Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Antares έγραψε: 24 Ιουν 2020, 13:47
Για νέες ηλικίες και για πρώτο πτυχίο δεν θα συνιστούσα σε καμία περίπτωση το Open University ή το ΕΑΠ στην Ελλάδα εκτός και αν υπάρχει απόλυτη ανάγκη (εργασία, αδυναμία μετακόμισης). Η κοινωνικοποίηση είναι σημαντική σε αυτή την ηλικία. Επίσης οι χώροι, η αίσθηση να βρίσκεσαι σε ένα ακαδημαικό ίδρυμα, οι γνωριμίες, η ανθρώπινη επαφή, είναι σημαντικά σε κάθε ηλικία.
Δεν είναι ίδια η δαπάνη οπότε δεν θα έπρεπε να είναι ίδια τα δίδακτρα.
Άλλο είναι το τριδιάστατο και αισθητό με όλες τις αισθήσεις, η προσομοίωση μέσα στην οποία ζούμε δηλαδή, άλλο η προσομοίωση η κατασκευασμένη από άνθρωπο.
Πως θα έχεις μνήμες, παλιές γνωριμίες που μπορεί να μείνουν για πάντα, πως θα γνωρίσεις τους καθηγητές, θα εξασκηθείς σε εργαστήρια, θα αθληθείς, θα διασκεδάσεις με συμφοιτητές, θα αναπνεύσεις αέρα; Εκεί είμαι κατηγορηματική.
Θα το πω ξεκάθαρα : Το πανεπιστήμιο το πληρώνεις για να πεις ότι πήγες στο τάδε πανεπιστήμιο. Πράγμα που έχει αξία από μόνο του, αν και μειουμενη.
Αν θες απλά να μάθεις, υπάρχουν χίλιοι δύο τρόποι.
Ακόμα και στο edx πχ μπορεί να μάθεις τα πάντα τζάμπα, αλλά για να σου δώσουν το χαρτί ότι το έκανες, μπορεί να θέλουν και χίλια ευρώ (ακραία περίπτωση αλλά εξαρτάται) .
Με άλλα λόγια δεν αγοράζεις τις εργατοώρες των καθηγητών τόσο όσο αγοράζεις το μπραντ, τη σφραγίδα αξιοπιστίας.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για τη μεγαλύτερη φούσκα του κόσμου. Αν ψάξεις λίγο ακόμα θα δεις ότι τα αγγλοσαξωνικά πανεπιστήμια ενώ πριν 30 χρόνια είχαν 2-4 καθηγητές ανά διοικητικό προσωπικό, τώρα έχουν σχεδόν 1-1. Και το έξτρα διοικητικό προσωπικό δεν είναι σε ρόλους άμεσα συνδεδεμένους με την εκπαιδευτική λειτουργία (όπως βιβλιοθηκονόμοι, βοηθοί εργαστηρίων) ή έστω την διοικητική και υλικοτεχνική υποστήριξή της (ξερωγω γραμματεία, μάγειρες για τα εστιατόρια, επιστάτες κτιρίων). Είναι τα ίδια πράγματα που βλέπεις να γεμίζουν τις πιο ακριβοπληρωμένες θέσεις και στις κανονικές επιχειρήσεις: HR, δημόσιες σχέσεις, πωλήσεις, εταιρική ευθύνη κλπ. Tείνουν να έχουν λίγο διαφορετικά ονόματα όπως Director of Student Affairs ή Equality, Diversion and Inclusion Team αλλά συχνά υπάρχει αυτούσια η ιεραρχία μιας ΑΕ, παράλληλα με την κλασική ακαδημαϊκή. Το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ ας πούμε έχει Chancellor αλλά έχει και CEO.
Η καθεαυτό διδασκαλία, η παροχή των υπηρεσιών άπαξ και κάποιο κορόιδο έχει συμφωνήσει να τις αγοράσει αντιμετωπίζεται ως cost center (το πανεπιστήμιο ΚΕΡΔΙΖΕΙ λεφτά όταν ο πωλητής πείθει έναν φοιτητή να γραφτεί στο πρόγραμμα τάδε και ΧΑΝΕΙ λεφτά πληρώνοντας τον καθηγητή που θα το διδάξει) και είναι το #1 θύμα σε περικοπές, εργοδοτική αναλγησία, υποαμοιβή κλπ. Οι δε φοιτητές αντιμετωπίζονται ως πελάτες και φέρονται όλο και περισσότερο σαν τέτοιοι. Σε κανέναν δεν αρέσει να πληρώνει την αξία ενός σπιτιού για να πάρει τα @@ μου κι έτσι το τελευταίο δίνεται όλο και λιγότερο.
Αντιστρόφως ιδανικά το πανεπιστήμιο θα ήθελε να σε χρεώσει άπειρο για να προσφέρει τίποτα. Και σίγουρα δεν πρόκειται να προσπεράσει μια ευκαιρία να σε χρεώσει τα ίδια λεφτά με το face to face πρόγραμμα ενώ έχει ήδη κάνει μείωση (εννοείται: ακαδημαϊκού και χρήσιμου διοικητικού) προσωπικού που δε χρειάζεται στο online.
foscilis έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:24
.....
Αντιστρόφως ιδανικά το πανεπιστήμιο θα ήθελε να σε χρεώσει άπειρο για να προσφέρει τίποτα. Και σίγουρα δεν πρόκειται να προσπεράσει μια ευκαιρία να σε χρεώσει τα ίδια λεφτά με το face to face πρόγραμμα ενώ έχει ήδη κάνει μείωση (εννοείται: ακαδημαϊκού και χρήσιμου διοικητικού) προσωπικού που δε χρειάζεται στο online.
Σωστά, για αυτό θα παρει τα παπαρια απο τους πελατες που θα πανε τελικα αλλου
Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:10
Θα το πω ξεκάθαρα : Το πανεπιστήμιο το πληρώνεις για να πεις ότι πήγες στο τάδε πανεπιστήμιο. Πράγμα που έχει αξία από μόνο του, αν και μειουμενη.
Αν θες απλά να μάθεις, υπάρχουν χίλιοι δύο τρόποι.
Ακόμα και στο edx πχ μπορεί να μάθεις τα πάντα τζάμπα, αλλά για να σου δώσουν το χαρτί ότι το έκανες, μπορεί να θέλουν και χίλια ευρώ (ακραία περίπτωση αλλά εξαρτάται) .
Με άλλα λόγια δεν αγοράζεις τις εργατοώρες των καθηγητών τόσο όσο αγοράζεις το μπραντ, τη σφραγίδα αξιοπιστίας.
τους ρωτησα " είναι το κόστος το ιδιο;" μου ειπαν "ναι"
τους λεω οκ, τοτε τα ξαναλεμε οταν ξαναρχισετε face to face
" μα ειναι το ιδιο, θα τον εχετε στην οθονη και θα τα λετε"
ευχαριστω αλλα δεν, τα λεμε οταν ξανα ανοιξετε
μεχρι τοτε - κανα εξαμηνο δηλαδη - θα τελειωσει και το edX που εχει πανω κατω το ιδιο αντικειμενο και βλεπουμε
foscilis έγραψε: 24 Ιουν 2020, 13:54
Δέστο πάρα πολύ απλά: κάποιος που τον πληρώνεις 9.000 πόσο πιθανό είναι να σου πει "σε κόβω, δεν ξέρεις τίποτα".
Αυτος ειναι και ο λογος που ειμαι κατα των ιδιωτικών πανεπιστιμιων.
Επισης αν καταργηθούν (καταργήθηκαν;) οι αιώνιοι φοιτητες θα εχουμε φενομενα "please αν δεν με περασετε σ αυτο το μάθημα χάνω τη σχολη, παρτε αυτα να πιειτε εναν καφε"
Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:10
Θα το πω ξεκάθαρα : Το πανεπιστήμιο το πληρώνεις για να πεις ότι πήγες στο τάδε πανεπιστήμιο. Πράγμα που έχει αξία από μόνο του, αν και μειουμενη.
Δε συμφωνώ. Εγώ έμαθα πάρα πολλά πράγματα στο ΕΜΠ. Δε θα πέρναγε καν το μυαλό μου ότι θα έπρεπε να τα μάθω αν δεν υπήρχε το πρόγραμμα σπουδών.
