!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
Το άγαλμα του Ρόμπερτ Μίλιγκαν αφαιρέθηκε από το μουσείο του Λονδίνου - Μετά τις διαδηλώσεις για τη ρατσιστική βία https://www.lifo.gr/now/world/285581/to ... istiki-via Η HBO αποσύρει το “Όσα παίρνει ο Άνεμος” επειδή… προωθεί την δουλεία https://www.newsit.gr/kosmos/i-HBO-apos ... a/3047100/
Την αποκαθήλωση δημόσιων συμβόλων και αγαλμάτων που συνδέονται με το αποικιοκρατικό παρελθόν διαφόρων χωρών και την βάρβαρη πρακτική της δουλείας, έφερε η δολοφονία του 46χρονου Αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ στη Μινεάπολη των Ηνωμένων Πολιτειών.
Στην πόλη Αμβέρσα του Βελγίου, το άγαλμα του Λεοπόλδου II, του πρώην βασιλιά του Βελγίου που κατέκτησε το Κονγκό και διέπραξε φρικαλεότητες, αποσύρθηκε ανήμερα της κηδείας του Τζορτζ Φλόιντ, στις ΗΠΑ.
Κατά τη διάρκεια διαδήλωσης στο Λονδίνο, πριν λίγες μέρες το άγαλμα του Σκωτσέζου έμπορου και πλοιοκτήτη του 18ου αιώνα, Ρόμπερτ Μίλιγκαν, γνωστού κάτοχου σκλάβων, καλύφθηκε με μία κουβέρτα και ένα πλακάτ με το σύνθημα «Black Lives Matter». Την Κυριακή, διαδηλωτές στο Μπρίστολ αποκαθήλωσαν το άγαλμα του εμπόρου σκλάβων Έντουαρντ Κόλστον.
Σήμερα το άγαλμα του Ρόμπερτ Μίλιγκαν αφαιρέθηκε από το Μουσείο του Λονδίνου. Ο δήμαρχος του Λονδίνου, Σαντίκ Χαν, ανακοίνωσε ότι θα αναθεωρηθούν όλα τα αγάλματα του Λονδίνου, τονίζοντας ότι οποιοδήποτε αναφορά στη δουλεία πρέπει να καταργηθεί.
Το άγαλμα του Μίλιγκαν αφαιρέθηκε για να «αναγνωριστούν οι επιθυμίες της κοινότητας», ανέφερε η ΜΚΟ, Canal and River Trust. Το μνημείο αποκαθηλώθηκε με τη βοήθεια γερανού και ακολούθησαν επευφημίες και χειροκροτήματα.Το Μουσείο του Λονδίνου στο Ντόκλαντς ανακοίνωσε ότι το άγαλμα του Βρετανού εμπόρου σκλάβων, ο οποίος είχε φυτείες ζάχαρης και 526 σκλάβους στην Τζαμάικα, «στάθηκε άβολα» έξω από τις εγκαταστάσεις του «για μεγάλο χρονικό διάστημα».
«Το Μουσείο του Λονδίνου αναγνωρίζει ότι το μνημείο είναι μέρος του συνεχιζόμενου προβληματικού καθεστώτος, το οποίο αγνοεί τον πόνο εκείνων που εξακολουθούν να παλεύουν με τα απομεινάρια των εγκλημάτων που διαπράχθηκαν κατά της ανθρωπότητας».
Καθώς το άγαλμα του Μίλιγκαν απομακρυνόταν από το βάθρο του, την ίδια ώρα χιλιάδες άνθρωποι συγκεντρώθηκαν έξω από κολέγιο της Οξφόρδης απαιτώντας την απομάκρυνση ενός άλλου αγάλματος, του ιμπεριαλιστική, Σέσιλ Ρόουντς.
Ο δήμαρχος του Λονδίνου πάντως διευκρίνισε ότι το Λονδίνο έπρεπε να αντιμετωπίσει «μια άβολη αλήθεια» με τους ιστορικούς δεσμούς της με τη δουλεία. Η αρμόδια επιτροπή θα επανεξετάσει τα μνημεία της πόλης - συμπεριλαμβανομένων τοιχογραφιών, ονομάτων δρόμων, αγαλμάτων και άλλων μνημείων - και θα εξετάσει ποιες πολιτιστικές κληρονομιές πρέπει να τιμώνται.
Ο κ. Χαν δήλωσε επίσης ότι το Λονδίνο «είναι μία διαφορετική πόλη, αλλά οι πρόσφατες διαμαρτυρίες για την δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ, ανέδειξαν ότι πολλά μνημεία της πόλης αντικατοπτρίζουν σε μεγάλο βαθμό τη Βικτωριανή Βρετανία.
Είναι μια άβολη αλήθεια ότι το έθνος και η πόλη μας οφείλουν μεγάλο μέρος του πλούτου τους στο δουλεμπόριο. Ενώ αυτό αντανακλάται στο δημόσιο χώρο μας, η συμβολή πολλών κοινοτήτων στη ζωή και στην πρωτεύουσα μας έχει αγνοηθεί εσκεμμένα» κατέληξε ο δήμαρχος του Λονδίνου. Η ταινία «Όσα παίρνει ο Άνεμος» αποσύρθηκε από την πλατφόρμα HBO Max εν μέσω των εκδηλώσεων του κινήματος διαμαρτυρίας κατά του ρατσισμού και της αστυνομικής βίας εναντίον των μαύρων στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η εμβληματική ταινία, διάρκειας 4 ωρών του 1939, θεωρείται από ορισμένους πανεπιστημιακούς ως εργαλείο στα χέρια του απολογητών του “Νότου” και μία πολύ καλλωπισμένη πλευρά της δουλείας, με το υπηρετικό προσωπικό ικανοποιημένο από την μοίρα του και εργαζόμενο υπό τους συνήθεις όρους εργασίας των εργαζομένων.Όπως αναφέρεται, αυτός ο καλλωπισμός μίας σκοτεινής περιόδου της αμερικανικής Ιστορίας είναι έργο πολύ οργανωμένων κινημάτων στις πολιτείες που ανήκαν στην Συνομοσπονδία κατά την διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου, που προσπαθούν να δώσουν στον αμερικανικό Νότο εκείνης της εποχής μία παρουσιάσιμη εικόνα.
Βασικό σημείο, η ιδεολογία της «Lost Cause» (Χαμένη Υπόθεση) υποστηρίζει ότι οι Πολιτείες του Νότου πολέμησαν για την πολιτική τους ανεξαρτησία, την απειλούμενη από τον Βορρά, και όχι για την διατήρηση της δουλείας, πράγμα που αντιβαίνει στην ιστορική αλήθεια.
Κορυφαία σε εισπράξεις
Αν και σε απόλυτους αριθμούς, το «Avengers: Endgame» έρχεται πρώτο σε έσοδα στην ιστορία του σινεμά, με 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια, το «Οσα παίρνει ο Ανεμος» (Gone With the Wind) παραμένει στην κορυφή με 3,44 δισεκατομμύρια δολάρια, αν ληφθεί υπ΄όψιν ο πληθωρισμός.
«Το Οσα παίρνει ο Ανεμος είναι το προϊόν μίας εποχής και απηχεί φυλετικές προκαταλήψεις που ήταν κοινός τόπος στην αμερικανική κοινωνία», σχολίασε εκπρόσωπος της HBO Max για να εξηγήσει την απόφαση για την απόσυρση από την πλατφόρμα της ταινίας των 8 Οσκαρ.
Για την εταιρεία, η διατήρηση της ταινίας στον κατάλογό της «χωρίς εξήγηση ή καταγγελία αυτού του δεδομένου θα ήταν ανεύθυνη».
Η πλατφόρμα θα περιλάβει και πάλι της ταινία στον κατάλογό της, αλλά με μία πλαισίωση που θα εντάσσει το έργο στην εποχή του.
Η ταινία παραμένει προσβάσιμη σε άλλες πλατφόρμες.
Την αποκαθήλωση δημόσιων συμβόλων και αγαλμάτων που συνδέονται με το αποικιοκρατικό παρελθόν διαφόρων χωρών και την βάρβαρη πρακτική της δουλείας, έφερε η δολοφονία του 46χρονου Αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ στη Μινεάπολη των Ηνωμένων Πολιτειών.
Στην πόλη Αμβέρσα του Βελγίου, το άγαλμα του Λεοπόλδου II, του πρώην βασιλιά του Βελγίου που κατέκτησε το Κονγκό και διέπραξε φρικαλεότητες, αποσύρθηκε ανήμερα της κηδείας του Τζορτζ Φλόιντ, στις ΗΠΑ.
