!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 23695
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ »

Rudiche έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:05
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 27 Αύγ 2019, 14:49 ιδού το πως ο συριζα όχι απλά απαξίωσε την ανώτατη εκπαίδευση αλλά την ξεφτίλισε τελείως
φοιτητές ΑΕΙ με 840 μόρια στις πανελλαδικές
Υποψήφιος Επαγγελματικού Λυκείου εισήχθη με 840 μονάδες, δηλαδή με μέσο βαθμό που αντιστοιχεί στο 0,8 - στο Τμήμα Περιφερειακής και Διασυνοριακής ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Το τμήμα «κέρδισε» το Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας όπου ο τελευταίος επιτυχών έχει 845 μονάδες. Πρόκειται για την κατάντια της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης διά χειρός του τέως υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, ο οποίος «πανεπιστημιοποίησε» ΤΕΙ και διεύρυνε τον αριθμό των εισακτέων. Επίσης, σε Τμήμα Χημείας εισάγονται με 4 από εσπερινό όπου οι βάσεις είναι χαμηλές και σε Φιλολογίες με 9,5 από ΓΕΛ.

Ο τελευταίος εισαχθείς από Γενικά Λύκεια έχει 4.737 μονάδες, δηλαδή μέσοι όρο 4,7, και εισάγεται στο τμήμα Διοικητικής επιστήμης και Τεχνολογίας Αγίου Νικολάου Κρήτης.
πηγή: https://www.kathimerini.gr/1039899/arti ... 00-monades
Έχεις δίκιο, ο ΣΥΡΙΖΑ ξευτίλισε την ανώτατη εκπαίδευση.
η εκπαίδευση στην Ελλάδα ανέκαθεν είχε προβλήματα
ο Συριζα, όχι μόνο δεν προσπάθησε να βελτιώσει τη κατάσταση, αλλά την χειροτέρεψε
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος »

dna replication έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:26
Αρχέλαος έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:09 Αυτό το μπάχαλο διορθώθηκε.

Με μία εξαίρεση:

Η πιο ακραία υπόθεση διαρροής

Η πολύκροτη υπόθεση διαρροής με κεντρικό πρόσωπο τον γενικό διευθυντή του υπουργείου Παιδείας Γ. Ράμμο το 1979, στιγμάτισε το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων. Τότε, καθώς δεν υπήρχαν τα σημερινά τεχνολογικά μέσα, τα θέματα των εξετάσεων γράφονταν «στο χέρι» μία φορά, δύο ημέρες προ της ημέρας εξέτασης. Πήγαιναν στα σχολεία με περιπολικά και φυλάσσονταν σε χρηματοκιβώτια. Ο διευθυντής του υπουργείου, που έγραφε τα θέματα, κατάφερε να τα υποκλέπτει με τον εξής τρόπο: κατά την καταγραφή των θεμάτων πίεζε τόσο έντονα το στυλό του ώστε τα θέματα να χαράσσονται στην επόμενη λευκή κόλλα. Η απάτη αποκαλύφθηκε στο μάθημα των Μαθηματικών. Ο Γ. Ράμμος έδωσε -κατόπιν εκβιασμού- τα θέματα σε δύο πρόσωπα, τα οποία τα πούλησαν σε φροντιστήρια της εποχής, τα οποία τα έδωσαν στους μαθητές τους μία ημέρα πριν από την εξέταση. Η απάτη έγινε γνωστή όταν υποψήφιοι ανέφεραν ότι τα φροντιστήρια «έπιασαν τα θέματα»! Η εξέταση στα Μαθηματικά επαναλήφθηκε, ενώ ο διευθυντής του υπουργείου διώχθηκε ποινικά.

https://www.kathimerini.gr/287681/artic ... ontisthria
ανακρίβεια
οι εξετάσεις που ο Ραμμος έδωσε τα θέματα λέγονταν πανελλήνιες, ήταν θεσμός του Ράλλη ήταν πιο υπουργοκεντρικές και τα μετρα ήταν πιο χαλαρά.
Μετα τη δυσφήμιση στο θεσμό απο τη διαρροή του Ραμμου που υποχρέωσε τους υποψήφιους να ξαναδώσουν εξετάσεις
η πασοκάρα έφερε τις πανελλαδικές και τις δέσμες αναβάθμισε το παιδαγωγικό ινστιτούτο έκανε πολύ αυστηρό το πλαίσιο και έφερε τα θέματα με περιπολικά στα σχολεία

ιστορία
http://eoe.minedu.gov.gr/images/history ... _exams.pdf
Καμία ανακρίβεια.
Αργότερα αυστηροποιήθηκε το καθεστώς.
Π.χ. η επιτροπή εξετάσεων που αλλάζει κατά τα 2/5 ή 3/5 κάθε χρόνο, μένει αποκλεισμένη σε ειδικό χώρο όπου συσκέπτεται επί ώρες.
Μέχρι να δοθούν τα θέματα το πρωί δεν επικοινωνούν με κανέναν και παραμένουν έγκλειστοι.
Αλλά και όταν δοθούν τα θέματα και ξεκινήσει η εξέταση του μαθήματος, παραμένουν για τυχόν απορίες ή λάθη που μία στο τόσο μπορεί να προκύψουν.
Αυτό έγινε λόγω και της παραπάνω περίπτωσης.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 23695
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ »

Αρχέλαος έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:22
alekhine έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:49 για μενα η απαντηση για αυτο που συμβαινει ειναι σχετικα απλη

το 1998 που εδωσα πανελληνιες οι υποψηφιοι για ολα τα ΑΕΙ και ΤΕΙ ηταν 161 χιλιαδες για 62 χιλιαδες θεσεις (πηγη)

φετος υπηρχαν 82 χιλιαδες υποψηφιοι για 78 χιλαδες θεσεις (πηγη)

οταν λοιπον μεσα σε 20 χρονια αυξηθηκαν οι θεσεις στις σχολες και οι υποψηφιοι μειωθηκαν στο μισο ειναι φυσικο να περνουν ακομα και οι κουμπουρες(ασχετα αν θα πανε να παρακολουθησουν η οχι)
Ο νηματοθέτης δεν πέτυχε ούτε τον λήγοντα. Οι πτώσεις, σταδιακά των βάσεων, αφορούν τον αριθμό των εισακτέων που αναφέρεις, την οικονομική κρίση, περιστασιακά την δυσκολία των εκάστοτε θεμάτων, θέματα εκπαίδευσης και αφορά μία εικοσαετία.
Δεν ήταν προνόμιο του ΣΥΡΙΖΑ που παρέλαβε και διαχειρίστηκε την ίδια κατάσταση ενώ φέτος αυξήθηκε και το ποσοστό θέσεων στα ΕΠΑΛ με άλλη κυβέρνηση.
Και δεν είδαμε να έχει τα κότσια να καταγγείλει την τωρινή κυβέρνηση όταν π.χ στο Μαθηματικό της Σάμου η βάση ήταν πιο χαμηλά από ό,τι επί ΣΥΡΙΖΑ. Κιότεψε, απλώς πέταξε την ανοησία του και μετά μη παντελονάτα κάνει τον κινέζο.
Μα δεν φταίει ιδιαίτερα και η Κεραμέως για την κατάσταση.
Το 20ετες σύστημα συν την πανδημία που δημιουργεί πρόσθετη οικονομική δυστοκία κλπ. έφεραν ακόμα μεγαλύτερη πτώση.

Για να το κάνουμε πενηνταράκια:
Το μαθηματικό Σάμου φέτος έχει περίπου 230 θέσεις.
Αν είχε 30-50 θέσεις η βάση θα ήταν αρκετή υψηλότερη από τα 3.500 περίπου μόρια.
Το ίδιο και σε κάθε άλλο τμήμα.
Δεν βάζω μέσα θέματα εξετάσεων, το εκπαιδευτικό πρόβλημα και την οικονομική κρίση. Η αυξομείωση του αριθμού των εισακτέων μπορεί να αλλάξει, καλώς ή κακώς, δραστικά τις βάσεις.
δεν έχω εγώ τα κότσια να καταγγείλω την τωρινή κυβέρνηση; σοβαρά μιλάς; έχω ανοίξει νήματα κριτική στη σημερινή κυβέρνηση και εννοείται ότι καταδικάζω οποιαδήποτε εισαγωγή σε ΑΕΙ γίνεται χωρίς κάποια βάση
που θα πεις ότι κάνω το κινέζο, εγώ δεν είμαι κομματόσκυλο, ούτε περιμένω να διοριστώ ή να φάω από κανέναν
τα θετικά τα στηρίζω, τα αρνητικά τα καταγγέλω, ψάξε καλύτερα, πριν με κατηγορήσεις
και αν ένα τμήμα έχει 200 θέσεις, θεωρώ καλύτερα να μην συμπληρωθούν και να σχηματηστεί με 50 άτομα, παρά να μπουν 200 με 500 μόρια ο καθένας
ρίχνουν το επίπεδο για να καμαρώνει ο μλκας ο γονιός που το βλαστάρι (που δεν διάβασε) πέρασε στη τάδε σχολή
για μένα κάθε σχολή θα πρέπει να ορίσει μια βάση εισαγωγής, όποιος δεν τη πιάνει δε μπαίνει, και ας μένουν κενές θέσεις
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος »

Εμπεδοκλής έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:10
Scouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 13:54
Εμπεδοκλής έγραψε: 31 Αύγ 2020, 11:25

Επίσης είναι γελοίο να λες σε έναν γιατρό τι είναι το Πυθαγόρειο και να σε κοιτά σαν εξωγήινος.
Γιατί;
Διότι θεωρείται μορφωμένος άνθρωπος. Και ο μορφωμένος άνθρωπος θα πρέπει να γνωρίζει κάτι παραπάνω από αυτό που κάνει καθημερινά.
Επι σειρα ετων δεν εδιναν μαθηματικα για ιατρικες σχολες. Αλλαξε αυτό για καμποσα χρόνια αλλά την τελευταία τριετια επανηλθε η προτερη λογική.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:21
stavmanr έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:12
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:08 κι εγώ έχω κάνα δυο τέτοιους
είναι συχνό φαινόμενο
Γενικά, η επιμονή στην εντατική εκπαίδευση καταστρέφει εφηβικές ψυχολογίες.
Είμαι εναντίον των εξωσχολικών μαθημάτων, εκτός περιπτώσεων που το παιδί έχει σοβαρά θέματα με συγκεκριμένα μαθήματα και χρειάζεται λίγο σπρώξιμο.
Οι γονείς, χωρίς να το θέλουν, έχουν καταστρέψει την αθώα και παιχνιδιάρικη παιδική ηλικία που δεν επιστρέφει ποτέ.
7 ώρες σχολείο + 4 ώρες φροντιστήρια + 3 ώρες διάβασμα = κάτεργο.

Να χ...σω και την ιατρική...
δεν διαφωνώ
πρέπει να υπάρχει μέτρο σε όλα
από την άλλη δες το με οικονομικούς όρους
σκέψου πόσα φροντιστήρια υπάρχουν, πόσες θέσεις εργασίες δημιουργούνται, πόσα χρήματα κινούνται γύρω από την διαδικασία των πανελληνίων
το ιδανικό θα ήταν να μην υπήρχε "παραπαιδεία" και τα παιδιά να έδιναν εξετάσεις με ό,τι αποκόμιζαν από το σχολείο
η κατάσταση είναι για γέλια έτσι όπως έχει καταλήξει
:g030:
Άβαταρ μέλους
Beria
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 29126
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:37

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Beria »

Αρχέλαος έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:34
dna replication έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:26
Αρχέλαος έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:09 Αυτό το μπάχαλο διορθώθηκε.

Με μία εξαίρεση:

Η πιο ακραία υπόθεση διαρροής

Η πολύκροτη υπόθεση διαρροής με κεντρικό πρόσωπο τον γενικό διευθυντή του υπουργείου Παιδείας Γ. Ράμμο το 1979, στιγμάτισε το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων. Τότε, καθώς δεν υπήρχαν τα σημερινά τεχνολογικά μέσα, τα θέματα των εξετάσεων γράφονταν «στο χέρι» μία φορά, δύο ημέρες προ της ημέρας εξέτασης. Πήγαιναν στα σχολεία με περιπολικά και φυλάσσονταν σε χρηματοκιβώτια. Ο διευθυντής του υπουργείου, που έγραφε τα θέματα, κατάφερε να τα υποκλέπτει με τον εξής τρόπο: κατά την καταγραφή των θεμάτων πίεζε τόσο έντονα το στυλό του ώστε τα θέματα να χαράσσονται στην επόμενη λευκή κόλλα. Η απάτη αποκαλύφθηκε στο μάθημα των Μαθηματικών. Ο Γ. Ράμμος έδωσε -κατόπιν εκβιασμού- τα θέματα σε δύο πρόσωπα, τα οποία τα πούλησαν σε φροντιστήρια της εποχής, τα οποία τα έδωσαν στους μαθητές τους μία ημέρα πριν από την εξέταση. Η απάτη έγινε γνωστή όταν υποψήφιοι ανέφεραν ότι τα φροντιστήρια «έπιασαν τα θέματα»! Η εξέταση στα Μαθηματικά επαναλήφθηκε, ενώ ο διευθυντής του υπουργείου διώχθηκε ποινικά.

https://www.kathimerini.gr/287681/artic ... ontisthria
ανακρίβεια
οι εξετάσεις που ο Ραμμος έδωσε τα θέματα λέγονταν πανελλήνιες, ήταν θεσμός του Ράλλη ήταν πιο υπουργοκεντρικές και τα μετρα ήταν πιο χαλαρά.
Μετα τη δυσφήμιση στο θεσμό απο τη διαρροή του Ραμμου που υποχρέωσε τους υποψήφιους να ξαναδώσουν εξετάσεις
η πασοκάρα έφερε τις πανελλαδικές και τις δέσμες αναβάθμισε το παιδαγωγικό ινστιτούτο έκανε πολύ αυστηρό το πλαίσιο και έφερε τα θέματα με περιπολικά στα σχολεία

ιστορία
http://eoe.minedu.gov.gr/images/history ... _exams.pdf
Καμία ανακρίβεια.
Αργότερα αυστηροποιήθηκε το καθεστώς.
Π.χ. η επιτροπή εξετάσεων που αλλάζει κατά τα 2/5 ή 3/5 κάθε χρόνο, μένει αποκλεισμένη σε ειδικό χώρο όπου συσκέπτεται επί ώρες.
Μέχρι να δοθούν τα θέματα το πρωί δεν επικοινωνούν με κανέναν και παραμένουν έγκλειστοι.
Αλλά και όταν δοθούν τα θέματα και ξεκινήσει η εξέταση του μαθήματος, παραμένουν για τυχόν απορίες ή λάθη που μία στο τόσο μπορεί να προκύψουν.
Αυτό έγινε λόγω και της παραπάνω περίπτωσης.

Το καλοκαίρι του 1979 που έγινε ο χαμός με την απάτη του Ράμμου, εμείς της Γ Λυκείου ετοιμαζόμαστε να δώσουμε τον Σεπτέμβριο τις τελευταίες Ακαδημαϊκές (η απάτη αφορούσε το νέο σύστημα των Πανελληνίων που έδινε η Β' Λυκείου).
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Άβαταρ μέλους
Χαοτικός
Δημοσιεύσεις: 22706
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 16:48
Phorum.gr user: Χαοτικός

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χαοτικός »

90% οι περισσότεροι που απάντησαν και πήραν και ύφος ότι κόπτονται για την πανεπιστημιακή εκπαίδευση είναι από καφετζήδες μέχρι κομμώτριες.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 9233
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA »

Lord Brum έγραψε: 30 Αύγ 2020, 23:24
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:04 Γιατί δεν ξεκινάτε από το γεγονός ότι η εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα είναι καταρχήν επιθυμητή;
Γιατί είναι κακό να είναι όλοι όσοι επιθυμούν σπουδαγμένοι;
επειδή δεν μπορούν όλοι να σπουδάσουν, δεν έχουν όλοι το απαιτούμενο επίπεδο. Σπαταλώντας πόρους στους ρεμπεσκεδες και ξοδεύεις πόρους και στερείς καλύτερες συνηθήκες από όσους αξίζουν. Αν είναι να γίνουμε όλοι αθλητές, να μας προπνούν οι ομοσπονδιακοί προπονητές με συνέπεια οι πραγματικά προικισμένοι αθλητές να μην λαμβάνουν την προσοχή που απαιτείται.
+ δημιουργείς στρατιές ακατάλληλων αποφοίτων που δεν καταδεχονται πχ να μαζέψουν φράουλες
:+1:

.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 9233
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA »

Scouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 08:46
OANNHSEA έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:44
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:02 Κανονικά πρέπει να καταργηθούν εντελώς οι πανελλαδικές εξετάσεις. Να υπάρχει ελεύθερη είσοδος στις σχολές. Και απλά να υπάρχουν πιο αυστηροί κανόνες για την αποφοίτηση και το πτυχίο.
Πρόσεξε τη λογική σου: εάν όλοι θελήσουν να μπουν π.χ. ιατρική Αθηνών, μπορείς να μου πεις τι θα γίνει;;;

.
Τι να γίνει δηλαδή; Αν το σύστημα δουλέψει όπως πρέπει, θα αποφοιτήσουν όσοι είναι πραγματικά κατάλληλοι να γίνουν γιατροί. Οι υπόλοιποι θα το παρατήσουν στο δεύτερο ή στο τρίτο έτος το αργότερο και θα την ψάξουν αλλού ή δεν θα αποφοιτήσουν ποτέ. Συν ότι θα γλιτώσουμε από ένα σκασμό άχρηστες σχολές, γιατί δεν θα τις δηλώνει κανένας.
Το ότι θα μπουν 30.000 άτομα σε μία σχολή που μπορεί να πάρει μόνο π.χ. 200 δεν σε ενδιαφέρει ε;;;
Το ότι ένα σωρό ζώα θα χάσουν, μπορεί και 3 έτη από τη ζωή τους, και πάλι δεν σε ενδιαφέρει...
Το ότι θα σχιστούν όλοι να βάλουν μέσο, ώστε να περνούν τα βλαστάρια τους, και πάλι δεν σε ενδιαφέρει...

