Σπανοβαγγελοδημήτρης έγραψε: 24 Σεπ 2020, 13:20
Να τα καβαλήσουν, να μάθουν τί είναι, πόσο επικίνδυνο και να σέβονται περισσότερο τα δίκυκλα στον δρόμο.
Να προσέχουν όμως γιατί προβλέπω να γεμίζει το ΚΑΤ... εδώ την πατάνε άνθρωποι που καβαλάνε 30 χρόνια!
Αυτά είναι σωστά. Ίσως όμως η απόφαση να ενθαρρύνει κάποιους να παρατήσουν το αυτοκίνητο και να επιλέξουν να κινηθούν με ένα scooter π.χ. Αυτό θα ήταν ένα βήμα στην σωστή κατεύθυνση για να αδειάσουν οι δρόμοι από τα αυτοκίνητα με έναν επιβάτη που βλέπουμε κάθε μέρα.
Αν καταλαβαίνω σωστά αυτά που διαβάζω, ουσιαστικά η απόφαση αφορά κυρίως τα scooter μέχρι 125 κυβικά. Τίποτε τρομερό δηλαδή.
Βέβαια, όπως πολύ συχνά συμβαίνει εδώ έχουν μαζευτεί οι Έλληνες ξερόλες και σχολιάζουν κάτι που δεν καταλαβαίνουν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hector Buas την 24 Σεπ 2020, 14:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Lord Brum έγραψε: 24 Σεπ 2020, 13:53
όντως χοντρή έως εγκληματική μαλακία ειδικά σε μια χώρα που σκοτώνονται τόσοι κάθε χρόνο. Περιμένω Ιαβέρη να κράξει
Μια χαρά μέτρο είναι, ειδικά για τις πόλεις που τα παρκινγκ χρόνο με το χρόνο εξαφανίζονται. Δεν είναι πιο επικίνδυνο μέσα στην πόλη απο ότι το ποδήλατο. Βασικά είναι λιγότερο επικίνδυνο γιατί οι μισοί ποδηλάτες νομίζουν οτι δεν ισχύει για αυτούς ο ΚΟΚ. ΟΚ το 125 είναι λίγο ψηλά αλλά αν θες να προωθήσεις την αντικατάσταση του αυτοκινήτου δεν γίνεται να πας πολύ πιο κάτω.
Δεν ισχυει για τους ποδηλατες ο κοκ. Ποδηλατο = πεζος
Υδράργυρος έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:00
Δεν ισχυει για τους ποδηλατες ο κοκ. Ποδηλατο = πεζος
ΟΚ προβλημά του τότε όταν πέσει πάνω του το σιδερένιο κλουβί με 1,5 τόνο βάρος επειδή για αυτόν "δεν ισχύει ο ΚΟΚ" και πήγε να περάσει χωρίς να προσέξει.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Lord Brum έγραψε: 24 Σεπ 2020, 13:53
όντως χοντρή έως εγκληματική μαλακία ειδικά σε μια χώρα που σκοτώνονται τόσοι κάθε χρόνο. Περιμένω Ιαβέρη να κράξει
Μια χαρά μέτρο είναι, ειδικά για τις πόλεις που τα παρκινγκ χρόνο με το χρόνο εξαφανίζονται. Δεν είναι πιο επικίνδυνο μέσα στην πόλη απο ότι το ποδήλατο. Βασικά είναι λιγότερο επικίνδυνο γιατί οι μισοί ποδηλάτες νομίζουν οτι δεν ισχύει για αυτούς ο ΚΟΚ. ΟΚ το 125 είναι λίγο ψηλά αλλά αν θες να προωθήσεις την αντικατάσταση του αυτοκινήτου δεν γίνεται να πας πολύ πιο κάτω.
Δεν ισχυει για τους ποδηλατες ο κοκ. Ποδηλατο = πεζος
Lord Brum έγραψε: 24 Σεπ 2020, 13:53
όντως χοντρή έως εγκληματική μαλακία ειδικά σε μια χώρα που σκοτώνονται τόσοι κάθε χρόνο. Περιμένω Ιαβέρη να κράξει
Υδράργυρος έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:00
Δεν ισχυει για τους ποδηλατες ο κοκ. Ποδηλατο = πεζος
ΟΚ προβλημά του τότε όταν πέσει πάνω του το σιδερένιο κλουβί με 1,5 τόνο βάρος επειδή για αυτόν "δεν ισχύει ο ΚΟΚ" και πήγε να περάσει χωρίς να προσέξει.
Εξαιρετική λογική! Ενώ αν πέσει πάνω του ο 1,5 τόνος ενώ π.χ. θα είναι πεζός θα είναι κάπως καλύτερα!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hector Buas την 24 Σεπ 2020, 14:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Lord Brum έγραψε: 24 Σεπ 2020, 13:53
όντως χοντρή έως εγκληματική μαλακία ειδικά σε μια χώρα που σκοτώνονται τόσοι κάθε χρόνο. Περιμένω Ιαβέρη να κράξει
Μια χαρά μέτρο είναι, ειδικά για τις πόλεις που τα παρκινγκ χρόνο με το χρόνο εξαφανίζονται. Δεν είναι πιο επικίνδυνο μέσα στην πόλη απο ότι το ποδήλατο. Βασικά είναι λιγότερο επικίνδυνο γιατί οι μισοί ποδηλάτες νομίζουν οτι δεν ισχύει για αυτούς ο ΚΟΚ. ΟΚ το 125 είναι λίγο ψηλά αλλά αν θες να προωθήσεις την αντικατάσταση του αυτοκινήτου δεν γίνεται να πας πολύ πιο κάτω.
