!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Golden Age
Δημοσιεύσεις: 35786
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age »

Εικόνα


Κι όμως...οι τύποι που εξυπηρετούν αυτά τα συμφέοντα στη Δύση, έχουν το θράσσος να κατηγορούν τον Τραμπ σαν..."χρήσιμο των Κινέζων".
Άβαταρ μέλους
paul25
Δημοσιεύσεις: 6583
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 12:43

Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paul25 »

Συγκριτικά με τον άγριο μισογυνισμό, ο ρατσισμός στις παλιές Ελληνικές ταινίες μοιάζει εντελώς της πλάκας

Δεν τίθεται βεβαίως για πρώτη φορά το ζήτημα των περιπτώσεων κραυγαλέου ρατσισμού σε κάποιες από τις αιωνίως δημοφιλείς ελληνικές ταινίες του λεγόμενου εμπορικού ή βιομηχανικού σινεμά που μετά τη λήξη της ακμής του, απέκτησαν καινούριες ζωές και πολλαπλάσια μαζικότητα μέσα από τις διαρκείς προβολές τους στην τηλεόραση. Το θέμα επανέρχεται κατά καιρούς –με ή χωρίς συγκεκριμένες αφορμές– στην επικαιρότητα, μαζί με την συζήτηση σχετικά με τις προσβλητικές αναπαραστάσεις των πάσης φύσεως μειονοτήτων σε πολλές από τις ταινίες εκείνες, κυρίως όμως των γυναικών, παρότι δημογραφικά εκείνες αποτελούσαν πάντα την πλειοψηφία. Τωρινή αφορμή αποτελεί η απόφαση της streaming πλατφόρμας HBO Max να αποσύρει προσωρινά από το ρόστερ της το «Όσα παίρνει ο άνεμος», με σκοπό να το επαναφέρει με ειδική επεξήγηση σχετικά με το ρατσιστικό ιστορικό πλαίσιο της κλασικής ταινίας, η οποία γυρίστηκε το 1939 και διαδραματίζεται στον Αμερικανικό Νότο λίγο πριν και κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου. Η κίνηση αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα ενός κλίματος έντονης αναθεώρησης, αποδόμησης και ακύρωσης ιστορικών προσώπων και προτύπων, είτε πρόκειται για αγάλματα επιφανών ρατσιστών, αποικιοκρατών και δουλεμπόρων είτε για διάσημα προϊόντα μυθοπλασίας όπως η εν λόγω «χαρακτηρισμένη» (και επίσημα πλέον) ταινία.

Εικόνα

Είναι αλήθεια ότι, αντίθετα με πλείστα άλλα αμαρτήματα (ιδεόλογικής και ταξικής φύσεως κυρίως) που δικαίως και αδίκως τους καταλογίζονται, οι ταινίες της «κλασικής» περιόδου του ελληνικού εμπορικού σινεμά (τις τσουβαλιάζω μόνο χάριν της συζήτησης), ελάχιστες φορές εμφάνισαν παραστάσεις φυλετικού ρατσισμού. Κάποιες από αυτές όμως ήταν απίστευτα καραμπινάτες, «γκροτέσκες» και εντελώς ντροπιαστικές, όχι μόνο για τώρα, αλλά και για τότε.

Οι πιο χαρακτηριστικές, προφανείς και κραυγαλέες από αυτές τις περιπτώσεις βρίσκονται εύκολα σε ταινίες όπως «Ο άνθρωπος που γύρισε από τη ζέστη» (1972) με πρωταγωνιστή τον Λάμπρο Κωνσταντάρα και «Τον αράπη κι αν τον πλένεις» (1973) με τον Κώστα Βουτσά. Και οι δύο σε σκηνοθεσία Κώστα Καραγιάννη, και οι δύο παραγωγής Καραγιάννη-Καρατζόπουλου, εταιρείας που είχε προσελκύσει με υψηλές αμοιβές κάποιους από τους μεγάλους σταρ του Φίνου δίνοντάς τους ως οχήματα παραγωγές κατώτερου επιπέδου από αυτές του μεγάλου ανταγωνιστή. (Όχι ότι οι κωμωδίες, μουσικοχορευτικές και μη, της Finos Films ήταν πολύ καλύτερες εκείνη την «ύστερη» περίοδο που είχε ήδη ξεκινήσει η ραγδαία παρακμή του μαζικού ελληνικού σινεμά). Στην δεύτερη ταινία, «αράπης» (πολυμήχανος πάντως) είναι ο ίδιος ο Βουτσάς ενώ στην πρώτη το φούμο (blackface) το φορά ο Γιώργος Μούτσιος στον ρόλο του πιστού υπηρέτη Χουσεΐν που έχει φέρει μαζί του από την Αφρική ο «αποικιοκράτης» Κωνσταντάρας, σκιάζοντας τους πάντες κατά την επιστροφή του στην Αθήνα μετά από πολλά χρόνια στην «καρδιά του σκότους». Κάποια στιγμή, ο Χουσεϊν βάζει τα κλάματα εξαιτίας της δυσάρεστης κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει ο κύριός του –ο οποίος, μεταξύ άλλων, απαρνιέται τον γιο του επειδή έχει εξελιχθεί σε βιρτουόζο του κλασικού βιολιού αντί να μάθει καμιά αξιοπρεπή, αντρική δουλειά– για να δεχτεί την εξής στοργική φιλοφρόνηση: «Έλα ρε σκυλάραπα, μην κλαις».