Πέρα από αυτό:
- Στη σχολή μου, εκείνη τη χρονιά που μπήκα, είχαν μπει υπεράριθμοι ελέω πασόκ - σχεδόν διπλάσιοι εκείνη τη χρόνια, με διάφορες δικαιολογίες. Μέχρι το 3 εξάμηνο την είχαν κάνει περίπου το 1/3... Με ρώτησες όμως εμένα ή τα άλλα παιδιά πως περνούσαμε με τόσους υπεράριθμους; Βασανιστήριο ήταν!!! Από τις εξετάσεις μέχρι τα εργαστήρια!!!
- Το ξέρεις ότι σε συζητήσεις με καθηγητές, έλεγαν οι άνθρωποι ότι δέχονται πιέσεις από βουλευτές και άλλα "σημαίνοντα πρόσωπα" να περάσουν τον τάδε στο μάθημα τους;;; Ξέρεις ποιοί ήταν αυτοί που έβαζαν μέσο; Ο πάτος του βαρελιού!!! Ο πάτος του βαρελιού περνούσε τα μαθήματα γιατί "είχε μέσο" και εγώ έπρεπε να φτύσω αίμα για να το περάσω!!!
- Όσο για τις άχρηστες σχολές είναι απλή η λύση: κλείσιμο... Μόνο που η σάπια ιδεολογία που έχουν περάσει τα καθίκια οι πολιτικοί τόσα χρόνια στους γελοίους που τους ψηφίζουν, δεν αφήνει να γίνει κάτι τέτοιο!!! Και έχουμε στρατιές από άχρηστους μαθηματικούς, φυσικούς, φιλολόγους, θεολόγους, και άλλες παρόμοιες ειδικότητες... Πτυχία τα οποία τα έχουμε πληρώσει πακτωλό χρημάτων οι Έλληνες φορολογούμενοι, για να τα χώνουν στον κώλο τους άνθρωποι που "έπρεπε κάπου να περάσουν"!!!
- Πρόσεξε όμως και κάτι άλλο: δεν έχουμε σχολές μεταπτυχιακών. Δεν έχουμε π.χ. σχολή ειδίκευσης χειρουργών ή σχολή ειδίκευσης μηχανολόγων.
Γιατί;;; Οι ειδικευμένοι είναι που είναι απόλυτα χρήσιμοι στην αγορά εργασίας...

.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Χαοτικός έγραψε: 31 Αύγ 2020, 16:16 90% οι περισσότεροι που απάντησαν και πήραν και ύφος ότι κόπτονται για την πανεπιστημιακή εκπαίδευση είναι από καφετζήδες μέχρι κομμώτριες.
Εγώ είμαι δηλωμένος ρακοσυλλέκτης.

* Το κρύβω από την εφορία.
a8s
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 26 Ιουν 2020, 20:04
Τοποθεσία: /dev/null

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από a8s »

Ίσως πρέπει να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να δούμε γιατί υπάρχει τόσο υψηλή ζήτηση για σπουδές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Μήπως γιατί δεν υπάρχουν εναλλακτικές στην αγορά εργασίας για προσωπικό χωρίς ακαδημαϊκό υπόβαθρο; Μήπως γιατί το δημόσιο όταν προσλαμβάνει άτομα με απολυτήριο ΥΕ, ή ΔΕ, μετά από τρία χρόνια έχουν δικαίωμα να καταθέσουν οποιοδήποτε πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ακόμη και τελείως άσχετο με την θέση που προσλήφθηκαν) ώστε να αλλάξουν μισθολογική κατηγορία;

Δείτε λίγο ποια παιδιά δεν σπουδάζουν σήμερα (και δεν εννοώ για οικονομικούς λόγους). Παιδιά αγροτών, κτηνοτρόφων, ψαράδων, τεχνιτών (από υδραυλικούς μέχρι τεντάδες), περιπτεράδων, εισοδηματιών και γενικά παιδιά που οι γονείς τους μπορούν να τους μεταβιβάσουν την δουλειά τους. Όλοι οι υπόλοιποι, ποιες εναλλακτικές έχουν;

Θα μου πεις, γιατί υπάρχουν εναλλακτικές για άτομα με ακαδημαϊκό υπόβαθρο; Στην ελληνική αγορά όχι και τόσες, αλλά στην παγκόσμια αγορά, σίγουρα αρκετές.

