nowhere έγραψε: 17 Ιούλ 2020, 22:43
πάμε για πίου πίου με το δάχτυλο δλδ
Κάθετη εισφορά 5% ιδιωτών και εταιριών προς ταμείο Εθνικής Άμυνας. Πως έρχεται ο ΕΝΦΙΑ ή το πάγιο της ΔΕΗ, κάτι τέτοιο. Και αυτό, για διατήρηση του αξιόμαχου, όχι για τίποτε μεγάλους εξοπλισμούς.
Να φεύγει λίγο η τσίμπλα απο το μάτι αστείων που φαντασιώνονται πλοία του 1,25 δις το ένα +απροσδιόριστο κόστος συντήρησης σε χρεοκοπημένη και υπό οικονομική επιτήρηση για τα επόμενα 40 χρόνια χώρα.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.
Maspoli έγραψε: 17 Ιούλ 2020, 22:43
Πολύ καλώς ναυαγεί των φρεγατών. Τα περιορισμένα χρήματα ας αποτελέσουν την αφορμή για να συνειδητοποιήσει ότι το ναυτικό (πλην υποβρυχίων) είναι άχρηστο στην Ελλάδα. Καμία νέα αγορά πλοίων, πώληση και σε όσα έχουμε. Τα διαθέσιμα χρήματα και όσα εξοικονομοησουμε από μια τέτοια αποφασιστική κίνηση, να πάνε σε Rafale.
Ποια Rafale μάστορα, έχεις δει πόσο βγαίνει το κομμάτι απο τις πρόσφατες αγορές Ινδίας και Αιγύπτου; Και αυτά για μαχητικά μη-5ης γενιάς.
Το βέλτιστο σενάριο είναι 90 F-16V, 30 M2000-5, κι αν τρελαθεί ο Μπάϊντεν να μας δώσει με προνομιακή χρηματοδότηση σε βάθος 30ετίας μιά μοίρα 12-18 F-35 κατά το 2030++.
Για νέα υποβρύχια, αστείο. Το μείζον είναι να πάρουμε επιτέλους 1-2 ντουζίνες σύγχρονες τορπίλες για τα υπάρχοντα.
Κάπου θυμάμαι ότι 36 θα κοστιζαν στην Ινδία λίγο κάτω από 8 δις. Αν δεν αγοράσουμε αλλά πλοία, πουλήσουμε κι αυτά που έχουμε (πλην υποβρυχιων) τότε δεν είναι τόσο έξω πραγματικό το ποσό που χρειαζόμαστε. Και στην τελική, δε χρειάζεται να πάρουμε 36. Ας πάρουμε 15.
Maspoli έγραψε: 17 Ιούλ 2020, 22:43
Πολύ καλώς ναυαγεί των φρεγατών. Τα περιορισμένα χρήματα ας αποτελέσουν την αφορμή για να συνειδητοποιήσει ότι το ναυτικό (πλην υποβρυχίων) είναι άχρηστο στην Ελλάδα. Καμία νέα αγορά πλοίων, πώληση και σε όσα έχουμε. Τα διαθέσιμα χρήματα και όσα εξοικονομοησουμε από μια τέτοια αποφασιστική κίνηση, να πάνε σε Rafale.
Ποια Rafale μάστορα, έχεις δει πόσο βγαίνει το κομμάτι απο τις πρόσφατες αγορές Ινδίας και Αιγύπτου; Και αυτά για μαχητικά μη-5ης γενιάς.
Το βέλτιστο σενάριο είναι 90 F-16V, 30 M2000-5, κι αν τρελαθεί ο Μπάϊντεν να μας δώσει με προνομιακή χρηματοδότηση σε βάθος 30ετίας μιά μοίρα 12-18 F-35 κατά το 2030++.
Για νέα υποβρύχια, αστείο. Το μείζον είναι να πάρουμε επιτέλους 1-2 ντουζίνες σύγχρονες τορπίλες για τα υπάρχοντα.
Κάπου θυμάμαι ότι 36 θα κοστιζαν στην Ινδία λίγο κάτω από 8 δις. Αν δεν αγοράσουμε αλλά πλοία, πουλήσουμε κι αυτά που έχουμε (πλην υποβρυχιων) τότε δεν είναι τόσο έξω πραγματικό το ποσό που χρειαζόμαστε. Και στην τελική, δε χρειάζεται να πάρουμε 36. Ας πάρουμε 15.
8 δις είναι ο προϋπολογισμός νέων αγορών ολων των κλάδων για τα επόμενα 10-15 χρόνια.
ΥΓ
Ας βγεί ένας να βαρέσει τις καμπάνες να ξυπνήσουν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Δημοκρατικός την 17 Ιούλ 2020, 23:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.
Δημοκρατικός έγραψε: 17 Ιούλ 2020, 22:47
Ποια Rafale μάστορα, έχεις δει πόσο βγαίνει το κομμάτι απο τις πρόσφατες αγορές Ινδίας και Αιγύπτου; Και αυτά για μαχητικά μη-5ης γενιάς.
Το βέλτιστο σενάριο είναι 90 F-16V, 30 M2000-5, κι αν τρελαθεί ο Μπάϊντεν να μας δώσει με προνομιακή χρηματοδότηση σε βάθος 30ετίας μιά μοίρα 12-18 F-35 κατά το 2030++.
Για νέα υποβρύχια, αστείο. Το μείζον είναι να πάρουμε επιτέλους 1-2 ντουζίνες σύγχρονες τορπίλες για τα υπάρχοντα.
Κάπου θυμάμαι ότι 36 θα κοστιζαν στην Ινδία λίγο κάτω από 8 δις. Αν δεν αγοράσουμε αλλά πλοία, πουλήσουμε κι αυτά που έχουμε (πλην υποβρυχιων) τότε δεν είναι τόσο έξω πραγματικό το ποσό που χρειαζόμαστε. Και στην τελική, δε χρειάζεται να πάρουμε 36. Ας πάρουμε 15.
8 δις είναι ο προϋπολογισμός ολων των κλάδων για τα επόμενα 20 χρόνια.
ΥΓ
Ας βγεί ένας να βαρέσει τις καμπάνες να ξυπνήσουν.
Του ναυτικού είναι, πλην των υποβρυχίων, άχρηστος. Να πάει όλος αυτός στην αεροπορία λέω και να πουληθούν τα πλοία επιφάνειας (ανήκουν σε παρωχημενη εποχή)
Μηχανικός έγραψε: 17 Ιούλ 2020, 22:59
Βρε θυμάστε τον Κουβέλη που έλεγε ότι σε δύο-τρεις μήνες θα πλέουν στη Μεσόγειο οι δύο Γαλλικές φρεγάτες μας;
ΞΑΝΑ, οι FREMM είχαν περάσει ΚΥΣΕΑ και ο αμυντικός τύπος κυκλοφορούσε σενάρια για υπερεξπλισμό τους με έξτρα πυραύλους και έκαναν και μούτρα γιατί δήθεν θα είχαν μόνο 16 SCALP. Μιλάμε για τσίρκο τώρα όχι αστεία (FREMM = πλοία μισό δις φιηνότερα των FDI, ΤΟ ΕΝΑ)
Στην παρούσα, δεν υπάρχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ πέρα από κάτι διερευνητικές ξύσταρχίδιασου επαφές σε επίπεδο θυρωρού ναχαμεναλεγαμε. Κυρίως, δεν υπάρχει φράγκο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Δημοκρατικός την 17 Ιούλ 2020, 23:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.
Κάπου θυμάμαι ότι 36 θα κοστιζαν στην Ινδία λίγο κάτω από 8 δις. Αν δεν αγοράσουμε αλλά πλοία, πουλήσουμε κι αυτά που έχουμε (πλην υποβρυχιων) τότε δεν είναι τόσο έξω πραγματικό το ποσό που χρειαζόμαστε. Και στην τελική, δε χρειάζεται να πάρουμε 36. Ας πάρουμε 15.
8 δις είναι ο προϋπολογισμός ολων των κλάδων για τα επόμενα 20 χρόνια.
ΥΓ
Ας βγεί ένας να βαρέσει τις καμπάνες να ξυπνήσουν.
Του ναυτικού είναι, πλην των υποβρυχίων, άχρηστος. Να πάει όλος αυτός στην αεροπορία λέω και να πουληθούν τα πλοία επιφάνειας (ανήκουν σε παρωχημενη εποχή)
Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά όμως.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.
Πάντως οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστό, πρώτα στο πατριώτη Πόντιο Ταγίπ, και μετά στο Θεό της Ελλάδας, που στράβωσε η φάση με τα τουρκικά F-35. Διαφορετικά, με 100+ F-35 της TuAF, δεν είχαμε την παραμικρή ελπίδα.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.
Για να τις "αγοράσουμε", η μόνη λύση είναι λίγο-πολύ να μας τις χαρίσουν, γιατί αντικειμενικά, δεν είμαστε για αγορές.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό, προασπίζει την υγειονομική ευμάρεια της Ελλάδος, αποκαθιστά την ιστορική αλήθεια και διώκει τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες.