ethereal έγραψε: 30 Αύγ 2020, 14:27
ST48410 έγραψε: 30 Αύγ 2020, 14:21
Η εντύπωσή μου είναι ότι ο Τσιόδρας είναι καταλληλότερος για την ενημέρωση από τους 3 (νομίζω) που έχουν περάσει από αυτό το πόστο μέχρι στιγμής. Είναι πιο ακριβολόγος και προσεκτικός στις διατυπώσεις του και αυτό χρειάζεται όταν σε ακούει τόσο μεγάλο και μερικώς προκατειλλημένο ακροατήριο.
Σε αυτά που έγραψα διαφωνείς;
Η συζήτηση τελειώνει και δεν πάει στο διαφωνείς ή συμφωνείς στα επιμέρους. Για αυτά μπορούμε να κάνουμε κύκλους αιωνίως χάνοντας την ουσία.
Με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο διαπιστώνεις (;) ότι το πρόσωπο που αναλαμβάνει αυτη την αποστολή απεμπολεί την ιδιότητα του επιστήμονα. Και εκεί μπαίνει η τελεία.
Ακριβώς. Ο επιστήμονας οφείλει να μη γρονθοκοπεί την κοινή λογική και να μην είναι και αιθεροβάμων μη γνωρίζοντας τι ισχύει στα σχολεία επακριβώς.
Πάμε μία επανάληψη ως ένσταση σε όσα είπε.
Ο συμπαθής Μαγιορκίνης θα μας παρουσιάσει και το πυρηνικό μανιτάρι* ως ένα λουλούδι και αυτό.
Πρώτα-πρώτα ο υπολογισμός του αφορά 16 και 26 μαθητές αντίστοιχα, έχει κάνει λάθος. Εκτός αν βάζει και τον καθηγητή, αλλά αναφέρει ρητά μαθητές. Πάντως το αφήνω αυτό ως δευτερεύον.
1) Το μείζον είναι το ζήτημα των μαθητών που μπορούν να μολυνθούν μέσα στην τάξη.
Στους 25 μαθητές πρόκειται για 18 ενώ στους 15 σχεδόν μηδέν. Αυτό στην τάξη των 25 είναι 18, ενώ στην τάξη των 15 είναι πρακτικά μηδέν.
Μπορεί 13 στους 300 συνδυασμούς να αφορούν απόσταση μικρότερη του 1,5 μέτρου ωστόσο κιόλας πρόκειται γιαν 18 στους 25 μαθητές, δηλαδή το 72% των μαθητών της τάξης έχει απόσταση μικρότερη του 1,5 μέτρου.
2) Το 18 στα 25 αφορά πάλι χαμηλή εκτίμηση καθώς ο ιος δεν εκδηλώνεται αμέσως και επομένως τα παιδιά ακόμα και σχετικά πειθαρχημένα είτε στην τάξη είτε στο διάλλειμμα, θα έχουν επαφές.
Το 25/25 προκαλεί πολύ περισσότερες από το 15/15.
3) 25 άτομα στο ίδιο εμβαδόν έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα για ύπαρξη κρουσμάτων αντί 15 ατόμων. Το επεσήμανε αυτό και ο Μανώλης Δερμιτζάκης. Και άλλωστε αν είναι έτσι γιατί να μην ισχύσει το ίδιο σε εμπορικά καταστήματα που πάλι ο κόσμος φοράει μάσκα και εξ'αντικειμένου κρατάει αποστάσεις από παλαιότερα. Π.χ. στο σουπερμάρκετ πλησιάζουμε μόνο κάποιον γνωστό, δεν κολλάμε ο ένας στον άλλο.
4) Το σχολείο δεν είναι μόνο το μάθημα αλλά η είσοδος, έξοδος, τα διαλείμματα. Άλλο 25 άλλο 15 και εδώ στον συντονισμό κλπ.
5) Σπάνια να βρεθεί σχολική αίθουσα που να ικανοποιεί το σχέδιο του καθηγητή ή κάποιο παρεμφερές, αρκετές είναι 42-50 τετραγωνικά μέτρα μήκος 6-9 μέτρα.
*Ο μεγάλος Παύλος Σιδηρόπουλος στο έξοχο κοινωνικο-πολιτικό του τραγούδι "Welcome to the show" γράφει κάποια στιγμή:
"Ψευδαίσθηση καμία δεν τους αγχώνει, μέταλλο κρύο που δεν λιώνει, πυρηνικό το μανιτάρι ένα λουλούδι θα στο πουν και αυτό και ο θίασος μεγαλώνει..."
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"