Ε, αυτό που θέλεις είναι λάθος τόσο από παιδαγωγικής απόψεως όσο και από επιστημονικής.axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:28Παραδειγμα εδωσα για να καταλαβεις τι εννοω, δεν ειπα οτι ετσι πρεπει να γκρουπαριστουν τα γκρουπ. Εγω αυτο που θελω ειναι εξετασεις ανα γκρουπ, οχι ανα δεσμη/πεδιο.Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:11Ό,τι να ναι. Τα ίδια τα πανεπιστήμια έχουν γκρουπάρει τις σχολές σε θετικών επιστημών, επιστημών υγείας, ανθρωπιστικών σπουδών, πολυτεχνικές κλπ. Αλλά οι Μητσάρες του phorum ξέρουν καλύτερα πως να γκρουπάρουν τα τμήματα των πανεπιστημίων...axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 11:09
Οχι. Εγω θελω γκρουπ σχολων μαθηματικων, γκρουπ σχολων φυσικης, γκρουπ σχολων χημειας, κλπ. Καθε αντικειμενο να εχει το δικο του γκρουπ με ξεχωριστες εξετασεις.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Γιατι ειναι λαθος; τεκμηριωσε το.Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:39Ε, αυτό που θέλεις είναι λάθος τόσο από παιδαγωγικής απόψεως όσο και από επιστημονικής.axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:28Παραδειγμα εδωσα για να καταλαβεις τι εννοω, δεν ειπα οτι ετσι πρεπει να γκρουπαριστουν τα γκρουπ. Εγω αυτο που θελω ειναι εξετασεις ανα γκρουπ, οχι ανα δεσμη/πεδιο.Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:11
Ό,τι να ναι. Τα ίδια τα πανεπιστήμια έχουν γκρουπάρει τις σχολές σε θετικών επιστημών, επιστημών υγείας, ανθρωπιστικών σπουδών, πολυτεχνικές κλπ. Αλλά οι Μητσάρες του phorum ξέρουν καλύτερα πως να γκρουπάρουν τα τμήματα των πανεπιστημίων...
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Διότι ανήκουν στο ίδιο πεδίο επιστημών.axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:41Γιατι ειναι λαθος; τεκμηριωσε το.Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:39Ε, αυτό που θέλεις είναι λάθος τόσο από παιδαγωγικής απόψεως όσο και από επιστημονικής.axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:28
Παραδειγμα εδωσα για να καταλαβεις τι εννοω, δεν ειπα οτι ετσι πρεπει να γκρουπαριστουν τα γκρουπ. Εγω αυτο που θελω ειναι εξετασεις ανα γκρουπ, οχι ανα δεσμη/πεδιο.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Και πως αυτο κανει λαθος στο να υπαρχουνε διαφορετικες εξετασεις, αναλογα με το ειδος σχολης;Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:43Διότι ανήκουν στο ίδιο πεδίο επιστημών.axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:41Γιατι ειναι λαθος; τεκμηριωσε το.Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:39
Ε, αυτό που θέλεις είναι λάθος τόσο από παιδαγωγικής απόψεως όσο και από επιστημονικής.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Μα υπάρχουν και τώρα λέμεaxilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:44Και πως αυτο κανει λαθος στο να υπαρχουνε διαφορετικες εξετασεις, αναλογα με το ειδος σχολης;
