Καλά ούτε για αυτοκίνητα είναι βέβαια αλλά τι να κάνεις
Ειδικά στα Συγχωνευμένα Αρβανιτοχώρια Αττικής γάμησε τα. Ίσως σε καμμιά επαρχία να είναι ωραία.
Οι πεζοί έχουν πάντα προτεραιότητα. Ή μήπως όχι; https://autoholix.com/2017/09/01/%CE%BF ... AE-%CE%BC/ Έχουν οι πεζοί πάντα προτεραιότητα;- Casper - έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:22
Απορία. Και οι πεζοί έχουν προτεραιότητα, έτσι; Εγώ πάντα σταματάω και τους αφήνω και μου κορνάρουν οι από πίσω. Αυτό δεν συμβαίνει ποτέ σε ευρωπαϊκές χώρες. Εκεί βλέπεις μια και δυο φορές (από συνήθεια) πριν διασταυρώσεις και ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως σταματάνε με το που σε δουν.
Ο ΚΟΚ λέει ότι το ποδήλατο πάει δεξιά ναι ή ου;gassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:24 Στους λεωφορειόδρομους κινούνται τα ποδήλατα νόμιμα εδω και μια δεκαετία.
Το νήμα ανοίχτηκε γιατί δήθεν υπάρχουν κεντρικές αρτηρίες στην Αθήνα που φρακάρουν απο τα ποδήλατα και άρα όσοι κινούνται σε αυτές με ποδήλατο είναι γαιδούρια.
Τίποτα απ όσα γράφεις δεν υποδεικνύει κάτι τέτοιο.
Το μόνο συμπέρασμα που βγήκε είναι οτι δεν ξέρεις τον ΚΟΚ.
Γιατί βρίζεις τα γαϊδούρια? Είναι καλά και χρήσιμα πλάσματα.georgebi έγραψε: 21 Ιουν 2020, 23:42Ένα τέτοιο ποστ ανεξάρτητα αν γράφηκε σοβαρα ή τρολιαρικα αξίζει δικό του νήμα... Δικό σας..Belisarius έγραψε: 21 Ιουν 2020, 23:26
*όποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι. Γαμάει όλη τη κίνηση για να παριστάνει ότι είναι οικολογικός και σπόρτιφ όταν πηγαίνει για δουλειά.
![]()
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
ποια ειναι η απορία;- Casper - έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:22Απορία. Και οι πεζοί έχουν προτεραιότητα, έτσι; Εγώ πάντα σταματάω και τους αφήνω και μου κορνάρουν οι από πίσω. Αυτό δεν συμβαίνει ποτέ σε ευρωπαϊκές χώρες. Εκεί βλέπεις μια και δυο φορές (από συνήθεια) πριν διασταυρώσεις και ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως σταματάνε με το που σε δουν.gassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:18Δηλαδή για να καταλάβω, όταν έχουμε εναν ποδηλάτη που κινείται με προβλεπόμενο απο τον ΚΟΚ τρόπο και έναν οδηγό αυτοκινήτου που κολλάει απο πίσω του και του κορνάρει, όπως είπαν πολλοί εδωπέρα οτι κάνουν, ο κάφρος είναι ο ποδηλάτης;EKPLIKTIKOS έγραψε: 22 Ιουν 2020, 13:48 Οι ποδηλατες δεν ειναι ειδική ρατσα, οπως και τα μηχανακια δεν ειναι. Απλώς ο μαλακας θα κάνει τη μαλακια του με ό,τι μεσο διαθέτει. Αμαξι, ποδηλατο, παπι, πατίνι. Δεν αναφερομαι στις παρανομιες μονο αλλα γενικα στην αντικοινωνική συμπεριφορά.
Διαβασα πολλους που έλεγαν οτι ειναι δικαίωμά τους να γαμανε την κυκλοφορία. Δεν ειναι ακριβώς έτσι, η καφριλα ειναι ηθικο θεμα κοινωνικής συμπεριφοράς κ συνείδησης, οχι νομικο. Παράδειγμα: ο ΝΟΜΙΜΟΣ τροπος να παρκάρεις δικυκλο στην Ελλάδα ειναι ΠΑΡΆΛΛΗΛΑ με το πεζοδρόμιο, εκτος απο τις οριοθετημένες με ειδικη σημανση θεσεις. Παρ ολα αυτα φανταστείτε ολα τα δικυκλα απλα να παρκαραν παράλληλα με το πεζοδρόμιο.