Επίσης είναι πολύ σημαντικό που μπορείς να αλληλεπιδράσεις με άτομα που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εσένα (ή και ενδιαφέροντα που δεν ξέρεις ότι θα γίνουν και δικά σου).
Αλλά επειδή δεν ήταν experience των 20.000 ευρώ το χρόνο δεν έδινε κανένα βάρος στο να με έχει ικανοποιημένο σαν πελάτη, ούτε κοίταξα τι γκόμενες έχει και τι LGBT-friendly μαγαζιά τριγύρω. Σοβαρά τέτοιες μαλακίες κοιτάνε οι σημερινοί φοιτητές. Και όντως κοιτάνε και κύρος του χαρτιού, αλλά πολύ απλά δεν παίζει να μην πάρουν το χαρτί και με καλό βαθμό εκτός αν οι ίδιοι δε θέλουν να το πάρουν.
Φυσικά το ότι έχει τόσο μεγάλη σημασία η εμπειρία της φοιτητικής ζωής είναι ένας λόγος λιγότερος να τους σκάσουν μισό σπίτι σε δίδακτρα για το online.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:10
Θα το πω ξεκάθαρα : Το πανεπιστήμιο το πληρώνεις για να πεις ότι πήγες στο τάδε πανεπιστήμιο. Πράγμα που έχει αξία από μόνο του, αν και μειουμενη.
Δε συμφωνώ. Εγώ έμαθα πάρα πολλά πράγματα στο ΕΜΠ. Δε θα πέρναγε καν το μυαλό μου ότι θα έπρεπε να τα μάθω αν δεν υπήρχε το πρόγραμμα σπουδών.
Επίσης είναι πολύ σημαντικό που μπορείς να αλληλεπιδράσεις με άτομα που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εσένα (ή και ενδιαφέροντα που δεν ξέρεις ότι θα γίνουν και δικά σου).
Αλλά επειδή δεν ήταν experience των 20.000 ευρώ το χρόνο δεν έδινε κανένα βάρος στο να με έχει ικανοποιημένο σαν πελάτη, ούτε κοίταξα τι γκόμενες έχει και τι LGBT-friendly μαγαζιά τριγύρω. Σοβαρά τέτοιες μαλακίες κοιτάνε οι σημερινοί φοιτητές. Και όντως κοιτάνε και κύρος του χαρτιού, αλλά πολύ απλά δεν παίζει να μην πάρουν το χαρτί και με καλό βαθμό εκτός αν οι ίδιοι δε θέλουν να το πάρουν.
Φυσικά το ότι έχει τόσο μεγάλη σημασία η εμπειρία της φοιτητικής ζωής είναι ένας λόγος λιγότερος να τους σκάσουν μισό σπίτι σε δίδακτρα για το online.
καλα δεν ειναι ακριβως ετσι, πρεπει να σε δεχτει και το πανεπιστημιο
π.χ μια και πιασαμε το computer science στο Manchester University στα Α Levels θες Α* AA ( με το A* στα μαθηματικα)
Degree awarded
BSc
Duration
3 years
Typical A-level offer
Grades A*AA including A* in mathematics.
Typical contextual A-level offer (what is this?)
Grades AAA including Mathematics.
Typical International Baccalaureate offer
37 points overall, with 7,6,6 in Higher Level subjects, including 7 in Mathematics.
ενω στο σαφως χειροτερο Salford university ενα C mathematics φτανει
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος talaipwros την 24 Ιουν 2020, 20:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
foscilis έγραψε: 24 Ιουν 2020, 20:07
Αλλά επειδή δεν ήταν experience των 20.000 ευρώ το χρόνο δεν έδινε κανένα βάρος στο να με έχει ικανοποιημένο σαν πελάτη, ούτε κοίταξα τι γκόμενες έχει και τι LGBT-friendly μαγαζιά τριγύρω. Σοβαρά τέτοιες μαλακίες κοιτάνε οι σημερινοί φοιτητές. Και όντως κοιτάνε και κύρος του χαρτιού, αλλά πολύ απλά δεν παίζει να μην πάρουν το χαρτί και με καλό βαθμό εκτός αν οι ίδιοι δε θέλουν να το πάρουν.
Ισως ομως το experience των 20 χιλιάδων ευρώ του (καθε) LSE με πτυχίο double major African and Gender studies να σε έφτιαχνε με γνωριμίες κ αντι σήμερα να γράφεις στο φορουμ να ησουν στο Εκαλη κλαμπ τυπε
Επειδή έχω την δυνατότητα να καταθέσω μηχανογραφικό φέτος σκέφτομαι το τμήμα μηχανικών Η/Υ των Ιωαννίνων.
Έχω πτυχίο φυσικής, αλλά δεν έχω κουράγιο για τμήμα μαθηματικών π.χ. που είναι πιο κοντά στα ενδιαφέροντά μου.
Μου φαίνεται καλό για διανοητική απασχόληση αλλά και για να μάθω πράγματα που έχουν άμεση εφαρμογή ή να τα χρησιμοποιήσω στην δουλειά μου, γιατί δεν ξέρω αν θα το τελειώσω. Ξεκινώντας να διαβάζω μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέροντα.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 24 Ιουν 2020, 14:10
Θα το πω ξεκάθαρα : Το πανεπιστήμιο το πληρώνεις για να πεις ότι πήγες στο τάδε πανεπιστήμιο. Πράγμα που έχει αξία από μόνο του, αν και μειουμενη.
Δε συμφωνώ. Εγώ έμαθα πάρα πολλά πράγματα στο ΕΜΠ. Δε θα πέρναγε καν το μυαλό μου ότι θα έπρεπε να τα μάθω αν δεν υπήρχε το πρόγραμμα σπουδών.
Επίσης είναι πολύ σημαντικό που μπορείς να αλληλεπιδράσεις με άτομα που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εσένα (ή και ενδιαφέροντα που δεν ξέρεις ότι θα γίνουν και δικά σου).
Αλλά επειδή δεν ήταν experience των 20.000 ευρώ το χρόνο δεν έδινε κανένα βάρος στο να με έχει ικανοποιημένο σαν πελάτη, ούτε κοίταξα τι γκόμενες έχει και τι LGBT-friendly μαγαζιά τριγύρω. Σοβαρά τέτοιες μαλακίες κοιτάνε οι σημερινοί φοιτητές. Και όντως κοιτάνε και κύρος του χαρτιού, αλλά πολύ απλά δεν παίζει να μην πάρουν το χαρτί και με καλό βαθμό εκτός αν οι ίδιοι δε θέλουν να το πάρουν.
Φυσικά το ότι έχει τόσο μεγάλη σημασία η εμπειρία της φοιτητικής ζωής είναι ένας λόγος λιγότερος να τους σκάσουν μισό σπίτι σε δίδακτρα για το online.
καλα δεν ειναι ακριβως ετσι, πρεπει να σε δεχτει και το πανεπιστημιο
π.χ μια και πιασαμε το computer science στο Manchester University στα Α Levels θες Α* AA ( με το A* στα μαθηματικα)
Degree awarded
BSc
Duration
3 years
Typical A-level offer
Grades A*AA including A* in mathematics.
Typical contextual A-level offer (what is this?)
Grades AAA including Mathematics.
Typical International Baccalaureate offer
37 points overall, with 7,6,6 in Higher Level subjects, including 7 in Mathematics.
ενω στο σαφως χειροτερο Salford university ενα C mathematics φτανει
Ε και;
Πρώτον είδαμε πώς δίνονται τα Α σήμερα και μην ξεχνάμε ότι τα Α Β C είναι παιδική βαθμολόγηση, στην Ελλάδα από την ΠΕΜΠΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ πας σε 0-10. Σου διευκρινίζει κιόλας ότι σε ισοδύναμο ΙΒ θέλει 37. Από 45.
Δεύτερον σιγά το δύσκολο. Ιδιαίτερα αν είσαι λεφτας κι έχεις καλούς δασκάλους. Μη μυθοποιουμε τις εξετασεις του Λυκείου.