ενσωματωθηκε αυτος. Δε γνωριζει οτι ο μπαμπας και μαμα μαθαινουν στα παιδια πως να γινουν βαρος στην κοινωνια ουτε φανταζονται οτι οι ιδιοι μπορει να ειναι διωκτες των γειτονων τους.

Το ελληνικο σχολειο και η ελληνικη οικογενεια εχουν αποτυχει πληρως να μεταδωσουν την ελληνικη παιδεια περαν της γλωσσας. Ο ελληνικος πολιτισμος ειναι πολυ αδυναμος για να κυριαρχησει και η καθε οικογενεια ως εκπαιδευτικο κυτταρο αναπαραγει τις δικες της αρχες και την δικη της κουλτουρα. Απο μια οπτικη ειναι ατυχοι οσοι μεταναστες ηρθαν στην Ελλαδα αντι σε μια ισχυρη πολιτισμικα χωρα γιατι ειναι καταδικασμενοι να μεινουν υπαναπτυκτοι.

Καποιες χωρες του πρωην ανατολικου μπλοκ εχουν προοδευσει πολυ γιατι οι λαοι τους ειχαν υγιεις νοοτροπιες. Παραδειγμα η Πολωνια. Αλλες εχουν πεσει στο βουρκο γιατι ειναι fucked up στα μυαλα -βλεπε Ουκρανια, Αλβανια. Οι Ουκρανεζες λενε οτι ενας πραγματικος αντρας πρεπει να δερνει τις γυναικες. Τοτε τον θαυμαζουν.
bizeli
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 18:26

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bizeli »

hellegennes έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 02:42
Αυτά που μου λες είναι όλα αοριστολογίες. Δεν γίνεται να φτάσει ένα παιδί στην 6η δημοτικού να μην ξέρει βασική αριθμητική και ορθογραφία γιατί τού έτυχε ένας κακός δάσκαλος κι αν ήταν αυτό το θέμα θα επηρεάζονταν όλα τα παιδιά, όχι ένα. Αυτό μετά θα το αντιλαμβανόταν η διεύθυνση και οι συνάδελφοι που θα έπρεπε να αναλάβουν δράση. Το λέω αυτό γιατί προηγουμένως εκθείαζες τον τρόπο που δουλεύετε, την συστηματικότητα, την συνέπεια, την οργάνωση, κτλ.



Όχι, όλοι οι μαθητές δεν έχουν τις ίδιες δυνατότητες, αλλά το δημοτικό παρέχει ΒΑΣΙΚΕΣ δεξιότητες και οι διαφορές ανάμεσα στα παιδιά θα είναι συνεπώς μικρές. Σίγουρα δεν γίνεται να υπάρχει μαθητής που να κάνει για 10 και άλλος που να κάνει για 1. Κάτι λάθος κάνει ο δάσκαλος. Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει βασική αριθμητική μέχρι την 6η δημοτικού ή έχει πρόβλημα -και η δουλειά του δάσκαλου είναι να το αντιληφθεί- ή όλοι οι δάσκαλοί του μέχρι την 6η δημοτικού ήταν για μπάτσες.

Γενικά, αυτά δεν συνάδουν με την εικόνα που ζωγράφισες (ηθελημένος αγγλισμός) για το πώς δουλεύετε στο δημοτικό και πόση διαφορά έχει με το χάλι της δευτεροβάθμιας.

Δεν κατηγορώ εσένα σαν δασκάλα. Φαντάζομαι να το καταλαβαίνεις αυτό και να μην το πάρεις προσωπικά. Απλά δεν γίνεται να έχεις παιδιά που να μην κατέχουν βασικές δεξιότητες στην 6η δημοτικού, να μην έχουν διανοητικά προβλήματα και να μην φταίει ολόκληρη η πρωτοβάθμια εκπαίδευση για το ότι δεν τις κατέχουν. Είναι πράγματα που αλληλοαποκλείονται.


