Ubisoft.
EA games
Kojima.
Ο τομεας να παραγει προιοντα με υψηλη προστιθεμενη αξια.Mansko έγραψε: 08 Οκτ 2020, 15:46Δε κατάλαβα. Για εξήγησε λίγο αυτή τη δεύτερη πρόταση αν θέλεις.axilmar έγραψε: 08 Οκτ 2020, 10:09 Η Ταϊβάν το προσπαθεί εδώ και πολλές δεκαετίες όμως. Εμείς ούτε καν έχουμε αρχίσει.
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει σε ποιον τομέα η Ελλάδα θα εκβιομηχανιστει. Λίγη σημασία έχει. Αυτό που μετράει είναι να έχει υψηλή προστιθέμενη αξία.
Θα μπορούσες να κάνεις διαστημικές αποστολές με πολύ μειωμένο κόστος, σε σημείο που θα ήταν συμφέρουσα ακόμα και η εξόρυξη μετάλλων από τους αστεροειδείς.Mansko έγραψε: 08 Οκτ 2020, 15:45Τι θα μπορούσαμε να βγάλουμε απ' αυτό;
Φαντάζεσαι να αρχίσουν τα φακελάκια και εκεί;εργοστασιο παραγωγής ιπταμένων αυτοκινήτων
Περιττό.και ένα ασανσέρ που θα περνάει διαμετρικως στην άλλη μεριά της γης, θα λειτουργεί με ελεύθερη πτώση και θα βγαίνει μέσα σε 20 λεπτά στην Νέα Ζηλανδία.
Εύκολο δεν είναι, όπως κάθε βιομηχανία.hellegennes έγραψε: 08 Οκτ 2020, 21:29 Τι εύκολα που πετάτε οχήματα, όπλα, φάρμακα. Παιχνιδάκι να ανοίξεις φαρμακευτική βιομηχανία ή βιομηχανία όπλων.
Εκπαιδευμένο προσωπικό και χρήμα για να στήσεις ολόκληρη βιομηχανία δεν είναι κάτι που βρίσκεται απ' την μια στιγμή στην άλλη. Βασικά θες πολλά χρόνια λειτουργίας και πολύ χρήμα. Μικροβιομηχανία μπορούμε να έχουμε στην Ελλάδα, αλλά δεν θα αλλάξει το οικονομικό μας μοντέλο κάτι τέτοιο.OANNHSEA έγραψε: 08 Οκτ 2020, 22:38Εύκολο δεν είναι, όπως κάθε βιομηχανία.hellegennes έγραψε: 08 Οκτ 2020, 21:29 Τι εύκολα που πετάτε οχήματα, όπλα, φάρμακα. Παιχνιδάκι να ανοίξεις φαρμακευτική βιομηχανία ή βιομηχανία όπλων.
Θέλει κόπο, χρόνο, θέληση, αφοσίωση, εκπαιδευμένο προσωπικό και χρήμα.
Στην Ελλάδα όμως είναι η αρπακολιά που έχει καθιερώσει το πασόκ και η μίζα...
bentley χωρίς vw από πίσω δε γίνεται κι είναι κρίμα γιατί παρά το χαμηλό όγκο τα κέρδη είναι υπολογίσιμαLeporello έγραψε: 08 Οκτ 2020, 09:36 Θα μπορούσε η Ελλάδα να παράγει high -end προϊόντα, όπως τα Bang & Olufsen ή ελληνικά Bentley ή τρόφιμα όπως αυγοτάραχο Μεσολογγίου on steroids που δεν θέλουν τεράστιες επενδύσεις σε απόλυτους αριθμούς. Ομως δεν είναι τέτοια προϊόντα που θα κάνουν την διαφορά σε εθνικό επίπεδο. Ο κόσμος θέλει Volkswagen, όχι Bentley. Αρα, πάμε στα λόγια σου.
Ευχαριστώ γιά τα περαστικά. Το γεγονός ότι η Volkswagen αγόρασε την Bentley και η FIAT την Maserati και όχι το αντίθετο, δείχνει ακριβώς ότι η δύναμη είναι στους αριθμούς και όχι στην ποιότητα. Πάντως, μέχρι την δεκαετία του '70 μιά χαρά πούλαγαν η Bentley και η Maserati σαν μικρές εταιρείες.Μαυροβασίλης έγραψε: 08 Οκτ 2020, 23:12bentley χωρίς vw από πίσω δε γίνεται κι είναι κρίμα γιατί παρά το χαμηλό όγκο τα κέρδη είναι υπολογίσιμα ντροπή όμως σε κάθε περίπτωση είναι που οι στόκοι κροάτες έχουν Rimac κι εμείς μαστίχαLeporello έγραψε: 08 Οκτ 2020, 09:36 Θα μπορούσε η Ελλάδα να παράγει high -end προϊόντα, όπως τα Bang & Olufsen ή ελληνικά Bentley ή τρόφιμα όπως αυγοτάραχο Μεσολογγίου on steroids που δεν θέλουν τεράστιες επενδύσεις σε απόλυτους αριθμούς. Ομως δεν είναι τέτοια προϊόντα που θα κάνουν την διαφορά σε εθνικό επίπεδο. Ο κόσμος θέλει Volkswagen, όχι Bentley. Αρα, πάμε στα λόγια σου.
και περαστικά που δε σου ευχήθηκα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
ναι, και η πορσε παραλίγο να αγοράσει τη vw αν δεν τα γαμούσανε με χειραγώγηση αγοράςLeporello έγραψε: 08 Οκτ 2020, 23:35 Το γεγονός ότι η Volkswagen αγόρασε την Bentley και η FIAT την Maserati και όχι το αντίθετο, δείχνει ακριβώς ότι η δύναμη είναι στους αριθμούς και όχι στην ποιότητα. Πάντως, μέχρι την δεκαετία του '70 μιά χαρά πούλαγαν η Bentley και η Maserati σαν μικρές εταιρείες.
Δεν ξέρω αν κάνεις πλάκα αλλα η Κίνα γιγαντώθηκε στις ηλεκτρικές κιθάρες γιατι αυτές που πουλάει ειναι οι φθηνές εκδόσεις των αμερικανικών μεγάλων εταιρειών. Δεν ειναι περισσότερο κινεζικές απο τα iPhone που κατασκευάζονται εκεί. Είναι πχ squier που είναι της fender και epiphone της Gibson. Μέχρι κ στο headstock γράφουν squier by fender ξέρω γω