!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
- enterprise-psi
- Υπερσυντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 13233
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
- Phorum.gr user: enterprise-psi
- Τοποθεσία: Sector 001
- Επικοινωνία:
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Αυτά τα μέτρα πρέπει να συνοδεύεται από αλλά , δεν γίνεται να καταργείς δρόμους με λεοφωρεια ανά 15 λεπτά και αν , παράνομες πιάτσες ταξί που διπλό παρκάρουν και κλείνουν λωρίδες.
Σαν τον άλλον τον ουννο που γέμισε κάγκελα τον τόπο χωρίς να φροντίσει για πάρκινγκ.
Σαν τον άλλον τον ουννο που γέμισε κάγκελα τον τόπο χωρίς να φροντίσει για πάρκινγκ.
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Is blind to indications of his species slow decay.
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
αυτό γράφω και πέφτουν όλοι να με φάνεenterprise-psi έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:21 Αυτά τα μέτρα πρέπει να συνοδεύεται από αλλά , δεν γίνεται να καταργείς δρόμους με λεοφωρεια ανά 15 λεπτά και αν , παράνομες πιάτσες ταξί που διπλό παρκάρουν και κλείνουν λωρίδες.
Σαν τον άλλον τον ουννο που γέμισε κάγκελα τον τόπο χωρίς να φροντίσει για πάρκινγκ.
δεν γίνεται να υλοποιήσεις τέτοιο σχέδιο, που αλλάζει τα πάντα, χωρίς να φροντίσεις την θεραπεία των συνεπειών που θα προκύψουν
αλλά όχι, πρώτα πεζοδρόμηση και μετά βλέπουμε
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Ε... το θέμα δεν αφορά στις αναμνήσεις σου απο τη Χαλκοκονδύλη ή τον Ευαγγελισμό αλλά στη σημερινή καθημερινή δυνατότητα πρόσβασης στο κέντρο.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:05ναι, εντάξειΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:57Οκ, τώρα γίνεσαι πιο σαφής.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:51
τα αθηναϊκά ΜΜΜ αποτελούν προσβολή για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια
και δεν υπερβάλω καθόλου
Αν λοιπόν θεωρείς ότι το κυκλοφοριακό μιας πόλης πρέπει να έχει ως πρώτιστο μέλημα την εξάρτηση του κάθε τύπου από το αυτοκίνητο του, κάπου κάνεις λάθος.
θυμάμαι μια φορά, περίμενα το Β9 στην χαλκοκονδύλη 40 λεπτά (είναι και αφετηρία) και άπειρες άλλες μισή ώρα
το 608 στον Ευαγγελισμό για 15-20 λεπτά 7 το απόγευμα και να έρχεται σε τέτοια κατάσταση που να μην χωρούν να μπουν όλοι όσοι περιμένοουν
άσε, για 12 χρόνια τα έφαγα στη μάπα τα αθηναϊκά ΜΜΜ, δεν θέλω άλλη καθημερινή τριβή μαζί τους
αν εσύ εξαρτάσαι από τα ΜΜΜ, εγώ προτιμώ να εξαρτώμαι από το αυτοκίνητο
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Κερδισμένοι όσοι έχουν Airbnb στο κέντρο.
Θα ανέβουν και άλλο τα ενοίκια.
Θα σκάσουν κάποιοι εδώ μέσα.
Θα ανέβουν και άλλο τα ενοίκια.
Θα σκάσουν κάποιοι εδώ μέσα.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Σοβαρά;ΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:10
Επίσης εννοείται ότι δεν αναφερόμαστε σε φάσεις ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ αλλά μιας στοιχειώδους κανονικότητας.
Αναφορικά με τα επαγγελματικά ραντεβού, σαφώς και είναι ασφαλέστερο και πιο βολικό/γρήγορο μέσο το ταξί από το να ψάχνεσαι με μονοδρομήσεις κλπ σε περιοχές που δεν ξέρεις.
