ST48410 έγραψε: 14 Ιούλ 2020, 18:13
* Κίνητρα με μικρά happenings για να προσελκύσει πεζούς σε διάφορα σημεία
Να εξηγήσω λίγο αυτό. Με τα λεφτά που στοίχισε ο κάθε φοίνικας συν την τετράγωνη "γλάστρα" θα μπορούσε να δημοπρατήσει 1 γλυπτό από νέους άγνωστους καλλιτέχνες. Σίγουρα θα υπήρχε διάθεση και ανταπόκριση. Οι καλύτερες προτάσεις θα υλοποιούνταν και θα τοποθετούνταν πχ μία σε κάθε γωνία. Αν δε, αναλάμβανε να κάνει τον διαγωνισμό κάποιος γνώστης, θα έβαζε τέτοιο θέμα και τέτοιους περιορισμούς που θα υπήρχε ένας ειρμός στις διάφορες δημιουργίες. Φαντάσου ένα δρόμο που κάθε γωνιά έχει ένα φωταγωγημένο γλυπτό το βράδυ. Αλλάζουν πολλά πράγματα.
Δεν σου λέω ότι θα γινόμασταν Παρίσι αλλά θα είχε ο τουρίστας κάτι να φωτογραφηθεί και 5-10 σύγχρονοι καλλιτέχνες κάτι να βάλουν στο φάκελό τους. Και γενικά όσο ομορφαίνει μία πόλη, τόσο έχεις ελπίδα να την σεβαστούν οι περαστικοί και να την διατηρήσουν έτσι. Δεν έχω κόσμο να πετάει σκουπίδια μέσα στο Λούβρο ή μέσα στο μουσείο της Ακρόπολης.
ST48410 έγραψε: 14 Ιούλ 2020, 18:21
Έκανα edit. Αν θέλεις απάντησε και στο παρακάτω
Πιστεύω οτι όταν υπάρχουν μεγάλοι δρόμοι και πρόσβαση σε θέσεις πάρκινγκ δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσει κανένας το αυτοκινητο στο σπίτι για να μπει σε λεωφορείο. Τα δε λεωφορεία δεν πρόκειται να γίνουν θελκτικά όσο κινούνται στους ιδιους δρόμους με τα αυτοκίνητα. Η ενίσχυση των ΜΜΜ πρέπει να γίνει εις βάρος των αυτοκινήτων, δηλαδή να πάρεις χώρο απο τα αυτοκίνητα και να τον δώσεις στα μέσα, τους πεζούς και τις εναλλακτικές μορφές μετακίνησης.
Αλλιώς δεν πιστεύω οτι γίνεται.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gassim την 14 Ιούλ 2020, 18:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ST48410 έγραψε: 14 Ιούλ 2020, 18:13
* Κίνητρα με μικρά happenings για να προσελκύσει πεζούς σε διάφορα σημεία
Να εξηγήσω λίγο αυτό. Με τα λεφτά που στοίχισε ο κάθε φοίνικας συν την τετράγωνη "γλάστρα" θα μπορούσε να δημοπρατήσει 1 γλυπτό από νέους άγνωστους καλλιτέχνες. Σίγουρα θα υπήρχε διάθεση και ανταπόκριση. Οι καλύτερες προτάσεις θα υλοποιούνταν και θα τοποθετούνταν πχ μία σε κάθε γωνία. Αν δε, αναλάμβανε να κάνει τον διαγωνισμό κάποιος γνώστης, θα έβαζε τέτοιο θέμα και τέτοιους περιορισμούς που θα υπήρχε ένας ειρμός στις διάφορες δημιουργίες. Φαντάσου ένα δρόμο που κάθε γωνιά έχει ένα φωταγωγημένο γλυπτό το βράδυ. Αλλάζουν πολλά πράγματα.
Δεν σου λέω ότι θα γινόμασταν Παρίσι αλλά θα είχε ο τουρίστας κάτι να φωτογραφηθεί και 5-10 σύγχρονοι καλλιτέχνες κάτι να βάλουν στο φάκελό τους. Και γενικά όσο ομορφαίνει μία πόλη, τόσο έχεις ελπίδα να την σεβαστούν οι περαστικοί και να την διατηρήσουν έτσι. Δεν έχω κόσμο να πετάει σκουπίδια μέσα στο Λούβρο ή μέσα στο μουσείο της Ακρόπολης.