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Με λίγα λόγια η τυχαία ψυχική κατάσταση ενός έφηβου, που θα τον ωθεί να διαβάσει και να καταλάβει ή να μην κατυαλάβει ή να μη διαβάσει, θα πρέπει να αποτελεί κριτήριο για το ποιος θα σπουδάσει και θα γίνει επιστήμονας, σωστά; Κι όλοι εσείς τώρα θεωρείτε ότι σκέφτεστε λογικά. ΟΚ συνεχίστε την προσωπική σας ιστορία.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Η ομαδοποίηση των μαθημάτων εξέτασης είναι αυτό που λες ότι χρειάζεταιaxilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:47Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Ε, ομαδοποίηση έχουν επιλέξει με ακαδημαϊκά και πρακτικά κριτήρια
Επιμένεις σε κάτι που δεν μπορείς να στηρίξεις ούτε επιστημονικά, ούτε λειτουργικά
Το πρόβλημα της Παιδείας είναι πολύ μεγαλύτερο από την ομαδοποίηση των εξετάσεων
Είναι η απαξίωση του Λυκείου
Η χαμηλή εκπαιδευτική ποιότητα
Το πολύ χαμηλό επίπεδο έκφρασης των αποφοίτων
Τα φροντιστήρια
Τα πανεπιστημιακά τμήματα/φαντάσματα σε μικρές πόλεις
κοκ
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Η έλλειψη αγώνων τσίρλιντινγκ.Beria έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:52Η ομαδοποίηση των μαθημάτων εξέτασης είναι αυτό που λες ότι χρειάζεταιaxilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:47Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Ε, ομαδοποίηση έχουν επιλέξει με ακαδημαϊκά και πρακτικά κριτήρια
Επιμένεις σε κάτι που δεν μπορείς να στηρίξεις ούτε επιστημονικά, ούτε λειτουργικά
Το πρόβλημα της Παιδείας είναι πολύ μεγαλύτερο από την ομαδοποίηση των εξετάσεων
Είναι η απαξίωση του Λυκείου
Η χαμηλή εκπαιδευτική ποιότητα
Το πολύ χαμηλό επίπεδο έκφρασης των αποφοίτων
Τα φροντιστήρια
Τα πανεπιστημιακά τμήματα/φαντάσματα σε μικρές πόλεις
κοκ
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Έχεις κάνει δύο λάθος ισχυρισμούς. Ο πρώτος είναι ότι οι υποψήφιοι σε οικονομικές σχολές δίνουν τις ίδιες εξετάσεις, που δεν ισχύει αφού οι υποψήφιοι των οικονομικών σχολών δίνουν επιπλέον και το μάθημα των αρχών οικονομικής θεωρίας. Ο δεύτερος είναι ότι πιστεύεις ότι έχουν εντελώς διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο όταν στο ίδιο το ακαδημαϊκό πρόγραμμα τους μοιράζονται ένα κομμάτι της ύλης.axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:47Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Οι σχολες πληροφορικης μοιραζονται ενα κομματι της υλης με τις σχολες οικονομικων; ο μονος λογος που γινεται αυτο, εαν γινεται, ειναι επειδη δεν ειναι σωστα δομημενες οι σχολες: εχουν πολλους καθηγητες που δεν ξερουν το γνωστικο αντικειμενο της σχολης οποτε γεμιζουν τα μαθηματα με ασχετα πραγματα.Εμπεδοκλής έγραψε: 01 Σεπ 2020, 16:07Έχεις κάνει δύο λάθος ισχυρισμούς. Ο πρώτος είναι ότι οι υποψήφιοι σε οικονομικές σχολές δίνουν τις ίδιες εξετάσεις, που δεν ισχύει αφού οι υποψήφιοι των οικονομικών σχολών δίνουν επιπλέον και το μάθημα των αρχών οικονομικής θεωρίας. Ο δεύτερος είναι ότι πιστεύεις ότι έχουν εντελώς διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο όταν στο ίδιο το ακαδημαϊκό πρόγραμμα τους μοιράζονται ένα κομμάτι της ύλης.axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:47Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Οπως και να εχει, θα επρεπε να ειναι χωριστες οι εξετασεις μεταξυ αυτων των σχολων, ακομα και εαν μοιραζονται την υλη: εαν θες να ασχοληθεις με τα οικονομικα, θα μπορεις να δωσεις στις οικονομικες σχολες, αλλα οχι στις σχολες πληροφορικης, για παραδειγμα.
Με το συστημα που εχουμε τωρα μπορει καποιος να μπει, με τις ιδιες εξετασεις, σε πολλες διαφορετικες σχολες. Πραγμα που ειναι εντελως αρνητικο για την τριτοβαθμια εκπαιδευση και την κοινωνια: δημιουργει φοιτητες που νοιαζονται μονο για το πτυχιο και οχι για την επιστημη τους, με συνεπεια οι καθηγητες να μην εχουν φοιτητες που ενδιαφερονται να μαθουνε. Επισης, οι καλοι μαθητες που ομως δεν ενδιαφερονται για ενα γνωσιακο πεδιο κοβουν τον δρομο σε μαθητες που δεν ειναι τοσο καλοι αλλα εχουν ενδιαφερον για ενα γνωσιακο πεδιο.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Αυτό που φαντάζομαι ότι εννοεί είναι να αυξηθούν τα πεδία σε αρκετά περισσότερα από 4. Νομίζω την δεκαετία του 70 ήταν 13 διαφορετικά πεδία. Είναι κάτι που όντως μπορεί να γίνει, απλά είναι δύσκολο να βρεις διαφορετικά μαθήματα για να εξετάζονται στις εξετάσεις.axilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:47Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Περιμενε να στο κανω λιανα μηπως και καταλαβεις.Beria έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:52Η ομαδοποίηση των μαθημάτων εξέτασης είναι αυτό που λες ότι χρειάζεταιaxilmar έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:47Δεν υπαρχουνε εξετασεις αναλογα με το ειδος σχολης. Ειναι χωρισμενες οι σχολες σε 4 πεδια, ενω θα επρεπε να ειναι σε πολυ περισσοτερα πεδια. Δεν μπορει πχ καποιος που δινει για οικονομικες σχολες και καποιος που δινει για σχολες πληροφορικης να δινουν τις ιδιες εξετασεις.
Ε, ομαδοποίηση έχουν επιλέξει με ακαδημαϊκά και πρακτικά κριτήρια
Επιμένεις σε κάτι που δεν μπορείς να στηρίξεις ούτε επιστημονικά, ούτε λειτουργικά
Το πρόβλημα της Παιδείας είναι πολύ μεγαλύτερο από την ομαδοποίηση των εξετάσεων
Είναι η απαξίωση του Λυκείου
Η χαμηλή εκπαιδευτική ποιότητα
Το πολύ χαμηλό επίπεδο έκφρασης των αποφοίτων
Τα φροντιστήρια
Τα πανεπιστημιακά τμήματα/φαντάσματα σε μικρές πόλεις
κοκ
Ενας μαθητης που διαλεγει πχ το 4ο επιστημονικο πεδιο μπορει να μπει, με μια εξεταση, στις ακολουθες σχολες:
https://www.eimaifoititis.gr/sxoles-ana ... -episthmes
Μιλαμε για πανω απο 200 σχολες!
Και πολλες απο αυτες ειναι εντελως ασχετες, ως αντικειμενο, μεταξυ τους!
Στο μηχανογραφικο δε, λεει οτι μπορεις να δηλωσεις σχολες απο ενα ή δυο επιστημονικα πεδια!
Μπορεις δλδ να δηλωσεις πανω απο 300 σχολες, παντελως ασχετες μεταξυ τους (ανα ειδος σχολης)!
Αυτο ειναι εγκλημα, κατα την γνωμη μου, γιατι δινει εμφαση στην αποκτηση οποιουδηποτε πτυχιου, αντι να κατευθυνει τον υποψηφιο φοιτητη προς το γνωσιακο πεδιο που τον ενδιαφερει.
Αυτο με την σειρα του δημιουργει φοιτητες που στην ουσια ενδιαφερονται πιο πολυ για την αποκτηση πτυχιου παρα για την επιστημη τους.