Καλό διάβασμα :003:
Spoiler
Καταρχήν δεν "εκθείαζα" κανέναν τρόπο που δουλεύουμε όσον αφορά τη διδασκαλία. Ίσα ίσα ούτε μας παρουσίασα τέλειους ούτε ότι δεν υπάρχουν ένα κάρο δυσκολίες που έχουμε να αντιμετωπίσουμε ούτε ότι μπορούμε να κάνουμε θαύματα ... ούτε ... ούτε ... ούτε ... πού τα είδες όλα αυτά; Περισσότερο μια πιο μετριοπαθή, προσγειωμένη και ρεαλιστική στάση κράτησα πάνω στο θέμα αυτό.
Δεν είπα ότι εμείς διδάσκουμε καλύτερα ή χειρότερα σε σχέση με τους δευτεροβάθμιους αλλά ότι διδάσκουμε με διαφορετικό τρόπο και ότι δεν υπάρχει μια κοινή γραμμή στις βαθμίδες. Αυτό κατέκρινα. Και μάλιστα στο παρελθόν ήταν ακόμα μεγαλύτερη αυτή η απόκλιση. Τα τελευταία χρόνια κουτσά στραβά πάει να κλείσει λίγο αυτή η ψαλίδα και να αποκτήσουν και τα γυμνασιολύκεια πιο παιδαγωγικό χαρακτήρα. Αλλά και πάλι υπάρχει μεγάλος δρόμος μπροστά και αμφιβάλλω αν ποτέ πετύχουμε το ιδανικό όπως γίνεται σε άλλες χώρες.
Κι αν φάνηκε κάτι τέτοιο και πάλι δεν το απέδωσα στο ότι εμείς είμαστε οι πιο σούπερ ντούπερ και οι άλλοι χειρότεροι αλλά το απέδωσα σε ένα γενικότερα αποτυχημένο εκπαιδευτικό σύστημα χαμηλών απαιτήσεων που ειδικά στην δευτεροβάθμια το έχουν ισοπεδώσει τελείως. Όχι οι καθηγητές. Είναι έτσι το σύστημα. Ό,τι μας λένε κάνουμε κι εμείς στην πρωτοβάθμια και αυτοί στην δευτεροβάθμια. Την πολιτική ηγεσία κατηγορώ όχι τους καθηγητές.
Για αυτό είπα από την πρώτη γραμμή ότι το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ (και όχι οι κακοί καθηγητές) πρέπει να προβεί οπωσδήποτε σε ριζικές αλλαγές σε διάφορα ζητήματα της εκπαίδευσης και εν προκειμένω σε θέματα ασφάλειας μιας και για αυτό ξεκινήσαμε να συζητάμε.

Θα μου πεις δεν έγιναν αλλαγές στην εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια σε σχέση με το παρελθόν; Γιατί είσαι ισοπεδωτική;
Θα σου πω, ναι έγιναν αλλά αυτές οι αλλαγές ήταν του ποδαριού, χωρίς καμιά μελέτη κι επιστημονικότητα, δεν αφορούσαν τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης και στην ουσία αυτές οι αλλαγές αντί να βελτιώσουν την εκπαίδευση την πήγαν από το κακό στο χειρότερο.
Γενικά στο υπουργείο οι εκάστοτε υπουργοί είναι "σε δουλειά να βρισκόμαστε" ... πειραματίζονται όλοι στις πλάτες των παιδιών, κανένας τους δεν έχει σκύψει πραγματικά πάνω στα προβλήματα της εκπαίδευσης.
Και πώς να σκύψει με άδειες τσέπες;
Θα σου παρομοίαζα την σχολική πραγματικότητα σαν ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι που όλοι προσπαθούν, μεν, να το αναστηλώσουν αλλά με φθηνιάρικες και προσωρινές λύσεις. Και σου λένε μετά "κοίτα τι ωραίο που το έκανα" ενώ στην πραγματικότητα είναι ακόμα πιο καραγκιόζικο απ' ό,τι ήταν πριν γιατί η φτώχεια τρώει τον παρά.
Σου έχει τύχει ποτέ να αγοράσεις κάτι για το σπίτι σου πχ που το έχεις δει στο ικεα που τα έχουν όλα ταιριασμένα κουκλίστικα και λες "α τι ωραίο τραπεζάκι αυτό, θα το αγοράσω για το σπίτι μου".
Το αγοράζεις, το βάζεις στο σπίτι σου αλλά δεν δείχνει καθόλου ίδιο όπως το είδες στο ικέα. Ξέρεις γιατί; Γιατί τα υπόλοιπα έπιπλα που έχεις στο σπίτι σου είναι σαβούρα και το μικρό τραπεζάκι δεν κάνει καμιά διαφορά. Ίσα ίσα φαίνεται σαν εξάμβλωμα. Για να φανεί πραγματική αλλαγή πρέπει να αγοράσεις όλο το πακέτο ... και τον καναπέ και την πολυθρόνα και το βάζο και την βιβλιοθήκη και τα χαλιά και τους τοίχους και τα φωτιστικά... να είναι στημένο ακριβώς όπως το έχουν στήσει στο ικέα τέλος πάντων.

