Yochanan έγραψε: 26 Ιουν 2020, 12:01 υπάρχει οντως συνδρομο μηχανικου που λεει ο Φος;
Ω καλά. Άμα τους αφήσεις λυτούς; προσλαμβάνουν κι απολύουν κόσμο, συντάσσουν και υπογράφουν συμβόλαια, δίνουν τιμές, βγάζουν προϋπολογισμούς, καταργούν τους μισούς κανόνες ασφάλειας και παραγγέλνουν πάντα τα πιό ακριβά υλικά. Και στο τέλος (για να είμαστε δίκαιοι) φτιάχνουν συνήθως κάτι πάρα πολύ καλό αλλά έχεις μπει μέσα κάτι εκατομμύρια
Γενικά έχουμε πολύ καλούς μηχανικούς, απλά σε περιβάλλον εταιρίας δεν ξέρουν πού τελειώνει η δουλειά τους και πού αρχίζει του άλλου. Και δεν είναι η ελληνική εταιρία το κατάλληλο μέρος για να το μάθεις.
Τι μου θυμίζεις τώρα. Σε κάποια εταιρεία που δούλεψα, ο ιδιοκτήτης και μηχανολόγος μηχανικός, πήγε και υπέγραψε συμβόλαιο γιά να πάρει υπεργολαβία σε χώρα του εξωτερικού, χωρίς να το ψάξει. Ετσι, από τους όρους προέκυπτε ότι θα πληρώναμε τεράστια ποσά ΦΠΑ στην χώρα αυτή, που δεν είχαμε την δυνατότητα να τα πάρουμε πίσω. Παιδεύτηκα γιά μήνες μέχρι να αλλάξουμε τους όρους του συμβολαίου (χρειάσθηκε να δημιουργήσουμε θυγατρική στην χώρα αυτή και να πάρει την εργολαβία αυτή). Επίσης, συμφώνησε να δώσει μίζα €300.000 ενώ δεν είχαμε τόσα μαύρα λεφτά. Τέλος, έκαναν λάθος στην κατάστρωση του budget (όταν το είδα τραβούσα τα μαλλιά μου) με αποτέλεσμα η τιμή που έδωσε να είναι οριακή. Κατά τα άλλα, το έργο πήγε καλά
Σημειωτέον ότι είμαι κι'εγώ μηχανικός.
1.
hellegennes έγραψε: 13 Οκτ 2022, 21:35Γνωρίζω πολύ καλύτερα στατιστική από σένα
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Δεν υφίσταται καμιά ιαματική πηγή στο θέμα της επένδυσης αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα όπως ισχυρίζεται κάποιος χρήστης.
Στην περίπτωση της ΤΕΟΚΑΡ τα πράγματα είναι απλά. Η ΤΕΟΚΑΡ στο κομμάτι συναρμολόγησης Ι.Χ οχημάτων είχε ξεκινήσει την δραστηριότητα της πριν η ΝΙΣΣΑΝ ανοίξει την κεντρική μονάδα στην Αγγλία στο Σάντερλαντ. Οι Ιάπωνες ήρθαν κανονικότατα στην Ελλάδα για την επέκταση της υφιστάμενης μονάδας και ουσιαστικά την μετατροπή σε κεντρική μονάδα παραγωγής για την Ευρώπη. Η τότε κυβέρνηση απαίτησε ούτε λίγο ούτε πολύ να δοθεί παρακαλώ η διαχείριση της νέας εταιρίας στο ίδιο το κράτος, δηλαδή σε μια ιδιωτική εταιρία να ασκεί μάνατζμεντ η ίδια η κυβέρνηση!!! Οι ιάπωνες και μόνο στο άκουσμα αυτής της απαίτησης την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια και πήγαν εκεί που τους δόθηκαν όλες οι απαραίτητες διευκολύνσεις. Μετά από αυτή την εξέλιξη η μοίρα της ΤΕΟΚΑΡ ήταν λίγο πολύ προδιαγεγραμμένη, διότι δεν υπήρχε κανένα όφελος να διατηρείται μια τέτοια μονάδα σε λειτουργία όταν πλέον τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς ικανοποιούσε το κεντρικό εργοστάσιο στην Αγγλία.
jimdenin έγραψε: 18 Ιούλ 2020, 18:59
Δεν υφίσταται καμιά ιαματική πηγή στο θέμα της επένδυσης αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα όπως ισχυρίζεται κάποιος χρήστης.