Η υπαρξη πολλων φοιτητων χωρις ουσιαστικο ενδιαφερον για την επιστημη που θα σπουδασουν δημιουργει με την σειρα του ελλειψη ενδιαφεροντος στους καθηγητες.
Επισης το συστημα αυτο επιτρεπει στους καλους μαθητες να κοβουν τον δρομο στους οχι και τοσο καλους οι οποιοι ομως μπορει να εχουν μεγαλυτερο ενδιαφερον για μια συγκεκριμενη επιστημη απο τους καλυτερους τους.
Δεν λεω οτι η παιδεια δεν εχει αλλα προβληματα, αλλα αυτο ειναι ενα τεραστιο προβλημα για την τριτοβαθμια εκπαιδευση, γιατι στην ουσια την υποβαθμιζει!
Και βεβαια δεν λεω οτι ειναι το μοναδικο προβλημα για την τριτοβαθμια εκπαιδευση, ετσι; αλλα ειναι ενα απο τα σημαντικοτερα, κατα την γνωμη μου.
Η λυση λοιπον που προτεινω, δλδ πολλα περισσοτερα πεδια, σε συνδυασμο με 3 επιπεδα εξετασεων, απαγκιστρωση των εξετασεων απο το λυκειο, κλπ θα δωσει αλλη προοπτικη στην τριτοβαθμια εκπαιδευση της χωρας. Δεν θα εχουμε πια φοιτητες που το μονο που τους ενδιαφερει θα ειναι το πτυχιο, οποτε θα ειναι εντελως διαφορετικη η δυναμικη στα πανεπιστημια!
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
και τι προτείνειςΧαοτικός έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:51 Με λίγα λόγια η τυχαία ψυχική κατάσταση ενός έφηβου, που θα τον ωθεί να διαβάσει και να καταλάβει ή να μην κατυαλάβει ή να μη διαβάσει, θα πρέπει να αποτελεί κριτήριο για το ποιος θα σπουδάσει και θα γίνει επιστήμονας, σωστά; Κι όλοι εσείς τώρα θεωρείτε ότι σκέφτεστε λογικά. ΟΚ συνεχίστε την προσωπική σας ιστορία.
να γίνουν όλοι επιστήμονες είτε διαβάσουν είτε όχι;
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 02 Σεπ 2020, 12:46και τι προτείνειςΧαοτικός έγραψε: 01 Σεπ 2020, 14:51 Με λίγα λόγια η τυχαία ψυχική κατάσταση ενός έφηβου, που θα τον ωθεί να διαβάσει και να καταλάβει ή να μην κατυαλάβει ή να μη διαβάσει, θα πρέπει να αποτελεί κριτήριο για το ποιος θα σπουδάσει και θα γίνει επιστήμονας, σωστά; Κι όλοι εσείς τώρα θεωρείτε ότι σκέφτεστε λογικά. ΟΚ συνεχίστε την προσωπική σας ιστορία.
να γίνουν όλοι επιστήμονες είτε διαβάσουν είτε όχι;
Να γίνουν όσοι μπορούν. όσοι ασχοληθούν αφού μπουν στο πανεπιστήμιο. Αν γράψει έκθεση 3 ή 20 δεν έχει μεγάλη σημασία. Για την περίοδο μερικών ημερών στα 17 του χρόνια. Ο 17άρης δεν έχει ακόμα μηχανισμούς τέτοιους ώστε να πειθαρχεί παρά την ψυχική διάθεση που βρίσκεται κάθε στιγμή.
Αφού λοιπόν έγραψε κάτι παραπάνω από τον άλλον, ας είναι και κάτι από τη "βάση" αξίζει να του δοθεί ευκαιρία να σπουδάσει.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 52 Απαντήσεις
- 1406 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 27 Απαντήσεις
- 943 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
-
- 23 Απαντήσεις
- 1062 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από sharp
-
- 27 Απαντήσεις
- 777 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Otto Weininger