!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Ιστορικά γεγονότα, καταστάσεις, αναδρομές
Άβαταρ μέλους
Prepon
Δημοσιεύσεις: 4977
Εγγραφή: 28 Ιαν 2020, 01:50

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Prepon »

Ερμής έγραψε: 25 Ιουν 2020, 20:56
panos291 έγραψε: 25 Ιουν 2020, 16:38 H Ολυμπιακή του Ωνάση ήταν εταιρεία κόσμημα, και το δημόσιο την κατάντησε ενα ξεμπουρδελο. Όλοι θυμόμαστε τους κρατικοδιαιτους κηφηνες, αγενείς, ελεεινους και τρισαθλιους να απεργούν οπότε τους καβλωνε.
Prepon Για πες δύο λόγια.
Θα μεταφέρω τις εικόνες που έχω από το 2003.
Από την τεχνική βάση, που κάναμε τη συντήρηση των αεροσκαφών.

Οι διοικητικοί ήταν όσοι περίπου και οι τεχνικοί. Σαν να πας σε συνεργείο αυτοκινήτων και οι γραμματείς να είναι τόσες όσοι και οι μηχανικοί.
Αποτέλεσμα, να υπάρχει ολόκληρος όροφος με άτομα χωρίς αντικείμενο. Κανένα.
Καθοντουσαν μπροστά σε κλειστούς υπολογιστές χαζεύοντας τις σβηστές οθόνες. Επί 8 ωρες. Γιατί τους είχαν απαγορεύσει να σηκώνονται από τα γραφεία τους, επειδή εξαφανίζονταν για όλη την ημέρα.

Οι περισσότεροι τεχνικοί ήταν άτομα προβληματικά. Δεν μιλάμε για απλή τεμπελιά. Ο άλλος δεν έβαλε τις 4 βίδες σε ένα κουτί που είχε επισκευάσει - δεν ξέρω τι ακριβώς ήταν - επειδή ήταν Παρασκευή μεσημέρι και σχολαγε. Με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να μείνει Αθήνα μέχρι τη Δευτέρα και οι επιβάτες να αποζημιώνονται από το ελληνικό δημόσιο με παροχές τροφής, ύπνου κλπ κλπ. Και δεν μπορούσε να το κάνει κάποιος άλλος, έπρεπε να το κλείσει αυτός που το είχε αναλάβει και να βάλει υπογραφή ότι το παραδίδει επισκευασμένο. Για μια δουλειά 1 λεπτού...

Είδα να σκοτώνονται κάθε εβδομάδα ποιος θα έρθει Σάββατο να εργαστεί για έκτη μέρα και να πάρει επομένως μεροκάματο από 100 εως 300 ευρώ, αναλόγως θέση. Και όταν πήγα εκτάκτως και εγώ ένα Σάββατο και μπαίνοντας μέσα άνοιξα τα φώτα, έπεσαν να με φάνε. Οι άνθρωποι πήγαιναν Σάββατο και κοιμόντουσαν όλη μέρα, κάνεις δεν εργάζονταν.

Είδα μηχανικό να κάθεται όλη την ημέρα στον πάγκο του χωρίς να κάνει τίποτα. Δεν κουνιόταν κάν . Δεν του έδιναν καν αντικείμενο. Και όταν ρώτησα τι έχει ρε παιδιά ο άνθρωπος και κάθεται έτσι ακίνητος όλη μέρα, υπεθετα είχε κάποιο προσωρινό ψυχολογικό πρόβλημα, μου απάντησαν πως ο κύριος Μάκης πχ είναι 28 χρόνια στην υπηρεσία και ότι σε 2 χρόνια παίρνει σύνταξη. Ντροπή να δουλέψει ο παλαιουρας.

Είδα όταν έπεφτε σύρμα πως μπαινει αεροπλάνο στη βάση να σηκώνονται όλοι γρήγορα και να τσακίζονται να φτάσουν πρώτοι στο αεροπλάνο να ψειρισουν τους χυμούς και τα αναψυκτικά που είχαν περισσέψει. Μιλάμε για γύφτους. Που όλη μέρα παραπονιοντουσαν ότι παίρνουν λίγα λεφτά. Και όταν έπεσε στα χέρια μου η μισθοδοσία ενός καραγκιόζη είδα ότι παίρνει 5.000 ευρώ. Του λέω τι είναι αυτά ρε μαλακα, που όλη μέρα γκρινιάζεις; Ο μισθός του ήταν 1.800 και τα υπόλοιπα επιδόματα. Επίδομα μποινγκ 737 για παραδειγμα, 500ευρω. Επίδομα μποινγκ 747, 500 ευρώ . Με τα χρόνια έπαιρναν πτυχίο επισκευής σε συγκεκριμένα μοντέλα αεροπλάνων, και με την πιστοποίηση ανέβαινε ο μισθός τους. Αλλά είχαν παράπονο ότι τα επιδόματα δεν τα πληρώνονταν 14 μισθούς....για αυτό αισθάνονταν αδικημένοι και γκρινιαζαν.

Είδα ανθρώπους να χτυπάνε καρτα για άλλους τέσσερις - πέντε.

Είδα τον άνθρωπο που με εκπαίδευσε στις μπαταρίες αεροσκαφών, μετά από καμιά δεκαπενταρία μέρες που μπορούσα να σταθώ μόνος μου, μου έδωσε να χτυπάω την καρτα του και δεν ξαναπατήσε τους υπόλοιπους πέντε μήνες,μέχρι να τελειώσει η σύμβαση μου.

Τι να πρώτο θυμηθώ. Ότι πιο σάπιο έχω συναντήσει.

Και έχω ακούσει πως δεκαετία 80 τα πράγματα ήταν τρισχειροτερα. Με δωρεάν εισιτήρια σε όλο το προσωπικο. Με εικονικές απολύσεις συνοδευόμενες με τρελλές αποζημιωσεις, που μετά από 1-2 χρόνια ο ίδιος άνθρωπος επέστρεφε ξανά. Και με πολλά αλλα
Aριστοτελης έγραψε: 21 Μαρ 2020, 02:32 Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο απ την ίση μεταχείριση των ανίσων
Ζενίθεδρος έγραψε: 21 Μαρ 2020, 02:32 Όλα ναι κύκλος.Είναι τόσο γκαντεμης π αγγίζει τη κωλοφαρδία.
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros »

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 26 Ιουν 2020, 09:58
εμ, άδικο είχε ο κυρ Θόδωρας;
κουμουνιστης συζυγος ξαδελφης της γυναικας μου

περι το 2008 θατανε ( ειχα την κορη αλλα οχι το γιο οποτε καπου κει)

στα 45 βγηκε στη συνταξη με κατι εθελουσιες της ολυμπιακης.

2μιση χιλιαρικα συνταξη
60χιλιαρικακια εφαπαξ

με ρωταγε πως πανε τα πραγματα στην αγγλια γιατι στην ελλαδα πολλες οι δυσκολιες, μηπως να μεταναστευε

Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Δημοσιεύσεις: 28993
Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης »

Στηρίζουμε σεξυ 50+ πρώην αεροσυνοδους με συνταξαρες, από όπου κι αν προέρχονται τα λεφτά τους.αν εικαι και χωρισμένες η χήρες, ακόμα καλύτερα.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Άβαταρ μέλους
perseus
Δημοσιεύσεις: 15420
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 08:58
Phorum.gr user: Perseus
Τοποθεσία: Ιωαννινα

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από perseus »

Preponτοτε δεν ειχατε το αγγλο μανατζερ?
Άβαταρ μέλους
Prepon
Δημοσιεύσεις: 4977
Εγγραφή: 28 Ιαν 2020, 01:50

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Prepon »

perseus έγραψε: 26 Ιουν 2020, 11:31 Preponτοτε δεν ειχατε το αγγλο μανατζερ?
Δεν ξέρω.
Εγώ μιλώ για την πρώτη χρονιά που μετακομίσαμε από το Ελληνικό στα Σπάτα.
2002-2003

Με σύμβαση ήμουν, εξαμηνη
Aριστοτελης έγραψε: 21 Μαρ 2020, 02:32 Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο απ την ίση μεταχείριση των ανίσων
Ζενίθεδρος έγραψε: 21 Μαρ 2020, 02:32 Όλα ναι κύκλος.Είναι τόσο γκαντεμης π αγγίζει τη κωλοφαρδία.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

ΟΥΤΙΣ έγραψε: 26 Ιουν 2020, 00:38
Αρχέλαος έγραψε: 26 Ιουν 2020, 00:12
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:53

Δεν θα σου απαντήσει κανένας. Εδώ βάζεις στοιχεία ότι ο Ωνάσης έκανε τον μάγκα με κρατικό παραδάκι και αυτοί απαντάνε ότι ήταν δικά του λεφτά και τα έκανε ο,τι ήθελε! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ιδεοληψία τους και όχι η αλήθεια. Τους λες ότι δεν είχε ιδιόκτητα αεροπλάνα παρά λίγα σε σχέση με το μέγεθος της και σου απαντάνε ότι έκανε αποσβέσεις των επενδύσεων και γι'αυτό είχε ζημιές. Ποιες επενδύσεις; :lol:
Έτσι είναι και ευχαριστώ, αλλά εκτιμώ πως αρκετοί αναγνώστες μαθαίνουν.
Και φυσικά η κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία δεν παίρνει συγχωροχάρτι.
Μεγάλες οι κυβερνητικές ευθύνες.
Προφανώς και δεν παίρνει συγχωροχάρτι η κρατική. Απλά αποδεικνύεται ότι η κρατική ήταν ατόφια συνέχεια της ιδιωτικής. Δεν ήταν μια εταιρεία με διαφορετική κουλτούρα και την κατέστρεψε το κράτος. Ήταν μια εταιρεία κρατικοδίαιτη, με κάκιστη οικονομική διαχείριση, η οποία λειτουργούσε σε μονοπωλιακό και προστατευμένο περιβάλλον. Οι πολιτικοί λοιπόν απλώς συνέχισαν αυτή την κατάσταση και την εξέλιξαν ώστε να αποκομίζουν ψηφαλάκια.
οποτε πρεπει να συμπερανουμε οτι κυριος φταιχτης ειναι το κρατος. επι ωναση επειδη συνεργαζοταν μαζι του χανοντας δημοσιο χρημα, και οταν την πηρε, για παρομοια σπαταλη δημοσιου χρηματος. ο ωνασης φυσικα ηταν λαμογιο, αλλα μεγαλυτερα λαμογια ηταν οι δημοσιοι λειτουργοι. θα μπορουσαν απλα να τον αφησουν να κλεισει η να χρεοκοπησει.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Prepon έγραψε: 26 Ιουν 2020, 10:38
Ερμής έγραψε: 25 Ιουν 2020, 20:56
panos291 έγραψε: 25 Ιουν 2020, 16:38 H Ολυμπιακή του Ωνάση ήταν εταιρεία κόσμημα, και το δημόσιο την κατάντησε ενα ξεμπουρδελο. Όλοι θυμόμαστε τους κρατικοδιαιτους κηφηνες, αγενείς, ελεεινους και τρισαθλιους να απεργούν οπότε τους καβλωνε.
Prepon Για πες δύο λόγια.
Θα μεταφέρω τις εικόνες που έχω από το 2003.
Από την τεχνική βάση, που κάναμε τη συντήρηση των αεροσκαφών.

Οι διοικητικοί ήταν όσοι περίπου και οι τεχνικοί. Σαν να πας σε συνεργείο αυτοκινήτων και οι γραμματείς να είναι τόσες όσοι και οι μηχανικοί.
Αποτέλεσμα, να υπάρχει ολόκληρος όροφος με άτομα χωρίς αντικείμενο. Κανένα.
Καθοντουσαν μπροστά σε κλειστούς υπολογιστές χαζεύοντας τις σβηστές οθόνες. Επί 8 ωρες. Γιατί τους είχαν απαγορεύσει να σηκώνονται από τα γραφεία τους, επειδή εξαφανίζονταν για όλη την ημέρα.

Οι περισσότεροι τεχνικοί ήταν άτομα προβληματικά. Δεν μιλάμε για απλή τεμπελιά. Ο άλλος δεν έβαλε τις 4 βίδες σε ένα κουτί που είχε επισκευάσει - δεν ξέρω τι ακριβώς ήταν - επειδή ήταν Παρασκευή μεσημέρι και σχολαγε. Με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να μείνει Αθήνα μέχρι τη Δευτέρα και οι επιβάτες να αποζημιώνονται από το ελληνικό δημόσιο με παροχές τροφής, ύπνου κλπ κλπ. Και δεν μπορούσε να το κάνει κάποιος άλλος, έπρεπε να το κλείσει αυτός που το είχε αναλάβει και να βάλει υπογραφή ότι το παραδίδει επισκευασμένο. Για μια δουλειά 1 λεπτού...

Είδα να σκοτώνονται κάθε εβδομάδα ποιος θα έρθει Σάββατο να εργαστεί για έκτη μέρα και να πάρει επομένως μεροκάματο από 100 εως 300 ευρώ, αναλόγως θέση. Και όταν πήγα εκτάκτως και εγώ ένα Σάββατο και μπαίνοντας μέσα άνοιξα τα φώτα, έπεσαν να με φάνε. Οι άνθρωποι πήγαιναν Σάββατο και κοιμόντουσαν όλη μέρα, κάνεις δεν εργάζονταν.

Είδα μηχανικό να κάθεται όλη την ημέρα στον πάγκο του χωρίς να κάνει τίποτα. Δεν κουνιόταν κάν . Δεν του έδιναν καν αντικείμενο. Και όταν ρώτησα τι έχει ρε παιδιά ο άνθρωπος και κάθεται έτσι ακίνητος όλη μέρα, υπεθετα είχε κάποιο προσωρινό ψυχολογικό πρόβλημα, μου απάντησαν πως ο κύριος Μάκης πχ είναι 28 χρόνια στην υπηρεσία και ότι σε 2 χρόνια παίρνει σύνταξη. Ντροπή να δουλέψει ο παλαιουρας.

Είδα όταν έπεφτε σύρμα πως μπαινει αεροπλάνο στη βάση να σηκώνονται όλοι γρήγορα και να τσακίζονται να φτάσουν πρώτοι στο αεροπλάνο να ψειρισουν τους χυμούς και τα αναψυκτικά που είχαν περισσέψει. Μιλάμε για γύφτους. Που όλη μέρα παραπονιοντουσαν ότι παίρνουν λίγα λεφτά. Και όταν έπεσε στα χέρια μου η μισθοδοσία ενός καραγκιόζη είδα ότι παίρνει 5.000 ευρώ. Του λέω τι είναι αυτά ρε μαλακα, που όλη μέρα γκρινιάζεις; Ο μισθός του ήταν 1.800 και τα υπόλοιπα επιδόματα. Επίδομα μποινγκ 737 για παραδειγμα, 500ευρω. Επίδομα μποινγκ 747, 500 ευρώ . Με τα χρόνια έπαιρναν πτυχίο επισκευής σε συγκεκριμένα μοντέλα αεροπλάνων, και με την πιστοποίηση ανέβαινε ο μισθός τους. Αλλά είχαν παράπονο ότι τα επιδόματα δεν τα πληρώνονταν 14 μισθούς....για αυτό αισθάνονταν αδικημένοι και γκρινιαζαν.

Είδα ανθρώπους να χτυπάνε καρτα για άλλους τέσσερις - πέντε.

Είδα τον άνθρωπο που με εκπαίδευσε στις μπαταρίες αεροσκαφών, μετά από καμιά δεκαπενταρία μέρες που μπορούσα να σταθώ μόνος μου, μου έδωσε να χτυπάω την καρτα του και δεν ξαναπατήσε τους υπόλοιπους πέντε μήνες,μέχρι να τελειώσει η σύμβαση μου.

Τι να πρώτο θυμηθώ. Ότι πιο σάπιο έχω συναντήσει.

Και έχω ακούσει πως δεκαετία 80 τα πράγματα ήταν τρισχειροτερα. Με δωρεάν εισιτήρια σε όλο το προσωπικο. Με εικονικές απολύσεις συνοδευόμενες με τρελλές αποζημιωσεις, που μετά από 1-2 χρόνια ο ίδιος άνθρωπος επέστρεφε ξανά. Και με πολλά αλλα
αυτα ειναι.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Yochanan
Δημοσιεύσεις: 16962
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:44
Phorum.gr user: Yochanan

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Yochanan »

:o :o :o :o
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27798
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής »

Σα και τώρα θυμάμαι τις απεργίες της Ολυμπιακής καλοκαίρι τέλη του 80 που ηταν να πετάξουμε για Ρώμη και φάγαμε καθυστέρηση πάνω απο 12ωρο.
Απο τότε μόνο Αλιτάλια(ανατολικό Ελληνικό) η οποία δεν ήταν και υπόδειγμα, αλλά σίγουρα καλυτερη σε αυτό το θεμα απο την τότε Ολυμπιακή.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 8356
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim »

ΟΥΤΙΣ έγραψε: 26 Ιουν 2020, 09:18
gassim έγραψε: 26 Ιουν 2020, 02:14
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:53

Δεν θα σου απαντήσει κανένας. Εδώ βάζεις στοιχεία ότι ο Ωνάσης έκανε τον μάγκα με κρατικό παραδάκι και αυτοί απαντάνε ότι ήταν δικά του λεφτά και τα έκανε ο,τι ήθελε! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ιδεοληψία τους και όχι η αλήθεια. Τους λες ότι δεν είχε ιδιόκτητα αεροπλάνα παρά λίγα σε σχέση με το μέγεθος της και σου απαντάνε ότι έκανε αποσβέσεις των επενδύσεων και γι'αυτό είχε ζημιές. Ποιες επενδύσεις; :lol:
ποσα ιδιόκτητα αεροπλάνα είχε ;
Η ουσία είναι ότι ήταν ζημιογόνος και το κακό κράτος έσπευσε να την διασώσει.
Nαι αλλά δεν σε ρώτησα την ουσία, σε ρώτησα πόσα ιδιόκτητα αεροπλάνα είχε.

Όταν την αγορασε το 56 είχε καμιά δεκαπενταρια ελικοφόρα και έκανε δρομολόγια κυρίως εσωτερικού.
Λες οτι δεν έγιναν επενδύσεις, όταν την πούλησε πόσα αεροπλάνα είχε και σε ποιους προορισμούς πέταγε;


Τις διασώσεις του ελληνικού κράτους τις ξέρουμε, τις νιώσαμε στο πετσί μας την προηγούμενη δεκαετία.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gassim την 26 Ιουν 2020, 14:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 8356
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim »

Maspoli έγραψε: 26 Ιουν 2020, 10:34
perseus έγραψε: 26 Ιουν 2020, 09:24 Ποσο ζημιογονος ηταν το ξέρουμε?
Αυτό δεν το γνωρίζω, είναι όμως γνωστό ότι το Δεκέμβρη του 1974 ο Ωνάσης είχε ζητήσει από τον Παπαληγούρα (ο τότε υπουργός Συντονισμού) 45 εκατομμύρια δολάρια για να καλύψει ζημιές της τρέχουσας σεζόν.

Aν χρησιμοποιήσεις αυτό:
https://www.usinflationcalculator.com

βγαίνει ότι τα 45 εκατομμύρια δολάρια το 1974, αντιστοιχούν σε 234 εκατομμύρια δολάρια το 2020.
Το οτι έβγαζε ζημιές επί 18 συνεχόμενα έτη απο που το ξέρεις;
Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος »

gassim έγραψε: 26 Ιουν 2020, 02:14
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:53
Αρχέλαος έγραψε: 25 Ιουν 2020, 22:37 Η εταιρεία είχε ζημιές, ο Ωνάσης διαρκώς έπαιρνε δάνεια, η Ολυμπιακή Αεροπορία νταηλίκι έπαιρνε χρήματα για πτήσεις τσάρτερ που δεν παρείχε υπηρεσίες, νταηλίκι είχε όλα τα προνόμια με διαμαρτυρίες των ξένων εταιρείων και διόλου τυχαία το χειρότερο εργασιακό καθεστώς.
Επιπλέον επικρατούσε φαυλοκρατία και νεποτισμός με τον γαμπρό του δικτάτορα να εργάζεται εκεί και η βίλα του δικτάτορα να έχει παραχωρηθεί από τον Ωνάση.
Όταν ήρθε η πετρελαϊκή κρίση ο Ωνάσης ζήτησε τον ουρανό με τα άστρα.
Την ώρα της κρίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και όλοι προστρέχουν στο κράτος.
Δεν θα σου απαντήσει κανένας. Εδώ βάζεις στοιχεία ότι ο Ωνάσης έκανε τον μάγκα με κρατικό παραδάκι και αυτοί απαντάνε ότι ήταν δικά του λεφτά και τα έκανε ο,τι ήθελε! Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ιδεοληψία τους και όχι η αλήθεια. Τους λες ότι δεν είχε ιδιόκτητα αεροπλάνα παρά λίγα σε σχέση με το μέγεθος της και σου απαντάνε ότι έκανε αποσβέσεις των επενδύσεων και γι'αυτό είχε ζημιές. Ποιες επενδύσεις; :lol:
ποσα ιδιόκτητα αεροπλάνα είχε ;
Η Ο.Α. είχε μόλις 12 αεροπλάνα ιδιοκτησίας δικής της. Σύνολικά 30-32 αεροσκάφη.

Χονδρικά,

1) Oκτώ Μπόινγκ 707 από τα οποία τα τέσσερα ΗΔΗ είχε πουλήσει ο Ωνάσης! Για τα δύο αυτό πιστοποιήθηκε και αν θυμάμαι καλώς πήγαν στην Ιορδανία, για τα άλλα δύο κατέληξε το θέμα σε διαιτησία προς αποτίμηση

2) Επτά ελικοφόρα ιαπωνικής κατασκεύης YS-11

3) Δύο Μπόινγκ 747 με μίσθωση αγοράς

4) Οκτώ Μπόινγκ 727 από τα οποία τα επτά δεν ανήκαν στην Ο.Α. αλλά τα είχε ναυλώσει

6) Επτά Μπόινγκ 720 που δεν ανήκαν στην Ο.Α. αλλά τα είχε ναυλώσει
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18283
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli »

gassim έγραψε: 26 Ιουν 2020, 13:11
Maspoli έγραψε: 26 Ιουν 2020, 10:34
perseus έγραψε: 26 Ιουν 2020, 09:24 Ποσο ζημιογονος ηταν το ξέρουμε?
Αυτό δεν το γνωρίζω, είναι όμως γνωστό ότι το Δεκέμβρη του 1974 ο Ωνάσης είχε ζητήσει από τον Παπαληγούρα (ο τότε υπουργός Συντονισμού) 45 εκατομμύρια δολάρια για να καλύψει ζημιές της τρέχουσας σεζόν.

Aν χρησιμοποιήσεις αυτό:
https://www.usinflationcalculator.com

βγαίνει ότι τα 45 εκατομμύρια δολάρια το 1974, αντιστοιχούν σε 234 εκατομμύρια δολάρια το 2020.
Το οτι έβγαζε ζημιές επί 18 συνεχόμενα έτη απο που το ξέρεις;
Τα έχει γράψει και ο Ν. Νικολάου παλιότερα στην Καθημερινή. Ελπίζω να μη θεωρείς ούτε το Νικολάου, ούτε την Καθημερινή όργανα του Περισσου.
Άβαταρ μέλους
ΟΥΤΙΣ
Μέγας Ιεροσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8204
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΟΥΤΙΣ »

Ασέβαστος έγραψε: 26 Ιουν 2020, 12:02
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 26 Ιουν 2020, 00:38
Αρχέλαος έγραψε: 26 Ιουν 2020, 00:12