Αυτό κάνουν και οι υπουργοί παιδείας. Κοιτάνε τι γίνεται στα εκπαιδευτικά συστήματα του εξωτερικού λένε "α τι ωραία ιδέα αυτό που κάνουν, ας το κάνουμε κι εμείς εδώ".
Ναι αλλά αυτή η ιδέα, που μπορεί να είναι πολύ ωραία όντως γιατί στο εξωτερικό είναι πλαισιωμένη σε ένα σωστά δομημένο εκπαιδευτικό σύστημα, στην Ελλάδα είναι μια μαλακία και μισή γιατί όλα τα υπόλοιπα είναι μια σαβούρα και δεν γίνεται να εφαρμοστεί.
Αντί, λοιπόν, να "αγοράσουν" όλο το εκπαιδευτικό σύστημα που βλέπουν έξω (το οποίο θέλει φράγκα) και να το φέρουν εδώ, "αγοράζουν" μόνο ό,τι πιο ανέξοδο και φθηνιάρικο και σου λένε "να, ορίστε αλλαγή, εφαρμόστε την".
Και όταν βλέπουν ότι τελικά κατάφεραν μια τρύπα στο νερό και ότι δεν εφαρμόζεται εδώ ποιον θα κατηγορήσουν; Τον δάσκαλο. :smt005:
Είναι δυνατόν να παραδεχθούν ποτέ την δική τους ήττα; Αλλά και να το παραδεχθούν, χέστηκαν.
Περαστικοί είναι αυτοί όλοι τους. Θα φύγει αυτός, θα έρθει ο επόμενος και άντε πάλι το ίδιο τροπάρι. Θα δει μια ιδέα απ' έξω, εφαρμόστε την ... μπλα, μπλα ... τρύπα στο νερό ... ο επόμενος.
Οι υπουργοί αλλάζουν, εμείς μένουμε σταθεροί και τα χρεωνόμαστε όλα και τα ακούμε όλα για τα δικά τους λάθη.
Εγώ πάντως πρώτη φορά βλέπω να συμβαίνει ΜΟΝΟ στον χώρο της εκπαίδευσης να ευθύνονται πρώτα οι κάτω κάτω και τελευταία οι πάνω πάνω.
Οπουδήποτε αλλού πρώτα ευθύνεται ο καπετάνιος, ο στρατηγός, αυτός που ηγείται τέλος πάντων ... σε άλλα υπουργεία παραιτούνται ολόκληροι υπουργοί για λόγους πολιτικής ευθιξίας πολλές φορές αν πχ δεν ανταποκρίθηκαν σωστά στα καθήκοντά τους, ακόμα και ο ίδιος ο κόσμος ζητάει πολλές φορές την παραίτησή τους γιατί τους θεωρεί πολιτικά και ηθικά υπεύθυνους.
Αλλά εμείς έχουμε τη μοναδική αποκλειστικότητα η απόδοση ευθυνών να ξεκινάει πρώτα από κάτω κι ΑΝ φτάσει ποτέ στους πιο πάνω.



Το πρώτο ποστ που έγραψα εδώ, που σου φάνηκε ότι εκθείαζα κάτι (πραγματικά απορώ γιατί το βλέπεις έτσι), αφορούσε αποκλειστικά τον τρόπο που δουλεύουμε πάνω στην ασφάλεια των παιδιών που είναι οι πιο βασικοί και υποτυπώδεις κανόνες ασφαλείας που πρέπει να τηρούνται. Ξαναλέω οι πιο βασικοί και οι πιο υποτυπώδεις που επιτάσσει η κοινή λογική ώστε να περιορίσεις όσο το δυνατόν δυσάρεστα συμβάντα. Γιατί να τα αποφύγεις τελείως δεν γίνεται. Όσο τέλεια φύλαξη και να κάνεις πάλι θα σε βρει η κακιά στιγμή.
Δυστυχώς, κι εμείς κάποιες φορές παθαίνουμε πρώτα και μετά μαθαίνουμε και κάθε φορά όλο και κάτι καινούριο προσθέτουμε που πρέπει να προσέξουμε γιατί την πάθαμε πρώτα. Δεν μπορείς να τα προβλέψεις όλα.
Δεν είπα κάτι το τρομερό για να εντυπωσιάσω ούτε ότι πρωτοπορούμε πουθενά. Κοινή λογική.
Αν ήθελα να το χοντρύνω κι άλλο πάντως για το θέμα της σωματικής ασφάλειας θα μπορούσα να μιλήσω και για το πόσο κακοσχεδιασμένα και κακοφτιαγμένα είναι τα σχολεία σε εγκληματικό βαθμό τελείως εχθρικά κι επικίνδυνα για μικρά ή μεγαλύτερα παιδιά. Ήθελα να 'ξερα αυτοί που τα έφτιαξαν, δεν τα έφτιαξαν με γνώμονα ότι σε αυτά τα σχολεία θα κινούνται παιδιά;
Επικίνδυνα σημεία, χωρίς τις απαραίτητες προδιαγραφές, κακοσυντηρημένα κτίρια ... τελείως ακατάλληλα να βρίσκεται κάποιος μέσα σε αρκετές περιπτώσεις.
Μέχρι να συμβεί κανένα σοβαρό περιστατικό πάλι για να κάτσουν να σκεφτούν πώς πρέπει να είναι σωστά χτισμένα τα σχολεία.

Για να το τελειώνω σιγά σιγά το θέμα αυτό που θέλω να πω, χέλις, όσον αφορά την ασφάλεια των παιδιών στα σχολεία (άσε όλα τα υπόλοιπα ... μαθήματα, βαθμοί κτλ) είναι ότι υπάρχουν (ή θα έπρεπε να υπάρχουν) κάποιοι βασικοί κανόνες ασφαλείας ΚΟΙΝΟΙ για όλες ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ που πρέπει να τηρούνται αυστηρά. Από τους βρεφονηπιακούς σταθμούς μέχρι τα λύκεια και με εκπλήσσει δυσάρεστα να βλέπω ότι αυτά ισχύουν μόνο σε εμάς και όχι στους μεγαλύτερους.
Καταλαβαίνω ότι όσο μικρότερα είναι τα παιδιά θέλουν περισσότερη προσοχή για αυτό και σε εμάς είναι πιο αυστηρά τα πράγματα αλλά από την άλλη όταν είσαι υπεύθυνος για κάποιον άλλον, και δη ανήλικο, ... καλύτερα φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά που λένε.


