Μπορούμε να μιλάμε ώρες για τις σονάτες του, ένα πράμα όμως είναι σίγουρο, οι σονάτες του είναι λόγος από μόνος του για να ασχοληθεί - μάθει κανείς το πιάνο σαν όργανο και μάλιστα μπορεί κιόλας από αυτές.ST48410 έγραψε: 05 Ιούλ 2020, 23:39Καταρχήν δεν είπε κανείς ότι η Pathétique δεν είναι καλή. Επίσης ο καθένας είναι ελεύθερος να του αρέσει ό,τι θέλει. Όταν έρθει η ώρα για αξιολόγηση η συζήτηση γίνεται αρκετά τεχνική και αναφέρεται σε επιτεύγματα λαμβάνοντας υπόψη τι έχει κάνει ο συνθέτης και οι άλλη γύρω του μέχρι εκείνη τη στιγμή και τι ακόμα προσφέρει το συγκεκριμένο έργο. To fur Elise δεν προσφέρει τίποτα. Ένα συμπαθητικό κομματάκι και μέχρι εκεί. Εννοείται πως αφού αυτός που το φτιάχνει είναι δημιουργός υψηλού επιπέδου, το έφτιαξε πολύ καλά.Planis έγραψε: 05 Ιούλ 2020, 23:31Φυσικά και είναι θέμα γούστου, αλλά είμαι περίεργος να μάθω τι είναι αυτό που βρίσκει κάποιος στραβό σε αυτήν τη Σονάτα. Ίσως ακούει κάτι που δεν μπορώ να ακούσω εγώ. Το ερώτημα πάντως είναι σοβαρό, θέλω να μάθω γιατί π.χ. η Appassionata ή του Σεληνόφωτος είναι καλύτερες...relativer777 έγραψε: 05 Ιούλ 2020, 23:26
Δέν αντιλεγω, βεβαίως και ειναι αριστούργημα, αν και άλλοι έχουν διαφορετική άποψη.
Βλέπεις είναι θέμα και προσωπικού γούστου.
Εδώ το χω να μιλήσω για το γουέλ τέμπερτ αλλά όπως βλέπεις δε.
Άντε να σε πω και αυτό. Η δασκάλα του Δάσκαλου μου ήταν μαθήτρια μαθητή του μαθητή μαθητή του μαθητή μαθητή του Τσέρνυ.
Τρου στόρυ, 8ης γενιάς.