Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Otto Weininger έγραψε: 10 Αύγ 2020, 15:24
Ο Γεωργιάδης πουλάει βιβλία. Έκανε την μαλάκια με τα νανογιλεκα (τα οποία υπήρχαν και ίσως υπάρχουν ακόμα σε πολλά φαρμακεία) προφανώς στα πλαίσια μιας εμπορικής συμφωνίας.
Και δεν το συνέχισε μετά το θεμα που προέκυψε. Από κει έπειτα δεν κατανοώ ούτε τις συγκρίσεις ούτε την προσπάθεια εκμηδένισης του Γεωργιάδη.
Μαλακία του άδωνη να ασχολείται με τηλεπωλήσεις και ειδικά με προϊόντα-απάτη.
Το είπαμε, το καταλάβαμε, το κατάλαβε και ίδιος και σταμάτησε.
Πέρασαν και 3 χρόνια.....
Α, εντάξει τότε. Μπορούμε να του έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στους χειρισμούς του κράτους.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Αν δεν τους έχεις καθόλου εμπιστοσύνη δεν έχει νόημα να τους ψηφίζεις. Πόση εμπιστοσύνη μπορείς να έχεις εσύ -εσένα προσωπικά ρωτάω- απέναντι σε κάποιον που μέχρι πριν λίγο καιρό πουλούσε παραϊατρικά προϊόντα-απάτες και όχι μόλις του επισημάνθηκε έκανε και την τρελή; Και μάλιστα όχι μόνο σε ένα προϊόν αλλά και σε άλλα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
hellegennes έγραψε: 10 Αύγ 2020, 16:40
Αν δεν τους έχεις καθόλου εμπιστοσύνη δεν έχει νόημα να τους ψηφίζεις. Πόση εμπιστοσύνη μπορείς να έχεις εσύ -εσένα προσωπικά ρωτάω- απέναντι σε κάποιον που μέχρι πριν λίγο καιρό πουλούσε παραϊατρικά προϊόντα-απάτες και όχι μόλις του επισημάνθηκε έκανε και την τρελή; Και μάλιστα όχι μόνο σε ένα προϊόν αλλά και σε άλλα.
Μα ακριβώς επειδή δεν έχω εμπιστοσύνη τόσο στο σύνολο των πολιτικών όσο και στην κρίση όλων των ψηφοφόρων, ψηφίζω.
hellegennes έγραψε: 10 Αύγ 2020, 16:40
Αν δεν τους έχεις καθόλου εμπιστοσύνη δεν έχει νόημα να τους ψηφίζεις. Πόση εμπιστοσύνη μπορείς να έχεις εσύ -εσένα προσωπικά ρωτάω- απέναντι σε κάποιον που μέχρι πριν λίγο καιρό πουλούσε παραϊατρικά προϊόντα-απάτες και όχι μόλις του επισημάνθηκε έκανε και την τρελή; Και μάλιστα όχι μόνο σε ένα προϊόν αλλά και σε άλλα.
Μα ακριβώς επειδή δεν έχω εμπιστοσύνη τόσο στο σύνολο των πολιτικών όσο και στην κρίση όλων των ψηφοφόρων, ψηφίζω τον πρώην φιδέμπορα.
Otto Weininger έγραψε: 10 Αύγ 2020, 15:24
Ο Γεωργιάδης πουλάει βιβλία. Έκανε την μαλάκια με τα νανογιλεκα (τα οποία υπήρχαν και ίσως υπάρχουν ακόμα σε πολλά φαρμακεία) προφανώς στα πλαίσια μιας εμπορικής συμφωνίας.
Και δεν το συνέχισε μετά το θεμα που προέκυψε. Από κει έπειτα δεν κατανοώ ούτε τις συγκρίσεις ούτε την προσπάθεια εκμηδένισης του Γεωργιάδη.
Από μία άποψή είναι απολύτως λογικό να μην κατανοείς, από την άλλη πάλι μπορείς να διαβάσεις την αυστηρή πλην δίκαιη δική του Χέλλη.
hellegennes έγραψε: 10 Αύγ 2020, 16:40
Αν δεν τους έχεις καθόλου εμπιστοσύνη δεν έχει νόημα να τους ψηφίζεις. Πόση εμπιστοσύνη μπορείς να έχεις εσύ -εσένα προσωπικά ρωτάω- απέναντι σε κάποιον που μέχρι πριν λίγο καιρό πουλούσε παραϊατρικά προϊόντα-απάτες και όχι μόλις του επισημάνθηκε έκανε και την τρελή; Και μάλιστα όχι μόνο σε ένα προϊόν αλλά και σε άλλα.
Μα ακριβώς επειδή δεν έχω εμπιστοσύνη τόσο στο σύνολο των πολιτικών όσο και στην κρίση όλων των ψηφοφόρων, ψηφίζω τον πρώην φιδέμπορα.
hellegennes έγραψε: 10 Αύγ 2020, 16:00
Α, εντάξει τότε. Μπορούμε να του έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στους χειρισμούς του κράτους.
Υπάρχει έστω και ένας
Ο οτουλίνος για αρχή.
Το έχω πει πολλάκις αλλά δε γαμείς, το μη χειρότερα στην κάλπη δεν αποτελεί κάποια διέξοδο ούτε κάποιου είδους προσωρινή λύση, δεν υπάρχουν προσωρινές λύσεις σε πάγια προβλήματα, ίσως γι' αυτό.