Είναι η οικονομία μας που έχει παρακμάσει και έχει παρασύρει τα πάντα, δεν έχουν ξεφτιλιστεί τα ακαδημαϊκά ιδρύματα σε μια βραδιά because reasons...
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Να γιατί χρειάζεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση. Γιατί σε αυτή τη χώρα ο κάθε τεμπέλης το παίζει αρθρογράφος...
Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος »

Beria έγραψε: 31 Αύγ 2020, 15:48
Αρχέλαος έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:34
dna replication έγραψε: 31 Αύγ 2020, 14:26

ανακρίβεια
οι εξετάσεις που ο Ραμμος έδωσε τα θέματα λέγονταν πανελλήνιες, ήταν θεσμός του Ράλλη ήταν πιο υπουργοκεντρικές και τα μετρα ήταν πιο χαλαρά.
Μετα τη δυσφήμιση στο θεσμό απο τη διαρροή του Ραμμου που υποχρέωσε τους υποψήφιους να ξαναδώσουν εξετάσεις
η πασοκάρα έφερε τις πανελλαδικές και τις δέσμες αναβάθμισε το παιδαγωγικό ινστιτούτο έκανε πολύ αυστηρό το πλαίσιο και έφερε τα θέματα με περιπολικά στα σχολεία

ιστορία
http://eoe.minedu.gov.gr/images/history ... _exams.pdf
Καμία ανακρίβεια.
Αργότερα αυστηροποιήθηκε το καθεστώς.
Π.χ. η επιτροπή εξετάσεων που αλλάζει κατά τα 2/5 ή 3/5 κάθε χρόνο, μένει αποκλεισμένη σε ειδικό χώρο όπου συσκέπτεται επί ώρες.
Μέχρι να δοθούν τα θέματα το πρωί δεν επικοινωνούν με κανέναν και παραμένουν έγκλειστοι.
Αλλά και όταν δοθούν τα θέματα και ξεκινήσει η εξέταση του μαθήματος, παραμένουν για τυχόν απορίες ή λάθη που μία στο τόσο μπορεί να προκύψουν.
Αυτό έγινε λόγω και της παραπάνω περίπτωσης.

Το καλοκαίρι του 1979 που έγινε ο χαμός με την απάτη του Ράμμου, εμείς της Γ Λυκείου ετοιμαζόμαστε να δώσουμε τον Σεπτέμβριο τις τελευταίες Ακαδημαϊκές (η απάτη αφορούσε το νέο σύστημα των Πανελληνίων που έδινε η Β' Λυκείου).
Παραθέτω κιόλας:

Έτσι διέρρευσαν τα θέματα των Πανελληνίων εξετάσεων – Το μεγάλο σκάνδαλο

Ξημερώματα 13ης Ιουνίου. Το ρολόι στα γραφείο του Ενωματάρχη στη Θεσσαλονίκη που εκτελεί χρέη αξιωματικού υπηρεσίας δείχνει 05.45. Μετρά τα λεπτά για την… απαλλαγή του, όταν… του παρουσιάζουν ένα καθηγητή.

-Λέγομαι Καζαντζής και στους δύο φακέλους έχω τα θέματα των Μαθηματικών που θα ανακοινωθούν σε λίγη ώρα στις Πανελλήνιες εξετάσεις. Ο ένας φάκελος προορίζεται για τον εισαγγελέα κι οι άλλος για την Γενική Ασφάλεια.

Το ύφος του καθηγητή είναι σίγουρο. Ο αξιωματικός τον ρωτά διστακτικά:

-Πως το ξέρετε…

-Μου τα έδωσε ο κ.Κοτσαηλίδης του φροντιστηρίου «Γνώση» στην οδό Λαγκαδά 116.

Σημαίνει συναγερμός. Στις 07.30 άγνωστος ειδοποιεί τον Επόπτη Μέσης Εκπαιδεύσεως Θεσσαλονίκης ότι στους πίνακες των φροντιστηρίων του Ν. Βατάλη, στον συνοικισμό Χαριλάου υπάρχουν λυμένες οι ασκήσεις των θεμάτων που πρόκειται να ανακοινωθούν.
Ελευθεροτυπία, 13 Ιουνίου 1979

Βρισκόμαστε στα 1979. Η κυβέρνηση Καραμανλή υλοποιεί την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του Γεωργίου Ράλλη που συντονίζει ο Ευάγγελος Παπανούτσος ο οποίος είχε επιχειρήσει κάτι ανάλογο στις αρχές της δεκαετίας του ΄60 με την κυβέρνηση του Γεωργίου Παπανδρέου. Η πρώτη, εκείνη, προσπάθεια είχε αποτύχει. Η δεύτερη, του 1979, πολλοί κι εντός της Δεξιάς ήθελαν να έχει την ίδια τύχη. Η καθιέρωση της Δημοτικής θεωρείτο από πολλούς… κομμουνιστικός δάκτυλος!