Όπως επίσης λύνει και πολλά προβλήματα σε αποστολές. Τα ραδιοταξί είναι πολύ πιο γρήγορα και οικονομικά από την οποιαδήποτε άλλη κούριερ υπηρεσία.
Δεν το έχω ψάξει ποτέ, food for thought γιατί το χρειάζομαι και πάντα έπαιζα με courier. Ευχαριστώ!!!
ΥΓ: Ναι, εγώ μόνο με ταξί, αλλά δεν παίζει με back 2 back ραντεβού, θα σου φύγουν όλα στους αξιαγάπητους ταρίφες. Μπορείς να χώνεις κόσμο όμως, πώς να τους το πουλήσεις όμως με τον "μεγάλο περίπατο";;;
-
Gewponos90
- Δημοσιεύσεις: 9848
- Εγγραφή: 17 Φεβ 2020, 16:18
- Phorum.gr user: Gewponos90
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
ΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:16Το μπολντ, είναι άσχετο. Το ζητούμενο είναι το τι εξυπηρετεί καλύτερα τους εργαζόμενους στο κέντρο και τη δική τους καθημερινότητα και όχι η άνεση όσων θέλουν να πάνε να ρίξουν μια ματιά στις βιτρίνες της Ερμού ή στις λαϊκές αγορές της Αθηνάς. Οι αργόσχολοι γενικώς, είναι δεύτερη προτεραιότητα.Gewponos90 έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:07ΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:51 Αυτό το γράφω γιατί κάποιοι θεωρούν τεράστια ΥΒΡΙ τη χρήση των ΜΜΕ ακόμη και συνδυαστικά με το αυτοκίνητο.![]()
Τα ΜΜΕ λίγο δυσκολο.![]()
Πέρα από την πλακα, το βασικό πρόβλημα δεν ειναι αυτοί που δουλεύουν στο Σύνταγμα και την Ομόνοια. Αυτοί ειδικα, πρέπει να είναι μαζοχες για να προτιμήσουν το αμάξι από το μέτρο. (Για τα υπόλοιπα μέσα έχει δίκιο ο Αλογομουρης. Είναι απλά άθλια. Για το μέτρο διαφωνώ)
Το βασικό πρόβλημα είναι αυτό που είπε η Stella. Το κέντρο χρησιμοποιηται και σαν αποσυμφόρηση. Δες τι γίνεται στους γύρω δρόμους όταν το κέντρο έχει πορεία η εχει έρθει κάποιος επισημος
Μα δεν μιλάω καν για τους επισκέπτες του κέντρου.
Παραπάνω έφερα και παράδειγμα. Σαν φοιτητής ας πούμε για να πάω στο Πανεπιστημιο με αμάξι, υπήρχαν 2 τρόποι από εκεί που μένω . Είτε μέσω κέντρου είτε νέο κόσμο, Λαγουμιτζή Χαμοστέρνας Κωνσταντινουπόλεως. Όταν λοιπόν είχαμε μια μέρα σαν αυτές που ανέφερα, μια διαδρομή 20 -25 λεπτών, την εκανες χωρίς υπερβολή πάνω από ωρα
Δήλωση για γνωστή υπόθεση παιδεραστίας
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
είναι ακόμη χειρότερη το τελευταίο χρόνοΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:25Ε... το θέμα δεν αφορά στις αναμνήσεις σου απο τη Χαλκοκονδύλη ή τον Ευαγγελισμό αλλά στη σημερινή καθημερινή δυνατότητα πρόσβασης στο κέντρο.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:05ναι, εντάξειΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:57
Οκ, τώρα γίνεσαι πιο σαφής.
Αν λοιπόν θεωρείς ότι το κυκλοφοριακό μιας πόλης πρέπει να έχει ως πρώτιστο μέλημα την εξάρτηση του κάθε τύπου από το αυτοκίνητο του, κάπου κάνεις λάθος.
