Οκ, βάλτε και τον νηπιοβαπτισμό, το στρατό, τον υποχρεωτικό εκκλησιασμό και ό,τι άλλο θέλετε. Βάλτε και όποιους συγγενείς σας καταπίεσαν και όσους παπάδες σας αγριοκοίταξαν και σας έμεινε ψυχολογικό τραύμα.Nandros έγραψε: 08 Ιούλ 2018, 15:00ΓΑΛΗ έγραψε: 08 Ιούλ 2018, 10:41Επειδή από το σχολείο δεν θυμάμαι κάτι ιδιαίτερο, μπορείς να γράψεις μερικά από τα άλλα βρώμικα κόλπα; Γενικώς, αυτό που ειλικρινά δεν καταλαβαίνω είναι ότι κάποιοι θεωρούν ότι ο μόνος τρόπος να διαμορφώσεις αντίληψη για την πίστη και το έθνος/πατρίδα (πες το όπως θες) είναι η συρραφή μόνον των εκπαιδευτικών βιβλίων και των σουβενίρ στο Μοναστηράκι.μίστερ μαξ έγραψε: 07 Ιούλ 2018, 21:54Η πίστη δεν είναι κάτι προσωπικό, είναι κάτι το οποίο επιβάλλουν στο σχολείο μέσω κατήχησης και άλλων βρώμικων κόλπων. Τα σουβενίρ i love greece είναι πιο tailored παρά η πίστη.
Έστω λοιπόν ότι υπήρξε και συνεχίζει να υπάρχει κατήχηση μικρού ή μεγάλου βαθμού από το σχολείο, που είναι υποχρεωτικό. Ο εκκλησιασμός όμως δεν είναι υποχρεωτικός. Και φυσικά υπάρχει ένα τεράστιο εξωσχολικό πεδίο χωρίς την παραμικρή λογοκρισία στην περιρρέουσα ατμόσφαιρα της ζωής ενός μικρού μαθητή και ενός ενήλικα πολίτη. Τί ακριβώς εμποδίζει τον καθένα να αντλήσει πληροφορίες για τα θέματα που τον ενδιαφέρουν σε θέματα θρησκείας, ιστορίας και τέχνης; Βάζω και την τέχνη στο πλαίσιο επειδή τη θεωρώ ως επαρκέστατο αποτύπωμα της κάθε εποχής και κυρίως επειδή είναι κάτι που δεν μπορεί να παραποιηθεί/υποτιμηθεί/υπερτιμηθεί. Στο συγκεκριμένο πεδίο δεν υπάρχει δυνατότητα προσθήκης, αφαίρεσης ή συρραφής. Είναι αυτό που είναι, στρατευμένη ή μη.
Με λίγα λόγια γιατί θεωρείς ότι το αϊλοβγκρίς είναι δεδομένα προϊόν κατήχησης και όχι επιλογής;
Το πρώτο και καλύτερο βρώμικο κόλπο είναι ο νηπιοβαπτισμός. Ακολουθεί η από νηπίου πλύση εγκεφάλου και indoctrination. Αποστερείται η δυνατότητα επιλογής κατόπιν ωρίμου σκέψεως.
Μην μου πεις ότι δεν πάνε πια τα παιδάκια ομαδικά με το σχολείο στην εκκλησία; Και ο εκκλησιασμός ήταν υποχρεωτικός μέχρι πριν κάτι χρόνια.
Ποιος ξέρει να μας πει τί γίνεται τώρα στον στρατό;
.
Μετά απαντήστε στο κόκκινο σκέλος.
Χρησιμοποιώ δεύτερο πληθυντικό γιατί είναι σαφές ότι πολλοί το βλέπουν έτσι.