Οι Πανελλήνιες εξετάσεις ήταν μέρος της μεταρρύθμισης. Τα θέματα στέλνονταν στα εξεταστικά κέντρα σε σφραγισμένους φακέλους δύο μέρες πριν την εκφώνησή τους, με ευθύνη των διευθυντών των σχολείων κλείνονταν σε χρηματοκιβώτιο. Ειδική επιτροπή άνοιγε τους φακέλους λίγο πριν την εκφώνηση των θεμάτων στους υποψήφιους.
Ελευθεροτυπία. 14 Ιουνίου

Επιστροφή στη Θεσσαλονίκη. Ο Θ. Καζαντζής ήταν αυτός που παρακίνησε τον Κοτσαηλίδη να «αγοράσει» τα θέματα. Προσφέρθηκε μάλιστα να πληρώσει 75.000 δρχ. Στη συνέχεια μίλησε με τον εισαγγελέα Θεσσαλονίκης Βραχά ο οποίος τον συμβούλευσε να παρουσιαστεί στην Ασφάλεια και να καταθέσει τους φακέλους με τα θέματα πριν αυτά ανακοινωθούν στους μαθητές.

Στο Υπουργείο Βορείου Ελλάδος πραγματοποιείται σύσκεψη στην οποία μετέχουν δύο αξιωματικοί της Χωροφυλακής (η Θεσσαλονίκη τότε δεν είχε Αστυνομία), ο εισαγγελέας υπηρεσίας και ο Επόπτης Μέσης Εκπαιδεύσεως.

Κλιμάκιο της Χωροφυλακής βεβαιώνει ότι όντως υπάρχουν λυμένες οι ασκήσεις στον πίνακα των φροντιστηρίων.
Ελευθεροτυπία, 15 Ιουνίου

Στις 9.06 οι Πρόεδροι των Επιτροπών σε όλη την Ελλάδα αποσφραγίζουν τους φακέλους. Δεν υπάρχει πλέον αμφιβολία ότι τα θέματα έχουν διαρρεύσει.

Στις 10.10 στο εξεταστικό κέντρο Άνω Τούμπας καθηγητής – επιτηρητής εντοπίζει μαθητή με… σκονάκι. Αποτελείται από τέσσερα φύλλα που περιέχουν τις λυμένες ασκήσεις των θεμάτων!

Αρχίζουν οι ανακρίσεις. Πρώτοι προσέρχονται οι φροντιστές Κοτσαηλίδης, Βατάλης και ο μαθητής Σ… με το σκονάκι.

Ο Κοτσαηλίδης ομολογεί ότι αγόρασε από το φροντιστήριο «Πυθαγόρειο» των Καρτσιώτη, Βουλγαρόπουλου και Ζεβάκη τα θέματα στις 01.30 της 13ης Ιουνίου. Παρόντες, υποστηρίζει, ότι ήταν οι φροντιστές Παπαγεωργίου και Κοκκίνης και το φροντιστή Λευκόπουλο του φροντιστηρίου «Κύβος».

Ο Βατάλης, αρχικά υποστηρίζει ότι… μάντεψε τα θέματα. Δεν πείθει κανένα και στη συνέχεια υποστηρίζει ότι του τα έδωσε τηλεφωνικά ο Παπαγεωργίου. Στη συνέχεια τηλεφώνησε στον φροντιστή Βακάλη και τον ενημέρωσε ότι του ζητούν 150.000 δρχ για τα θέματα των μαθηματικών. Αυτός συμφώνησε και συναντήθηκαν στις 04.40 μπροστά στο Β’ Γυμνάσιο Θηλέων. Λευκόπουλος, Παπαωργίου και Κοκκίνης ομολόγησαν ότι τα θέματα διέρρευσαν από το φροντιστήριο «Πυθαγόρειο».

Ο μαθητής με το σκονάκι κάνει ακόμα πιο δύσκολη τη θέση των φροντιστών του «Πυθαγόρειου». Ομολόγησε ότι τον ενημέρωσαν να πάει στο φροντιστήριο νωρίς το πρωί γιατί είχαν «σούπερ sos θέματα».

Η ανάκριση αποκαλύπτει ότι το «Πυθαγόρειο» είχε από τις 11 το βράδυ της προηγούμενης μέρας τα θέματα. Ο φροντιστής Λαμπρόπουλος που εργαζόταν σε αυτό πρότεινε στους ιδιοκτήτες την παράδοση των θεμάτων αντί 100.000 δρχ. Η συμφωνία κλείστηκε μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα. Η Ζεβάκη πήγε με τον Λαμπρόπουλο στην οδό Κρήτης όπου ο δεύτερος πήρε τα θέματα.

Το κουβάρι αρχίζει να ξετυλίγεται. Τα θέματα παραδίδει ο καθηγητής μαθηματικών του Ζαγκλιβερίου Θεσσαλονίκης, Κατσομήτρος. Συλλαμβάνεται στις δύο ξημερώματα της 14ης Ιουνίου. Ομολογεί ότι τα θέματα τα πήρε από τον φροντιστή Κωσταρίγχα του «Αριστοτελείου» φροντιστηρίου της Λάρισας στις 11 το βράδυ της 12ης Ιουνίου.

Ουσιαστικά αν όχι όλη η Ελλάδα… όλη η Βόρεια Ελλάδα, από τη Λάρισα και πάνω είχε πρόσβαση στα θέματα των Μαθηματικών.

Το υπουργείο Παιδείας ακυρώνει τις εξετάσεις, ενώ στις έρευνες εμπλέκονται πλέον και τα τμήματα ασφαλείας Λάρισας, Βόλου και Τρικάλων. Ο αριθμός των συλληφθέντων αυξάνει με… γεωμετρική πρόοδο, όπως θα έλεγαν και οι μαθηματικοί.


Συλλαμβάνεται ο Κωσταρίγκας και ο συνιδιοκτήτης Λαζαρίδης. Ο δεύτερος ομολογεί ότι έδωσε στον πρώτο τα θέματα και αυτός με τη σειρά του ομολογεί ότι πήρε 100.000 δρχ. για να δώσει στη Θεσσαλονίκη εν αγνοία των συνεταίρων του Λαζαρίδη, Καλονάκη και Τακούδη.

Οι Λαζαρίδης και Καλονάκης οδηγούν την ανάκριση στα Τρίκαλα. Προμηθευτές τους είναι οι φροντιστές του «Πρότυπου», Μαχαίρας, Κατσαρός, Κόκκαλης, Λάντας. Η συναλλαγή έγινε στο σπίτι του Κατσαρού στις 6 το απόγευμα της 12ης Ιουνίου. Και οι τέσσερις συλλαμβάνονται. Ο Λαζαρίδης εξετάζεται κατ΄ αντιπαράσταση με τον Μαχαίρα και παραδέχεται ότι ήταν μπροστά στην τηλεφωνική συνδιάλεξη του δεύτερου όταν αυτός πήρε τα θέματα στις δύο το μεσημέρι της 12ης Ιουνίου. Ο Μαχαίρας ομολογεί ότι πλήξρωσε 100.000 δρχ στον φροντιστή Μπακόπουλο από τους Άγιους Αναργύρους για να του δώσει τα θέματα!

Οι συλλήψεις των Νίκανδρου, Παντερίδη, Σαρακατσάνου οδηγούν στον «εγκέφαλο», τον υπάλληλο του Υπουργείου Παιδείας Γεώργιο Ράμμο!


https://pasatempo.wordpress.com/2020/06 ... %BB%CE%B7/

Tέλος


https://pasatempo.wordpress.com/2020/06 ... b1-%cf%80/
Εικόνα

Εικόνα
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Άβαταρ μέλους
Χαοτικός
Δημοσιεύσεις: 22706
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 16:48
Phorum.gr user: Χαοτικός

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Χαοτικός »

OANNHSEA έγραψε: 31 Αύγ 2020, 17:33
Lord Brum έγραψε: 30 Αύγ 2020, 23:24
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:04 Γιατί δεν ξεκινάτε από το γεγονός ότι η εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα είναι καταρχήν επιθυμητή;
Γιατί είναι κακό να είναι όλοι όσοι επιθυμούν σπουδαγμένοι;
επειδή δεν μπορούν όλοι να σπουδάσουν, δεν έχουν όλοι το απαιτούμενο επίπεδο. Σπαταλώντας πόρους στους ρεμπεσκεδες και ξοδεύεις πόρους και στερείς καλύτερες συνηθήκες από όσους αξίζουν. Αν είναι να γίνουμε όλοι αθλητές, να μας προπνούν οι ομοσπονδιακοί προπονητές με συνέπεια οι πραγματικά προικισμένοι αθλητές να μην λαμβάνουν την προσοχή που απαιτείται.
+ δημιουργείς στρατιές ακατάλληλων αποφοίτων που δεν καταδεχονται πχ να μαζέψουν φράουλες
:+1:

.
Τι μαλακές έχετε στο μυαλό σας ρε; :smt005:
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”