καλά όλα αυτά αλλά εδω το ζητούμενο είναι κάποιος που μένει πειραιά και δουλεύει αθήνα να παρκάρει συγγρού φιξ, να παίρνει το μετρό και να πηγαίνει γραφείο με τα μέσα.
Δεν βλέπω πως τα χάπενινγκς θα βοηθήσουν σε αυτό.
gassim έγραψε: 14 Ιούλ 2020, 18:29
Πιστεύω οτι όταν υπάρχουν μεγάλοι δρόμοι και πρόσβαση σε θέσεις πάρκινγκ δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσει κανένας στο σπίτι για να μπει σε λεωφορείο. Τα δε λεωφορεία δεν πρόκειται να γίνουν θελκτικά όσο κινούνται στους ιδιους δρόμους με τα αυτοκίνητα. Η ενίσχυση των ΜΜΜ πρέπει να γίνει εις βάρος των αυτοκινήτων, δηλαδή να πάρεις χώρο απο τα αυτοκίνητα και να τον δώσεις στα μέσα, τους πεζούς και τις εναλλακτικές μορφές μετακίνησης.
Αλλιώς δεν πιστεύω οτι γίνεται.
Είναι φανερό ότι συμφωνούν μαζί σου αυτοί που αποφασίζουν. 7 χρόνια μας διέλυσαν το κέντρο του Πειραιά με το τραμ (που δεν φαίνεται ότι θα λειτουργήσει άμεσα) και τώρα θα τραβήξουμε νέα ταλαιπωρία στην Αθήνα. Ε, κάπου είναι κουραστικό.
gassim έγραψε: 14 Ιούλ 2020, 18:29
Πιστεύω οτι όταν υπάρχουν μεγάλοι δρόμοι και πρόσβαση σε θέσεις πάρκινγκ δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσει κανένας στο σπίτι για να μπει σε λεωφορείο. Τα δε λεωφορεία δεν πρόκειται να γίνουν θελκτικά όσο κινούνται στους ιδιους δρόμους με τα αυτοκίνητα. Η ενίσχυση των ΜΜΜ πρέπει να γίνει εις βάρος των αυτοκινήτων, δηλαδή να πάρεις χώρο απο τα αυτοκίνητα και να τον δώσεις στα μέσα, τους πεζούς και τις εναλλακτικές μορφές μετακίνησης.
Αλλιώς δεν πιστεύω οτι γίνεται.
Είναι φανερό ότι συμφωνούν μαζί σου αυτοί που αποφασίζουν. 7 χρόνια μας διέλυσαν το κέντρο του Πειραιά με το τραμ (που δεν φαίνεται ότι θα λειτουργήσει άμεσα) και τώρα θα τραβήξουμε νέα ταλαιπωρία στην Αθήνα. Ε, κάπου είναι κουραστικό.
Ε ναι δεν είναι κάτι που σκέφτηκα μόνος, είναι η τακτική που ακολουθήθηκε σε όλες τις Ευρωπαικές πόλεις που κατάφεραν να απαλλάξουν τα κέντρα τους απο τα αυτοκίνητα.
Σαν να λέμε σε κουράζει και σε ταλαιπωρεί το να σε υποχρεώνουν να αντικαταστήσεις το αυτοκίνητο για ενα μέρος των μετακινήσεων σου, αλλά πιστεύεις οτι υπάρχει κάποιος τρόπος να σε πείσουν να το κάνεις εθελοντικά χωρίς πίεση.