θυμάμαι μια φορά, περίμενα το Β9 στην χαλκοκονδύλη 40 λεπτά (είναι και αφετηρία) και άπειρες άλλες μισή ώρα
το 608 στον Ευαγγελισμό για 15-20 λεπτά 7 το απόγευμα και να έρχεται σε τέτοια κατάσταση που να μην χωρούν να μπουν όλοι όσοι περιμένοουν
άσε, για 12 χρόνια τα έφαγα στη μάπα τα αθηναϊκά ΜΜΜ, δεν θέλω άλλη καθημερινή τριβή μαζί τους
αν εσύ εξαρτάσαι από τα ΜΜΜ, εγώ προτιμώ να εξαρτώμαι από το αυτοκίνητο![]()
το διαπίστωσα δυστυχώς τους μήνες πριν τον κορονοϊό
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Ορισμένοι βιάζονται πολύ.
Ας περιμένουμε να δούμε πώς θα υλοποιηθεί το σχέδιο, τι προβλέπει ο σχεδιασμός και μετά πρέπει να γίνουν οι θετικές και αρνητικές κρίσεις.
Ας περιμένουμε να δούμε πώς θα υλοποιηθεί το σχέδιο, τι προβλέπει ο σχεδιασμός και μετά πρέπει να γίνουν οι θετικές και αρνητικές κρίσεις.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Και γιατί να μπει οπωσδήποτε στον ηλεκτρικό ή στο λεωφορείο; Αν δεν γουστάρει πολυκοσμία, ας παρκάρει κάπου περιφερειακά και ας περπατήσει. Μιλάμε για γελοίες αποστάσεις.Highlander έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:18Ε δεν είναι;ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:13
είναι πολυτέλεια να μην θέλω να μπω στον ηλεκτρικό στις 8μιση το πρωί
εντάξει
εγώ και οι Άγγλοι CEO λοιπόν
Που είναι το κακο στο να μπεις στον ηλεκτρικό στις οκτωμισι;
Η ελπίδα είναι παγίδα.
-
Gewponos90
- Δημοσιεύσεις: 9848
- Εγγραφή: 17 Φεβ 2020, 16:18
- Phorum.gr user: Gewponos90
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
kameron έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:28 Ορισμένοι βιάζονται πολύ.
Ας περιμένουμε να δούμε πώς θα υλοποιηθεί το σχέδιο, τι προβλέπει ο σχεδιασμός και μετά πρέπει να γίνουν οι θετικές και αρνητικές κρίσεις.
Εντάξει, φορούμ ειμαστε, το σχέδιο που έχει διαρρεύσει σχολιάζουμε.
Δήλωση για γνωστή υπόθεση παιδεραστίας
- Highlander
- Δημοσιεύσεις: 17451
- Εγγραφή: 24 Ιούλ 2018, 16:43
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Εγω μιλάω γενικά μιας και αναρωτήθηκε για το αν είναι πολυτέλεια να μη θέλει να μπει στον ηλεκτρικό στις οκτωμισι.ΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:31Και γιατί να μπει οπωσδήποτε στον ηλεκτρικό ή στο λεωφορείο; Αν δεν γουστάρει πολυκοσμία, ας παρκάρει κάπου περιφερειακά και ας περπατήσει. Μιλάμε για γελοίες αποστάσεις.Highlander έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:18Ε δεν είναι;ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:13
είναι πολυτέλεια να μην θέλω να μπω στον ηλεκτρικό στις 8μιση το πρωί
εντάξει
εγώ και οι Άγγλοι CEO λοιπόν
Που είναι το κακο στο να μπεις στον ηλεκτρικό στις οκτωμισι;
Τώρα για τις πεζοδρομήσεις για τις οποίες γίνεται λόγος εδώ, προφανώς και πρόκειται για γελοίες αποστάσεις και είναι εξορισμού παράλογες οι αντιδράσεις.