Έτσι είναι και ευχαριστώ, αλλά εκτιμώ πως αρκετοί αναγνώστες μαθαίνουν.
Και φυσικά η κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία δεν παίρνει συγχωροχάρτι.
Μεγάλες οι κυβερνητικές ευθύνες.
Προφανώς και δεν παίρνει συγχωροχάρτι η κρατική. Απλά αποδεικνύεται ότι η κρατική ήταν ατόφια συνέχεια της ιδιωτικής. Δεν ήταν μια εταιρεία με διαφορετική κουλτούρα και την κατέστρεψε το κράτος. Ήταν μια εταιρεία κρατικοδίαιτη, με κάκιστη οικονομική διαχείριση, η οποία λειτουργούσε σε μονοπωλιακό και προστατευμένο περιβάλλον. Οι πολιτικοί λοιπόν απλώς συνέχισαν αυτή την κατάσταση και την εξέλιξαν ώστε να αποκομίζουν ψηφαλάκια.
οποτε πρεπει να συμπερανουμε οτι κυριος φταιχτης ειναι το κρατος. επι ωναση επειδη συνεργαζοταν μαζι του χανοντας δημοσιο χρημα, και οταν την πηρε, για παρομοια σπαταλη δημοσιου χρηματος. ο ωνασης φυσικα ηταν λαμογιο, αλλα μεγαλυτερα λαμογια ηταν οι δημοσιοι λειτουργοι. θα μπορουσαν απλα να τον αφησουν να κλεισει η να χρεοκοπησει.
Έτσι είναι τα κράτη στον καπιταλισμό. Τσουτσέκια των αφεντικών. Στρώνουν το έδαφος με χρήματα του φορολογούμενου για να κάνουν επενδύσεις οι επιχειρηματίες και όταν εκείνοι "πτωχεύουν" σπεύδουν να διασώσουν τις επιχειρήσεις τους. Ενίοτε κιόλας τις κρατικοποιούν καταστρέφοντας περισσότερο δημόσιο χρήμα, για να τις πουλήσουν τελικά για 1€ ξανά σε ιδιώτες.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Πόσες χρονιές είχε κέρδη η Ολυμπιακή επί Ωνάση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros »

ΟΥΤΙΣ έγραψε: 26 Ιουν 2020, 15:21
Ασέβαστος έγραψε: 26 Ιουν 2020, 12:02
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 26 Ιουν 2020, 00:38

Προφανώς και δεν παίρνει συγχωροχάρτι η κρατική. Απλά αποδεικνύεται ότι η κρατική ήταν ατόφια συνέχεια της ιδιωτικής. Δεν ήταν μια εταιρεία με διαφορετική κουλτούρα και την κατέστρεψε το κράτος. Ήταν μια εταιρεία κρατικοδίαιτη, με κάκιστη οικονομική διαχείριση, η οποία λειτουργούσε σε μονοπωλιακό και προστατευμένο περιβάλλον. Οι πολιτικοί λοιπόν απλώς συνέχισαν αυτή την κατάσταση και την εξέλιξαν ώστε να αποκομίζουν ψηφαλάκια.
οποτε πρεπει να συμπερανουμε οτι κυριος φταιχτης ειναι το κρατος. επι ωναση επειδη συνεργαζοταν μαζι του χανοντας δημοσιο χρημα, και οταν την πηρε, για παρομοια σπαταλη δημοσιου χρηματος. ο ωνασης φυσικα ηταν λαμογιο, αλλα μεγαλυτερα λαμογια ηταν οι δημοσιοι λειτουργοι. θα μπορουσαν απλα να τον αφησουν να κλεισει η να χρεοκοπησει.
Έτσι είναι τα κράτη στον καπιταλισμό. Τσουτσέκια των αφεντικών. Στρώνουν το έδαφος με χρήματα του φορολογούμενου για να κάνουν επενδύσεις οι επιχειρηματίες και όταν εκείνοι "πτωχεύουν" σπεύδουν να διασώσουν τις επιχειρήσεις τους. Ενίοτε κιόλας τις κρατικοποιούν καταστρέφοντας περισσότερο δημόσιο χρήμα, για να τις πουλήσουν τελικά για 1€ ξανά σε ιδιώτες.
ok, πες μας ( ΤΩΡΑ στον πλανητη ΓΗ, οχι σε καποιο παραλληλο φαντασιακο συμπαν ), ποιο κρατος ειναι εκτος καπιταλισμου και τα παει καλυτερα, να το εχουμε σαν υποδειγμα
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Ιστορία”