Δεν ισχυει για τους ποδηλατες ο κοκ. Ποδηλατο = πεζος
Δεν ισχύει αυτό που λες. Ο ποδηλάτης δεν επιτρέπεται στο πεζοδρόμιο, εκτός και αν σπρώχνει το ποδήλατο. Ισχύει ο Κ.Ο.Κ, δεν μπαίνει σε λεωφορειολωρίδα, σε εθνική, κλπ.
“I ought to of shot that dog myself, George. I shouldn't ought to of let no stranger shoot my dog.”
Υδράργυρος έγραψε: 24 Σεπ 2020, 14:00
Δεν ισχυει για τους ποδηλατες ο κοκ. Ποδηλατο = πεζος
ΟΚ προβλημά του τότε όταν πέσει πάνω του το σιδερένιο κλουβί με 1,5 τόνο βάρος επειδή για αυτόν "δεν ισχύει ο ΚΟΚ" και πήγε να περάσει χωρίς να προσέξει.
Εξαιρετική λογική! Ενώ αν πέσει πάνω του ο 1,5 τόνος ενώ θα είναι πεζός θα είναι κάπως καλύτερα!
Οι πεζοί συνήθως κοιτάνε και προσέχουν σε αντίθεση με πολλούς ποδηλάτες που ενώ δεν έχουν την ίδια ευελιξία συμπεριφέρονται σαν να είναι μόνοι τους στο δρόμο και άτρωτοι. Επίσης οι πεζοί συνήθως δεν βγαίνουν στην άκρη εθνικών οδών ανα ομάδες κάθε ΣΚ.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
ΟΚ προβλημά του τότε όταν πέσει πάνω του το σιδερένιο κλουβί με 1,5 τόνο βάρος επειδή για αυτόν "δεν ισχύει ο ΚΟΚ" και πήγε να περάσει χωρίς να προσέξει.
Εξαιρετική λογική! Ενώ αν πέσει πάνω του ο 1,5 τόνος ενώ θα είναι πεζός θα είναι κάπως καλύτερα!
Οι πεζοί συνήθως κοιτάνε και προσέχουν σε αντίθεση με πολλούς ποδηλάτες που ενώ δεν έχουν την ίδια ευελιξία συμπεριφέρονται σαν να είναι μόνοι τους στο δρόμο και άτρωτοι.
επίσης έχουν και κουλτούρα fit γιογκοπούτανου (δεν είναι τυχαίο που φοράνε τα ίδια ρούχα). Δε σταματάει στο κόκκινο για να μη χαλάσει την ορμή που έχει φτιάξει.
Εξαιρετική λογική! Ενώ αν πέσει πάνω του ο 1,5 τόνος ενώ θα είναι πεζός θα είναι κάπως καλύτερα!
Οι πεζοί συνήθως κοιτάνε και προσέχουν σε αντίθεση με πολλούς ποδηλάτες που ενώ δεν έχουν την ίδια ευελιξία συμπεριφέρονται σαν να είναι μόνοι τους στο δρόμο και άτρωτοι.
επίσης έχουν και κουλτούρα fit γιογκοπούτανου (δεν είναι τυχαίο που φοράνε τα ίδια ρούχα). Δε σταματάει στο κόκκινο για να μη χαλάσει την ορμή που έχει φτιάξει.
Μάλιστα, ούτε ποδήλατο δεν έχεις κάνει στη ζωή σου.
Αλλά από ότι φαίνεται ξέρεις, ξες τι.
ΟΚ προβλημά του τότε όταν πέσει πάνω του το σιδερένιο κλουβί με 1,5 τόνο βάρος επειδή για αυτόν "δεν ισχύει ο ΚΟΚ" και πήγε να περάσει χωρίς να προσέξει.
Εξαιρετική λογική! Ενώ αν πέσει πάνω του ο 1,5 τόνος ενώ θα είναι πεζός θα είναι κάπως καλύτερα!
Οι πεζοί συνήθως κοιτάνε και προσέχουν σε αντίθεση με πολλούς ποδηλάτες που ενώ δεν έχουν την ίδια ευελιξία συμπεριφέρονται σαν να είναι μόνοι τους στο δρόμο και άτρωτοι. Επίσης οι πεζοί συνήθως δεν βγαίνουν στην άκρη εθνικών οδών ανα ομάδες κάθε ΣΚ.
Οι ποδηλάτες κοιτάνε και προσέχουν στον ίδιο βαθμό με τους πεζούς. Στην πραγματικότητα στην Ελλάδα το πρόβλημα με τα ποδήλατα είναι η έλλειψη ποδηλατοδρόμων που θα εξασφάλιζαν την ασφάλεια της χρήσης τους.
Η χρήση ποδηλάτου η scooter η και μοτοσυκλέτας σε μια χώρα που έχει ήλιο 300 μέρες τον χρόνο θα πρέπει να ενθαρρύνεται και να επιβραβεύεται. Η συγκεκριμένη απόφαση είναι στην σωστή κατεύθυνση. Αλλά αυτό δεν είναι εύκολο να το καταλάβει κανείς που μόλις πριν από μια γενιά ξεπέζεψε απότο γαϊδούρι και μπήκε στο αυτοκίνητο.