εσύ θα επιδοκίμαζες και ποτάμι κουράδων στην Πανεπιστημίου, αν ήταν να ανέβει το νοίκι του ερμπιενμπάδικου
Είναι απίστευτη αυτή η ελληνική νοοτροπία του να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα...
ναι βασικά εσύ την εκπροσωπείς αυτή τη στιγμή
επειδή θεωρείς ότι έχεις άμεσο προσωπικό συμφέρον από το έργο αυτό, δεν σε νοιάζει αν πάνε να γαμηθούν όλοι οι υπόλοιποι
Λυπάμαι, αλλά εγω δεν εκφράζω καμία ζήλια ή κακεντρέχεια για τα περιουσιακά στοιχεία (και την αξιοποίηση τους) άλλων!
Φυσικα, το έργο αυτό εκτός όσων θα αξιοποιήσουν ακίνητα τους μέσω της πλατφόρμας airbnb, συμφερει και όλους τους υπόλοιπους, μιας και θα γίνει πολύ ομορφότερο το κέντρο της πόλης τους και θα εκσυγχρονιστεί η εικόνα της χώρας στην οποία ζουν! Αλλά αυτοί γκρινιάζουν επειδή καθυστέρησαν είκοσι λεπτά την πρώτη δοκιμαστική ημέρα!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Philip Mortimer την 16 Ιουν 2020, 13:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Το τραμ πάντως προβλέπεται να ξαναλειτουργήσει μέχρι το Σύνταγμα προς το τέλος του έτους. Πρέπει σιγά σιγά να σχεδιάζεται η επέκταση του προς την Πανεπιστημίου και ταυτόχρονα να σχεδιαστούν ποδηλατόδρομοι σε όλους τους κεντρικούς δρόμους.
Ειδικά το τελευταίο δεν νομίζω οτι είναι τόσο δύσκολο να γίνει τώρα που, αν όλα πάνε καλά, το κέντρο θα απαλλαγεί απο έναν ικανό αριθμό οχημάτων.
Ο μεγάλος περίπατος είναι μια πολύ καλή αρχή, ας ελπίσουμε να υπάρξει συνέχεια.
Belisarius έγραψε: 16 Ιουν 2020, 13:39
Υπάρχει κανείς από μας που να χρησιμοποιεί αυτούς τους δρόμους καθημερινά και είναι ευχαριστημένος;
Ο σκοπός ειναι τους δρόμους να τους χρησιμοποιούν αποκλειστικά όσοι δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς. Όσοι εργάζονται εκεί και για κάποιο λόγο δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ. Αν σταματήσουν να παίρνουν αυτοκίνητα όσοι πάνε για ψώνια, καφέ ή απλά διασχίζουν το κέντρο για να πάνε κάπου αλλού και ταυτόχρονα μπει μια τάξη στα ταξί, οι 3 λωρίδες της Πανεπιστημίου ειναι υπεραρκετές.
Σε λιγο καιρό θα γίνει αυτονόητο οτι αν πηγαίνεις κέντρο δεν παιρνεις αυτοκίνητο και όλα θα είναι καλύτερα.
Belisarius έγραψε: 16 Ιουν 2020, 13:39
Υπάρχει κανείς από μας που να χρησιμοποιεί αυτούς τους δρόμους καθημερινά και είναι ευχαριστημένος;
Ο σκοπός ειναι τους δρόμους να τους χρησιμοποιούν αποκλειστικά όσοι δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς. Όσοι εργάζονται εκεί και για κάποιο λόγο δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ. Αν σταματήσουν να παίρνουν αυτοκίνητα όσοι πάνε για ψώνια, καφέ ή απλά διασχίζουν το κέντρο για να πάνε κάπου αλλού και ταυτόχρονα μπει μια τάξη στα ταξί, οι 3 λωρίδες της Πανεπιστημίου ειναι υπεραρκετές.
Σε λιγο καιρό θα γίνει αυτονόητο οτι αν πηγαίνεις κέντρο δεν παιρνεις αυτοκίνητο και όλα θα είναι καλύτερα.
Ούτε εσύ καλέ μου φίλε απαντάς στο ερώτημα του τι γίνεται τώρα για αυτούς που εργάζονται. Θα χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ αναλαμβάνοντας τον έξτρα κίνδυνο του συνωστισμού με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την υγεία τους, την ώρα που οι ειδικοί συνιστούν διαφορετικά;
gassim έγραψε: 16 Ιουν 2020, 13:45
Ο σκοπός ειναι τους δρόμους να τους χρησιμοποιούν αποκλειστικά όσοι δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς. Όσοι εργάζονται εκεί και για κάποιο λόγο δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ. Αν σταματήσουν να παίρνουν αυτοκίνητα όσοι πάνε για ψώνια, καφέ ή απλά διασχίζουν το κέντρο για να πάνε κάπου αλλού και ταυτόχρονα μπει μια τάξη στα ταξί, οι 3 λωρίδες της Πανεπιστημίου ειναι υπεραρκετές.
Σε λιγο καιρό θα γίνει αυτονόητο οτι αν πηγαίνεις κέντρο δεν παιρνεις αυτοκίνητο και όλα θα είναι καλύτερα.
Μαζί σου. Αλλά αυτό το λέω εύκολα εγώ που κατεβαίνω Αθήνα μόνο για βόλτα. Κάποιος που θέλει να πάει στη δουλειά του μπορεί να έχει δίκιο που διαμαρτύρεται.
gassim έγραψε: 16 Ιουν 2020, 13:45
Ο σκοπός ειναι τους δρόμους να τους χρησιμοποιούν αποκλειστικά όσοι δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς. Όσοι εργάζονται εκεί και για κάποιο λόγο δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ. Αν σταματήσουν να παίρνουν αυτοκίνητα όσοι πάνε για ψώνια, καφέ ή απλά διασχίζουν το κέντρο για να πάνε κάπου αλλού και ταυτόχρονα μπει μια τάξη στα ταξί, οι 3 λωρίδες της Πανεπιστημίου ειναι υπεραρκετές.
Σε λιγο καιρό θα γίνει αυτονόητο οτι αν πηγαίνεις κέντρο δεν παιρνεις αυτοκίνητο και όλα θα είναι καλύτερα.
Μαζί σου. Αλλά αυτό το λέω εύκολα εγώ που κατεβαίνω Αθήνα μόνο για βόλτα. Κάποιος που θέλει να πάει στη δουλειά του μπορεί να έχει δίκιο που διαμαρτύρεται.
Αν σταματήσουν να παιρνουν αυτοκίνητο αυτοι που πάνε για βόλτα, θα βελτιωθεί και η κατάσταση για αυτούς που για κάποιο λόγο ειναι υποχρεωμένοι να πάνε με αυτοκίνητο.
Όχι παιδιά αυτά δεν γίνονται έτσι. Ξεκινάς σε τριήμερο, αργία ή κάτι σχετικό αφού έχεις για ένα διάστημα αυξήσει σημαντικά τα δρομολόγια και έχεις πραγματοποιήσει ενημερωτική καμπάνια. Βλέποντας για κάποιες μέρες ότι τα ΜΜΜ κινούνται μισοάδεια εφαρμόζεις πιλοτικά σε ένα τμήμα και σταδιακά προσθέτεις τα υπόλοιπα. Δεν πας να καταλάβεις τους πάντες στον ύπνο για να περάσει ένα τριήμερο αντιδράσεων και τέρμα.
Ντροπή στην κυβέρνηση που για άλλη μία φορά φαίνεται να μη μπορεί να έρθει σε συνεννόηση με το δήμαρχό της. Ή πείτε μας ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τον κορωνοϊό και παίρνουμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς χωρίς πρόβλημα ή βρείτε λύση τώρα. Από το Πάσχα και μετά δίνεται εικόνα δελφιναρίου που κοντράρει στα ίσα το πρώτο μισό του 2015. Κρίμα για ότι σωστό έγινε με πολύ κόπο μέχρι τότε.
ειχα την ελπίδα οτι έκανε λάθος ο εργολάβος εκεί που πέρασα στα χρώματα, αλλά βλέπω έχουν ανεβάζει και φώτο, δεν είναι καταλάθος, αλήθεια το κόκκινο και το κίτρινο τους άρεσαν. Τουλάχιστον κράτησαν τα προσχήματα, δεν έβαλαν και έναν μαύρο.
enaon έγραψε: 16 Ιουν 2020, 13:59
ειχα την ελπίδα οτι έκανε λάθος ο εργολάβος εκεί που πέρασα στα χρώματα, αλλά βλέπω έχουν ανεβάζει και φώτο, δεν είναι καταλάθος, αλήθεια το κόκκινο και το κίτρινο τους άρεσαν. Τουλάχιστον κράτησαν τα προσχήματα, δεν έβαλαν και έναν μαύρο.
Μα αφού υπάρχει η άσφαλτος δίπλα. Έτσι και την φρεσκάρουν λίγο...