Όσον αφορά τις μεγάλες αποκλίσεις στα επίπεδα των μαθητών μέσα σε μια τάξη αυτό που έχω να σου πω, πέρα όλων των άλλων που μπορεί να φταίνε και να κάτσουμε να τα συζητήσουμε κανένα πρόβλημα, είναι ότι κατά βάση ανέκαθεν το εκπαιδευτικό σύστημα πετούσε απ' έξω τους κακούς μαθητές. Δεν ήταν ποτέ κατάλληλα δομημένο έτσι ώστε να τους βοηθήσει ουσιαστικά.
Πνίγονταν και πνίγονται ανάμεσα στους υπόλοιπους μαθητές και απλά go with the flow και όπου βγάλει.
Μπορεί κατά καιρούς να παίρνονται κάποια ημίμετρα ή να στηρίζονται στην ευαισθησία των εκπαιδευτικών να αντιμετωπίσουν ξεχωριστά την κάθε περίπτωση (όσο γίνεται) αλλά ρεαλιστικά μιλώντας σε ένα πολυπληθές τμήμα πολλών ταχυτήτων είμαι αναγκασμένη να ακολουθήσω μια μέση ταχύτητα. Δεν έχω την πολυτέλεια της εξατομικευμένης διδασκαλίας σε κάθε μαθητή όσο και να το θέλω.
Η γνώμη μου είναι ότι οι μαθητές θα πρέπει να είναι χωρισμένοι στις τάξεις ανά επίπεδα ώστε να μπορώ να δουλέψω σωστά και αποτελεσματικά και να μπορώ να ακολουθώ τον ρυθμό που πρέπει σύμφωνα με τις ανάγκες του επιπέδου στο οποίο βρίσκονται οι μαθητές.
Έτσι όπως είναι όλοι ανακατωμένοι δεν γίνεται δουλειά.
Αντί να ακολουθήσω εγώ τον ρυθμό του "κακού" μαθητή αγκομαχά να ακολουθήσει αυτός τον δικό μου όσο εγώ και να τον περιμένω. Κι εγώ να τον περιμένω. Οι υπόλοιποι μαθητές;
Για αυτό μετά καταφεύγουν οι γονείς και σε ιδιαίτερα και σε εξωτερική βοήθεια και ξοδεύουν του κόσμου τα λεφτά.
Αν τα πράγματα λειτουργούσαν λίγο πιο σωστά το σχολείο θα μπορούσε να καλύψει όλους τους μαθητές χωρίς να ξοδεύει κανείς λεφτά σε φροντιστήρια.
Κάπως έτσι αυτοί οι μαθητές περνάνε τις τάξεις και φτάνουν στην έκτη και δεν ξέρουν τίποτα γιατί εν τω μεταξύ τα προβλήματα έχουν διογκωθεί ακόμα πιο πολύ.
Μετά θα πάει στο γυμνάσιο ... κι εκεί ακόμα τα ίδια και χειρότερα ...
Αυτή είναι κατά τη γνώμη μου η μεγαλύτερη αιτία του προβλήματος και σε συνδυασμό και με άλλους παράγοντες ... μοιάζει με γόρδιο δεσμό.
Αλλά για να μπορεί να υλοποιηθεί η παραπάνω λύση, απαιτείται η δημιουργία περισσότερων τμημάτων η οποία με τη σειρά της προϋποθέτει περισσότερους δασκάλους άρα περισσότερα λεφτά ... λεφτά δεν έχουμε ... για αυτό στοίβαξέ τους όλους μαζί σε ένα τμήμα και όποιος μάθει έμαθε.




Τελευταία επεξεργασία από το μέλος bizeli την 11 Ιούλ 2018, 06:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
bizeli
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 18:26

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bizeli »

Ασέβαστος έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 10:58 στα υπολοιπα μοιαζει να εχεις δικιο, αλλα εδω διαφωνω. τα παιδια πρεπει να εχουν κινητο παντα μαζι τους, σε καθε περιπτωση που ειναι μακρια απο τους γονεις τους. σε καθε ηλικια.
Κι εγώ διαφωνώ μαζί σου γιατί δεν λαμβάνεις πολλά πράγματα υπόψη σου.
Τι θα πει "πάντα" και σε "κάθε ηλικία";
Ειδικά στο σχολείο και ειδικά στο δημοτικό είμαι κάθετα αρνητική.
Καταρχήν όταν στέλνεις το παιδί σου στο σχολείο δεν ξέρεις πού βρίσκεται; Υποτίθεται ότι το εμπιστεύεσαι στους δασκάλους του και αυτοί είναι υπεύθυνοι εκείνη την ώρα για ό,τι χρειαστεί.
Δεύτερον, φαντάζομαι ότι είσαι υπέρ των κινητών σε περίπτωση επικοινωνίας σε μια έκτακτη ανάγκη. Άμα είναι έκτακτη ανάγκη το σχολείο θα επικοινωνήσει μαζί σου ή εσύ μπορείς να επικοινωνήσεις με το σχολείο για ό,τι νομίζεις ότι πρέπει να μεταφέρουμε στο παιδί. Ακόμα, και οι ίδιοι οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το τηλέφωνο του σχολείου αν χρειαστεί και να μιλήσουν απευθείας με τους γονείς. Δεν απαγορεύεται.
Άρα εφόσον υπάρχει τρόπος επικοινωνίας, ποιος ο λόγος να κουβαλούν τα παιδιά κινητά στα σχολεία;

Επειδή, λοιπόν, μπορεί να μην γίνεται σωστή χρήση και να κουδουνάνε τα τηλέφωνα εν ώρα μαθήματος κάθε τρεις και λίγο το θεωρώ περιττό.
Θα μου πεις κλειστά θα είναι.
Θα σου πω ότι εδώ ενήλικες βρίσκονται σε χώρους που απαγορεύονται τα κινητά και ξεχνάν να τα απενεργοποιήσουν και κουδουνάνε τα κινητά και διακόπτουν και ενοχλούν.
Θα θυμηθεί το πρωτάκι να το απενεργοποιήσει; Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε; Θα περιμένουμε να κλείσουν οι μαθητές τα κινητά τους ή θα τους το υπενθυμίζουμε εμείς κάθε φορά να έχουμε και αυτόν τον νταλκά;
Εδώ μηχανικά μολύβια τους απαγορεύουμε να φέρνουν στους μικρούς επειδή δεν ξέρουν καλά να τα χειρίζονται και καθυστερεί το μάθημα να περιμένουμε να αλλάξουν μύτη. Ή κάποια παιδιά που φοράνε ηλεκτρονικά ρολόγια και χτυπάνε τρεις και λίγο μέσα στην τάξη.
Λεπτομέρειες για σένα αλλά εντάξει είναι κάποια μικροπράγματα που μπορούν να διαταράξουν την διαδικασία του μαθήματος.
Άσε που αν είναι κλειστό ή στο αθόρυβο το κινητό και θες να καλέσεις πώς θα το ακούσει; Πιο πιθανό είναι να το σηκώσει κάποιος άμα πάρεις τηλέφωνο στο γραφείο παρά να το ακούσει ο μαθητής το κινητό του.

Άσε που θα μαλώνουμε συνέχεια για τα κινητά. Μου το πήρε, μου το έσπασε, το έχασα ... πανάκριβα κινητά στο σχολείο. Ποιος ο λόγος να αγχωνόμαστε και για τα κινητά;
Και άσε που θα κάθονται όλη μέρα με το κινητό στο χέρι αντί να παίζουν μεταξύ τους.
Δεν έχουν κανέναν λόγο ύπαρξης τα κινητά στα σχολεία.

Κι επίσης στα σχολεία απαγορεύεται οποιοδήποτε σύστημα ηχογράφησης ή βιντεοσκόπησης. Είσαι σίγουρος ότι κάποιοι μαθητές δεν θα το χρησιμοποιούν με τέτοιο σκοπό;
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Μαρή, τι γράφεις ολόκληρα βιβλία; Πιο περιεκτική δεν μπορείς να γίνεις; :lol:
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
Αγις
Δημοσιεύσεις: 27938
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:09

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αγις »

Αν γράφει ετσι δεν θέλω να σκέφτομαι πως θα μιλάει.
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
bizeli
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 18:26

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bizeli »

hellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 06:46 Μαρή, τι γράφεις ολόκληρα βιβλία; Πιο περιεκτική δεν μπορείς να γίνεις; :lol:
Όχι φίλε δεν μπορώ να γίνω πιο περιεκτική όταν ο άλλος μου αλλοιώνει την πραγματικότητα, αφήνει πράγματα να αιωρούνται στον αέρα, παρερμηνεύει συνεχώς αυτά που λέω, βγάζει λάθος συμπεράσματα και θίγει θέματα πολύ σημαντικά για μένα.

Θα το αναλύσω όσο πιστεύω εγώ ότι πρέπει και άμα θέλετε μην τα διαβάζετε.
Ορέστης 35

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης 35 »

perseus έγραψε: 10 Ιούλ 2018, 07:08

Ρε Ορεστη ημαρτον ριξε 5 σφαλιαρες να τελειωσει η υποθεση.

Εχω μια τρυπα στη μνημη μου. Για μια ακομη φορα ενιωσα πολυ μεγαλο θυμο για τρια συγκεκριμενα παιδια στην πρωτη Λυκειου και φανταστηκα να τους λιωνω στο ξυλο. Δε μπορω ομως να θυμηθω τι μου εκαναν.
Και δεν ημουν απο τα παιδια που θυμωνουν ευκολα, αντιθετα μπορει καποιος να με εβριζε και να το επαιρνα για φιλικο πειραγμα. Υπηρχε μια διαρκης ενταση σαν σκηνη απο ταινια με φυλακισμενους ή εγκλειστους σε ιδρυμα που η κατασταση παει στα ακρα και παραμενει. Δεν εχω κοιμηθει ακομα γιατι δε μπορω να αποκωδικοποιησω αυτο το μυστηριο. Ποιος θα γεμισει την τρυπα στο μυαλο μου; Με ποιο δικαιωμα οι δασκαλοι βαζουν βαθμους και κρινουν τους μαθητες; Θα μπορουσα να μαθω μονος μου ολα οσα διδαξαν αν δε με αναγκαζαν να πηγαινω εκει.
bizeli
Δημοσιεύσεις: 1095
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 18:26

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bizeli »

Αγις έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 07:18 Αν γράφει ετσι δεν θέλω να σκέφτομαι πως θα μιλάει.
Κι, όμως, δεν μιλάω πολύ.
Το έχω πει και σε άλλο νήμα.
Βαριέμαι αφόρητα τις άσκοπες συζητήσεις.
Για αυτό μου αρέσει να βγαίνω με μεγάλες παρέες για να "κρύβομαι" στο πλήθος και να μην χρειάζεται να μιλάω εγώ.
Αν ήμασταν σε μια παρέα δεν θα περνούσε καν από το μυαλό σας ποιο μπορεί να είναι το μπιζέλι.
Άβαταρ μέλους
Αγις
Δημοσιεύσεις: 27938
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:09

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αγις »

Η πιο αγύμναστη ;
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15420
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus »

η πιο εμορφη?
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

bizeli έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 05:12
Η γνώμη μου είναι ότι οι μαθητές θα πρέπει να είναι χωρισμένοι στις τάξεις ανά επίπεδα ώστε να μπορώ να δουλέψω σωστά και αποτελεσματικά και να μπορώ να ακολουθώ τον ρυθμό που πρέπει σύμφωνα με τις ανάγκες του επιπέδου στο οποίο βρίσκονται οι μαθητές.
Έτσι όπως είναι όλοι ανακατωμένοι δεν γίνεται δουλειά.
Αντί να ακολουθήσω εγώ τον ρυθμό του "κακού" μαθητή αγκομαχά να ακολουθήσει αυτός τον δικό μου όσο εγώ και να τον περιμένω. Κι εγώ να τον περιμένω. Οι υπόλοιποι μαθητές;
Για αυτό μετά καταφεύγουν οι γονείς και σε ιδιαίτερα και σε εξωτερική βοήθεια και ξοδεύουν του κόσμου τα λεφτά.
Αν τα πράγματα λειτουργούσαν λίγο πιο σωστά το σχολείο θα μπορούσε να καλύψει όλους τους μαθητές χωρίς να ξοδεύει κανείς λεφτά σε φροντιστήρια.
Κάπως έτσι αυτοί οι μαθητές περνάνε τις τάξεις και φτάνουν στην έκτη και δεν ξέρουν τίποτα γιατί εν τω μεταξύ τα προβλήματα έχουν διογκωθεί ακόμα πιο πολύ.
Μετά θα πάει στο γυμνάσιο ... κι εκεί ακόμα τα ίδια και χειρότερα ...
Αυτή είναι κατά τη γνώμη μου η μεγαλύτερη αιτία του προβλήματος και σε συνδυασμό και με άλλους παράγοντες ... μοιάζει με γόρδιο δεσμό.
Αλλά για να μπορεί να υλοποιηθεί η παραπάνω λύση, απαιτείται η δημιουργία περισσότερων τμημάτων η οποία με τη σειρά της προϋποθέτει περισσότερους δασκάλους άρα περισσότερα λεφτά ... λεφτά δεν έχουμε ... για αυτό στοίβαξέ τους όλους μαζί σε ένα τμήμα και όποιος μάθει έμαθε.
συμφωνω με το παραπανω, εκτος απο την τελευταια προταση. δεν καταλαβαινω γιατι χρειαζονται περισσοτεροι δασκαλοι και τμηματα. χρειαζεται απλως να διαχωριζονται οι μαθητες αναλογα με το επιπεδο τους, και οχι αλφαβητικα.

δεν ξερω ομως τι επιπτωσεις μπορει να εχει αυτο στον ψυχισμο των παιδιων, οταν τα μισα θα ταμπελιαστουν ως "καθυστερημενα" και τα υπολοιπα θα την ψωνισουν ως "φωστηρες'. φανταζομαι οτι θα ειναι δυσκολο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Athos
Δημοσιεύσεις: 4044
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 17:30
Phorum.gr user: Athos

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athos »

Η κοινωνία διολισθαίνει σε υποκοσμιακές καταστάσεις, ελληνικές και εισαγόμενες.
Είναι λογικό όταν η ίδια η πολιτεία έχει κάνει τον υπόκοσμο θεσμικό συνομιλητή.
Τα παιδιά αντανακλούν τους γονείς τους.
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: τον εκφοβιζαν στο σχολειο,

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

Ασέβαστος έγραψε: 11 Ιούλ 2018, 08:36

συμφωνω με το παραπανω, εκτος απο την τελευταια προταση. δεν καταλαβαινω γιατι χρειαζονται περισσοτεροι δασκαλοι και τμηματα. χρειαζεται απλως να διαχωριζονται οι μαθητες αναλογα με το επιπεδο τους, και οχι αλφαβητικα.

δεν ξερω ομως τι επιπτωσεις μπορει να εχει αυτο στον ψυχισμο των παιδιων, οταν τα μισα θα ταμπελιαστουν ως "καθυστερημενα" και τα υπολοιπα θα την ψωνισουν ως "φωστηρες'. φανταζομαι οτι θα ειναι δυσκολο.
Οκ, αυτό το πρόβλημα θεωρητικώς λύθηκε με την αλφαβητική βαθμολογία. Αλλά προφανώς δεν αρκεί. :lol:

Αν φτάσαμε στο σημείο να αποτελεί ταξική/ρατσιστική πρακτική και η σχολική τάξη ας καταργηθούν και οι τάξεις ή ας περνάνε με κλήρωση στην επόμενη. Ο ψυχισμός πάνω απ' όλα.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”