Στην περίπτωση της ΤΕΟΚΑΡ τα πράγματα είναι απλά. Η ΤΕΟΚΑΡ στο κομμάτι συναρμολόγησης Ι.Χ οχημάτων είχε ξεκινήσει την δραστηριότητα της πριν η ΝΙΣΣΑΝ ανοίξει την κεντρική μονάδα στην Αγγλία στο Σάντερλαντ. Οι Ιάπωνες ήρθαν κανονικότατα στην Ελλάδα για την επέκταση της υφιστάμενης μονάδας και ουσιαστικά την μετατροπή σε κεντρική μονάδα παραγωγής για την Ευρώπη. Η τότε κυβέρνηση απαίτησε ούτε λίγο ούτε πολύ να δοθεί παρακαλώ η διαχείριση της νέας εταιρίας στο ίδιο το κράτος, δηλαδή σε μια ιδιωτική εταιρία να ασκεί μάνατζμεντ η ίδια η κυβέρνηση!!! Οι ιάπωνες και μόνο στο άκουσμα αυτής της απαίτησης την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια και πήγαν εκεί που τους δόθηκαν όλες οι απαραίτητες διευκολύνσεις. Μετά από αυτή την εξέλιξη η μοίρα της ΤΕΟΚΑΡ ήταν λίγο πολύ προδιαγεγραμμένη, διότι δεν υπήρχε κανένα όφελος να διατηρείται μια τέτοια μονάδα σε λειτουργία όταν πλέον τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς ικανοποιούσε το κεντρικό εργοστάσιο στην Αγγλία.
ΥΓ: Από αναφορά του περιοδικού "4 Τροχοί".
Αυτή και αν είναι ιαματική πηγή.
Η ίδια η εταιρεία όταν έκλεινε δεν έκανε αναφορά.
Εξήγησα με σαφήνεια παραπάνω.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Εν ολίγοις, ηΙΖΟΛΑ από το 1974 γράφει διαρκώς ζημιές.
Το εργοστάσιο στη Θήβα φτιάχτηκε με δάνεια της Εθνικής Τράπεζας, οι μέτοχοι έβαλα μικρό ποσοστό του ποσού.
Τα 2/3 του δανείου κεφαλαιοποιήθηκαν και για τα υπόλοιπα εκδόθηκε ομολογιακό δάνειο με σταθερό επιτόκιο. Μάλιστα παρά το ότι η τράπεζα είχε ενεργό ρόλο και ουσιαστικά στήριζε το εγχείρημα, ο έλεγχος της ΙΖΟΛΑ παρέμενε στον ιδρυτή της.
Κάποια στιγμή στα 1976 η Εθνική Τράπεζα συγχρηματοδοτεί και αποπληρώνει συνάμα παλιά χρέη της ΙΖΟΛΑ που συγχωνεύεται με άλλη επιχείρηση και ενώ οι εισηγήσεις είναι αντίθετες.
Τέλος το 1978 ακίνητο στην Καλλιθέα που ήταν το εργοστάσιο η τράπεζα για 7 χρόνια ανέβαλλε τον πλειστηριασμό και έδωσε και δάνειο ώστε να επιτρέψει στον ιδιοκτήτη του οικοπέδου να αξιοποιήσει τον χώρο όπως ήθελε.
Τελικά η έξαρση της κτηματικής αγοράς σημείωσε πτώση και δεν συνέβη και σε αυτό καμία πρόοδος.
Ούτε το εργολαβικό δεν είχε υπογραφεί γιατί προφανώς πλέον δεν συνέφερε να γίνει κάτι.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
jimdenin έγραψε: 18 Ιούλ 2020, 18:59
Δεν υφίσταται καμιά ιαματική πηγή στο θέμα της επένδυσης αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα όπως ισχυρίζεται κάποιος χρήστης.
Στην περίπτωση της ΤΕΟΚΑΡ τα πράγματα είναι απλά. Η ΤΕΟΚΑΡ στο κομμάτι συναρμολόγησης Ι.Χ οχημάτων είχε ξεκινήσει την δραστηριότητα της πριν η ΝΙΣΣΑΝ ανοίξει την κεντρική μονάδα στην Αγγλία στο Σάντερλαντ. Οι Ιάπωνες ήρθαν κανονικότατα στην Ελλάδα για την επέκταση της υφιστάμενης μονάδας και ουσιαστικά την μετατροπή σε κεντρική μονάδα παραγωγής για την Ευρώπη. Η τότε κυβέρνηση απαίτησε ούτε λίγο ούτε πολύ να δοθεί παρακαλώ η διαχείριση της νέας εταιρίας στο ίδιο το κράτος, δηλαδή σε μια ιδιωτική εταιρία να ασκεί μάνατζμεντ η ίδια η κυβέρνηση!!! Οι ιάπωνες και μόνο στο άκουσμα αυτής της απαίτησης την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια και πήγαν εκεί που τους δόθηκαν όλες οι απαραίτητες διευκολύνσεις. Μετά από αυτή την εξέλιξη η μοίρα της ΤΕΟΚΑΡ ήταν λίγο πολύ προδιαγεγραμμένη, διότι δεν υπήρχε κανένα όφελος να διατηρείται μια τέτοια μονάδα σε λειτουργία όταν πλέον τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς ικανοποιούσε το κεντρικό εργοστάσιο στην Αγγλία.
ΥΓ: Από αναφορά του περιοδικού "4 Τροχοί".
Αυτή και αν είναι ιαματική πηγή.
Η ίδια η εταιρεία όταν έκλεινε δεν έκανε αναφορά.
Εξήγησα με σαφήνεια παραπάνω.
Άστο δεν το έχεις. Η αναφορά του οικονομικού ταχυδρόμου περιγράφει την πορεία της τεοκαρ μόνο και όχι τα γεγονότα που καταγράφονται στους 4 τροχούς.
Και μάλιστα η αναφορά των 4 τροχών γίνεται με βάση την καρμπον κατάσταση με την Τέσλα.
jimdenin έγραψε: 21 Ιούλ 2020, 07:45
Άστο δεν το έχεις. Η αναφορά του οικονομικού ταχυδρόμου περιγράφει την πορεία της τεοκαρ μόνο και όχι τα γεγονότα που καταγράφονται στους 4 τροχούς.
Και μάλιστα η αναφορά των 4 τροχών γίνεται με βάση την καρμπον κατάσταση με την Τέσλα.
Μπορείς να φέρεις την αναφορά της Nissan για το συγκεκριμένο γεγονός. Δε λέω ότι δεν την έχεις δει, δε λέω ότι ούτε ο οικονομικός ή οι 4Τ την είχαν δει. Λέω ότι είμαι δύσπιστος.
jimdenin έγραψε: 21 Ιούλ 2020, 07:45
Άστο δεν το έχεις. Η αναφορά του οικονομικού ταχυδρόμου περιγράφει την πορεία της τεοκαρ μόνο και όχι τα γεγονότα που καταγράφονται στους 4 τροχούς.
Και μάλιστα η αναφορά των 4 τροχών γίνεται με βάση την καρμπον κατάσταση με την Τέσλα.
Μπορείς να φέρεις την αναφορά της Nissan για το συγκεκριμένο γεγονός. Δε λέω ότι δεν την έχεις δει, δε λέω ότι ούτε ο οικονομικός ή οι 4Τ την είχαν δει. Λέω ότι είμαι δύσπιστος.
Αναφορά επίσημα για συζητήσεις δεν υφίστανται ή σπάνια θα βγουν σε αναφορά για τα ΜΜΕ. Δεν αποτελούν γεγονότα, ανήκουν σε αυτό που λέμε what if. Και δυσπιστία απέναντι στην αναφορά των 4Τ δεν χρειάζεται να έχεις.
Ο ιδρυτής του περιοδικού ο Κώστας ο Καβαθθάς έκανε ολόκληρο αγώνα από τις σελίδες για το θέμα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα και όχι μόνο.
jimdenin έγραψε: 21 Ιούλ 2020, 08:21
Αναφορά επίσημα για συζητήσεις δεν υφίστανται ή σπάνια θα βγουν σε αναφορά για τα ΜΜΕ. Δεν αποτελούν γεγονότα, ανήκουν σε αυτό που λέμε what if. Και δυσπιστία απέναντι στην αναφορά των 4Τ δεν χρειάζεται να έχεις.
Ο ιδρυτής του περιοδικού ο Κώστας ο Καβαθθάς έκανε ολόκληρο αγώνα από τις σελίδες για το θέμα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα και όχι μόνο.
ΟΚ. Δεν υπάρχει λοιπόν. Δυσπιστία επίτρεψε να έχω για οποιονδήποτε θέλω και να μην δέχομαι χωρίς μια υποτυπώδη διασταύρωση έναν τόσο σημαντικό ισχυρισμό. Αυτό ισχύει και για τον κύριο Καββαθά.
jimdenin έγραψε: 21 Ιούλ 2020, 08:21
Αναφορά επίσημα για συζητήσεις δεν υφίστανται ή σπάνια θα βγουν σε αναφορά για τα ΜΜΕ. Δεν αποτελούν γεγονότα, ανήκουν σε αυτό που λέμε what if. Και δυσπιστία απέναντι στην αναφορά των 4Τ δεν χρειάζεται να έχεις.
Ο ιδρυτής του περιοδικού ο Κώστας ο Καβαθθάς έκανε ολόκληρο αγώνα από τις σελίδες για το θέμα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα και όχι μόνο.
ΟΚ. Δεν υπάρχει λοιπόν. Δυσπιστία επίτρεψε να έχω για οποιονδήποτε θέλω και να μην δέχομαι χωρίς μια υποτυπώδη διασταύρωση έναν τόσο σημαντικό ισχυρισμό. Αυτό ισχύει και για τον κύριο Καββαθά.
jimdenin έγραψε: 18 Ιούλ 2020, 18:59
Δεν υφίσταται καμιά ιαματική πηγή στο θέμα της επένδυσης αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα όπως ισχυρίζεται κάποιος χρήστης.
Στην περίπτωση της ΤΕΟΚΑΡ τα πράγματα είναι απλά. Η ΤΕΟΚΑΡ στο κομμάτι συναρμολόγησης Ι.Χ οχημάτων είχε ξεκινήσει την δραστηριότητα της πριν η ΝΙΣΣΑΝ ανοίξει την κεντρική μονάδα στην Αγγλία στο Σάντερλαντ. Οι Ιάπωνες ήρθαν κανονικότατα στην Ελλάδα για την επέκταση της υφιστάμενης μονάδας και ουσιαστικά την μετατροπή σε κεντρική μονάδα παραγωγής για την Ευρώπη. Η τότε κυβέρνηση απαίτησε ούτε λίγο ούτε πολύ να δοθεί παρακαλώ η διαχείριση της νέας εταιρίας στο ίδιο το κράτος, δηλαδή σε μια ιδιωτική εταιρία να ασκεί μάνατζμεντ η ίδια η κυβέρνηση!!! Οι ιάπωνες και μόνο στο άκουσμα αυτής της απαίτησης την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια και πήγαν εκεί που τους δόθηκαν όλες οι απαραίτητες διευκολύνσεις. Μετά από αυτή την εξέλιξη η μοίρα της ΤΕΟΚΑΡ ήταν λίγο πολύ προδιαγεγραμμένη, διότι δεν υπήρχε κανένα όφελος να διατηρείται μια τέτοια μονάδα σε λειτουργία όταν πλέον τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς ικανοποιούσε το κεντρικό εργοστάσιο στην Αγγλία.
ΥΓ: Από αναφορά του περιοδικού "4 Τροχοί".
Αυτή και αν είναι ιαματική πηγή.
Η ίδια η εταιρεία όταν έκλεινε δεν έκανε αναφορά.
Εξήγησα με σαφήνεια παραπάνω.
Άστο δεν το έχεις. Η αναφορά του οικονομικού ταχυδρόμου περιγράφει την πορεία της τεοκαρ μόνο και όχι τα γεγονότα που καταγράφονται στους 4 τροχούς.
Και μάλιστα η αναφορά των 4 τροχών γίνεται με βάση την καρμπον κατάσταση με την Τέσλα.