Κατά τη διάρκεια διαδήλωσης στο Λονδίνο, πριν λίγες μέρες το άγαλμα του Σκωτσέζου έμπορου και πλοιοκτήτη του 18ου αιώνα, Ρόμπερτ Μίλιγκαν, γνωστού κάτοχου σκλάβων, καλύφθηκε με μία κουβέρτα και ένα πλακάτ με το σύνθημα «Black Lives Matter». Την Κυριακή, διαδηλωτές στο Μπρίστολ αποκαθήλωσαν το άγαλμα του εμπόρου σκλάβων Έντουαρντ Κόλστον.
Σήμερα το άγαλμα του Ρόμπερτ Μίλιγκαν αφαιρέθηκε από το Μουσείο του Λονδίνου. Ο δήμαρχος του Λονδίνου, Σαντίκ Χαν, ανακοίνωσε ότι θα αναθεωρηθούν όλα τα αγάλματα του Λονδίνου, τονίζοντας ότι οποιοδήποτε αναφορά στη δουλεία πρέπει να καταργηθεί.
Το άγαλμα του Μίλιγκαν αφαιρέθηκε για να «αναγνωριστούν οι επιθυμίες της κοινότητας», ανέφερε η ΜΚΟ, Canal and River Trust. Το μνημείο αποκαθηλώθηκε με τη βοήθεια γερανού και ακολούθησαν επευφημίες και χειροκροτήματα.Το Μουσείο του Λονδίνου στο Ντόκλαντς ανακοίνωσε ότι το άγαλμα του Βρετανού εμπόρου σκλάβων, ο οποίος είχε φυτείες ζάχαρης και 526 σκλάβους στην Τζαμάικα, «στάθηκε άβολα» έξω από τις εγκαταστάσεις του «για μεγάλο χρονικό διάστημα».
«Το Μουσείο του Λονδίνου αναγνωρίζει ότι το μνημείο είναι μέρος του συνεχιζόμενου προβληματικού καθεστώτος, το οποίο αγνοεί τον πόνο εκείνων που εξακολουθούν να παλεύουν με τα απομεινάρια των εγκλημάτων που διαπράχθηκαν κατά της ανθρωπότητας».
Καθώς το άγαλμα του Μίλιγκαν απομακρυνόταν από το βάθρο του, την ίδια ώρα χιλιάδες άνθρωποι συγκεντρώθηκαν έξω από κολέγιο της Οξφόρδης απαιτώντας την απομάκρυνση ενός άλλου αγάλματος, του ιμπεριαλιστική, Σέσιλ Ρόουντς.
Ο δήμαρχος του Λονδίνου πάντως διευκρίνισε ότι το Λονδίνο έπρεπε να αντιμετωπίσει «μια άβολη αλήθεια» με τους ιστορικούς δεσμούς της με τη δουλεία. Η αρμόδια επιτροπή θα επανεξετάσει τα μνημεία της πόλης - συμπεριλαμβανομένων τοιχογραφιών, ονομάτων δρόμων, αγαλμάτων και άλλων μνημείων - και θα εξετάσει ποιες πολιτιστικές κληρονομιές πρέπει να τιμώνται.
Ο κ. Χαν δήλωσε επίσης ότι το Λονδίνο «είναι μία διαφορετική πόλη, αλλά οι πρόσφατες διαμαρτυρίες για την δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ, ανέδειξαν ότι πολλά μνημεία της πόλης αντικατοπτρίζουν σε μεγάλο βαθμό τη Βικτωριανή Βρετανία.
Είναι μια άβολη αλήθεια ότι το έθνος και η πόλη μας οφείλουν μεγάλο μέρος του πλούτου τους στο δουλεμπόριο. Ενώ αυτό αντανακλάται στο δημόσιο χώρο μας, η συμβολή πολλών κοινοτήτων στη ζωή και στην πρωτεύουσα μας έχει αγνοηθεί εσκεμμένα» κατέληξε ο δήμαρχος του Λονδίνου. Η ταινία «Όσα παίρνει ο Άνεμος» αποσύρθηκε από την πλατφόρμα HBO Max εν μέσω των εκδηλώσεων του κινήματος διαμαρτυρίας κατά του ρατσισμού και της αστυνομικής βίας εναντίον των μαύρων στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η εμβληματική ταινία, διάρκειας 4 ωρών του 1939, θεωρείται από ορισμένους πανεπιστημιακούς ως εργαλείο στα χέρια του απολογητών του “Νότου” και μία πολύ καλλωπισμένη πλευρά της δουλείας, με το υπηρετικό προσωπικό ικανοποιημένο από την μοίρα του και εργαζόμενο υπό τους συνήθεις όρους εργασίας των εργαζομένων.Όπως αναφέρεται, αυτός ο καλλωπισμός μίας σκοτεινής περιόδου της αμερικανικής Ιστορίας είναι έργο πολύ οργανωμένων κινημάτων στις πολιτείες που ανήκαν στην Συνομοσπονδία κατά την διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου, που προσπαθούν να δώσουν στον αμερικανικό Νότο εκείνης της εποχής μία παρουσιάσιμη εικόνα.
Βασικό σημείο, η ιδεολογία της «Lost Cause» (Χαμένη Υπόθεση) υποστηρίζει ότι οι Πολιτείες του Νότου πολέμησαν για την πολιτική τους ανεξαρτησία, την απειλούμενη από τον Βορρά, και όχι για την διατήρηση της δουλείας, πράγμα που αντιβαίνει στην ιστορική αλήθεια.
Κορυφαία σε εισπράξεις
Αν και σε απόλυτους αριθμούς, το «Avengers: Endgame» έρχεται πρώτο σε έσοδα στην ιστορία του σινεμά, με 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια, το «Οσα παίρνει ο Ανεμος» (Gone With the Wind) παραμένει στην κορυφή με 3,44 δισεκατομμύρια δολάρια, αν ληφθεί υπ΄όψιν ο πληθωρισμός.
«Το Οσα παίρνει ο Ανεμος είναι το προϊόν μίας εποχής και απηχεί φυλετικές προκαταλήψεις που ήταν κοινός τόπος στην αμερικανική κοινωνία», σχολίασε εκπρόσωπος της HBO Max για να εξηγήσει την απόφαση για την απόσυρση από την πλατφόρμα της ταινίας των 8 Οσκαρ.
Για την εταιρεία, η διατήρηση της ταινίας στον κατάλογό της «χωρίς εξήγηση ή καταγγελία αυτού του δεδομένου θα ήταν ανεύθυνη».
Η πλατφόρμα θα περιλάβει και πάλι της ταινία στον κατάλογό της, αλλά με μία πλαισίωση που θα εντάσσει το έργο στην εποχή του.
Η ταινία παραμένει προσβάσιμη σε άλλες πλατφόρμες.
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .

Ολιγόστευαν οι σκύλοι,
και Αλλά εφώναζαν, Αλλά
και των Χριστιανών τα χείλη
φωτιά εφώναζαν, φωτιά.
και Αλλά εφώναζαν, Αλλά
και των Χριστιανών τα χείλη
φωτιά εφώναζαν, φωτιά.
-
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
- Δημοσιεύσεις: 28993
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
Αυτό με τα όσα παίρνει ο άνεμος είναι ηλιθιότητα. Σιγά μην διαγράψουμε οποία έργα ήταν γραμμένα πριν το 60 γιατί είχαν στοιχεία από την εποχή που δημιουργήθηκαν. Από που κι ως πού η μνήμη και η γνώση είναι κακή για ένα αντιρατσιστικο κίνημα; υπερβολικές γελοιότητες διαφόρων εταιρικών μάνατζερ για να πάνε με το εκάστοτε ρεύμα.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
Βασικά ζούμε μια λάιτ έκδοση εικονομαχιας που όμως επειδή οι sjw είναι κάτι σκατοφλωροι δεν έχουμε θύματα
Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
- Obi Wan Iakobi
- Δημοσιεύσεις: 15683
- Εγγραφή: 19 Ιαν 2020, 22:20
Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
Σας γλενταει και στα 103

Η ίδια η Ολίβια ντε Χάβιλαντ δηλώνει πως θα πεθάνει στα 110 της χρόνια προκειμένου να προλάβει να γράψει την αυτοβιογραφία της, ενώ το μυστικό για τη μακροζωία της λέει πως είναι: «Η αγάπη, το γέλιο και το φως».

Η ίδια η Ολίβια ντε Χάβιλαντ δηλώνει πως θα πεθάνει στα 110 της χρόνια προκειμένου να προλάβει να γράψει την αυτοβιογραφία της, ενώ το μυστικό για τη μακροζωία της λέει πως είναι: «Η αγάπη, το γέλιο και το φως».
Η αλήθεια είναι μια μικροαστική εμμονή.
Βλαδίμηρος Ίλιτς Λένιν
Βλαδίμηρος Ίλιτς Λένιν
Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
Οι παραλληλισμοί είναι όντως πρόδηλοι.
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
αυτό που σπέρνετε τόσες δεκαετίες θα το θερίσετεΈνοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 10 Ιουν 2020, 14:24 Αυτό με τα όσα παίρνει ο άνεμος είναι ηλιθιότητα. Σιγά μην διαγράψουμε οποία έργα ήταν γραμμένα πριν το 60 γιατί είχαν στοιχεία από την εποχή που δημιουργήθηκαν. Από που κι ως πού η μνήμη και η γνώση είναι κακή για ένα αντιρατσιστικο κίνημα; υπερβολικές γελοιότητες διαφόρων εταιρικών μάνατζερ για να πάνε με το εκάστοτε ρεύμα.
σιγά-σιγά, ακόμη στην αρχή είμαστε
η δυστοπία έρχεται
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
Αυτο το ρατσιστικό παραλήρημα ποτε θα κατέβει;
-
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
- Δημοσιεύσεις: 28993
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
Καλά, χαλάρωσε θύμα του ολοκληρωτισμου. Ένα κανάλι θέλει να λαικισει λόγω μόδας. Μην αρχίσεις κι εσύ φερστ γουορλντ κλάψα για την δικτατορία του πολιτικά ορθού. Ότι θες βλέπεις και κάνεις δεν στο απαγορευει. Απλά το θέμα είναι μην κάνουμε υπερβολές, η θεοποιουμε εποχές επειδή είναι ρετρό και μπορούσες να καπνίζεις ξέρω γω στα μούτρα του παιδιού όταν έβγαινε από τη μήτρα της γυναίκας σου.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 10 Ιουν 2020, 14:35αυτό που σπέρνετε τόσες δεκαετίες θα το θερίσετεΈνοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 10 Ιουν 2020, 14:24 Αυτό με τα όσα παίρνει ο άνεμος είναι ηλιθιότητα. Σιγά μην διαγράψουμε οποία έργα ήταν γραμμένα πριν το 60 γιατί είχαν στοιχεία από την εποχή που δημιουργήθηκαν. Από που κι ως πού η μνήμη και η γνώση είναι κακή για ένα αντιρατσιστικο κίνημα; υπερβολικές γελοιότητες διαφόρων εταιρικών μάνατζερ για να πάνε με το εκάστοτε ρεύμα.
σιγά-σιγά, ακόμη στην αρχή είμαστε
η δυστοπία έρχεται
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
-
Gewponos90
- Δημοσιεύσεις: 9848
- Εγγραφή: 17 Φεβ 2020, 16:18
- Phorum.gr user: Gewponos90
Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 10 Ιουν 2020, 14:24 Αυτό με τα όσα παίρνει ο άνεμος είναι ηλιθιότητα. Σιγά μην διαγράψουμε οποία έργα ήταν γραμμένα πριν το 60 γιατί είχαν στοιχεία από την εποχή που δημιουργήθηκαν. Από που κι ως πού η μνήμη και η γνώση είναι κακή για ένα αντιρατσιστικο κίνημα; υπερβολικές γελοιότητες διαφόρων εταιρικών μάνατζερ για να πάνε με το εκάστοτε ρεύμα.
Δήλωση για γνωστή υπόθεση παιδεραστίας
- Obi Wan Iakobi
- Δημοσιεύσεις: 15683
- Εγγραφή: 19 Ιαν 2020, 22:20
Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
Ποτε.Εχει ριζωσει ο αντιαραπισμος αιωνες τωρα.
Η αλήθεια είναι μια μικροαστική εμμονή.
Βλαδίμηρος Ίλιτς Λένιν
Βλαδίμηρος Ίλιτς Λένιν
Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 10 Ιουν 2020, 14:24 Αυτό με τα όσα παίρνει ο άνεμος είναι ηλιθιότητα. Σιγά μην διαγράψουμε οποία έργα ήταν γραμμένα πριν το 60 γιατί είχαν στοιχεία από την εποχή που δημιουργήθηκαν. Από που κι ως πού η μνήμη και η γνώση είναι κακή για ένα αντιρατσιστικο κίνημα; υπερβολικές γελοιότητες διαφόρων εταιρικών μάνατζερ για να πάνε με το εκάστοτε ρεύμα.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Γκρεμιζουμε αγάλματα, καίμε ταινιες... ΖΗΤΩ η Πολιτιστική Επανάσταση .
Κατά τη γνώμη μου είναι η καλύτερη ταινία όλων των εποχών.Ωστόσο δεν μπορώ να πω ότι είναι τελείως έξω αυτοί που φωνάζουν γιατί θα πάω κόντρα στις παιδικές μου αναμνήσεις.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 10 Ιουν 2020, 14:24 Αυτό με τα όσα παίρνει ο άνεμος είναι ηλιθιότητα. Σιγά μην διαγράψουμε οποία έργα ήταν γραμμένα πριν το 60 γιατί είχαν στοιχεία από την εποχή που δημιουργήθηκαν. Από που κι ως πού η μνήμη και η γνώση είναι κακή για ένα αντιρατσιστικο κίνημα; υπερβολικές γελοιότητες διαφόρων εταιρικών μάνατζερ για να πάνε με το εκάστοτε ρεύμα.
Μετά διάβασα περισσότερα και κατάλαβα.Την ίδια εποχή περίπου - στον μεσοπόλεμο - σηκώθηκαν και τα περισσότερα αγάλματα των Νοτίων στρατηγών που τώρα θέλουν να γκρεμίσουν πολύ μετά τον εμφύλιο.
Ηταν μια προσπάθεια συμφιλίωσης Βορρά και Νότου που ανελήφθη από όλο το πολιτικό κατεστημένο για να ενωθεί η Αμερική εν όψει του β΄παγκοσμίου πολέμου.Ο Ρούζβελτ πρωταγωνιστούσε σε όλα αυτά.
Ο Ρούζβελτ έπαιρνε και τις ψήφους των ρατσιστών του Νότου και των μαύρων στο βορρά που τους έδινε επιδόματα ανεργίας - οι μαύροι του νότου δεν ψήφιζαν γιατί τους εμπόδιζε η Κου Κλουξ Κλαν που ήταν η ανεπίσημη παρακρατική οργάνωση του Δημοκρατικού Κόμματος όπως τώρα οι Αντιφά.
Πολλά έχουν λεχθεί για τον μαύρο ολυμπιονίκη Τζέσσε Οουενς που κέρδισε 4 χρυσά μετάλλια στο Βερολίνο και δεν τον χαιρέτισε ο Χίτλερ.Συνήθως όμως δεν αναφέρεται ότι ούτε ο Ρούζβελτ τον χαιρέτησε επειδη μόνο οι λευκοί ολυμπιονίκες κλήθηκαν στον Λευκό Οίκο μόλις επέστρεψαν.
Κάποιοι ανόητοι με ευκαιρία την απόβαση στη Νορμανδία είπαν ότι ήταν η μεγαλύτερη αντιφά δράση της ιστορίας.Εκείνο που δεν είπαν είναι ότι τότε τα αμερικανικά συντάγματα ήσαν χωρισμένα φυλετικά,δηλαδή υπήρχαν αμιγή συντάγματα μαυρων και λευκών και δεν αναμιγνύονταν ενώ και όλοι οι αξιωματικοί ήσαν λευκοί.
Επιστρέφοντας στο έργο ,βασίσθηκε στο βιβλίο της Μάργκαρετ Μίτσελ που ήταν ακόμη πιο σκληρά ρατσιστικό και υποστήριζε την Κου Κλουξ Κλαν που ξεκίνησε σαν αντιστασιακή οργάνωση των Νοτίων στην κατοχή του Βορρά.Στην αντιστοιχη σκηνή του φιλμ που οι στρατιώτες κάνουν έφοδο στο σπίτι του πρωταγωνιστή που δρούσε στη νύχτα με την Κλαν δεν αναφέρεται η οργάνωση.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 23 Απαντήσεις
- 645 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από AlienWay
-
- 6 Απαντήσεις
- 460 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από kongrosian
-
- 4 Απαντήσεις
- 215 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Lord Brum
-
- 87 Απαντήσεις
- 1841 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης

