Κ. Μητσοτάκης: Επιδοτούμε με €100 εκατ.και για 18 μήνες την αγορά αυτοκινήτων νέου τύπουΗ πράσινη στροφή είναι μία επιλογή πολιτική. Αφορά την υγεία των κατοίκων, αφορά την εθνική οικονομία, αφορά το πορτοφόλι κάθε νοικοκυριού. Αλλά, αφορά και τη συνολική προσπάθεια που πρέπει να καταβάλλουμε όλοι μας, για να αντιμετωπίσουμε τη μεγαλύτερη πρόκληση από την οποία κινδυνεύει η δική μας γενιά, αλλά και οι επόμενες γενιές. Και αυτή δεν είναι άλλη από την πρόκληση της κλιματικής αλλαγής", σημείωσε ο πρωθυπουργός. "Από επιλογή, αλλά και από ανάγκη ο πλανήτης συναντάται με την καθαρή ενέργεια και η ηλεκτροκίνηση απλώνεται παντού με δυναμισμό...", επεσήμανε ο κ. Μητσοτάκης.
Ευρωλιγούρης: ρε ρόμπα, εάν ήμασταν εκτός ΕΕ πώς θα έπαιρνες ηλεκτρικό αμάξι;
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
Maspoli έγραψε: 05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
Maspoli έγραψε: 05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
όχι, αλλά τα 100εκ δεν είναι μεγάλο ποσό
υπάρχει πρόβλεψη και μπατζετ για έργα υποδομής, δίκτυο φορτιστών, κτλ; αυτό το σκέλος είναι πολύ πιο προσβάσιμο για ελ εταιρίες και, λογικά, πολύ μεγαλύτερο όφελος αν διατεθούν οι απαιτούμενοι πόροι
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
Maspoli έγραψε: 05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
απο την επομενη μερα, και για παντα, αντι να φευγουν χρηματα εξω προς αγορα καυσιμου, μενουν μεσα προς αγορα ηλεκτρισμου, η και αλλων καταναλωτικων προιοντων.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Maspoli έγραψε: 05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
ναι, γιατί για 10 χρόνια εισάγεις λιγότερο πετρέλαιο, αφού χρησιμοποιείς ηλεκτρικό που παράγεται εδώ
Maspoli έγραψε: 05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
ναι, γιατί για 10 χρόνια εισάγεις λιγότερο πετρέλαιο, αφού χρησιμοποιείς ηλεκτρικό που παράγεται εδώ
και είναι και "καθαρό"
ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΕΣ ΕΤΣΙ ΠΑΛΙ ΕΝΩΣΑΡΑ ΜΟΥ
Mα το θέμα δεν είναι αν πρέπει να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση αλλά αν πρέπει να γίνει με αυτόν τον τρόπο. Γιατί να πάνε τα χρήματα στο να αγοράσει κάποιος το όχημα καινούργιο και να μην πάνε σε τοποθέτηση πολλών φορτιστών, παραγωγή μπαταριών, φθηνότερο ρεύμα κτλ; Χρησιμοποιώντας τα κεφάλαια για να γίνουν φθηνότερα τα παραπάνω, η καταναλωτική δαπάνη για αγορά οχημάτων μπορεί να μειωθεί με το να αγοράσει ο κόσμος μεταχειρισμένα (ή αντίστοιχους τρόπους).
Maspoli έγραψε: 05 Ιουν 2020, 10:28
Έστω ένα καινούργιο ηλεκτρικό όχημα έχει κόστος αγοράς 30.000 ευρώ. Παίρνεις ευρωπαϊκά κονδύλια και επιδοτείς με δέκα χιλιάρικα λόγου χάρη την αγορά του. Ο πολίτης δίνει 20, παίρνει και τα δέκα των ευρωπαϊκών κονδυλίων και αγοράζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα. Τα τριάντα χιλιάρικα ταξιδεύουν έξω από την Ελλάδα, στο εργοστάσιο που παράγει το όχημα. Είναι αυτό ορθή χρησιμοποίηση των πόρων για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου της χώρας;
ναι, γιατί για 10 χρόνια εισάγεις λιγότερο πετρέλαιο, αφού χρησιμοποιείς ηλεκτρικό που παράγεται εδώ
και είναι και "καθαρό"
ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΕΣ ΕΤΣΙ ΠΑΛΙ ΕΝΩΣΑΡΑ ΜΟΥ
Mα το θέμα δεν είναι αν πρέπει να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση αλλά αν πρέπει να γίνει με αυτόν τον τρόπο. Γιατί να πάνε τα χρήματα στο να αγοράσει κάποιος το όχημα καινούργιο και να μην πάνε σε τοποθέτηση πολλών φορτιστών, παραγωγή μπαταριών, φθηνότερο ρεύμα κτλ; Χρησιμοποιώντας τα κεφάλαια για να γίνουν φθηνότερα τα παραπάνω, η καταναλωτική δαπάνη για αγορά οχημάτων μπορεί να μειωθεί με το να αγοράσει ο κόσμος μεταχειρισμένα (ή αντίστοιχους τρόπους).
γιατί
α) δεν υπάρχουν μεταχειρισμένα
β) τι να τους κάνεις τους φορτιστές όταν το φθηνότερο αξιοπρεπές ηλεκτρικό (Opel Corsa) κάνει 30k;
γ) υποψιάζομαι ότι η πώληση του ΑΔΜΗΕ σε κινέζους δεν βοηθά στο να πάνε κονδύλια προς Κίνα και όχι προς ΕΕ
δ) ο ΔΕΔΔΗΕ θα ιδιωτικοποιηθεί για να τρέξουν και τέτοιες επενδύσεις από Ιταλούς ή Γάλλους (εικάζω)