Τραγικός ο κατηφόρος της mainstream κινηματογραφικής παραγωγής (παρότι το σενάριο της ταινίας φέρει την υπογραφή των Σακελλάριου-Γιαννακόπουλου), ειδικά αν αναλογιστούμε ότι πέντε χρόνια πριν, στην εξαιρετική κωμωδία «Κάτι κουρασμένα παλικάρια», ο ίδιος ηθοποιός εμφανίζεται να ψέγει την Μπέτυ Αρβανίτη για την συναναστροφή της με κάποιους «ρατσίσταρους» Έλληνες επιχειρηματίες της Αφρικής (πατέρας και γιος) που έκαναν περιουσία «πίνοντας το αίμα των μαύρων». Αν το ψάξει ενδελεχώς κανείς, μπορεί να βρει κι άλλα πολλά στιγμιότυπα ρατσιστικών αναπαραστάσεων (είτε εις βάρος των μαύρων είτε των «κιτρίνων»), με ένα από τα πιο γνωστά σε μια σκηνή της ταινίας «Μην είδατε τον Παναή» (γνωστής και ως «Καταζητείται ο Βέγγος») του 1962, όταν ο Θανάσης Βέγγος βγαίνει έξω από την καμπίνα του τρένου για να πάρει αέρα και γίνεται «μαύρος» από το κάρβουνο της ατμομηχανής. Επιστρέφοντας μέσα, σκορπά τον τρόμο στους επιβάτες και όταν βλέπει το είδωλο του στο τζάμι, αναφωνεί: «Αμάν, ο Καζαμπούμπου!».
Εικόνα

Η φράση κατέληξε να γίνει παροιμιώδης (και παροιμιωδώς ρατσιστική), καθώς μέχρι και πρόσφατα σχετικά, συνόδευε ως παρατσούκλι διάφορους ποδοσφαιριστές αφρικανικής καταγωγής που κατέφταναν στη χώρα μας για να αγωνιστούν στο ελληνικό πρωτάθλημα. Όσο για την καταγωγή της λέξης, πρόκειται για το επώνυμο του πρώτου Προέδρου της Δημοκρατίας του Κονγκό, Ιωσήφ Καζαβούμπου, ο οποίος κατέλαβε το ανώτατο αξίωμα της χώρας του μετά την ανεξαρτητοποίησή της από τους Βέλγους το 1960. Ως αντιπαράθεση, θα μπορούσε να τεθεί ίσως η περίπτωση της άγαρμπης και αμήχανης με σύγχρονα κριτήρια, τρυφερής πάντως και μάλλον αντιρατσιστικής εν τέλει (παρά το "blackface" της Κάκιας Αναλυτή) ταινίας «Αγάπη μου Ουά-Ουά» (1974), η οποία όμως ήταν βασισμένη σε θεατρικό έργο ξένου συγγραφέα (του Γάλλου Φρανσουά Καμπώ), το οποίο υπήρξε για χρόνια τεράστια επιτυχία στην σκηνή από τον θίασο Ρηγόπουλου-Αναλυτή, πριν μεταφερθεί, χωρίς σπουδαία απήχηση, στη μεγάλη οθόνη, στα επίσημα τελειώματα πλέον του άλλοτε κραταιού ελληνικού εμπορικού σινεμά. Σπανίως έχει προβληθεί από την τηλεόραση.

Αυτές οι λίγες έστω, κωμικοτραγικά ρατσιστικές και χονδροειδώς «εξωτικές» απεικονίσεις μαύρων ως εργαλείο φτηνού κωμικού εφέ, αποτελούν δείγμα ενός γενικότερου ξεπεσμού της βιομηχανικής κινηματογραφικής παραγωγής από τα τέλη της δεκαετίας του '60 και μετά. Το γεγονός όμως ότι εξακολουθούν να προβάλλονται τακτικά χωρίς να τρέχει απολύτως τίποτα, αποτελεί επίσης και ντροπή, ειδικά για μια χώρα της οποίας ο πιο διάσημος σύγχρονος διεθνής εκπρόσωπος είναι αναμφισβήτητα ο Γιάννης Αντεντοκούμπο. Τι να πουν βέβαια και άλλες κατηγορίες και ομάδες για την κατά καιρούς μεταχείριση τους στις ταινίες του εμπορικού κινηματογράφου – όπως οι γκέι (φουλ κράξιμο), οι παχύσαρκοι/ες (άγριο body shaming) ή τα ΑμεΑ. Σ' αυτές τις περιπτώσεις βέβαια υπάρχει κάποια δικαιολογία που έχει να κάνει με την εποχή. Αντίστοιχη λίγο-πολύ ήταν η μεταχείριση τέτοιων ομάδων και στις mainstream/ λαϊκές κωμωδίες ακόμα και πολύ πιο προηγμένων κινηματογραφικά χωρών. Όπως επίσης ήταν συνηθισμένο φαινόμενο ο κατοχυρωμένος και διάχυτος σεξισμός και μισογυνισμός. Πουθενά όμως σχεδόν όσο εδώ. Σε πολλές (μα πάρα πολλές, δυστυχώς) ελληνικές ταινίες, αυτή η τάση φτάνει σε όρια σαδισμού και βαριάς παθολογίας και δεν μπορεί να εξηγηθεί από το πολιτισμικό πλαίσιο τα εποχής, τον συντηρητισμό της ελληνικής κοινωνίας ή την φαλλοκρατική / πατριαρχική κουλτούρα εν γένει. Όλα μπορεί να τα καταπιεί ή να τα προσπεράσει κάποιος (σαν κι εμένα) που αγαπά αρκετές από αυτές τις ταινίες και βρίσκει πολλαπλώς ενδιαφέρουσες ακόμα περισσότερες, όμως ο διαβρωτικός, εμμονικός μισογυνισμός που χαρακτηρίζει συχνά την αντίληψή τους δεν καταπίνεται με τίποτα πια.

Ειδικά όταν πρόκειται για αγαπητές γενικώς ταινίες πρώτης (εμπορικής) κλάσης. Όπως λόγου χάρη (τα παραδείγματα είναι αμέτρητα), το σκαμπίλι που δέχεται ως δίκαιη τιμωρία για την ξινή και αλαζονική συμπεριφορά της η «πρόστυχη» Ζωή Λάσκαρη από τον Φαίδωνα Γεωργίτση στην ταινία «Οι θαλασσιές οι χάντρες» (1967), ένα μόνο μικρό δείγμα των άπειρων περιπτώσεων στις οποίες το ξύλο, που ως γνωστόν βγήκε από τον παράδεισο, παρουσιάζεται ως το πιο αποτελεσματικό μέσο συνετισμού και αναμόρφωσης των επιπόλαιων, άστατων, απείθαρχων και άμυαλων θηλυκών. «Σαν πολύ θάρρος δεν πήρε αυτός;» της λένε οι «τεντιμπόισες» φίλες της, αυτή όμως χαμογελά σα να είδε το φως το αληθινό και σα να γνώρισε την πραγματική αφή του έρωτα. Εξαιρετικά απεχθής και ενοχλητικός είναι και ο χαρακτήρας του Αλέκου Αλεξανδράκη σε μια κατά τ' άλλα συμπαθή και αγαπητή ταινία, το «Μια τρελή, τρελή οικογένεια» (1965), το μοντέρνο και ανάλαφρο κλίμα της οποίας υπονομεύεται και διαβρώνεται διαρκώς από τις επιτακτικές προτροπές του να ξυλοφορτωθούν παραδειγματικά όλοι οι γυναικείοι χαρακτήρες του έργου.

Αντιθέτως, ένας χαρακτήρας όπως αυτός του Αντωνάκη στο «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» είναι τόσο ακραίος και γραφικός, ως ακτιβιστής - φαλλοκράτης παλαιάς κοπής, ώστε παρουσιάζεται τελικά ως περιθωριακή φιγούρα, όπως αποδεικνύει η σκηνή στο διάδρομο του δικαστηρίου μετά την εις βάρος του έκδοση του διαζυγίου, όπου απέναντι του στέκονται στο πλευρό της γυναίκας του όλοι του οι φίλοι και οι γνωστοί, ενώ ο ίδιος βρίσκεται απολύτως απομονωμένος, με την αποκλειστική στήριξη του «παντόφλα» ταξιτζή. Αν θεωρήσουμε πάντως ότι ο ρατσισμός (κοινωνικός ή φυλετικός) δύσκολα μπορεί να επαναληφθεί με τόσο κραυγαλέο τρόπο σε σύγχρονα προϊόντα mainstream μυθοπλασίας, το ίδιο δεν ισχύει με τον σεξισμό και τον μισογυνισμό που εξακολουθούν να εμφανίζονται ως κυριαρχικά μοντέλα αφήγησης στην ελληνική κουλτούρα.Για να μην ξεκινήσουμε με τα διάφορα ριμέικ των παλιών ταινιών που γίνονται εδώ και αρκετά χρόνια στην τηλεόραση, στο θέατρο και στον κινηματογράφο, αρμέγοντας νοσταλγική διάθεση, ανακυκλώνοντας παρωχημένα στερεότυπα και μπαγιάτικες ηθογραφίες, με παραλήπτη ένα κοινό που μοιάζει να συντηρητικοποιείται όλο και περισσότερο.

www.lifo.gr
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Άβαταρ μέλους
ΜπλεΜπουμπυς
Δημοσιεύσεις: 20369
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
Τοποθεσία: Πανταχου παρων

Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΜπλεΜπουμπυς »

Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !
Άβαταρ μέλους
ΜπλεΜπουμπυς
Δημοσιεύσεις: 20369
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
Τοποθεσία: Πανταχου παρων

Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΜπλεΜπουμπυς »

Επειδή υπάρχει κόσμος που ανησυχεί, να ενημερώσω πως το άγαλμα του Τρούμαν δεν κινδυνεύει γιατί το φυλάνε νυχθημερόν οι Συριζαίοι μαζι με τους ΝεοΔημοκρατες.
Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !
Άβαταρ μέλους
georgebi
Δημοσιεύσεις: 25437
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 14:17

Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από georgebi »

Ναι ......μα και ο Τσόρτσιλ έκαιγε πορτρέτα........ :lol: άρα ο ΛΑΟΣ :g094: δικαίως κάνει "παρεμβάσεις" στο άγαλμα του...... https://twitter.com/katiousa_gr/status/ ... 79264?s=20
Εικόνα Αύγουστος 1954. Το Βρετανικό Κοινοβούλιο αναθέτει στον Γκράχαμ Σάδερλαντ* την δημιουργία του πορτρέτου- με αφορμή τα 80ά γενέθλια του Ουίνστον Τσόρτσιλ. Τον Τσόρτσιλ και τον Σάδερλαντ τους ένωνε μια στενή φιλία όπως και οικογενειακές συναναστροφές λόγω της συνεργασίας τους κατά τη διάρκεια του ΒΠΠ.

Ο Σάδερλαντ με τη βοήθεια μιας φωτογράφου για αρχή και αρκετών σκίτσων στη συνέχεια με «μοντέλο» τον ίδιο τον Τσόρτσιλ στην κατοικία του, αφοσιώθηκε στη δημιουργία του έργου. Έργο που ετοιμάστηκε μέσα σε τρεις μήνες.Δέκα ημέρες πριν από την επίσημη παρουσίαση, ο Τσόρτσιλ με επιστολή του στο Σάδερλαντ απορρίπτει το πορτρέτο και του αναφέρει ότι δεν πρόκειται να συμπεριληφθεί στην τελετή χαρακτηρίζοντάς το κακόηθες και βρώμικο. Πείστηκε με μεγάλη δυσκολία να δεχτεί το πορτραίτο στην τελετή, προκειμένου να αποφευχθεί το σκάνδαλο (είχε γίνει ήδη γνωστό το έργο). Η παρουσίαση επρόκειτο να μεταδοθεί τηλεοπτικά, πράγμα που σήμαινε ότι ο Τσόρτσιλ ήταν υποχρεωμένος να δώσει τα συγχαρητήρια του στον Σάδερλαντ.

Τριάντα Νοέμβριου 1954. Τα 80α γενέθλια του Τσόρτσιλ γιορτάζονται με όλη την επισημότητα και από τα δύο σώματα, την άνω βουλή (Βουλή των Λόρδων) και την κάτω βουλή (Βουλή των Κοινοτήτων) μαζί με διακεκριμένους προσκεκλημένους. Το πρωί των γενεθλίων του, πραγματοποιήθηκε το κρατικό άνοιγμα του Κοινοβουλίου, ακολουθούμενο από μια λαμπρή τελετή στο Westminster Hall. Όλα τα μέλη της Βουλής των Κοινοτήτων υπέγραψαν το βιβλίο γενεθλίων του Τσόρτσιλ και του το παρέδωσαν. Ο Τσόρτσιλ παρουσίασε απρόθυμα το πορτρέτο του μπροστά σε 2.500 άτομα στο Westminster Hall. Το μόνο που κατάφερε να ψελλίσει ήταν το ειρωνικό σχόλιο: «Ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα της σύγχρονης τέχνης». [ΣΗΜ. χαρακτηριστικο Βρετανικο χιουμορ]Ένας από τους πολιτικούς του αντιπάλους το περιέγραψε ως «ένα όμορφο έργο», ενώ ένας σύμμαχος το απέρριψε ως «αηδιαστικό και ανήθικο».Το έργο αυτό προοριζόταν για μόνιμη εγκατάσταση στο Βρετανικό Κοινοβούλιο μετά το θάνατο του Τσόρτσιλ.

Το πορτρέτο εξαφανίζεται και κανείς δεν ξέρει τη τύχη του. :o Μόλις το 1978 ανακαλύφθηκε ότι είχε καταστραφεί-καεί λίγο αργότερα (1955), με εντολή της γυναίκας του Τσόρτσιλ, Κλεμεντίνης[ΣΗΜ μα ο τίτλος είναι "ο Τσόρτσιλ έκαιγε πορτρέτα" τώρα μπερδεύτηκα... :smt017 ]. Η γραμματέας της Κλεμεντίνης και ο αδερφός της το έκαψαν στο σπίτι του τελευταίου κοντά στο Chartwell. Να σημειωθεί ότι δεν είναι το μόνο έργο ζωγραφικής που έχει καταστρέψει η οικογένεια Τσόρτσιλ. :smt017 [ΣΗΜ ο αρθρογράφος θεωρεί περιττό να δώσει περισσότερες πληροφορίες...για να το λέει έτσι θα είναι :g030: ]

Όταν ο Σάδερλαντ ανακάλυψε ότι ο πίνακας του είχε καεί, δήλωσε: «χωρίς αμφιβολία πράξη βανδαλισμού». :o :a040: Ο Σάδερλαντ δεν εξιδανίκευε ποτέ τα θέματα του. «Έπινε πολύ, έτρωγε πολύ και κάπνιζε πολύ. Υπήρχαν πολλοί Τσόρτσιλ και έπρεπε να βρω τον ιδανικό» λέει υπερασπιζόμενος το έργο του. Ο Τσόρτσιλ τον είχε ρωτήσει εξαρχής «Πώς θα με ζωγραφίσεις; Ως Χερουβείμ ή ως Μπουλντόγκ;». Για να πάρει την απάντηση από τον Σάδερλαντ «εξαρτάται εξ ολοκλήρου από αυτό που μου δείχνετε, κύριε». Όπως εξομολογήθηκε αργότερα ο Σάδερλαντ «Σταθερά… μου έδειξε το Μπουλντόγκ».
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎..... :102:
Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Άβαταρ μέλους
ΜπλεΜπουμπυς
Δημοσιεύσεις: 20369
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
Τοποθεσία: Πανταχου παρων

Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΜπλεΜπουμπυς »

Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !
Άβαταρ μέλους
Golden Age
Δημοσιεύσεις: 35786
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age »

