!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
όταν προχωρήσει η τεχνολογία θα φορτίζει στο 80% σε κανά δεκάλεπτο, οπότε η συζήτηση δεν θα έχει νόημα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Τι έχεις σπουδάσει, τι δουλειά κάνεις;mao mao έγραψε: 19 Ιουν 2020, 21:31 όταν προχωρήσει η τεχνολογία θα φορτίζει στο 80% σε κανά δεκάλεπτο, οπότε η συζήτηση δεν θα έχει νόημα.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
μια μπαταρία 60kWh (η μικρή του Τέσλα) θα ήθελε ρεύμα τουλάχιστον 700Κw για να φορτίσει στο δεκάλεπτο, πιθανόν κοντά στο μεγαβάτ
περνάω Μηχανικέ?
περνάω Μηχανικέ?
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το CHAdeMO (ο πιο συχνός μη-Τεσλα φορτιστής) υποστηρίζει μέχρι 400Kw στην τωρινή έκδοση, και η επόμενη θα υποστηρίζει 900Kw. Φυσικά πρέπει να το υποστηρίζει και η ίδια η μπαταρία, όχι μόνο ο φορτιστής.dna replication έγραψε: 19 Ιουν 2020, 22:30 μια μπαταρία 60kWh (η μικρή του Τέσλα) θα ήθελε ρεύμα τουλάχιστον 700Κw για να φορτίσει στο δεκάλεπτο, πιθανόν κοντά στο μεγαβάτ
περνάω Μηχανικέ?
Edit: Στην Ευρώπη μάλλον πιο συχνός θα είναι ο CCS. Αυτός υποστηρίζει 350Kw στην τωρινή έκδοση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dwarven Blacksmith την 19 Ιουν 2020, 22:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
και το ηλεκτρικό δίκτυο πρέπει όμως να υποστηρίζει αυτά τα ρεύματα...
τόσα αμπέρ από τι καλώδια θα περάσουν?
Μια λύση είναι υπερπυκνωτές που θα φορτίζονται αργά και θα δίνουν γρήγορα το ρεύμα φόρτισης που απαιτείται
τόσα αμπέρ από τι καλώδια θα περάσουν?
Μια λύση είναι υπερπυκνωτές που θα φορτίζονται αργά και θα δίνουν γρήγορα το ρεύμα φόρτισης που απαιτείται
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Από χοντρά φαντάζομαι. Αλλά τι μας νοιάζει, εμείς θα τα περάσουμε;dna replication έγραψε: 19 Ιουν 2020, 22:39 και το ηλεκτρικό δίκτυο πρέπει όμως να υποστηρίζει αυτά τα ρεύματα...
τόσα αμπέρ από τι καλώδια θα περάσουν?
Αυτά θα είναι στους σταθμούς, στα πάρκινγκ πάντα θα φορτίζει πιο αργά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Τι μας νοιάζει; Θσ πληρώσουν στους φορτιστές και το νέο ενισχυμένο δίκτυο οι ευρωπαίοι.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Μηχανικός την 19 Ιουν 2020, 23:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Εσύ περνάς, αλλά ο άλλος πιο πάνω Συριζαίος δεν είναι τυχαίο ότι πίστεψε τον Νταουλιέρη.dna replication έγραψε: 19 Ιουν 2020, 22:30 μια μπαταρία 60kWh (η μικρή του Τέσλα) θα ήθελε ρεύμα τουλάχιστον 700Κw για να φορτίσει στο δεκάλεπτο, πιθανόν κοντά στο μεγαβάτ
περνάω Μηχανικέ?
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Τώρα δεν με απασχολούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με απασχολεί τι δισκοπρίονο μετάλλου να παραγγείλω.
Να πάρω σταθερό 355mm ή να πάρω radial 255mm;
Για σίδερα και πλαστικά το θέλω, πολύ σπάνια για κανά ξύλο.
Και τα δύο είναι της ίδιας εταιρείας evolution με δίσκους καρβιδίου.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
και γώ πίστεψα ρεΜηχανικός έγραψε: 19 Ιουν 2020, 23:47 Εσύ περνάς, αλλά ο άλλος πιο πάνω Συριζαίος δεν είναι τυχαίο ότι πίστεψε τον Νταουλιέρη.
το ράντιαλ έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες, αξίζει ακόμα και αν χάνεις τον ένα πόντο διάμετρο, αν χρειάζεται γυρνάς το κομμάτι και από την άλληΜηχανικός έγραψε: 19 Ιουν 2020, 23:57 Τώρα δεν με απασχολούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με απασχολεί τι δισκοπρίονο μετάλλου να παραγγείλω.
Να πάρω σταθερό 355mm ή να πάρω radial 255mm;
Για σίδερα και πλαστικά το θέλω, πολύ σπάνια για κανά ξύλο.
Και τα δύο είναι της ίδιας εταιρείας evolution με δίσκους καρβιδίου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Εσύ τον ψήφισες για άλλο λόγο.dna replication έγραψε: 20 Ιουν 2020, 00:25και γώ πίστεψα ρεΜηχανικός έγραψε: 19 Ιουν 2020, 23:47 Εσύ περνάς, αλλά ο άλλος πιο πάνω Συριζαίος δεν είναι τυχαίο ότι πίστεψε τον Νταουλιέρη.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ο πρωτος που θα φτιαξει, οσο γουσταρει και θα χεστει στο ταλληρο. μπορει και να προσφερει υπηρεσια ενοικιασης ηλεκτροπατινιου, για οποιον βαριεται να περπατησει.Μηχανικός έγραψε: 19 Ιουν 2020, 21:11Άντε και το έφτιαξε ο έξυπνος το πάρκινγκ με τους φορτιστές.Ασέβαστος έγραψε: 19 Ιουν 2020, 20:42θα παρκαρουν στο παρκινκ (με φορτιστες) που θα στησει καποιος εξυπνος καπου παραδιπλα. σου βρισκεται κανα ακινητο διπλα στο φαραι παλας; για κοιτα να ψωνισεις, να κονομησεις.Μηχανικός έγραψε: 19 Ιουν 2020, 20:14 Να κάνω εγώ σοβαρή ερώτηση.
Στον παραλιακό δρόμο της Καλαμάτας που μένω υπάρχουν 5 ξενοδοχεία.
Κανένα δεν έχει γκαράζ, οι πελάτες παρκάρουν στους γύρω δρόμους όπως και εγώ.
Τι θα κάνουν οι πελάτες τους όταν θα έρχονται με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
αλλη σοβαρη ερωτηση τωρα που γυριζει;
Πόσο λες να τιμολογήσει την βραδιά που θα αφήνεις το αυτοκίνητο για φόρτιση ώστε να κάνει απόσβεση;![]()
Τα 5 ξενοδοχεία απέχουν κάπου 500 μέτρα. Αυτός που είναι μακρυά από το πάρκινγκ θα πηγαίνει με ταξί;![]()
σημερα ενα παρκινκ κοστιζει κανα 15αρι. και 30 να ζηταει καλα ειναι.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Και πάλι τα ίδια...
Και πάλι κρίνουμε με ότι βλέπουμε ΤΩΡΑ...
Πρώτον, εξελίσσονται νέες μπαταρίες - κάποιες από αυτές τόσο ακραίες που δεν μπορεί κάποιος να το φανταστεί!!! Π.χ. μπαταρίες πυκνωτών... Οικολογικές, ανακυκλώσιμες και πολύ ελαφριές και το κυριότερο κόμπακτ, χωρίς υγρά...
Δεύτερον, εξελίσσονται νέοι κινητήρες οι οποίοι θα απαιτούν λιγότερη ενέργεια.
Τρίτον, εξελίσσονται νέα συστήματα διαχείρισης της ενέργειας, μαζί με εφαρμογές όπως τεράστιες μπαταρίες αποθήκευσης της έξτρα ενέργειας - μπαταρίες που σήμερα είναι στα 100Mw και μέχρι το 2030 θα φτάσουν στα 500Mw...
Όλα αυτά βέβαια είναι μόνο η αρχή, γιατί θα αλλάξει και η σχεδίαση των ίδιων των οχημάτων στο μέλλον...
.
Και πάλι κρίνουμε με ότι βλέπουμε ΤΩΡΑ...
Πρώτον, εξελίσσονται νέες μπαταρίες - κάποιες από αυτές τόσο ακραίες που δεν μπορεί κάποιος να το φανταστεί!!! Π.χ. μπαταρίες πυκνωτών... Οικολογικές, ανακυκλώσιμες και πολύ ελαφριές και το κυριότερο κόμπακτ, χωρίς υγρά...
Δεύτερον, εξελίσσονται νέοι κινητήρες οι οποίοι θα απαιτούν λιγότερη ενέργεια.
Τρίτον, εξελίσσονται νέα συστήματα διαχείρισης της ενέργειας, μαζί με εφαρμογές όπως τεράστιες μπαταρίες αποθήκευσης της έξτρα ενέργειας - μπαταρίες που σήμερα είναι στα 100Mw και μέχρι το 2030 θα φτάσουν στα 500Mw...
Όλα αυτά βέβαια είναι μόνο η αρχή, γιατί θα αλλάξει και η σχεδίαση των ίδιων των οχημάτων στο μέλλον...
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ω θεοί.mao mao έγραψε: 19 Ιουν 2020, 21:31 όταν προχωρήσει η τεχνολογία θα φορτίζει στο 80% σε κανά δεκάλεπτο, οπότε η συζήτηση δεν θα έχει νόημα.
Άλλος απόφοιτος του Πανεπιστημίου της ζωης;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 226 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 403 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 501 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 598 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης