!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Daje ακούει; Ρίξε της 1 της αγάμητης ,κάνε ένα ψυχικό γμτ την πτάνα μου.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Η όλη φασαρία γίνεται για το τίποτα.
Τα μαθήματα που θα γίνουν είναι λίγα.
Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είχε γίνει το εξής:
1) Με το κλείσιμο των σχολείων να δινόταν ένα δεκαήμερο ώστε να εξοικειωθούν οι καθηγητές που δεν είχαν ανάλογη εμπειρία με την τεχνολογία για εκπαίδευση εξ'αποστάσεως. Ενίοτε με συνδρομή του καθηγητή πληροφορικής. Ακόμα και κάποιος που δεν είχε υπολογιστή με κάμερα και δεν έβρισκε σε λογική τιμή ή δεν ήθελε να αγοράσει τέτοιο προϊόν, θα μπορούσε να κάνει ένα κινητό smartophone κάμερα με απλή καθοδήγηση, δεν είναι δύσκολο.
Βλέπε DroidCam, Ivcam, Iriun. Τουλάχιστον σε Skype, Zoom,WebEx αναγνωρίζονται κάποια ή όλα από αυτά
2) Να έκανε ασύχρονο μάθημα, δηλαδή βιντεοσκοπήσεις με αναλυτική θεωρία και παραδείγματα δίνοντας και ένα χρονικό εύρος στους μαθητές να το δουν μαζί με ασκήσεις για διόρθωση
3) Πιο μετά λίγο μάθημα σε πραγματικό χρόνο με βάση τα παραπάνω και όποια νέα στοιχεία
Πάλι θα υπήρχαν ζητήματα αλλά και μεγαλύτερα ωφέλη.
Τα μαθήματα που θα γίνουν είναι λίγα.
Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είχε γίνει το εξής:
1) Με το κλείσιμο των σχολείων να δινόταν ένα δεκαήμερο ώστε να εξοικειωθούν οι καθηγητές που δεν είχαν ανάλογη εμπειρία με την τεχνολογία για εκπαίδευση εξ'αποστάσεως. Ενίοτε με συνδρομή του καθηγητή πληροφορικής. Ακόμα και κάποιος που δεν είχε υπολογιστή με κάμερα και δεν έβρισκε σε λογική τιμή ή δεν ήθελε να αγοράσει τέτοιο προϊόν, θα μπορούσε να κάνει ένα κινητό smartophone κάμερα με απλή καθοδήγηση, δεν είναι δύσκολο.
Βλέπε DroidCam, Ivcam, Iriun. Τουλάχιστον σε Skype, Zoom,WebEx αναγνωρίζονται κάποια ή όλα από αυτά
2) Να έκανε ασύχρονο μάθημα, δηλαδή βιντεοσκοπήσεις με αναλυτική θεωρία και παραδείγματα δίνοντας και ένα χρονικό εύρος στους μαθητές να το δουν μαζί με ασκήσεις για διόρθωση
3) Πιο μετά λίγο μάθημα σε πραγματικό χρόνο με βάση τα παραπάνω και όποια νέα στοιχεία
Πάλι θα υπήρχαν ζητήματα αλλά και μεγαλύτερα ωφέλη.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26265
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
ΘΑ σου απαντήσω: Στον ανασχηματισμό που θα γίνει σύντομα θα πάρει πόδι. Έτσι δε θα γίνει τίποτα, και αυτή θα βγει από πάνω οτι θα το έκανε αλλάδεν την αφήσανεBeria έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:30Με δεδομένο ότι δεν θα γίνει, αφού δεν υπάρχουν τεχνικά μέσα, δεν έχει καμία σημασία πώς θα παρακάμψει τους νόμουςEKPLIKTIKOS έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:29Μαλλον βασιζεται στο οτι θα ειναι live προβολή, οχι καταγραφή. Δεν ξέρω αν υπάρχει νομικό πλαίσιο γι αυτο.stergiosbik έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:25 Η επιμονη της ειναι ακαταλαβιστικη.Πως θα παρακαμψει τοσους νομους;
Εκτος αν ξερει κατι που εμεις αγνοουμε.
Σημασία έχει γιατί επιμένει, κόντρα στην ΑΠΠΔ και τη λογική
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Ναι, πιθανόν δεν κατανόησα. Οπότε, μια και το διευκρίνησες, επαναλαμβάνω τα ερωτήματα που συνεχίζω να έχω.ΟΥΤΙΣ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:34Μάλλον δεν κατανόησες τι έγραψα.
Ας το ξαναπώ. Είναι άλλο πράγμα η μαγνητοσκόπηση του μαθήματος στην τάξη ή η απευθείας αναμετάδοση του και άλλο πράγμα μαθήματα σχεδιασμένα για διαδικτυακή χρήση.
Σε ποιες από τις περιπτώσεις που αναφέρεις, "σπάει ο δεσμός εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή" από τη στιγμή που εκ των πραγμάτων η διδασκαλία στην τάξη (διαδικτυακή ή μη) είναι μια δημόσια λειτουργία;
Ο προσδιορισμός "ανήλικο" αφορά στην απαγόρευση έκθεσης του προσώπου των παιδιών;
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Δεσμοί εμπιστοσύνης, GPDR κλπ είναι οι προφάσεις.
Θα μας πει κάποιος ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που σκούζουν οι εκπαιδευτικοί;
Θα μας πει κάποιος ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που σκούζουν οι εκπαιδευτικοί;
Let them make the first mistake. We make the last move.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Πάντα υπάρχει μια δικαιολογία για να μην κάνουν μάθημα.Υδράργυρος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 13:51 Και φανταστικό να είναι το τουίτ, φαντάζεται κανείς τι προβλήματα μπορεί να προκαλέσει η αναμετάδωση των μαθημάτων. Δηλαδή θα πετάγεται ο γονέας και θα λέει "τι είναι αυτά που λες ρε, ξές ποιός έιμαι εγώ;"
![]()
Δεν έχουν όλοι λαπτοπ ή πισι.
Δεν έχουν ολοι ιντερνετ
Δεν είναι εξοικειωμενοι με την τεχνολογία κάποιοι μαθητές.
Δεν είναι εξοικειωμενοι με την τεχνολογία κάποιοι καθηγητές.
Μα τα προσωπικά δεδομένα!!
Μπορεί να πεταχτεί στην κάμερα ο μπαμπας
Το νομικό πλαίσιο δεν είναι ετοιμο
Δεν έφτασε ο χρόνος για "διαβούλευση"
Σπάει ο.. δεσμός εμπιστευτικοτητας (λολ)
Φαντασία να υπάρχει και θα βρούμε κι άλλα.
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26265
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Το μάθημα στην τάξη είνια μια διαδικασία που αφορά τον δάσκαλο και το παιδί. Αν παρακολουθούν και οι γονείς, παρεμβάινουν την ώρα του μαθήματος, κλπ είναι αχαρτογράφητα νερά που λογικά οι καθηγητές φοβούνται και αντιδρούν. Σου λέει καλύτερα άστο όπως ήταν.ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:47
Ναι, πιθανόν δεν κατανόησα. Οπότε, μια και το διευκρίνησες, επαναλαμβάνω τα ερωτήματα που συνεχίζω να έχω.
Σε ποιες από τις περιπτώσεις που αναφέρεις, "σπάει ο δεσμός εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή" από τη στιγμή που εκ των πραγμάτων η διδασκαλία στην τάξη (διαδικτυακή ή μη) είναι μια δημόσια λειτουργία;
Ο προσδιορισμός "ανήλικο" αφορά στην απαγόρευση έκθεσης του προσώπου των παιδιών;
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26265
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Όλα αυτά είανι υπαρκτα προβλήματα που πρέπει να λυθούνpanos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:55
Πάντα υπάρχει μια δικαιολογία για να μην κάνουν μάθημα.
Δεν έχουν όλοι λαπτοπ ή πισι.
Δεν έχουν ολοι ιντερνετ
Δεν είναι εξοικειωμενοι με την τεχνολογία κάποιοι μαθητές.
Δεν είναι εξοικειωμενοι με την τεχνολογία κάποιοι καθηγητές.
Μα τα προσωπικά δεδομένα!!
Μπορεί να πεταχτεί στην κάμερα ο μπαμπας
Το νομικό πλαίσιο δεν είναι ετοιμο
Δεν έφτασε ο χρόνος για "διαβούλευση"
Σπάει ο.. δεσμός εμπιστευτικοτητας (λολ)
Φαντασία να υπάρχει και θα βρούμε κι άλλα.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Αλλά είναι υπαρκτα και άλλα ανύπαρκτα, αλλά όλα φτιάχνουν.
Ένα λαπτοπ ή ταμπλετ έχουν όλοι οι καθηγητές. Αν δεν έχουν, να πάρουν ένα φτηνό. Έτσι κι αλλιώς κάθονται και πληρώνονται. Ένα κινητό έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές (οι γονείς τους δηλαδή).
Προθεσμία 1 εβδομάδα να μάθουν να κάνουν τηλεδιασκεψεις με το ζουμ. Δεν είναι επιστήμη.
Ένα email έχουν πάλι όλοι οι μαθητές. Οδηγίες από εκεί, τηλέφωνα σε γονείς για πληροφόρηση. Ένας δάσκαλος έχει 10-15 παιδιά.
Το θεμα ειναι οτι το άχρηστο Ελ κράτος με την άχρηστη ολμε έχουν αφήσει τα παιδιά χωρίς μαθήματά (και δεν εννοώ 2 προσθέσεις και ένα φύλλο γλώσσας την εβδομάδα) εδώ και 2 μήνες επειδή δεν μπορούν να βρουν λύσεις σε πράγματα που μπορούσαν να βρεθούν εντός διημέρου.
Ένα λαπτοπ ή ταμπλετ έχουν όλοι οι καθηγητές. Αν δεν έχουν, να πάρουν ένα φτηνό. Έτσι κι αλλιώς κάθονται και πληρώνονται. Ένα κινητό έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές (οι γονείς τους δηλαδή).
Προθεσμία 1 εβδομάδα να μάθουν να κάνουν τηλεδιασκεψεις με το ζουμ. Δεν είναι επιστήμη.
Ένα email έχουν πάλι όλοι οι μαθητές. Οδηγίες από εκεί, τηλέφωνα σε γονείς για πληροφόρηση. Ένας δάσκαλος έχει 10-15 παιδιά.
Το θεμα ειναι οτι το άχρηστο Ελ κράτος με την άχρηστη ολμε έχουν αφήσει τα παιδιά χωρίς μαθήματά (και δεν εννοώ 2 προσθέσεις και ένα φύλλο γλώσσας την εβδομάδα) εδώ και 2 μήνες επειδή δεν μπορούν να βρουν λύσεις σε πράγματα που μπορούσαν να βρεθούν εντός διημέρου.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Άμα σε μπινελικώσω ρε πούστη , θα φάω μπαν; Γμημένε κωλοέλληνα ,τα ξέρεις όλα επί παντός επιστητού, μόνο η κωλοτρυπίδα σου δεν ξέρεις που βρίσκεται.panos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:11 Αλλά είναι υπαρκτα και άλλα ανύπαρκτα, αλλά όλα φτιάχνουν.
Ένα λαπτοπ ή ταμπλετ έχουν όλοι οι καθηγητές. Αν δεν έχουν, να πάρουν ένα φτηνό. Έτσι κι αλλιώς κάθονται και πληρώνονται. Ένα κινητό έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές (οι γονείς τους δηλαδή).
Προθεσμία 1 εβδομάδα να μάθουν να κάνουν τηλεδιασκεψεις με το ζουμ. Δεν είναι επιστήμη.
Ένα email έχουν πάλι όλοι οι μαθητές. Οδηγίες από εκεί, τηλέφωνα σε γονείς για πληροφόρηση. Ένας δάσκαλος έχει 10-15 παιδιά.
Το θεμα ειναι οτι το άχρηστο Ελ κράτος με την άχρηστη ολμε έχουν αφήσει τα παιδιά χωρίς μαθήματά (και δεν εννοώ 2 προσθέσεις και ένα φύλλο γλώσσας την εβδομάδα) εδώ και 2 μήνες επειδή δεν μπορούν να βρουν λύσεις σε πράγματα που μπορούσαν να βρεθούν εντός διημέρου.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Το μάθημα στην τάξη είναι μια διαδικασία που αφορά τον δάσκαλο και τα παιδιά.Υδράργυρος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:57Το μάθημα στην τάξη είνια μια διαδικασία που αφορά τον δάσκαλο και το παιδί. Αν παρακολουθούν και οι γονείς, παρεμβάινουν την ώρα του μαθήματος, κλπ είναι αχαρτογράφητα νερά που λογικά οι καθηγητές φοβούνται και αντιδρούν. Σου λέει καλύτερα άστο όπως ήταν.ΓΑΛΗ έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:47
Ναι, πιθανόν δεν κατανόησα. Οπότε, μια και το διευκρίνησες, επαναλαμβάνω τα ερωτήματα που συνεχίζω να έχω.
Σε ποιες από τις περιπτώσεις που αναφέρεις, "σπάει ο δεσμός εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή" από τη στιγμή που εκ των πραγμάτων η διδασκαλία στην τάξη (διαδικτυακή ή μη) είναι μια δημόσια λειτουργία;
Ο προσδιορισμός "ανήλικο" αφορά στην απαγόρευση έκθεσης του προσώπου των παιδιών;
Δεν είναι ιδιωτικό μάθημα, γιατί εκτός της τεχνολογικής υπάρχει και η ανθρώπινη διαδραστικότητα.
Αυτό που εννοώ είναι ότι ο διάλογος μεταξύ του δασκάλου και ενός μαθητή και η οποιαδήποτε προσωπική σχέση υπάρχει μεταξύ τους, εκ των πραγμάτων δημιουργεί αλληλεπιδράσεις.
Οπότε, δεν αντιλαμβάνομαι τι ακριβώς θεωρείται προσωπικό δεδομένο και τι στοιχειοθετεί την παραβίαση του.
Εκτός αν κάποιοι έχουν μπλέξει τις σχολικές τάξεις με μυστικές αδελφότητες.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Τι πάθατε κύριε καθηγητά?Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:57Άμα σε μπινελικώσω ρε πούστη , θα φάω μπαν; Γμημένε κωλοέλληνα ,τα ξέρεις όλα επί παντός επιστητού, μόνο η κωλοτρυπίδα σου δεν ξέρεις που βρίσκεται.panos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:11 Αλλά είναι υπαρκτα και άλλα ανύπαρκτα, αλλά όλα φτιάχνουν.
Ένα λαπτοπ ή ταμπλετ έχουν όλοι οι καθηγητές. Αν δεν έχουν, να πάρουν ένα φτηνό. Έτσι κι αλλιώς κάθονται και πληρώνονται. Ένα κινητό έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές (οι γονείς τους δηλαδή).
Προθεσμία 1 εβδομάδα να μάθουν να κάνουν τηλεδιασκεψεις με το ζουμ. Δεν είναι επιστήμη.
Ένα email έχουν πάλι όλοι οι μαθητές. Οδηγίες από εκεί, τηλέφωνα σε γονείς για πληροφόρηση. Ένας δάσκαλος έχει 10-15 παιδιά.
Το θεμα ειναι οτι το άχρηστο Ελ κράτος με την άχρηστη ολμε έχουν αφήσει τα παιδιά χωρίς μαθήματά (και δεν εννοώ 2 προσθέσεις και ένα φύλλο γλώσσας την εβδομάδα) εδώ και 2 μήνες επειδή δεν μπορούν να βρουν λύσεις σε πράγματα που μπορούσαν να βρεθούν εντός διημέρου.
- περαστικος
- Δημοσιεύσεις: 1528
- Εγγραφή: 22 Δεκ 2019, 18:29
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Ο Πανος μας κανει αναλυσεις για το πως θα λυθει το παιδαγωγικο συστημα της χωρας αλλα βαζει αγγλικο ερωτηματικο.panos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 16:52Τι πάθατε κύριε καθηγητά?Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:57Άμα σε μπινελικώσω ρε πούστη , θα φάω μπαν; Γμημένε κωλοέλληνα ,τα ξέρεις όλα επί παντός επιστητού, μόνο η κωλοτρυπίδα σου δεν ξέρεις που βρίσκεται.panos291 έγραψε: 13 Μάιος 2020, 15:11 Αλλά είναι υπαρκτα και άλλα ανύπαρκτα, αλλά όλα φτιάχνουν.
Ένα λαπτοπ ή ταμπλετ έχουν όλοι οι καθηγητές. Αν δεν έχουν, να πάρουν ένα φτηνό. Έτσι κι αλλιώς κάθονται και πληρώνονται. Ένα κινητό έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές (οι γονείς τους δηλαδή).
Προθεσμία 1 εβδομάδα να μάθουν να κάνουν τηλεδιασκεψεις με το ζουμ. Δεν είναι επιστήμη.
Ένα email έχουν πάλι όλοι οι μαθητές. Οδηγίες από εκεί, τηλέφωνα σε γονείς για πληροφόρηση. Ένας δάσκαλος έχει 10-15 παιδιά.
Το θεμα ειναι οτι το άχρηστο Ελ κράτος με την άχρηστη ολμε έχουν αφήσει τα παιδιά χωρίς μαθήματά (και δεν εννοώ 2 προσθέσεις και ένα φύλλο γλώσσας την εβδομάδα) εδώ και 2 μήνες επειδή δεν μπορούν να βρουν λύσεις σε πράγματα που μπορούσαν να βρεθούν εντός διημέρου.
Ζενίθεδρος έγραψε: 21 Οκτ 2020, 22:16 Το μόνο τραγούδι που αξίζει να ακουστεί για να τιμήσει το 21, θα είναι τα ουρλιαχτά των Τούρκων όταν θα πέφτουν στο κεφάλι τους τα πυρηνικά στις μεγαλύτερες τους πόλεις.
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Ναι, έτσι έχω συνηθίσει. Τίποτα επί του θέματος έχουμε?
Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή
Αυτές που σκουζουν είναι κάτι καθηγητριουλες ψιλοασχετες με το αντικείμενο τους που βάζουν αυτοκολλητακια για μπράβο και μιλάνε με τα κοριτσακια για τα γκομενικα τους.στο διάλειμμα
Ναι αυτές πιθανότατα θα ξεφτιλιστουν αν βλέπει ο κόσμος τι μάθημα κάνουν
Ναι αυτές πιθανότατα θα ξεφτιλιστουν αν βλέπει ο κόσμος τι μάθημα κάνουν
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 48 Απαντήσεις
- 1386 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΓΑΛΗ
-
- 0 Απαντήσεις
- 350 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Space_Passenger
-
- 4 Απαντήσεις
- 620 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Οργισμένος
-
- 22 Απαντήσεις
- 1264 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πτολεμαίος