Athos έγραψε: 19 Ιουν 2020, 13:18
Μηχανικός έγραψε: 18 Ιουν 2020, 22:07
Σαν καπετάνιος εσύ τι λες, άμα πέσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη θάλασσα θα βουλιάζει πιο γρήγορα ή όχι από ένα συμβατικό;
Athos έγραψε: 19 Ιουν 2020, 07:31ευκολάκι, και βέβαια θα βουλιάξει πιο γρήγορα
Μηχανικός έγραψε: 19 Ιουν 2020, 08:07Πρέπει και να το δικαιολογήσεις-αποδείξεις.
Athos έγραψε: 19 Ιουν 2020, 08:59ειδικό βάρος λέγεται, σου φτάνει ;
ωπα μεγάλε, έχεις εκκρεμότητα.
Απάντησα στο ερώτημα σου, αλλά κάποιοι άσχετοι πούλησαν εξυπνάδες.
Πάρε θέση.
Αν ήμουν καθηγητής θα σου έβαζα 13 στα 20.
Θα σου έβαζα 18 στα 20 άν έλεγες.
Όταν ένα ηλεκτρικό ζυγίζει 2.000 κιλά, το αντίστοιχο ίσων διαστάσεων και επομένως ίσου όγκου συμβατικό ζυγίζει 1.200 κιλά.
Δηλαδή τα ηλεκτρικά ζυγίζουν πολύ περισσότερο από ίσων διαστάσεων και όγκου συμβατικά.
Επομένως όταν θα πέσουν στο νερό και στην αρχή που θα επιπλέουν, θα βυθιστεί μεγαλύτερο τμήμα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο νερό από ότι του συμβατικού.
Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να μπει πιο γρήγορα το νερό στο ηλεκτρικό και να βυθιστεί πιο γρήγορα από το συμβατικό.
Θα σου έβαζα 19 στα 20 αν έλεγες τα προηγούμενα αλλά διευκρίνιζες ότι στην πραγματικότητα δεν μας ενδιαφέρει ο εξωτερικός όγκος του αυτοκινήτου αλλά ο ημιστεγανός όγκος (το επεσήμανε ο ασέβαστος). Δεν ξέρουμε πόσο διαφέρει σε ένα ηλεκτρικό και ένα συμβατικό ίσων διαστάσεων.
Και θα σου έβαζα 20 στα 20, αν έλεγες όλα τα προηγούμενα και επιπλέον ότι δεν μας ενδιαφέρει μόνο πόσος είναι ο ημιστεγανός όγκος, άλλα και πόσο γρήγορα πλημμυρίζει. (Το επεσήμανε ο ασέβαστος)
Ούτε αυτό ξέρουμε αν διαφέρει στα ηλεκτρικά και τα συμβατικά αυτοκίνητα.