!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas »

Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:13
Hector Buas έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:00

Στις ανεπτυγμένες πολιστισμικά/ανθρωπιστικά χώρες η διδασκαλία αυτών των γλωσσών υπάρχει από σχετικά νωρίς.
παραδειγματα; για ποιες χωρες λες; που μαθαινουν αρχαια και λατινικα στην υποχρεωτικη εκπαιδευση; αληθεια ρωταω, δεν ξερω.
...
Γαλλία. Δες εδώ. Μπορώ να βρώ και άλλες αλλά δεν έχει καμμία σημασία. Το ζήτημα είναι πως δεν πρόκειται ποτέ να διδαχθούν στην Σαουδική Αραβία π.χ.
Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:13 ...
οποτε, ακυρο το επιχειρημα σου οτι χρειαζονται τα αρχαια για να διαβαστει η κλασσικη γραμματεια. καταρχην χρειαζεται τετοιο επιπεδο για να μπορει να την καταλαβει κανεις που σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να διδαχτει στο λυκειο.
...
Είναι γεγονός πως πράγματι χρειάζεται ένα επίπεδο για να διαβαστεί η κλασσική γραμματεία. Και είναι γεγονός πως δεν έχουμε και τους ανθρώπους να την την διδάξουν στα παιδιά. Γιατί ποιός θα την διδάξει, οι διορισμένοι φιλόλογοι των Ελληνικών σχολείων που βλέπουν την δουλειά τους σαν αγγαρεία?
Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:13 ...
επειτα, οπως λες, κανεις δε θελει. :102: σαν να διδασκεται καποιος υποχρεωτικα εμφανιση φωτογραφιων απο φιλμ σε σκοτεινο θαλαμο. αχρηση, παρωχημενη γνωση που δεν θελει κανεις.
...
Όντως κανείς δεν θέλει να μάθει να διαβάζει. Γενικά δεν θέλει να μάθει. Το facebook και τα άλλα κοινωνικά δίκτυα είναι πολύ πιο προσφιλέστερη και εύκολη απασχόληση για πολλά παιδιά.
Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:13 ...
επισης, καμμια καταντια. μια χαρα να διαβαζονται στα αγγλικα, κι ας χαθει και κατι στη μεταφραση. πολυ περισσοτερα θα χαθουν αν κατσει να διαβασει απο το αρχαιο κειμενο, ακομη και αριστουχος αποφοιτος λυκειου.
Εξαρτάται τι ορίζει κανείς κατάντια. Για μένα το να χρειάζεσαι μεταφράσεις σε μια ξένη γλώσσα για να καταλάβεις τι λένε τα κείμενα που έγραψαν αυτοί που θεωρείς πατεράδες σου και τι γράφουν τα μάρμαρα που σου κληρονόμησαν είναι κατάντια. Για άλλους πάλι ίσως είναι και κάποιο είδος προόδου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hector Buas την 14 Μάιος 2020, 14:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΟΥΤΙΣ
Μέγας Ιεροσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8204
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΟΥΤΙΣ »

foscilis έγραψε: 14 Μάιος 2020, 13:52
Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 11:46
Dorian έγραψε: 14 Μάιος 2020, 11:21
Μαγαζί δεν έχεις; κάθεσαι και φέρεσαι δουλικά στους πελάτες σου; ξέρουμε την τυπική συμπεριφορά μαγαζάτορα σε πελάτες, άντε αν αφήνει κάποιος χοντρά πακέτα να αφιερώνει περισσότερο χρόνο και ενεργητικότητα στον καλό πελάτη. ή έχεις κάμερες live να σε παρακολουθούν ξεκαρφωτοι τρίτοι όλη την ώρα εργασίας σου; ή ποιον αλλο κλάδο του δημοσίου βαθμολογείς; δικαστές; αστυνομικούς; στρατιωτικούς; λιμενικούς; γιατρούς νοσοκομείου; Τίποτα από όλα αυτά δεν γίνεται είναι πρωτοφανή αυτά που θέλουν να περάσουν.
ασχετα με το πως φερομαι, καθε πελατης με αξιολογει και ειτε μου αφηνει τα λεφτα του ειτε παει αλλου. με οτι κριτηρια εχει ο ιδιος ακομη και εντελως παρανοικα οπως τι κομμα ψηφιζω η τι ομαδα ειμαι, αν τυχει να τα μαθει, και χωρις να τα μαθει, απλως να τα φανταζεται. αν η συμπεριφορα μου ειναι δουλικη, βαρβαρη, ευγενικη, τελοσπαντων σωστη η λαθος με οποιον τροπο, το κρινουν οι πελατες και αναλογος αυξομειωνουν το εισοδημα μου.

οσο για τους αλλους κλαδους οπου δεν αξιολογουνται, αν οχι απο τους "πελατες" τουλαχιστον απο τους ανωτερους τους, κακως συμβαινει αυτο.
Η εκπαίδευση δε μπορεί να αξιολογείται από τους γονείς για τον ίδιο λόγο που η εφορία δε μπορεί να αξιολογείται από τους φορολογούμενους ή ο στρατός από τους φαντάρους. Δεν είναι εμπορική δραστηριότητα ούτε είναι πελάτες.

Και στα συνοικιακά ιδιωτικά που όντως κάνουν παιχνίδι οι γονείς θα μου επιτρέψεις να παρατηρήσω ότι τέτοια μπουρδέλα δεν υπάρχουν δεύτερα.
Αν η απευθείας αναμετάδοση του μαθήματος αποσκοπεί να επιφέρει έλεγχο και αξιολόγηση από τους γονείς ή αν προκύψει ως ατύχημα, τότε ετοιμαστείτε ο πάσα ένας και η πάσα μια αναγνώστης/αγνώστρια του Λιακόπουλου, του Βελόπουλου, του Φον Νταίνικεν και δεν ξέρω γω ποιου άλλου να αποφασίζει ή να απαιτήσει να αποφασίζει για την εκπαίδευση των παιδιών μας.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas »

foscilis έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:28 ...
Δεν υπάρχει καμία σύγκριση ανάμεσα στις κλασικές σπουδές της δύσης και της Ελλάδας.
...
Είναι που εκεί δεν έχουν τους διορισμένους φιλόλογους που έχουμε στην Ελλάδα. Αν στείλουμε μερικούς από αυτούς να διδάξουν στην δύση, τότε μέσα σε μια γενιά θα έιναι απόλυτα συγκρίσιμες.
foscilis έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:28 ...
Οι αρχαίοι Έλληνες (όπως τους αντιλαμβανόμαστε) είναι προϊόν της δυτικής φιλολογίας.

Η σύγχρονη ελληνική ταυτότητα είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό παραπροϊόν της, ενώ νομίζει πως είναι πηγή της.
...
Τι εννοείς με αυτό?
foscilis έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:28 ...
Ο Έλληνας από την αρχή θα προσεγγίσει το αρχαίο κείμενο περίπου τόσο παραμορφωμένα όσο ένας Ευαγγελιστής του Αμερικανικού Νότου την Παλαιά Διαθήκη.
Πολλοί συμπατριώτες μας θα προσεγγίσουν τα αρχαία κείμενα με την ίδια περιέργεια μιας γελάδας που βλέπει το τραίνο να διασχίζει τον Μακεδονικό κάμπο. Αυτή είναι η μεγάλη επιτυχία του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
nowhere
Δημοσιεύσεις: 17136
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2019, 08:56

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nowhere »

EKPLIKTIKOS έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:09
Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 13:57 φυσικα και το σκακι ειναι 1000 φορες χρησιμοτερο απο τα αρχαια. μη σου πω και το ταβλι :003: δεν θα ξαφνιαστω αν κανας φιλολογος αρχαιολατρης δεν ξερει να μετρα μεχρι το 6 :003:
:D

Το τάβλι και το ποκερ ειναι για πιο μετα, εγω θα τα εβαζα στο λυκειο, γιατι ειναι λιγοτερο απλα απο το σκακι κατα μια έννοια. Στο σκακι μαθαινεις συγκεκριμένα πράγματα, βασικη στρατηγικη, ανοίγματα παρτίδας, κτλ. Η τύχη δεν παιζει κανεναν απολυτως ρολο. Δε θα κερδισεις στρατηγικό πλεονεκτημα επειδή έριξες μια ζαρια και κερδισες ενα πιονι. Πολύ χρήσιμο για τα πρώτα βηματα σου στη ζωη.

Ομως η ζωη εχει μεσα και τον παραγοντα τύχη. Ειναι περισσότερο σαν το ποκερ ή το τάβλι παρα σαν το σκακι. Καποιες φορες πραγματικα απλα λογω τύχης θα βρεθεις με στρατηγικό πλεονέκτημα στη ζωη. Στο ταβλι περα απο τις στρατηγικές πρεπει να έχεις υπόψη συνέχεια οτι ειναι ενα δυναμικο παιχνίδι με ζάρι. Οπως ειπα, ιδανικο μαθημα για το λυκειο.
το τάβλι όλα αυτά.μύρισε ελληνικός καφενές
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Hector Buas έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:33
Εξαρτάται τι ορίζει κανείς κατάντια. Για μένα το να χρειάζεσαι μεταφράσεις σε μια ξένη γλώσσα για να καταλάβεις τι λένε τα κείμενα που έγραψαν αυτους που θεωρείς πατεράδες σου και τι γράφουν τα μάρμαρα που σου κληρονόμησαν είναι κατάντια. Για άλλους πάλι ίσως είναι και κάποιο είδος προόδου.
και τι να κανουμε που μιλουσαν αλλη γλωσσα οι πατεραδες μας (ουτε μεταξυ τους δεν συννενοουνταν ευκολα κρητικοι και μακεδονες και αθηναιοι...). μηπως να μαθουμε και καμμια γραμμικη που ηταν η γλωσσα των παππουδων μας;

ο κοσμος παει μπροστα. και την καθαρευουσα να διδασκομασταν, ανοητη σπαταλη χρονου θα ηταν. λες και δεν υπαρχει κατι καλυτερο να διδαχτουν οι μαθητες σε αυτο το χρονο. π.χ. θεωρω εγκληματικη βλακεια που δεν κανουν μαθηματα οδηγησης, πρωτες βοηθειες, βασικη διατροφολογια....

και μαλακιζονται με αρχαια και θρησκευτικα
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

ΟΥΤΙΣ έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:39 Αν η απευθείας αναμετάδοση του μαθήματος αποσκοπεί να επιφέρει έλεγχο και αξιολόγηση από τους γονείς ή αν προκύψει ως ατύχημα, τότε ετοιμαστείτε ο πάσα ένας και η πάσα μια αναγνώστης/αγνώστρια του Λιακόπουλου, του Βελόπουλου, του Φον Νταίνικεν και δεν ξέρω γω ποιου άλλου να αποφασίζει ή να απαιτήσει να αποφασίζει για την εκπαίδευση των παιδιών μας.
θα απαιτησει. και τωρα απαιτει. και τους γραφουμε στο μπουτζο μας :102: δεν θα αλλαξει κατι.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

nowhere έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:41
EKPLIKTIKOS έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:09
Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 13:57 φυσικα και το σκακι ειναι 1000 φορες χρησιμοτερο απο τα αρχαια. μη σου πω και το ταβλι :003: δεν θα ξαφνιαστω αν κανας φιλολογος αρχαιολατρης δεν ξερει να μετρα μεχρι το 6 :003:
:D

Το τάβλι και το ποκερ ειναι για πιο μετα, εγω θα τα εβαζα στο λυκειο, γιατι ειναι λιγοτερο απλα απο το σκακι κατα μια έννοια. Στο σκακι μαθαινεις συγκεκριμένα πράγματα, βασικη στρατηγικη, ανοίγματα παρτίδας, κτλ. Η τύχη δεν παιζει κανεναν απολυτως ρολο. Δε θα κερδισεις στρατηγικό πλεονεκτημα επειδή έριξες μια ζαρια και κερδισες ενα πιονι. Πολύ χρήσιμο για τα πρώτα βηματα σου στη ζωη.

Ομως η ζωη εχει μεσα και τον παραγοντα τύχη. Ειναι περισσότερο σαν το ποκερ ή το τάβλι παρα σαν το σκακι. Καποιες φορες πραγματικα απλα λογω τύχης θα βρεθεις με στρατηγικό πλεονέκτημα στη ζωη. Στο ταβλι περα απο τις στρατηγικές πρεπει να έχεις υπόψη συνέχεια οτι ειναι ενα δυναμικο παιχνίδι με ζάρι. Οπως ειπα, ιδανικο μαθημα για το λυκειο.
το τάβλι όλα αυτά.μύρισε ελληνικός καφενές
ρε σεις, ακομη και για μελη του πχορουμ, δειξτε λιγη αντιληπτική ικανοτητα, φατσουλες με γελακια βαλαμε, πλακα κανουμε, ελεος.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
nowhere
Δημοσιεύσεις: 17136
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2019, 08:56

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nowhere »

Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:46 ρε σεις, ακομη και για μελη του πχορουμ, δειξτε λιγη αντιληπτική ικανοτητα, φατσουλες με γελακια βαλαμε, πλακα κανουμε, ελεος.
εχμ έχω διαβάσει πιο τρελά πράγματα που γράφονται στα σοβαρά
Άβαταρ μέλους
ΟΥΤΙΣ
Μέγας Ιεροσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8204
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΟΥΤΙΣ »

Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:44
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:39 Αν η απευθείας αναμετάδοση του μαθήματος αποσκοπεί να επιφέρει έλεγχο και αξιολόγηση από τους γονείς ή αν προκύψει ως ατύχημα, τότε ετοιμαστείτε ο πάσα ένας και η πάσα μια αναγνώστης/αγνώστρια του Λιακόπουλου, του Βελόπουλου, του Φον Νταίνικεν και δεν ξέρω γω ποιου άλλου να αποφασίζει ή να απαιτήσει να αποφασίζει για την εκπαίδευση των παιδιών μας.
θα απαιτησει. και τωρα απαιτει. και τους γραφουμε στο μπουτζο μας :102: δεν θα αλλαξει κατι.
Φυσικά και θα αλλάξει. Θα τους έχεις παραχωρήσει υπερβολικά μεγάλο χώρο. Στην εκπαίδευση δεν χωρά αμεσοδημοκρατία.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas »

Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:43 ...
και τι να κανουμε που μιλουσαν αλλη γλωσσα οι πατεραδες μας (ουτε μεταξυ τους δεν συννενοουνταν ευκολα κρητικοι και μακεδονες και αθηναιοι...). μηπως να μαθουμε και καμμια γραμμικη που ηταν η γλωσσα των παππουδων μας;
...
Αυτό μπορεί κανείς να το επεκτείνει. Γιατί να μαθαίνουμε ας πούμε Ελληνικά; Γιατί να μην μαθαίνουμε Αγγλικά από την ώρα που γεννιόμαστε. Είναι και αυτό μια προσέγγιση ξέρεις.
Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:43 ...
ο κοσμος παει μπροστα. και την καθαρευουσα να διδασκομασταν, ανοητη σπαταλη χρονου θα ηταν. λες και δεν υπαρχει κατι καλυτερο να διδαχτουν οι μαθητες σε αυτο το χρονο. π.χ. θεωρω εγκληματικη βλακεια που δεν κανουν μαθηματα οδηγησης, πρωτες βοηθειες, βασικη διατροφολογια....

και μαλακιζονται με αρχαια και θρησκευτικα
Ο κόσμος πάει μπροστά. Όχι βέβαια όλος ο κόσμος. Για έναν περίεργο λόγο, στην πρωτοπορία αυτού του κόσμου βρίσκονται χώρες που έχουν σε υψηλη εκτίμηση την κλασσική παιδεία. Εκεί που αυτή υστερεί, υστερεί και ο κόσμος.
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

Η νέα υπουργική απόφαση προβλέπει την επέκταση της διευκόλυνσης της δικαιολογημένης απουσίας με ειδική άδεια, για το χρονικό διάστημα ισχύος έκτακτων μέτρων αποφυγής της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, στις εξής ομάδες αυξημένου κινδύνου για σοβαρή λοίμωξη από COVID-19:

1.1. Άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών

1.2. Ασθενείς/άτομα ηλικίας άνω των 45 ετών με:

α) ανθεκτική αρτηριακή υπέρταση, παρά τη μέγιστη αγωγή,

β) αρρύθμιστο σακχαρώδη διαβήτη: HbA1c του τελευταίου 3μήνου: 8.0% ή Μ.Ο. τιμών γλυκόζης αίματος >200 mg/dL τις τελευταίες 7 ημέρες και ασθενείς με μικρο/ μακρο αγγειακές επιπλοκές,

γ) χρόνια αναπνευστικά νοσήματα μέτριου προς σοβαρού βαθμού: ασθενείς με άσθμα με 2 παροξύνσεις κατά το τελευταίο έτος, παρά τη μέγιστη αγωγή (με β-διεγέρτη και εισπνεόμενο κορτικοειδές), ασθενείς με ΧΑΠ που βρίσκονται σε οξυγονοθεραπεία κατ’ οίκον ή παρουσίασαν 2 παροξύνσεις κατά το τελευταίο έτος ή/και μία νοσηλεία σε νοσοκομείο, ασθενείς σε μόνιμη οξυγονοθεραπεία για άλλες αναπνευστικές παθήσεις,

δ) χρόνια καρδιαγγειακά νοσήματα, εφ’ όσον παρουσιάζουν: κλάσμα εξώθησης αριστεράς κοιλίας:< 40%, ενεργό ισχαιμία του μυοκαρδίου, άνω του μετρίου βαθμού στένωση ή ανεπάρκεια μιτροειδούς ή αορτικής βαλβίδας, πνευμονική υπέρταση, ιστορικό πρόσφατης καρδιοχειρουργικής επέμβασης (προ τριμήνου), καθώς και οι μυοκαρδιοπάθειες,

ε) χρόνια νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίου, που υποβάλλονται σε εξωνεφρική κάθαρση,

στ) χρόνια ηπατική ανεπάρκεια (κίρρωση).

1.3. Άτομα με υψηλό δείκτη μάζας σώματος (BMI>40).

1.4. Άτομα όλων των ηλικιών, που παρουσιάζουν σο-
βαρή ανοσοκαταστολή (συγγενή ή επίκτητη) σύμφωνα με τη γνώμη του θεράποντος ιατρού - Μεταμοσχευμένοι που λαμβάνουν >2 ανοσοκατασταλτικά φάρμακα – HIV ασθενείς με CD4<200/μL.

1.5. Ασθενείς με διάγνωση νεοπλασίας κατά την τελευταία πενταετία ή που βρίσκονται υπό χημειοθεραπεία ή ακτινοθεραπεία ή ανοσοθεραπεία.

1.6. Ασθενείς με αιματολογικές κακοήθειες, δρεπανοκυτταρική αναιμία και πολυμεταγγιζόμενα άτομα.

1.7. Γυναίκες που κυοφορούν.

Από την έναρξη ισχύος της παρούσας, καταργείται η αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ. 64/315/οικ.8030/18.3.2020 (928 Β ́) κοινή υπουργική απόφαση, με θέμα: «Επέκταση της διευκόλυνσης ειδικής άδειας σε άλλες ομάδες ευπαθείς/ αυξημένου κινδύνου για σοβαρή λοίμωξη COVID-9».

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/3218 ... oy-gia-tis




Είμαι 51 και εμπίπτω ακριβώς με γνωματεύσεις νοσοκομείου κι από διευθυντή παθολογικής κλινικής στην κατηγορία υπερτασικών. Εγώ όμως Δευτέρα θέλω να είμαι και θα είμαι σχολείο, βαρέθηκα την τηλεκπαίδευση . Αυτό, μπινελικώστε με τώρα :102:
Άβαταρ μέλους
foscilis
Δημοσιεύσεις: 26856
Εγγραφή: 21 Ιουν 2018, 11:42

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από foscilis »

Hector Buas έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:33

Εξαρτάται τι ορίζει κανείς κατάντια. Για μένα το να χρειάζεσαι μεταφράσεις σε μια ξένη γλώσσα για να καταλάβεις τι λένε τα κείμενα που έγραψαν αυτοί που θεωρείς πατεράδες σου και τι γράφουν τα μάρμαρα που σου κληρονόμησαν είναι κατάντια.
και γι' αυτόν ακριβώς το λόγο θεωρώ την ταυτότητά σου παραπροϊόν (ούτε καν προϊόν) των δυτικών κλασικών σπουδών.

Μιλάμε για μια άλλη γλώσσα με άλλο συντακτικό, άλλη γραμματική, άλλη προφορά, άλλους κανόνες γραφής από την οποία η δικιά σου κατάγεται όπως τα ισπανικά από τα μεσαιωνικά λατινικά (η γλώσσα μας προέρχεται από την ελληνιστική κοινή όχι από τα αρχαία ελληνικά τα οποία άλλωστε ήταν πολλές διέλεκτοι και η κοινή προέρχεται μόνο από την αττική). Και επειδή "τους θεωρείς πατεράδες σου" στεναχωριέσαι που δεν έχεις γνώσεις επιγραφολόγου και θεωρείς κατάντια να μην τις έχουν και τα οχτάχρονα. Άσε μας ρε φίλε. Θα προτιμήσω τη μετάφραση ενός λογικού ανθρώπου που ξέρει ότι μελετάει έναν αρχαίο πολιτισμό και όχι τον φανταστικό του πατέρα όπως τον φαντασιώνεται, ευχαριστώ πολύ. Με ενδιαφέρει να καταλάβω τι λέει ο Ηρόδοτος όχι να αποδείξω ότι είμαι παιδί του επειδή κομπλάρω που το επώνυμό μου τελειώνει σε ουρογλίδης.
Άβαταρ μέλους
Αρχέλαος
Δημοσιεύσεις: 6711
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:01

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αρχέλαος »

Dorian έγραψε: 14 Μάιος 2020, 10:12
Αρχέλαος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:40 Η όλη φασαρία γίνεται για το τίποτα.
Τα μαθήματα που θα γίνουν είναι λίγα.

Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είχε γίνει το εξής:

1) Με το κλείσιμο των σχολείων να δινόταν ένα δεκαήμερο ώστε να εξοικειωθούν οι καθηγητές που δεν είχαν ανάλογη εμπειρία με την τεχνολογία για εκπαίδευση εξ'αποστάσεως. Ενίοτε με συνδρομή του καθηγητή πληροφορικής. Ακόμα και κάποιος που δεν είχε υπολογιστή με κάμερα και δεν έβρισκε σε λογική τιμή ή δεν ήθελε να αγοράσει τέτοιο προϊόν, θα μπορούσε να κάνει ένα κινητό smartophone κάμερα με απλή καθοδήγηση, δεν είναι δύσκολο.
Βλέπε DroidCam, Ivcam, Iriun. Τουλάχιστον σε Skype, Zoom,WebEx αναγνωρίζονται κάποια ή όλα από αυτά

2) Να έκανε ασύχρονο μάθημα, δηλαδή βιντεοσκοπήσεις με αναλυτική θεωρία και παραδείγματα δίνοντας και ένα χρονικό εύρος στους μαθητές να το δουν μαζί με ασκήσεις για διόρθωση

3) Πιο μετά λίγο μάθημα σε πραγματικό χρόνο με βάση τα παραπάνω και όποια νέα στοιχεία

Πάλι θα υπήρχαν ζητήματα αλλά και μεγαλύτερα ωφέλη.
Tα σχολεία διαλύθηκαν μετά το κλείσιμο, τεράστιο ποσοστό μόνιμων και αναπληρωτών δεν δουλεύουν στην περιοχή που κατάγονται και πήγαν σπίτια τους και στις οικογένειές τους να περάσουν την επιδημία. Δεν γίνονταν αυτά που λες για πολλούς λόγους που δεν ξέρεις από έξω και μέχρι και στο υπουργείο το κατάλαβαν και δεν το έκαναν ουδέποτε υποχρεωτική την τηλεκπαίδευση. Ατομικά κάποιοι κυρίως που είχαν έτοιμο υλικό ή μάθημα με κυρίως διάλεξη και πολύ μπλαμπλα πχ φιλόλογοι σταδιακα έκαναν μερικά πράγματα. Δεν έκλεισαν για 2 μήνες αλλά για εναμιση ήταν και το 15θήμερο του Πάσχα. Πολύ μπλα μπλα για το τίποτα, έτσι και αλλιώς τώρα δεν ανοίγουν σταδιακά τα πάντα σχεδόν; Ε ας άνοιγαν και τα σχολεία να γινόταν ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ μαθημάτων που μας είχαν πρήξει παλαιότερα ως απειλή για κακες καταλήψεις που χανόταν το ιερό μάθημα. Κανονικά τα μαθήματα θα τελείωναν κάπου αυτές τις μέρες μέχρι μέσα Ιουλίου θα είχε καλυφθεί χαλαρά το κενό. Οι λόγοι που δεν έγινε πρέπει να ήταν α) έπρεπε να κάνει επέκταση των συμβάσεων αναπληρωτών που λήγουν τέλη Ιούνη και θα τους έδινε πάτημα να διεκδικήσουν δικαστικά αυτόματη ανανέωση των συμβάσεων. Το έκαναν κάμποσοι με προγράμματα του ΟΑΕΔ κυρίως σε δήμους που τα επέκτεινε ο Συριζα για προεκλογικους λόγους και πολλοί δουλεύουν από 8μηνο αρχικά, ήδη εναμιση χρόνο και με αποφάσεις δικαστηρίων. β) συνδιαλλαγή με τα συνδικαλιστικά όργανα από τους μόνιμους (πρώτο κόμμα είναι της ΔΑΚΕ και πρόεδρος της ΟΛΜΕ που ελέγχεται από την ΝΔ) που δεν θα ήθελαν να δουλέψουν καλοκαίρι για τα κεκτημένα. τυπική συμπεριφορά ας πνιγούν οι καινούριοι έχει επαναληφθεί πολλάκις σε ΔΕΚΟ, Ολυμπιακή με παλιούς εργαζόμενους. γ)παλιοί αναπληρωτές που ελέγχουν και συνδικαλίστικά όργανα -οργανώσεις αναπληρωτών είναι σε πιθανότατη άμεση αναμονή διορισμού με νόμο Γαβρόγλου του 2019 το λεγόμενο προσοντολόγιο και προτιμάνε να μην υπάρξει κακό προηγούμενο με χαμένες διακοπές καλοκαιριού τώρα που είναι λίγο πριν την μονιμότητα, να χαρούνε λίγο και αυτοί.

Γενικά έχετε μία στρεβλή εντύπωση πως λες και είναι παράρτημα της ανταρσύα ο κλάδος αυτός. Μεμονωμένα μπορεί να βρίσκονται εδώ και κει αραιά κάποιοι που να κάνουν φασαρία και να πετάνε τα γνωστά αντιεθνικιστικά ανθελληνικά αλλά κατα βάση αποτελείται από τα φλωράκια και τα φυτά που είχατε συμμαθητές, τα "καλά" παιδιά που υπακουανε στον δάσκαλο και καθηγητή και αγχώνονταν αν δεν ήταν όλα τέλεια και του 20. Είναι πάρα πολυ συντηρητικοί, καθεστωτικοί θα το έλεγα. Νέοι καθηγητές και δάσκαλοι συμμετέχουν κανονικά στην προσευχή εκκλησιάζονται πολλοί, οι εθνικές εορτές γίνονται πανηγυρικότατα, για την λαθρομετανάστευση σχεδόν όλοι δηλώνουν ευθαρσώς ενάντια. Τώρα γιατί είναι του κλώτσου και του μπάτσου ως κλάδος, επειδή ακριβώς είναι φλώροι, στην ελληνική κοινωνία αν δεν κάνεις φασαρία και δεν είσαι απαιτητικός σε φτύνουν οι υπόλοιποι. Ακόμα είναι πολυδιασπασμένοι σε εσωτερικές αντικρουόμενες ομάδες συμφερόντων.

Έχω πλήρη εικόνα αλλά δεν έχει σημασία.
Προσωπικά δεν αναφέρθηκα στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, άλλωστε η ΔΑΚΕ είναι ισχυρή στους εκπαιδευτικούς όπως και σε άλλους τομείς του δημοσίου και το έχω επισημάνει.
Η ουσία είναι απλή, ο χ καθηγητής-αναπληρωτής από το σπίτι του για αυτό μιλάμε για εξ'αποστάσεως εκπαίδευση, θα μπορούσε να στέλνει αρχεία βίντεο, κειμένου, να συντονίσει κάποιο μάθημα.
Όσοι το παρακολουθούσαν, από τους μηδέν μαθητές καλύτεροι είναι οι 10,20 κλπ.
Κάνοντας κυκλικά επαναλήψεις κλπ.

Ουσιαστικά κατακρίθηκε το υπουργείο που δεν έκανε τις κατάλληλες ρυθμίσεις.
Όλα τα άλλα είναι κήρυγμα για εσωτερική κατανάλωση και δεν αφορά το θέμα που συζητείται ενώ μάλιστα ξεφεύγει.


Εδώ μέσα είναι καταγεγραμμένοι εκπαιδευτικοί που έκαναν μάθημα ή διόρθωναν ερωτήσεις-ασκήσεις έχοντας και βαρύ φόρτο εργασίας.
Αρκετοί μόνιμοι ή όχι δεν το έκαναν, αυτή είναι η πραγματικότητα.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

Αρχέλαος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 16:41 Εδώ μέσα είναι καταγεγραμμένοι εκπαιδευτικοί που έκαναν μάθημα ή διόρθωναν ερωτήσεις-ασκήσεις έχοντας και βαρύ φόρτο εργασίας.
Αρκετοί μόνιμοι ή όχι δεν το έκαναν, αυτή είναι η πραγματικότητα.
:smt023
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Hector Buas έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:51
Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:43 ...
και τι να κανουμε που μιλουσαν αλλη γλωσσα οι πατεραδες μας (ουτε μεταξυ τους δεν συννενοουνταν ευκολα κρητικοι και μακεδονες και αθηναιοι...). μηπως να μαθουμε και καμμια γραμμικη που ηταν η γλωσσα των παππουδων μας;
...
Αυτό μπορεί κανείς να το επεκτείνει. Γιατί να μαθαίνουμε ας πούμε Ελληνικά; Γιατί να μην μαθαίνουμε Αγγλικά από την ώρα που γεννιόμαστε. Είναι και αυτό μια προσέγγιση ξέρεις.
στηριζω.
Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 14:43 ...
ο κοσμος παει μπροστα. και την καθαρευουσα να διδασκομασταν, ανοητη σπαταλη χρονου θα ηταν. λες και δεν υπαρχει κατι καλυτερο να διδαχτουν οι μαθητες σε αυτο το χρονο. π.χ. θεωρω εγκληματικη βλακεια που δεν κανουν μαθηματα οδηγησης, πρωτες βοηθειες, βασικη διατροφολογια....

και μαλακιζονται με αρχαια και θρησκευτικα
Ο κόσμος πάει μπροστά. Όχι βέβαια όλος ο κόσμος. Για έναν περίεργο λόγο, στην πρωτοπορία αυτού του κόσμου βρίσκονται χώρες που έχουν σε υψηλη εκτίμηση την κλασσική παιδεία. Εκεί που αυτή υστερεί, υστερεί και ο κόσμος.
δεν το βλεπω. στην πρωτοπορια ειναι χωρες που εχουν σε υψηλη εκτιμηση τις θετικες επιστημες στην παιδεια. αυτο τους κανει να βρισκονται στην πρωτοπορια. εφοσον βρεθουν εκει, εχουν το χρημα και το χρονο και ασχολουνται και με χομπι οπως η κλασσικη παιδεια. το σωστο ειναι, εκει που υστερει ο κοσμος, υστερει και η κλασσικη παιδεια, και οχι οπως το ειπες εσυ. οπως ας πουμε και η τεχνη, παραγεται βασικα εκει που υπαρχει ευημερια. δεν ειναι ομως η τεχνη ο λογος που υπαρχει ευημερια.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”