Τέλος του έτους θα κυκλοφορήσει το τραμ του πειραιά (απ όσο λένε). Αφενός η γραμμή έχει κοπεί με τα έργα στο φάληρο και αφετέρου κάπου υπάρχει ένα ετοιμόρροπο κτήριο που πρέπει να το κατεδαφίσουν πριν περάσει τραμ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gassim την 14 Ιούλ 2020, 18:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
gassim έγραψε: 14 Ιούλ 2020, 18:35
Τέλος του έτους θα κυκλοφορήσει το τραμ του πειραιά (απ όσο λένε). Αφενός η γραμμή έχει κοπεί με τα έργα στο φάληρο και αφετέρου κάπου υπάρχει ένα ετοιμόρροπο κτήριο που πρέπει να το κατεδαφίσουν πριν περάσει τραμ.
Σίγουρα; Είχε γραφτεί ότι είναι διατηρητέο σε προηγούμενες σελίδες.
gassim έγραψε: 14 Ιούλ 2020, 18:35
Τέλος του έτους θα κυκλοφορήσει το τραμ του πειραιά (απ όσο λένε). Αφενός η γραμμή έχει κοπεί με τα έργα στο φάληρο και αφετέρου κάπου υπάρχει ένα ετοιμόρροπο κτήριο που πρέπει να το κατεδαφίσουν πριν περάσει τραμ.
Σίγουρα; Είχε γραφτεί ότι είναι διατηρητέο σε προηγούμενες σελίδες.
α δεν ξέρω μπορεί και να το στηρίξουν για να μην πέσει. Εννοούσα οτι πρέπει να βρούν μια λυση με αυτό το θέμα.
gassim έγραψε: 14 Ιούλ 2020, 18:39
α δεν ξέρω μπορεί και να το στηρίξουν για να μην πέσει. Εννοούσα οτι πρέπει να βρούν μια λυση με αυτό το θέμα.
οι φήμες λένε ότι ο ιδιοκτήτης δεν ενδιαφέρεται να πληρώσει το κόστος και κάποιος πρέπει να βρει τα χρήματα για τις εργασίες. Και μάλλον δεν είναι λίγα. Αλλά μπορεί αυτά να είναι λόγια του ενός και του άλλου. Δεν τα άκουσα από αξιόπιστη πηγή.
gassim έγραψε: 14 Ιούλ 2020, 18:29
Πιστεύω οτι όταν υπάρχουν μεγάλοι δρόμοι και πρόσβαση σε θέσεις πάρκινγκ δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσει κανένας στο σπίτι για να μπει σε λεωφορείο. Τα δε λεωφορεία δεν πρόκειται να γίνουν θελκτικά όσο κινούνται στους ιδιους δρόμους με τα αυτοκίνητα. Η ενίσχυση των ΜΜΜ πρέπει να γίνει εις βάρος των αυτοκινήτων, δηλαδή να πάρεις χώρο απο τα αυτοκίνητα και να τον δώσεις στα μέσα, τους πεζούς και τις εναλλακτικές μορφές μετακίνησης.
Αλλιώς δεν πιστεύω οτι γίνεται.
Είναι φανερό ότι συμφωνούν μαζί σου αυτοί που αποφασίζουν. 7 χρόνια μας διέλυσαν το κέντρο του Πειραιά με το τραμ (που δεν φαίνεται ότι θα λειτουργήσει άμεσα) και τώρα θα τραβήξουμε νέα ταλαιπωρία στην Αθήνα. Ε, κάπου είναι κουραστικό.
Ζείτε μια μικρή μόνο γεύση από "μετρό Θεσσαλονίκης" κι εσείς
Κατέβηκα Αθήνα για λίγες ημέρες και είδα τον Μεγάλο Περίπατο (υπέροχο μαοϊκό όνομα). Είναι άσχημος και περιττός: άσχημος λόγω των χρωμάτων και της μορφής του (πχ ψηλά στην Πανεπιστημίου κόβεται και αλλάζει απότομα πλευρά στο οδόστρωμα, οι τσίγκινες ζαρντινιέρες κτλ) και περιττός γιατί το μεγαλύτερο κομμάτι του δίνει χώρο στους πεζούς σε έναν δρόμο με φαρδιά πεζοδρόμια (Πανεπιστημίου) και περιλαμβάνει δέντρα και φυτά σε έναν δρόμο που ήδη έχει δέντρα και φυτά. Κάποιος να πάρει το τηλεκοντρόλ από τον Μπακογιάννη ή έστω τη δυνατότητα να υπογράφει έργα.
Ο κόσμος που θυμάσαι δεν υπάρχει πια.
Η μόνη πηγή αισιοδοξίας είναι το μεθαύριο.
Όσους είδα να περπατάνε ήταν στο πεζοδρόμιο. Αυτό οφείλεται στο ότι είχε περισσότερη σκιά από τα υπόστεγα των κτηρίων και κάποια δέντρα, περίπτερα κλπ. Για να περπατήσεις στο βαμμένο έπρεπε να είσαι βλαμμένος και να θες να κάνεις ηλιοθεραπεία.
Nandros έγραψε: 09 Ιουν 2024, 15:48
Αυτή την στιγμή το Ισραήλ μειώνει το πλήθος των ισλαμιστών. Κάτι καλό είναι αυτό.
.
esu έγραψε: 14 Ιούλ 2020, 19:23
Όσους είδα να περπατάνε ήταν στο πεζοδρόμιο. Αυτό οφείλεται στο ότι είχε περισσότερη σκιά από τα υπόστεγα των κτηρίων και κάποια δέντρα, περίπτερα κλπ. Για να περπατήσεις στο βαμμένο έπρεπε να είσαι βλαμμένος και να θες να κάνεις ηλιοθεραπεία.
Δεν έχει σημασία αν περπατάνε στα πεζοδρόμια ή στο βαμμένο, σημασία έχει να ανέβει ο αριθμός των πεζών και να πέσει ο αριθμός των αυτοκινήτων. Απ΄ότι λένε ήδη οι πεζοί αυξήθηκαν κατά 28%.
gassim έγραψε: 14 Ιούλ 2020, 18:29
Πιστεύω οτι όταν υπάρχουν μεγάλοι δρόμοι και πρόσβαση σε θέσεις πάρκινγκ δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσει κανένας στο σπίτι για να μπει σε λεωφορείο. Τα δε λεωφορεία δεν πρόκειται να γίνουν θελκτικά όσο κινούνται στους ιδιους δρόμους με τα αυτοκίνητα. Η ενίσχυση των ΜΜΜ πρέπει να γίνει εις βάρος των αυτοκινήτων, δηλαδή να πάρεις χώρο απο τα αυτοκίνητα και να τον δώσεις στα μέσα, τους πεζούς και τις εναλλακτικές μορφές μετακίνησης.
Αλλιώς δεν πιστεύω οτι γίνεται.
Είναι φανερό ότι συμφωνούν μαζί σου αυτοί που αποφασίζουν. 7 χρόνια μας διέλυσαν το κέντρο του Πειραιά με το τραμ (που δεν φαίνεται ότι θα λειτουργήσει άμεσα) και τώρα θα τραβήξουμε νέα ταλαιπωρία στην Αθήνα. Ε, κάπου είναι κουραστικό.
Ζείτε μια μικρή μόνο γεύση από "μετρό Θεσσαλονίκης" κι εσείς
Κατέβηκα Αθήνα για λίγες ημέρες και είδα τον Μεγάλο Περίπατο (υπέροχο μαοϊκό όνομα). Είναι άσχημος και περιττός: άσχημος λόγω των χρωμάτων και της μορφής του (πχ ψηλά στην Πανεπιστημίου κόβεται και αλλάζει απότομα πλευρά στο οδόστρωμα, οι τσίγκινες ζαρντινιέρες κτλ) και περιττός γιατί το μεγαλύτερο κομμάτι του δίνει χώρο στους πεζούς σε έναν δρόμο με φαρδιά πεζοδρόμια (Πανεπιστημίου) και περιλαμβάνει δέντρα και φυτά σε έναν δρόμο που ήδη έχει δέντρα και φυτά. Κάποιος να πάρει το τηλεκοντρόλ από τον Μπακογιάννη ή έστω τη δυνατότητα να υπογράφει έργα.
καλα φάγαμε και το πλήρες γεύμα με το μετρό της Αθήνας, δεν φτιάχτηκε αυτόματα.