Η αφορμή για το μακρύ ταξίδι ήταν η ιδέα του Λιούις Κάρπεντερ, καθηγητή αγγλικών στο Πόπραντ με καταγωγή από την πολιτεία της Ουάσινγκτον να αγοράσει το άγαλμα, το οποίο βρήκε πεταμένο σε μάντρα για σκραπ, έτοιμο να κοπεί για να πουληθεί στην αξία του μπρούντζου
Μα γιατί ο σλοβακικός λαός δεν τον είχε σε εκτίμηση το μεγάλο ηγέτη; :a040: :a040: :a040:
Ο Κάρπεντερ δεν πρόλαβε να χαρεί το απόκτημά του, αφού σκοτώθηκε σε τροχαίο το Φλεβάρη του 1994. Η οικογένειά του αρχικά στόχευε να το πουλήσει για λιώσιμο, συμφώνησε ωστόσο με το Εμπορικό Επιμελητήριο του Φρέμοντ στο Σιάτλ να το κρατήσει σε καταπίστευμα μέχρι να βρεθεί αγοραστής. Τελικά τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος έγιναν σε εμπορική συνοικία της πόλης το 1995 κι ένα χρόνο μετά μετακινήθηκε δυο τετράγωνα παρακάτω. Θεωρητικά πάντως, η οικογένεια ακόμα ψάχνει αγοραστή, για μια τιμή 250000 δολαρίων το 2015
Πραγματικά ο Ρήγκαν έσωσε τη Δύση απο οικειοθελή εδαφική προσάρτηση απο τη Σοβιετική Ένωση, όπως θα γινόταν σήμερα εαν δεν είχε καταρρεύσει η ΕΣΣΔ.
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

Εικόνα

Αυτό είναι το άγαλμα του Λένιν, στο Σιάτλ των ΗΠΑ.
Διαδηλωτές περνούν υπέροχα δίπλα του, την ώρα που άλλα αγάλματα γκρεμίζονται...
ΠΟΣ ΓΚΕΝΕΝ ΑΦΤΩ;;;

Σε χώρες που τους ζήσανε για τα καλά τα τιμησανε τα αγάλματα του είδους..:lol:

Εικόνα
runner
Δημοσιεύσεις: 3852
Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 21:11

Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από runner »

NewModelArmy έγραψε: 10 Ιουν 2020, 15:27 Τωρα θυμηθηκα οτι αυτο το τραγουδι του Ζαμπετα το επαιζε μια εκπομπη της Ερα Σπορ καθε φορα που εβαζε γκολ ο..Ολισαντεμπε!Μιλαμε για αρχες 21ου αιωνα και καποιοι Ελ δεν εβρισκαν προβλημα με το να ακουγεται αυτο το τραγουδι απο τα ερτζιανα.
Ούτε τώρα έχουν πρόβλημα να ακούν αυτό το τραγούδι.
Εδώ στην Ελλαδάρα μας δεν καταλαβαίνουμε τίποτα, αφού βγάλαμε όλοι το συμπέρασμα πως δεν είμαστε ρατσιστές σαν τους ξένους, ακούμε και ένα χαζοτράγουδο να λέει τους έγχρωμους ''αράπηδες'' και ''σκύλους''.
Έτσι για χαβαλέ βρε αδερφέ, αφου είμαστε και γαμάτος λαός με χιούμορ.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
Δημοσιεύσεις: 50515
Εγγραφή: 13 Ιαν 2019, 16:44

Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρίστος »

Oι Ελληνες υπηρξαν επι 500 χρονια ΘΥΜΑΤΑ Οθωμανικου, Τουρκικου και Αφρικανικου Ρατσισμου.

ΑΛΛΟΙ λαοι πρεπει να ζητουν συγγνωμη επειδη υπηρξαν ρατσιστες απεναντι μας.

.
Άβαταρ μέλους
τεν τεν
Δημοσιεύσεις: 5403
Εγγραφή: 09 Οκτ 2018, 14:38
Phorum.gr user: τεν τεν

Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από τεν τεν »

Ολιγόστευαν οι σκύλοι,
και Αλλά εφώναζαν, Αλλά
και των Χριστιανών τα χείλη
φωτιά εφώναζαν, φωτιά.
Άβαταρ μέλους
Awesomatic
Δημοσιεύσεις: 6553
Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
Phorum.gr user: Awesomatic

Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Awesomatic »

Αποδεικνύεται ότι τελικά την αρρώστια του σοσιαλισμού καλό είναι να την περνάς νωρίς για να αποκτάς τα αντίστοιχα αντισώματα στο μέλλον. Αλλιώς δεν μαθαίνεις να εκτιμάς την ελευθερία και καταλήγεις να ρίχνεις αγάλματα μερικών από τους μεγαλύτερους των διανοητών της ανθρωπότητας.

Πραγματικά τους αξίζει να ζήσουν την αυταρχική δυστοπία της μηδενικής ελευθερίας που τόσο ονειρεύονται. Τους εύχομαι να καταφέρουν να βγάλουν τον Μπάιντεν και ο πραγματικός πρόεδρος (όχι το φυτό) να τους δώσει αυτά που ζητάνε.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”