Prepon έγραψε: 08 Οκτ 2020, 18:09
sport billy έγραψε: 08 Οκτ 2020, 17:47
Προφανώς πρόκειται για έναν βλαμμένο που νόμιζε ότι επειδή κάνει το ίδιο στα κριάρια ή στους τράγους, μπορούσε να το κάνει και στον σκύλο, απ'ότι διάβασα πιο πάνω.
Άλλος ένας ηλίθιος στο πλήθος ηλιθίων που μπορεί να μην έχουν κάνει ακόμα κάτι τόσο τραγικό που να πάρει διαστάσεις, όμως καθημερινώς κάνουν πολλές μικρές κι ασήμαντες ηλιθιότητες που μας σπάνε τα νεύρα.
Η υπερβολική ενασχόληση πέρα του αυτονόητου και του λογικού με κατώτερες μορφές ζωής με σκοπό την τιμωρία τους ή την λατρεία και εξιδανίκευση τους, είναι ηλιθιότητα και παθολογία. Όσο βλαμμένος είναι κάποιος που τιμωρεί, βασανίζει και κακομεταχειρίζεται ένα ζώο χωρίς εύλογο λόγο, άλλο τόσο είναι ένας που κοιμάται μαζί με το ζώο, το ντύνει με ρούχα, το πάει στο ψυχολόγο ή παίρνει τους δρόμους για να κάνει τον νοσοκόμο, τον σιτιστή ή τον δικηγόρο τους.
Αφού τα ζώα δεν έχουν μιλιά για να φωνάξουν λοιπόν βοήθεια και τον ρόλο αυτό τον αναλαμβάνουν εθελοντικά κάποιοι άνθρωποι, όμως μόνο για σκυλιά και γάτες, εγώ θα μιλήσω εξ ονόματος εκείνων των ζώων που οι εθελοντές δεν μιλάνε για τα "δικαιώματα" τους:
Ζαρκάδια, Ελάφια, Αγριογούρουνα, Λαγοί, Πάπιες, Μπεκάτσες και πλήθος φτερωτών θηραμάτων αισθάνονται ΜΑΛΑΚΕΣ που δεν γεννήθηκαν Σκύλοι και Γατιά για να κλαίνε οι άνθρωποι για τον χαμό τους να κάνουν λαϊκά δικαστήρια στο internet και να κολλάνε κηδειόχαρτα στο Facebook και λένε σε όλους εσάς τους ΣΚΥΛΟΓΑΤΟΦΙΛΟΥΣ ότι είσαστε ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ.
Διότι ο Άνθρωπος και ο σκύλος συνεργάζονται για να τα βασανίσουν και να τα σκοτώσουν ΓΙΑ ΝΟΜΙΜΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ που την αποδέχεται ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ.
Όχι λοιπόν στην αλα κάρτ ΖΩΟΦΙΛΙΑ της μόδας και των παλαβών. Η απαγορεύεται το κυνήγι, το κρέας τα ψάρια και τα παράγωγά τους και βοσκάμε όλοι στα λιβάδια ή κομμένη η σκυλογατο-υποκρισία τις μαλάκυνσης.
Τα ζώα με τα ζώα και οι άνθρωποι με τους ανθρώπους και όποιος μπλέκεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες, στην κυριολεξία.
Δόξα σοι ο Θεός
Οκ, ξανά το ίδιο τροπάρι.
Σας διαφεύγει το ΒΑΣΙΚΟ στοιχείο ότι τα σκυλόγατα είναι και ήταν διαχρονικώς ΟΙΚΟΣΙΤΑ ζώα, ενώ τα θηράματα που αναφέρετε όχι.
Σας διαφεύγει επίσης ότι το κυνήγι ζώων εκτός από γελοίες παράτες τύπου κυνήγι της αλεπούς στην Αγγλία, όπου ένας στρατός κυνηγά μια αλεπού (γουάου) και κάτι γενναίους μαλάκες που κάνουν σαφάρι από τεθωρακισμένο τζιπ, είχε ως στόχο την τροφή και την εκμετάλλευση του δέρματος των ζώων, όχι για ντιζάιν αλλά κυρίως για πρακτικούς λόγους.
Όπως σας διαφεύγει το ότι στα άγρια ζώα, πτηνά, ψάρια, έντομα κλπ υπάρχουν πάντα θηρευτές και θηράματα, ακόμη και αν δεν παίζει ανθρώπινο στοιχείο στο πλαίσιο. Παντού και πάντοτε θα υπάρχει ένας κακός λύκος που τρώει το αδύνατο αρνάκι.
Το ότι από ένα σημείο και μετά κάποιοι την είδαν μάστερς της φύσης επειδή κρατάνε μια καραμπίνα, ενώ χωρίς αυτήν δεν είχανε καμμία τύχη ως ανώτερα όντα, είναι άλλο θέμα. Το ότι η οποιαδήποτε υστερική ζωόφιλη θα πάθαινε κρίση πανικού αν βρισκόταν κάποιο σούρουπο σε ζεν περιβάλλον τριγυρισμένη από επίσης τρυφερές υπάρξεις, είναι αλλούτερο θέμα. Όχι, δεν θα την πλησίαζαν οι λύκοι εκστασιασμένοι ούτε θα γονάτιζαν ευλαβικά αν άρχιζε να χορεύει κάτω από το σεληνόφως. Θα τιμούσαν την ύπαρξη της με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που τιμούσαν κάποτε οι Ινδιάνοι τα βουβάλια.
Όπως ακριβώς θα τιμούσε και το χόμπιτ μια αγέλη άγριων σκύλων, που κάποια άλλα χόμπιτ πήραν στα σπίτια τους και μετά τα παράτησαν στους δρόμους, επειδή τα ζώα έκαναν το φοβερό και τρομερό αμάρτημα να συμπεριφερθούν ως αυτό που είναι. Ζώα. Όταν τα χόμπιτ αντιληφθούν τη βασική αυτή διαφορά, ίσως έχουν καλύτερη τύχη ως οικόσιτα αλλά μέχρι εκεί.
Και ναι, μπορώ να καταλάβω πλήρως ότι όταν οι άνθρωποι της επαρχίας πέρναγαν δύσκολα, όταν τα ίδια τους τα παιδιά μέτραγαν ως εργατικά χέρια, ήταν παράλογο να νοιώσουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα γαϊδούρια τους. Τα ζώα ήταν αντιληπτά μόνον ως χρήσιμα εργαλεία και τίποτα περισσότερο.
Αυτό όμως είναι τελείως διαφορετικό από τον τουρίστα που καμαρώνει πάνω στο γαϊδούρι της Σαντορίνης, επειδή έτσι αναβιώνει τη γραφικότητα. Ο οποιοσδήποτε παπάρας θέλει να αναβιώσει την πραγματική γραφικότητα, πρέπει να ξεκουνήσει την χοντροκωλάρα του και να κάνει την ίδια διαδρομή με τα πόδια, φορτωμένος σα γαϊδούρι στις ανηφοριές, όπως έκαναν οι πραγματικοί νησιώτες.
Το ίδιο και ο κάθε δεκοκτηνοτρόφος.