(1) όχι πια απαγορεύεται ξανα απο το 2017 ,ο νόμιμος τρόπος να ανεβαίνεις πχ Μεσογείων η Αλεξάνδρας είναι η μεσαία καθώς η δεξιά είναι για τα λεωφορεία https://www.mbike.gr/%CF%80%CE%BF%CE%B4 ... %BF%CE%BA/ Λεωφορειόδρομος: Οδός ή τμήμα οδού αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων.gassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:24
(1)Στους λεωφορειόδρομους κινούνται τα ποδήλατα νόμιμα εδω και μια δεκαετία.
(2)Το μόνο συμπέρασμα που βγήκε είναι οτι δεν ξέρεις τον ΚΟΚ.
Thanksgeorgebi έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:28Οι πεζοί έχουν πάντα προτεραιότητα. Ή μήπως όχι; https://autoholix.com/2017/09/01/%CE%BF ... AE-%CE%BC/ Έχουν οι πεζοί πάντα προτεραιότητα;- Casper - έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:22
Απορία. Και οι πεζοί έχουν προτεραιότητα, έτσι; Εγώ πάντα σταματάω και τους αφήνω και μου κορνάρουν οι από πίσω. Αυτό δεν συμβαίνει ποτέ σε ευρωπαϊκές χώρες. Εκεί βλέπεις μια και δυο φορές (από συνήθεια) πριν διασταυρώσεις και ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως σταματάνε με το που σε δουν.
Η απάντηση είναι ασφαλώς: Όχι
Ο Κ.Ο.Κ. περιέχει διατάξεις (άρθρο 38) που ρυθμίζουν τα της κίνησης των πεζών.
Έτσι –μεταξύ άλλων– οι πεζοί:
• Υποχρεούνται (με ελάχιστες εξαιρέσεις) να χρησιμοποιούν τα πεζοδρόμια ή τα ειδικά για αυτούς ερείσματα.
• Δεν επιτρέπεται να υπερπηδούν εμπόδια π.χ. δοκούς, αλυσίδες, νησίδες, στηθαία, κιγκλιδώματα, που έχουν τοποθετηθεί από τις αρμόδιες αρχές για ειδικούς λόγους. Η ύπαρξη τέτοιων εμποδίων σημαίνει απαγόρευση εισόδου του πεζού στην αποκλεισμένη επιφάνεια της οδού.
• Εφόσον δεν υπάρχουν πεζοδρόμια ή ειδικά ερείσματα και για το λόγο αυτό αναγκάζονται να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα υποχρεούνται να βαδίζουν αντίθετα και σε μονό στοίχο με την κατεύθυνση της κυκλοφορίας και όσο το δυνατόν πλησιέστερα στο άκρο του οδοστρώματος, εκτός αν κατ’ αυτόν τον τρόπο κινδυνεύουν ή δεν το επιτρέπουν ειδικές περιστάσεις.
• Προκειμένου να διασχίσουν το οδόστρωμα, υποχρεούνται:
– αν υπάρχουν στο οδόστρωμα διαβάσεις πεζών, να τις χρησιμοποιούν και να συμμορφώνονται στους τυχόν φωτεινούς σηματοδότες ή τα σήματα των τροχονόμων.
– αν δεν η κυκλοφορία δεν ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, να μην κατεβαίνουν στο οδόστρωμα πριν λάβουν υπόψη τους την απόσταση και την ταχύτητα των οχημάτων τα οποία πλησιάζουν
– αν δεν υπάρχουν στο οδόστρωμα διαβάσεις πεζών, να μην κατεβαίνουν σ’ αυτό, αν δεν βεβαιωθούν ότι δεν θα παρεμποδίσουν την κυκλοφορία των οχημάτων, στη συνέχεια δε να διασχίζουν το οδόστρωμα κάθετα προς τον άξονά του.
– να διασχίζουν το οδόστρωμα κάθετα χωρίς να βραδυπορούν ή να σταματούν σε αυτό αδικαιολόγητα.
Οι πεζοί λοιπόν δεν έχουν πάντοτε προτεραιότητα. Ούτε βεβαίως έχουν πάντοτε δίκιο. Για αυτό και δεν είναι λίγες οι δικαστικές αποφάσεις που αναγνωρίζουν ποσοστιαία ή ακόμα και αποκλειστική υπαιτιότητα σε πεζούς για την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων.
Οι πεζοί, ως χρήστες των οδών, οφείλουν (και αυτοί) να τηρούν τις διατάξεις του Κ.Ο.Κ., ο οποίος μάλιστα προβλέπει και την επιβολή διοικητικού προστίμου (που σήμερα ανέρχεται σε σαράντα ευρώ) σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων αυτών.
Αυτή που μου απάντησε ο georgegassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:34ποια ειναι η απορία;- Casper - έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:22Απορία. Και οι πεζοί έχουν προτεραιότητα, έτσι; Εγώ πάντα σταματάω και τους αφήνω και μου κορνάρουν οι από πίσω. Αυτό δεν συμβαίνει ποτέ σε ευρωπαϊκές χώρες. Εκεί βλέπεις μια και δυο φορές (από συνήθεια) πριν διασταυρώσεις και ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως σταματάνε με το που σε δουν.gassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:18
Δηλαδή για να καταλάβω, όταν έχουμε εναν ποδηλάτη που κινείται με προβλεπόμενο απο τον ΚΟΚ τρόπο και έναν οδηγό αυτοκινήτου που κολλάει απο πίσω του και του κορνάρει, όπως είπαν πολλοί εδωπέρα οτι κάνουν, ο κάφρος είναι ο ποδηλάτης;
ΟΥ!!!!!!
Νοείται ότι, ο ποδηλάτης είναι ελεύθερος να κινηθεί σε οποιοδήποτε σημείο δρόμου ή λωρίδας κυκλοφορίας αν αυτό-Από την παράθεση σου (προφανώς το αριστερά είναι λάθος και εννοείται δεξιά):georgebi έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:45ΟΥ!!!!!!Νοείται ότι, ο ποδηλάτης είναι ελεύθερος να κινηθεί σε οποιοδήποτε σημείο δρόμου ή λωρίδας κυκλοφορίας αν αυτό-
(α) Απαιτείται από τις ανάγκες της διακίνησής του, εφόσον τηρεί τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.
(β) είναι άλλως πως αναγκαίο για την ασφάλειά του..........Κίνηση ποδηλάτη προς λωρίδα κυκλοφορίας μηχανοκίνητων οχημάτων.......Νοείται ότι, κατά το χρόνο προσπεράσματος ποδηλάτη, ο οδηγός μηχανοκίνητου οχήματος διατηρεί απόσταση τουλάχιστον ενός (1) μέτρου από το ποδήλατο. http://www.cylaw.org/nomoi/enop/non-ind ... /full.html
Ποια καποδιστρίου λες; αυτή στο κέντρο που καταλήγει πλατεία Βάθης;Belisarius έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:32Ο ΚΟΚ λέει ότι το ποδήλατο πάει δεξιά ναι ή ου;gassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:24 Στους λεωφορειόδρομους κινούνται τα ποδήλατα νόμιμα εδω και μια δεκαετία.
Το νήμα ανοίχτηκε γιατί δήθεν υπάρχουν κεντρικές αρτηρίες στην Αθήνα που φρακάρουν απο τα ποδήλατα και άρα όσοι κινούνται σε αυτές με ποδήλατο είναι γαιδούρια.
Τίποτα απ όσα γράφεις δεν υποδεικνύει κάτι τέτοιο.
Το μόνο συμπέρασμα που βγήκε είναι οτι δεν ξέρεις τον ΚΟΚ.
Στη Μαραθώνος όταν πάνε για προπόνηση κάθε Σ/Κ τσούρμο ποδήλατα δημιουργούν πρόβλημα το καλοκαίρι που η κίνηση είναι μεγάλη ναι ή ου;
Σε δρόμους με κατά διαστήματα δύο λωρίδες και κίνηση όπως η Καποδιστρίου το ποδήλατο δημιουργεί που πάει με 20 επιτρέπει στο αυτοκίνητο που θα κολλήσει πίσω του να προχωρήσει ή να προσπεράσει τη στιγμή που στη διπλανή περνάνε συνεχώς άλλα με μεγάλη ταχύτητα; Ή μήπως κολλάνε σειρές από πίσω και κινδυνεύουν όλοι μέχρι να περάσουν τον τυπάκο;
Δεν είπε κανείς ότι φράκαρε η Συγγρού γιατί ένας ποδηλάτης την κατέβαινε.
Την Καποδιστρίου ή Παπανικολή που είναι Χαλάνδρι - Βείκου. Μη το ψάχνεις δεν έχει σημασία ο δρόμος. Μιλάμε για λεωφόρους με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση όπου αναπτύσσονται σχετικά υψηλές ταχύτητες και η κυκλοφορία είναι πυκνή.gassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:51Ποια καποδιστρίου λες; αυτή στο κέντρο που καταλήγει πλατεία Βάθης;Belisarius έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:32Ο ΚΟΚ λέει ότι το ποδήλατο πάει δεξιά ναι ή ου;gassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:24 Στους λεωφορειόδρομους κινούνται τα ποδήλατα νόμιμα εδω και μια δεκαετία.
Το νήμα ανοίχτηκε γιατί δήθεν υπάρχουν κεντρικές αρτηρίες στην Αθήνα που φρακάρουν απο τα ποδήλατα και άρα όσοι κινούνται σε αυτές με ποδήλατο είναι γαιδούρια.
Τίποτα απ όσα γράφεις δεν υποδεικνύει κάτι τέτοιο.
Το μόνο συμπέρασμα που βγήκε είναι οτι δεν ξέρεις τον ΚΟΚ.
Στη Μαραθώνος όταν πάνε για προπόνηση κάθε Σ/Κ τσούρμο ποδήλατα δημιουργούν πρόβλημα το καλοκαίρι που η κίνηση είναι μεγάλη ναι ή ου;
Σε δρόμους με κατά διαστήματα δύο λωρίδες και κίνηση όπως η Καποδιστρίου το ποδήλατο δημιουργεί που πάει με 20 επιτρέπει στο αυτοκίνητο που θα κολλήσει πίσω του να προχωρήσει ή να προσπεράσει τη στιγμή που στη διπλανή περνάνε συνεχώς άλλα με μεγάλη ταχύτητα; Ή μήπως κολλάνε σειρές από πίσω και κινδυνεύουν όλοι μέχρι να περάσουν τον τυπάκο;
Δεν είπε κανείς ότι φράκαρε η Συγγρού γιατί ένας ποδηλάτης την κατέβαινε.
Αυτή είναι κεντρική αρτηρία; Το δρομάκι που έχει μια σειρα παρκαρισμένα και είναι σαν να περνάς φαράγγι γδέρνοντας τον καθρέφτη;
Εκει δηλαδή αν δεν πετύχεις ποδηλάτη τι ταχύτητες πιάνεις; 90; 100;
Δεν έχεις δει ποτέ σου ποδηλάτη να κινείται στην μέση της λωρίδας υποχρεώνοντας τα οχήματα να προσπεράσουν βγαίνοντας στην αριστερή. Αν το έχεις δει είναι εξαιρετικά σπάνια περίπτωση κάποιου περίεργου και δεν συνιστά γενικό κανόνα και πρόβλημα.
Εσυ είπες οτι όσοι κινούνται σε κεντρικές αρτηρίες με ποδήλατα είναι γαιδούρια. ¨
Κεντρικές αρτηρίες είναι η Συγγρού, η Λ. Αμαλίας, η Πανεπιστημίου, η Σταδιου κτλ.
Ας έλεγες με εκνευρίζει οταν σε κανένα στενό πετυχαίνω ποδηλάτη που δεν χωράω να προσπεράσω και αναγκάζομαι να πηγαίνω πίσω του για 100 μέτρα μέχρι την πρώτη διασταύρωση.
ΔΗΛ. στη Καποδιστριου πχ που αναφέρθηκε ο ποδηλάτης είναι υποχρεωμένος να είναι στο δεξιό άκρο [ΣΩΣΤΟ] αλλά αν κρίνει πως για την ασφάλεια του (πχ υδρορροες κάθε 300 μετρα , γυαλάκια, παρκαρισμένα σπανιότερα ) πρέπει να μετακινηθεί στο κέντρο της δεξιάς λωρίδας ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να το κάνει, και ο οδηγός ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να το σεβαστεί ,τηρώντας ΠΑΝΤΑ το 1 μετρο απόσταση κατά την προσπέρασηBelisarius έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:50Από την παράθεση σου (προφανώς το αριστερά είναι λάθος και εννοείται δεξιά): [ΣΩΣΤΟ]georgebi έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:45ΟΥ!!!!!!Νοείται ότι, ο ποδηλάτης είναι ελεύθερος να κινηθεί σε οποιοδήποτε σημείο δρόμου ή λωρίδας κυκλοφορίας αν αυτό-
(α) Απαιτείται από τις ανάγκες της διακίνησής του, εφόσον τηρεί τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.
(β) είναι άλλως πως αναγκαίο για την ασφάλειά του..........Κίνηση ποδηλάτη προς λωρίδα κυκλοφορίας μηχανοκίνητων οχημάτων.......Νοείται ότι, κατά το χρόνο προσπεράσματος ποδηλάτη, ο οδηγός μηχανοκίνητου οχήματος διατηρεί απόσταση τουλάχιστον ενός (1) μέτρου από το ποδήλατο. http://www.cylaw.org/nomoi/enop/non-ind ... /full.html
Τήρηση αριστερής πλευράς του δρόμου
9. Ποδηλάτης που διακινείται σε δρόμο, κινείται στο κατά το δυνατόν [ΣΩΣΤΟ]αριστερό άκρο του δρόμου σύμφωνα με την πορεία του ή στο κατά το δυνατόν αριστερό άκρο της αριστερής λωρίδας κυκλοφορίας, ανάλογα με την περίπτωση:
Νοείται ότι, ο ποδηλάτης είναι ελεύθερος να κινηθεί σε οποιοδήποτε σημείο δρόμου ή λωρίδας κυκλοφορίας αν αυτό-
(α) Απαιτείται από τις ανάγκες της διακίνησής του, εφόσον τηρεί τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.
(β) είναι άλλως πως αναγκαίο για την ασφάλειά του.
Δεν νομίζω οτι ισχύει αυτό που λέει για τους λεωφορειόδρομους. Πιστεύω οτι απαγορεύεται μόνο στους αντίθετης ροής.georgebi έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:40(1) όχι πια απαγορεύεται ξανα απο το 2017 ,ο νόμιμος τρόπος να ανεβαίνεις πχ Μεσογείων η Αλεξάνδρας είναι η μεσαία καθώς η δεξιά είναι για τα λεωφορεία https://www.mbike.gr/%CF%80%CE%BF%CE%B4 ... %BF%CE%BA/ Λεωφορειόδρομος: Οδός ή τμήμα οδού αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων.gassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:24
(1)Στους λεωφορειόδρομους κινούνται τα ποδήλατα νόμιμα εδω και μια δεκαετία.
(2)Το μόνο συμπέρασμα που βγήκε είναι οτι δεν ξέρεις τον ΚΟΚ.
Δηλαδή, απαγορεύεται το ποδήλατο – αν και φυσικά, όταν κινείται κάποιος σε κεντρική οδική αρτηρία, η δεξιά λωρίδα, δηλαδή ο λεωφορειόδρομος είναι η προφανής επιλογή.
(2)![]()
Προφανώς. Εδώ και το αμάξι μετακινείται δεξιά - αριστερά αν έχει λακκούβες πόσο μάλλον το ποδήλατο.georgebi έγραψε: 22 Ιουν 2020, 15:02 ΔΗΛ. στη Καποδιστριου πχ που αναφέρθηκε ο ποδηλάτης είναι υποχρεωμένος να είναι στο δεξιό άκρο [ΣΩΣΤΟ] αλλά αν κρίνει πως για την ασφάλεια του (πχ υδρορροες κάθε 300 μετρα , γυαλάκια, παρκαρισμένα σπανιότερα ) πρέπει να μετακινηθεί στο κέντρο της δεξιάς λωρίδας ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να το κάνει, και ο οδηγός ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να το σεβαστεί ,τηρώντας ΠΑΝΤΑ το 1 μετρο απόσταση κατά την προσπέραση