Εγώ θεωρώ ότι αυτό το μοντέλο θα έπρεπε να επεκταθεί ακόμα περισσότερο από αυτό που έχει μπει στα σκαριά και να περιοριστεί η κίνηση των αμαξιών σε όλο το κέντρο για να δοθεί έμφαση στα ΜΜΜ, κίνηση με ποδήλατο κλπ όπως στο εξωτερικό.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Εν τω μεταξύ, εγώ εκτός από το μετρό χρησιμοποιώ συχνά λεωφορεία σε 4-5 συγκεκριμένες γραμμές από και προς το κέντρο. Η συχνότητα των δρομολογίων δεν είναι τόσο κακή, συνήθως 15' για τις περιφερειακές γραμμές και μάξιμουμ 10΄για τις λεγόμενες "κορμού". Κατά κανόνα δε η πυκνότητα στο εσωτερικό του λεωφορείου είναι ανεκτή. Στο εξωτερικό, στις χώρες που έχω ζήσει και εργασθεί, συχνά τα δρομολόγια ήταν πιο αραιά.
Το μεγάλο ζήτημα με τα λεωφορεία στην Αθήνα είναι η παλαιότητά τους, σε προδιαθέτουν πολύ αρνητικά, ελπίζω με τα νέα οχήματα να αντιμετωπισθεί και αυτό το πρόβλημα.
Το μεγάλο ζήτημα με τα λεωφορεία στην Αθήνα είναι η παλαιότητά τους, σε προδιαθέτουν πολύ αρνητικά, ελπίζω με τα νέα οχήματα να αντιμετωπισθεί και αυτό το πρόβλημα.
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Αναφορικά με τις αποστολές, όχι απλώς σοβαρά, σωτήρια.stella έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:26Σοβαρά;ΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:10
Επίσης εννοείται ότι δεν αναφερόμαστε σε φάσεις ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ αλλά μιας στοιχειώδους κανονικότητας.
Αναφορικά με τα επαγγελματικά ραντεβού, σαφώς και είναι ασφαλέστερο και πιο βολικό/γρήγορο μέσο το ταξί από το να ψάχνεσαι με μονοδρομήσεις κλπ σε περιοχές που δεν ξέρεις.
Όπως επίσης λύνει και πολλά προβλήματα σε αποστολές. Τα ραδιοταξί είναι πολύ πιο γρήγορα και οικονομικά από την οποιαδήποτε άλλη κούριερ υπηρεσία.
Δεν το έχω ψάξει ποτέ, food for thought γιατί το χρειάζομαι και πάντα έπαιζα με courier. Ευχαριστώ!!!
ΥΓ: Ναι, εγώ μόνο με ταξί, αλλά δεν παίζει με back 2 back ραντεβού, θα σου φύγουν όλα στους αξιαγάπητους ταρίφες. Μπορείς να χώνεις κόσμο όμως, πώς να τους το πουλήσεις όμως με τον "μεγάλο περίπατο";;;![]()
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΓΑΛΗ την 18 Μάιος 2020, 19:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
kameron έγραψε: 18 Μάιος 2020, 19:28 Ορισμένοι βιάζονται πολύ.
Ας περιμένουμε να δούμε πώς θα υλοποιηθεί το σχέδιο, τι προβλέπει ο σχεδιασμός και μετά πρέπει να γίνουν οι θετικές και αρνητικές κρίσεις.
θα στήριζα την ιδέα, αν μας είχαν δείξει και κάποιο σχέδιο για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού
αυτό το "άμα δε σου αρέσει πάρε ΜΜΜ" είναι απίστευτα αλαζονικό και αποκαλύπτει έναν τελείως αυταρχικό τρόπο σκέψης
τέσπα, επειδή έγραψα πολλά το λήγω εδώ
εξέφρασα τη θέση μου και τις ενστάσεις μου, τέλος.
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
To πρόβλημα όπως εγράφη θα είναι η διαμπερής κίνηση μέσω του κέντρου.Για να πας από τα νότια προάστεια στα βόρεια ή θα πας από το κέντρο ή από τον Κηφισό ή από την Κατεχάκη.Εάν κλείσει η κεντρική δίοδος θα μείνουν μόνο οι άλλες δύο που θα συνεπάγονται και κύκλο.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση